Tänään on 19.03.2024, 12:16.

Huono asenne

Vedonlyöntiblogit. Pelivalintoja ja tarinaa rahapelien maailmasta ja vähän muualtakin.
Vastaa Viestiin
asking
Jäsen
Viestit: 1
Liittynyt: 11.03.2017, 18:25
Pisteitä: 7

Huono asenne

Viesti Kirjoittaja asking »

Minkä takia tällä foorumilla on yleisesti niin huono ja nihkeä asenne? Kommentoidaan toisten voitokasta työtä piiloutuen oman äärettömän asiantuntemuksen taakse ja vastaavasti miinusta tekeviä blogeja ei kommentoida ollenkaan, koska hei, aloittelijat eivät ole mistään kotoisin. Kommentointi EI ole rakentavaa kritiikkiä vaan vittuilua lähestulkoon poikkeamatta ja mikäli yksittäisen henkilön kommentointi on rakentavaa niin löytyy aina joku asiantuntija "mä en ala" asenteensa kanssa pilaamaan keskustelu vertaamattomalla asiantuntemuksellaan, koska hei, "mun kone on parempi kun kellään, koska olen tuhlannut kaiken aikani tähän viimeiset 20 vuotta ja tämän on PAKKO toimia. Muuten mun elämä on täysin tuhlattu". Suurin epäluulo vedonlyönnissä on se, että voitokkaaseen vedonlyöntiin on vain yksi tapa. Nörttipaskaa, jota koulukiusatut jaksaa painottaa, mutta toki jättäen varjoon sen kuinka vtun koulukiusattu on, koska hei poor me. hohhoijjaaaaaaaaa. Oletko kiusattu vai koetko olevasi kiusattu?`Grow some balls, aikuinen mies.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin