Tänään on 29.03.2024, 16:34.

tharri

Vedonlyöntiblogit. Pelivalintoja ja tarinaa rahapelien maailmasta ja vähän muualtakin.
Vastaa Viestiin
tharri
Avatar
Jäsen
Viestit: 1073
Liittynyt: 22.06.2014, 00:44
Pisteitä: 60
Viesti:

Re: tharri

Viesti Kirjoittaja tharri »

Vielä on muutama tunti elinaikaa, joten laitetaan vielä loppuun esille vastaus siihen suureen kysymykseen mitä monilla oli, mitä järkeä näissä vedoissa oli. No niissä ei ollut sitten mitään järkeä, ei sitten pienintäkään järkeä. Minä vain hieman hassuttelin ja piirtelin saman kuvion kahdella eri tunnuksella, tosin jälki ei ollut parasta laatua koska taisi olla aikoinaan koulussa joku kuutosen arvosana kuvataiteessa vai oisiko ollu viitonen. Siksi tuli myös käytettyä seurannan alussa bookkereita kuten ysb ym. paskoja mistä huomauteltiin, jotta sai aina helposti oikean kertoimen ilman mitään kahta minuuttia kestävää kikkailua. Kertoimethan ovat siitä hauskoja kavereita, että ne vaihtelee ottelukohtaisesti paljon keskenään, ja yhdestä ottelusta seurantakäyrä liikkuu ylöspäin ja toisesta alaspäin. Sitten kun laittaa useita tuhansia vetoja ja yhdistää ne, niin eihän se nyt ole mikään kovinkaan erikoinen juttu voida vähän askarrella sillä käyrällä jos näin haluaa. Sitä vaan pelaa päinvastoin silloin kun haluaa hävitä, ja pelaa kunnolla silloin kun haluaa voittaa. Melko yksinkertaista loppujenlopuksi jos ja kun on edes sinnepäin rankingit kuoseissa sarjoihin.

Unohtunut salasana sai tehdä hommat ilman mitään paineita ja koneiden hidasteluja, joten sen seurantakäyrän jälki on paljon, paljon kauniimpi. Siitäkin sain syyttää itseäni että se jäi harmillisesti kesken ja sai ottaa kaiken alusta. Mikko tai joku muu voi halutessaan avata sen salasana molopään seurannan, niin voitte halutessaan katsoa siitä omin silmin ettei kuvaa ole millään tavalla muokattu. Tharrin seurannan alkukiloista on otettu kuvakaappaus sillä hetkellä kun kirjaimet oli laitettu, mutta sehän on käyrän muoto nyt sitten muuttunut paljon kun on tullut perään useita tuhansia vetoja päälle. Kuvat on erikokoisia koska US kuva on suora linkki (images/seuranta/graph-16736.png?v=1399222259), ja tharri on taas kuvakaappaus.

Minähän on olen monen mielstä itserakas paska, joten siksi päätin jollain härskillä tavalla piirtää itselle sopivan kuvan seurantaan. Minä sanassa suomeksi on liian paljon kirjaimia ja olisi ollut jopa mulle liian haastavaa, varsinkin ä pilkut olisi ollut mahdottomuus. Mutta onneksi on olemassa englanninkieli, ja amerikaksi minä lausutaan aim, ja kirjoitetaan pelkästään kahdella kirjaimella, I ja M. Kuten todettua niin US:n kohdalla sai tehdä rauhassa töitä ilman että kone sammui itsestään ja selaimet romahteli, joten siitä erottaa paljon paremmin kirjaimet. Itseasiassa se ei olisi varmasti voinut olla parempi, I on lähestulkoon suora viiva alaspäin, ja M kirjainkin menettelee. Tharrin kirjaimet ei onnistunu läheskääs yhtä hyvin, mutta kyllähän siitä ne kirjaimet kuitenkin erottaa. Paineet ja ärtymys oli sillä hetkellä liian kova että olisi tullut yhtä kaunista käsialaa kuin toisella.

Itseasiassa vääristelen taas asioita kun sanon että olen itserakas. Viimeiset 4-5 vuotta en ole itse ehtinyt enää pelata mitään muuta kun satunnaisia vetoja esim. formuloihin. En ole edes omistanut pelitilejä mihinkään muualle kun Veikkaukselle pitkään, pitkään aikaan. Olen vain latonut seteleitä muitten taskuihin mukavana harrastuksena. Vedonlyöntisivuston osaomistajana oleminen tuotti minulle vuosien aikana muutaman sairaalareissun, mutta tasan 0 euroa tuhansien ja toisten tuhansien tuntien työnteosta. Se oli tietenkin oma valinta mistä ei voi ketään muuta kun itseään syyttää.

Oli miten oli, niin en ole mikään omaan napaan tuijottaja, mutta voihan sitä aina välillä repäistä. I'm, I'm, I'm, I'm, I'm, I'm, änd noupaati els. Se on minä-minä-minä-minä-minä-minä-minä-minä-minä-minä-minä-minä minä eikä kukaan muu! Repikää siitä ystävät hyvät, ja otetaan haudassa joskus uusiksi jos törmäillään mullan alla. Hasta la vista beibit... 8--)


Liitteet
tharri.jpg
tharri.jpg (28.5 KiB) Katsottu 569 kertaa
unohtunut salasana.jpg
unohtunut salasana.jpg (21.39 KiB) Katsottu 569 kertaa

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


tharri
Avatar
Jäsen
Viestit: 1073
Liittynyt: 22.06.2014, 00:44
Pisteitä: 60
Viesti:

Re: tharri

Viesti Kirjoittaja tharri »

moderator kirjoitti:Toivotamme teille mitä parhainta jatkoa ja menestystä valitsemallanne tiellä, mikä se sitten ikinä onkaan.
Kiitos paljon, en itseasiassa vielä itsekään tiedä mikä se on. Ajattelin ensin sienimetsää tai mustikoiden poimimista, mutta joutuu näköjään siirtämään sitä uutta harrastusta vielä jonkin aikaa. Tässä maassa kun ei voi harrastaa kaikkea ympäri vuoden. Oraviakin vituttaa kun maa on valkoinen ja käpy jäässä. Sitten olen miettinyt mahdollisesti junaratojen rakentelua tai mielessä on myös käynyt postimerkkien keräily. Myös radio-ohjattavat pienoissukellusveneet ovat herättäneet mielenkiinnon, jos laittaisi vaikka sellaisen pörräämään Uumajan edustalle Ruotsiin, jos vaikka periskoopista näkyisi yhtä pelkuria siellä jossain piilopaikassaan.

Nyt onkin jo aika täynnä ja minä olen haudassa tätä viimeistä viestiä vailla. Joku voisi torstain europa leaguen jälkeen merkkailla tulokset jos ei sinä ajankohtana enää itse voi niitä merkata. Se olisi suuri häpäisy seurannalle jättää avoimia vetoja lojumaan. Seuranta tykkää kun vetoja merkkaillaan, ja seuranta tykkää kun siitä pidetään hyvää huolta eikä jätetä oman onnensa nojaan, totesi usein hyvä ystäväni Jaakko Parantainen. https://www.youtube.com/watch?v=1ZVM16fXhWE

Mukavaa kun kävin, ja vielä mukavampaa kun lähin. Koittakaa päihittää vedonvälittäjät ja laittakaa nyrkkiä pöytään niille jotka vetävät välistä. Varokaa kaikenlaisia kusettajia ja selkään puukottajia. Ei helvata, heitin tänään googleen huvikseen tharri ensimmäisen kerran, niin sai huomata että tharrilla on näköjään kokonainen kaupunki Pakistanissa joten ehkä sitten varmasti sinne päin suunnataan. http://www.en.wikipedia.org/wiki/Tharri

Nyt tulee jo kansi päälle arkkuun, jotain piti vielä sanoa mutta ei ker.....







Liitteet
tharri rip.jpg
tharri rip.jpg (28.33 KiB) Katsottu 414 kertaa

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin