Tänään on 28.03.2024, 17:55.

Italian ympäriajo

Yksilölajit, muut palloilulajit (salibandy, pesäpallo jne.), moottoriurheilu...
Vastaa Viestiin
Saasta
Jäsen
Viestit: 63
Liittynyt: 18.03.2003, 22:35
Pisteitä: 0

Italian ympäriajo

Viesti Kirjoittaja Saasta »

Noniin!

Pikku perjantaikännissä lässytän nyt, joten älkää nyt heti kivittäkö miestä hengiltä!

Saattaa kuullosta v...n vammaselta, mutta huomenna/tänään (la 10.5) alkaa polkupyöräilykilpailu Giro Di Italia (Italian ympäriajo). Kevään "suurten" yhdenpäivänkisojen jäljiltä alkaa yksi kolmesta suuresta vuotuisesta etappikilpailusta.

Ite mä pääsin jollain tavalla mukaan pyöräilyyn viime kesäna katsoessa Tour De Francea eurosportilta, ja lähinnä sen takia, että oli kiva tsiigailla helevetin hienoja maisemia telkkarin välityksellä. Nyt eurosport pommittaa seuraavat kolme viikkoo pyörailyä, niin pannaan pari turistihenkistä jännärivetoa.

Jos satut innostuu aiheesta, niin tässä pari vinkkiä veikkaajalle!
-jos oma (H2H) jätkä on etapilla 147. ja vihulainen 28. ei kannata masentua. Jos jätkät tulee pääjoukossa maaliin on niille sama onko ne "hyviä" vai "huonoja".
-huomioi etapin "tyyppi" mäkiä vai tasaista!
-kirimiehet, mäkimiehet, aika-ajomiehet!

Ja nyt vedot:
J.Cuapio-P.Tonkot 1 (2,2 Expekt) koko skaban sijoitus
GDI:n voittaja Stefano Garzelli (7,5 Unibet)

Tyrkyllä on koko kisan vetoja ja etappivetoja!

Edit: Aiheesta kiinnostuneille sikahyvät pyöräilysivut:
www.cyclingnews.com

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Saasta
Jäsen
Viestit: 63
Liittynyt: 18.03.2003, 22:35
Pisteitä: 0

15 etappi

Viesti Kirjoittaja Saasta »

S.Garzelli-Y.Popovych 2 (2,45 expekt)

Tänään ajetaan aika-ajo etappi 42km, jossa ajetaan yksinään eikä apuna ole tallikavereita halkomassa tuulta. Kumpikin näistä kavereista on sitkeitä mäkimiehiä, mutta mun ja ajanottokellojen mielestä popo on aika-ajossa yleensä selkeästi parempi. Tähän mennessä kaksikko on ollut Girossa tasainen, joten ihmettelen Popovychin suurta kerrointa (Varmaan joku kesätuurari sunnuntaiylitöissä laskenu kertoimet.. :D) . Jos mä asettelisin tälle parille kertoimet, ne olis toisinpäin.

Edit: Peli sulkeutuu klo 12.00, joten vähän kiire jos meinaa pelata...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin