Tänään on 29.03.2024, 01:23.

Salibandyliiga 5.-7.10.

Yksilölajit, muut palloilulajit (salibandy, pesäpallo jne.), moottoriurheilu...
Vastaa Viestiin
mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Salibandyliiga 5.-7.10.

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

Keskiviikon pelit.

Classic-HIFK 65-13-22
Happee-Trackers 52-14-34

Kaksi peliä jo sisään.
Happee-Trackers U10,5 2,00 Ladbrokes 7/10
Classic-HIFK U11,5 1,85 Nordicbet 3/10

Happee osaa puolustaa, vaikka heillä onkin heikko puolustus paperilla. Tästä näyttönä 13 päästettyä 3 pelissä. Tehtyjäkin vain 9. Itse rankkasin Happeen alkukaudesta yhdeksi vähämaalisimmaksi joukkueeksi ja alkukausi on ollut lupaava tuon suhteen. Maistuu todella hyvin!

Classicin pelityyli muuttunut paljon viime kaudesta tai ainakaan Nyman ja kumppanit eivät ole saaneet mitään aikaan. Classicin maalimäärät tulevat myös laskemaan viime kaudesta. Tämä norm. panoksella.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Kahva
Jäsen
Viestit: 527
Liittynyt: 17.01.2003, 03:58
Pisteitä: 1002

Viesti Kirjoittaja Kahva »

Alustavat keskiviikolle:

05.10. 18:30 Classic - HIFK 62 13 25
05.10. 18:30 Happee - Trackers 50 15 35

Happee-Trackers U 10.5 riittää mulla peleihin arviolla 53%. Molemmat joukkueet olivat viime kaudella runsasmaalisia, mutta ovat ymmärrettävistä syistä (Happee heikentynyt paljon, Trackers liiganousija) joutuneet panostamaan puolustavampaan pelityyliin täksi kaudeksi. Joukkueet ovat myös toistensa päävastustajia, joten tarkka peli odotettavissa.

Classic-HIFK U 11.5 jää sen sijaan pelaamatta, sillä arvioni on 50%. Olen laskenut Classicin maaliodotusarvoja jonkin verran kauden alusta, mutta edelleen Classic ja HIFK ovat papereissani liigan runsasmaalisimpien joukkueiden joukossa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jantta
Jäsen
Viestit: 241
Liittynyt: 31.01.2003, 11:47
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Jantta »

Classic-HIFK 60 13 27

Happee-Trackers 50 15 35

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jallu
Jäsen
Viestit: 37
Liittynyt: 02.06.2004, 11:59
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja jallu »

Eikös tämä Happee ole heikentynyt viime kaudesta merkittävästi? On ainakin hävinnyt sellaisille joukkueille, jotka eivät ole saalistaneet muilta pisteitä. Lisäksi ykkösmoke loukkaantui edellispelin alkuverryttelyssä, onko sillä suurta merkitystä?
Sarjanousija taas painaa alkukaudesta innolla ja yläkanttiin, oli laji ja maa mikä tahansa. Näin Trackerskin, joka on pelannut raporttien mukaan hyvin. Mestari-SSV:kin meni jo nurin.

Hyvin perillä oleva Unibet mm. tekee kotijoukkueesta vain niukan suosikin. Veikkauksella Trackers olisi 2,60. Eikö muka ole sillä pelikelpoinen? Itse kun en lajista ymmärrä sen ihmeemmin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

Eikös tämä Happee ole heikentynyt viime kaudesta merkittävästi? On ainakin hävinnyt sellaisille joukkueille, jotka eivät ole saalistaneet muilta pisteitä. Lisäksi ykkösmoke loukkaantui edellispelin alkuverryttelyssä, onko sillä suurta merkitystä?
Sarjanousija taas painaa alkukaudesta innolla ja yläkanttiin, oli laji ja maa mikä tahansa. Näin Trackerskin, joka on pelannut raporttien mukaan hyvin. Mestari-SSV:kin meni jo nurin.

Hyvin perillä oleva Unibet mm. tekee kotijoukkueesta vain niukan suosikin. Veikkauksella Trackers olisi 2,60. Eikö muka ole sillä pelikelpoinen? Itse kun en lajista ymmärrä sen ihmeemmin.
Happee menetti viime kauden päätteeksi suurimmat tähtipelaajansa ja heikentyi merkittävästi. Ei tule tällä kaudella saavuttamaan lähellekään samaa tasoa kuin viime kaudella.
Trackers aloittanut kautensa todella hyvin, mutta arki koittaa heillekin ja varmasti pian. Tuollainen "SSV voitto" ei ole edes välttämättä hyvä juttu seuraavaa "helppoa" peliä ajatellen.
Happeen peli on tähtiensä lähdöstä huolimatta aika hyvin paketissa. He pelaavat materiaaliinsa nähden hyvin. Happee pelaanut jopa paremmin mitä itse odotin. Toki vain yksi piste kolmesta pelistä, mutta 5-4 ja 3-0 tappiot OLS:lle ja SPV:lle sekä 5-5 tasapeli Gunnersia vastaan näyttää, ettei mistään heittopussista ole kysymys. Itse uskon, että Happee ottaa kauden ensimmäisen voiton keskiviikkona.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Raffi
Jäsen
Viestit: 4
Liittynyt: 22.09.2004, 10:38
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Raffi »

Minä taas olen Jallun kanssa hyvin samoilla linjoilla. Kaksi Trackersin kotipeliä nähneenä pidän 2,6 kerrointa Veikalta erinomaisena tarjouksena.
HIFK:ta vietiin avauspelissä kovaa ja lisäksi Trackers oli pelannut hyvin myös Tampereella, jossa Classic karkasi lopussa voittoon. Tuskin SSV:n kaataminenkaan ainakaan itseluottamusta romuttaa. Joukkueen tärkeät pelaajat (Honkanen, Järviset, Savolainen) ovat aloittaneet kauden hyvin eikä ole mitään syytä epäillä, että sama meno ei jatkuisi heikentynyttä Happeeta vastaan.
SSV pelissä Happeessa viime kaudella pelannut mv Pederssen oli kuumessa, mutta tänään mies lienee maalissa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin