Ylikerroin.com
Suomen suurin vedonlyöntisivusto
Tänään on 19.02.2018, 02:47

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia



Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Formula 1
ViestiLähetetty: 28.02.2007, 16:55 
Status: JäsenLiittynyt: 02.02.2004, 19:26Viestit: 137Paikkakunta: Turku
Pisteitä: 0
Mestari:

Massa 5.50 (Each way 1,2,3 1.90) 22% Eurobet

Bet24 myös 5.50
0
Ylös
  Profiili
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.03.2007, 11:35 
Avatar
Status: JäsenLiittynyt: 31.08.2006, 14:02Viestit: 733Paikkakunta: Itä-Tuira
Pisteitä: 0
Samaa mieltä täällä Itä-Tuirassa. Massa on ollut harjoituksissa hyvässä vedossa, tuntee jo auton ja tallin toisin kuin Kimi. Vaikka en kausivetojen ystävä ole, niin intohimoisena F1-fanina väitän että Massa vie kauden 2007 mestaruuden.
0

_________________
"Jokainen tarvitsee Lotus-hetken."
http://twitter.com/TuiranKingi
Ylös
  Profiili
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.03.2007, 23:51 
Status: JäsenLiittynyt: 27.10.2006, 19:29Viestit: 2067Paikkakunta: Helsinki
Pisteitä: 532
Kassa: -13.75 yks. Palautus%: 98.34% Panosten ka: 2.95 yks. Vetoja: 280
Paddyltä saisi Räikköselle 3,00,mitä mieltä tuosta? Itselläni ei mitään tietoa näistä karkeloista,erottui vaan yleisestä linjasta.
0
Ylös
  Profiili Seuranta
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.03.2007, 20:55 
Status: JäsenLiittynyt: 17.01.2003, 21:55Viestit: 1776
Pisteitä: 75
Kassa: +5.08 yks. Palautus%: 106.91% Panosten ka: 1.88 yks. Vetoja: 39
Siitä taidetaan olla tässä vaiheessa kautta varsin yksimielisiä, että Ferrari on tällä hetkellä nopein auto. Mestaruustaistelun kannalta nämä alkukauden kisat ovat olleet etenkin viime kausina hyvin merkityksellisessä osassa, etenkään kun Ferrarille tuskin on odotettavissa mitään keskeytyssumaa kauden aikana.

Talven testiajoista huolimatta Massa on kuljettajana Räikköstä huomattavasti heppoisempi, joten eiköhän Kimin mestaruuden todennäköisyys keiku siellä jossain pikkusen alle 40%:ssa. Siihen en ota kantaa kannattaako rahojaan sitoa koko kaudeksi noinkin "pieneen" ylikertoimeen. Alonso ja Massa tulevat sitten suunnilleen tasoissa jossain 25%:ssa ja lopuille jaetaan jämät. Joku Renault ei vaan voi pärjätä keskinkertaisen Fisichellan ja kokemattoman Kovalaisen kanssa. Sama pätee myös Hamiltoniin ja muille tiimeille yhdenkin osakilpailuvoiton ottaminen olisi hieno saavutus.
0
Ylös
  Profiili Seuranta
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.03.2007, 18:31 
Avatar
Status: JäsenLiittynyt: 16.03.2004, 18:33Viestit: 4658
Pisteitä: 2281
Kassa: +28.59 yks. Palautus%: 105.82% Panosten ka: 1.38 yks. Vetoja: 355
Tässä arvioita F1 -kauden alkaessa. Vedot kannattaa silti jättää lauantaihin, kun saadaan lisätietoa viime hetken voimasuhteista.
A +
Ferrari: Massa ja Kimi. Perinteisesti Barcelona on rata, joka on luotettavin mittari autojen iskukyvylle. If you can make it there, you make it anywhere. Ja Katalonia oli myös ensimmäinen testirata, jossa ajetaan kilpaa kauden aikana. Barcelonan nopeat mutkat kertovat takuuvarmasti autojen nopeudesta ja balanssista, ja niin Kimi kuin Massakin vetivät siellä kolmen päivän aikana yhteensä yli 2000 kilometriä, ja jättivät muut aika kauas taakseen.
Bahrainissa Ferrari jatkoi viimeisellä testijaksolla siitä, mihin Kataloniassa jäi. Ferrari on nopea yhdelläkin kierroksella, mutta varsinkin pitkien vetojen lopussa ero muihin korostui. Ferrari on talvitestien perusteella jopa puoli sekuntia muita - siis lähimpänä olevia - nopeampi, joten tässä vaiheessa näyttää siltä, että Melbournessa punaiset johtavat jo kymmenen kierroksen jälkeen ainakin viisi sekuntia perässä hiihtäjiä, ja käyvät kamppailun voitosta keskenään.
Alonso tietää missä mennään, ja kun maailmanmestari on huolissaan Ferrarin vauhdista, ei ole syytä epäillä Ferrarin etulyöntiasemaa kauden alkaessa. Tietysti tässä vaiheessa ei autojen luotettavuudesta voi sanoa paljonkaan, mutta historia opettaa. Melkein ainahan Maranellon punaiset ovat luotettavia olleet, miksi ei siis tänäkin vuonna? Schumin tekninen vika viime kauden lopussa oli poikkeus, joka ei luultavasti nopeasti toistu.
Viimeisten viikkojen aikana Massan kertoimet ovat laskeneet ja monet asiantuntijat ovat nostaneet hänet mestarisuosikiksi. Itse uskon kuitenkin siihen, että vaikka uuteen autoon ja varsinkin sen elektroniikkaan totutteleminen on Kimille ollut yllättävänkin ongelmallista (Kimihän löi Massan talvella vain kahtena ajopäivänä), suomalainen nostaa taas tasoaan heti ensimmäisenä kisaviikonlopun päivänä. Normaalistihan Räkä kiristää puolisen sekuntia tallikaveriinsa nähden silloin, kun aletaan ajaa tosissaan. No, ensi viikonloppu kertoo missä oikeasti mennään…
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A
McLaren: Alonso ja Hamilton. Näyttää siltä, että McLaren on ainakin nopea, mutta Räikkösen aikana se ei ollutkaan koskaan ongelma, vaan luotettavuus. McLaren näyttää kauden alussa autolta, joka aika-ajossa voi huippukuskinsa ansiosta ainoana haastaa Ferrarin. Kestävyys onkin sitten toinen juttu. Alonso on kuskina parasta A-luokkaa, ja voi omilla taidoillaan tehdä tiimistä vielä paremman, mutta Hamilton on lahjakkuudestaan huolimatta vielä raakile. Jos Mac-Mercedes kestää, Alonso on taidoillaan Kimin ja Massan ainoa haastaja ainakin kauden alussa.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A-
BMW Sauber: Heidfeld ja Kubica. Talven testien perusteella nostan Bemarin jopa kolmanneksi parhaaksi autoksi kauden alkaessa. Ero Renaultiin on mitätön, mutta toisaalta BMW oli melkein koko talven nopea ja luotettava, ja Bridgestonen renkaatkin näyttävät toimivan autossa ilman ongelmia. Tässä suhteessa BMW tuntuu olevan jopa muita edellä, ja se on valtavan iso etu. Talvella Heidfeld pääsi ajoittain todelliseen huippuvauhtiin, mutta en tänäkään vuonna jaksa uskoa tämän miehen taitoihin. Ilman ongelmia neljän-viiden joukkoon heti avauskisassa, mutta voittoon asti ei millään. Auto ilmeisen hyvin rakennettu, eikä renkaiden pitäisi todellakaan tuottaa ongelmia. Kubica voi olla kauden yllättäjä. Monet pitävät häntä Kimin tasoisena lahjakkuutena, katsellaan. BMW:n ainoa ongelmajakso koko talvena sattui Bahrainiin, kun vaihdelaatikko ja myös hydrauliikka alkoivat oikkuilemaan. Siitä kysymysmerkki kauden alkuun, vaikka muuten testikausi oli lupaava.

Renault: Kovalainen ja Fisichella. Näyttää siltä, että aika-ajot ainakin Melbournia ajatellen saattavat olla Renaultille ongelmallisia, silti neljäs huipputalli tässä vaiheessa, vain aavistuksen Bemaria perässä nopeudessa. Luotettavuudessa ei perinteisesti ongelmia. Renaultilla oli suuria ongelmia yhden nopean kierroksen kanssa läpi talven, kunnes yhtäkkiä Bahrainissa viime hetkillä asia korjaantui ja R27 näytti valmiilta aika-ajoihin. Nopeus myös yhden nopean kierroksen jälkeen oli aavikolla OK, joten näyttää siltä, että ongelmat saatiin viime tipassa ratkaistua. Kyseessä voi olla kuitenkin silmänkääntötemppu, joten aika-ajoissa ei Renaultin iskukykyyn ole liikaa luottamista, enkä vetoja pistäisi eturivin paikan puolesta. Kuskit ovat myös pieniä kysymysmerkkejä. Fisichellasta olen samaa mieltä kuin Heidfeldistä, eli ennen kuin äijä todistaa nopeutensa ja voittajankykynsä pitkässä juoksussa yksittäisiä väläytyksiä lukuun ottamatta, en kaveriin luota. Kovis taas on melkein yhtä suuri lahjakkuus kuin Kimi, mutta monta vuotta pelkkänä testikuljettajana ei ainakaan alussa voi olla vaikuttamatta ajosuoritukseen. Riittääkö Heikin kovuus ja kantti? Vasta viimeinen testipäivä oli Kovalaiselta erittäin hyvä, kun vain Massa oli nopeampi. Kaikki nämä neljä ensimmäistä tallia ovat myös renkaiden suhteen muita paremmassa asemassa talven perusteella, joten pisteille kahdeksan joukkoon pitäisi päästä. Rankasti arvioiden kahdeksan ensimmäistä sijaa pitäisi olla vain näiden kuskien jaossa. Tietysti varsinkin ensimmäisissä kilpailuissa tulee keskeytyksiä, joten jatketaan muiden tallien analyysia. Yllätyksiä tulee aina…
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
B
HONDA: Barrichello ja Button ovat hyviä kuskeja, mutta ilman muiden epäonnistumisia, siis keskeytyksiä, ei jakoa palkintopallille tälläkään japsi-tallilla, vaikka Toyotaa parempi paketti onkin kasassa. Jää kuitenkin kärkiautoille vauhdissa heti kättelyssä, joten irtopisteetkin ovat tiukassa. Rahaa tallilla on, ja testit jatkuvat koko ajan. Myöskään kuumuus ei Australiassa aiheuta tallille ongelmia. Hondan ilmoitus tavoitella tällä kaudella maailmanmestaruutta on niin huono vitsi, ettei siihen usko kukaan.

WILLIAMS: Nico ja Wurtz. Jokohan Williams saisi hyvän kauden. Talli käyttää Toyotan moottoreita, ja minulla on sellainen tuntuma, että luotettava auto on myös nopeampi, kuin surkea Toyota. Wurz on hyvä tallikaveri Nicolle, jolta voi myös odottaa huomattavasti parempaa kautta kuin viime vuonna. Hyvä veikkaus on, että talli taistelee viimeisistä pistesijoista heti kauden alusta lähtien.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


C
TOYOTA: Ralf ja Trulli. Toyota jäi Bahrainissa testien kärkiajoista yli kahden sekunnin päähän. Trulli kertoi kuitenkin tallin keskittyneen Bahrainissa nopeuden sijasta TF107-auton aerodynamiikan testaamiseen. Auto näyttääkin luotettavalta, mutta armottoman hitaalta huippuihin verrattuna. Ainoat vedot tallin puolesta ovatkin kauden alussa mielestäni Toyotan maaliin pääsy. Menestystä ei voi odottaa, vaikka taustat ovat kunnossa. Trulli sanoi myrtyneenä, että TF107.llä ei yksinkertaisesti voi pärjätä. Hidas kun hidas. Ralf totesi, että Toyota pystyy nujertamaan Melbournessa todennäköisesti vain kolmen pienimmän tallin autot, Toro Rosson, Spykerin ja Super Agurin. Voi petrata kauden edetessä.

Red Bull: DC ja Webber. Toyotan kanssa samalla viivalla, mutta resurssit parantamiseen pienemmät. Hyvät kuskit, joskin DC alkaa olla jo ikäloppu näissä ympyröissä. Renaultin moottorit plussaa, niiden avulla useasti maaliin, ja joskus jopa pisteille.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
D
TORO ROSSO: Liuzzi ja Speed saavat ajaa Ferrarin moottoreilla, muuta hauskaa ei ole kavereilla odotettavissa.
SUPER AGURI: Sato ja Davidson. Kun huipputekniikka vaativa F1- auto valmistuu vasta pari päivää ennen kauden alkua, ei mitään voi odottaa. Eikä mitään myöskään tule. Jämäsijat.
D-
SPYKER: Albers ja Sutil. Kaksi viimeistä sijaa tulossa heti kauden alusta. Sutil saattaa jopa lyödä kokeneemman tallikaverinsa Albersin. Spyker köröttelee muiden takana maaliin, mutta sinne se yleensä myös pääsee, jos pikkukertoimet maaliintulosta kiinnostavat. Nämä maaliintulo vedot ovat muuten olleet varsin hyviä viime vuosina, koska kertoimet usein vääristyneet; pikkutallien luotettavuutta selvästi aliarvioidaan pelkän nopeuden ja pistetilanteen perusteella, jolla ei ole tekemistä maaliintuloprosentin kanssa. Verratkaapa esim. McLarenin ja Spykerin kertoimia. Kannattaa syöttää McLarenille pientä kerrointa Betfairille, jos perinteinen suuntaus jatkuu. Hondan ja Spykerin maalintulo on sittenkin todennäköisempää.
0
Ylös
  Profiili Seuranta
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.03.2007, 07:56 
Avatar
Status: JäsenLiittynyt: 31.08.2006, 14:02Viestit: 733Paikkakunta: Itä-Tuira
Pisteitä: 0
Tässä Massan mietteitä kisan alla:
http://www.turunsanomat.fi/urheilu/?ts= ... :0:0:0:0:0:
Ja olennaisin poimittuna:
"- Ensimmäisen kerran minun aikanani Ferrarilla meillä on parempi ja nopeampi auto vanhaan verrattuna heti kauden alussa. Jo kun katsoin uutta Ferraria, ymmärsin, että se on tasapainoisempi ja tehokkaampi kuin vuoden 2006 auto. Bahrainissa saimme vielä uuden aeroasun, joka teki auton vielä selvästi paremmaksi.
- Ferrarilla on paljon muuttunut, mutta ei niin paljon kuin luullaan, sillä autoprojektia johtavat edelleen samat ihmiset. Etenkin renkaiden vuoksi auto on muuttunut paljon. Kun viime vuonna vaadittiin aggressiivista ajoa, nyt tarvitaan teknisempää ja analysoivampaa otetta. Jos rengas kuumenee liikaa, pito häviää saman tien ja auto liukuu joka suuntaan.
- Testeissä löysin hyvän yhteisymmärryksen renkaiden kanssa. Ne tuntuivat sopeutuvan hyvin minun ajotyyliini, Massa myhäilee."
0

_________________
"Jokainen tarvitsee Lotus-hetken."
http://twitter.com/TuiranKingi
Ylös
  Profiili
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.03.2007, 12:34 
Status: JäsenLiittynyt: 25.01.2004, 15:06Viestit: 230Paikkakunta: vantaa
Pisteitä: 0
Pole Kovalainen CB 41, erittäin kaukaa haettu myönnetään. Harjoituksissa 2.3sec.(8.) ja toisissa 2.7sec. (18.) kärkeä perässä joten ei hyvältä näytä.

Nopea vertailu:

BF 21
Expekt 20
Bwin 20

CB:n "kotikisa", en tiedä mitä johtopäätöksiä tästä pitäisi tehdä - Hessulle kuitenkin pikkupanos ilman Suomi/Suomussalmilaseja.
0
Ylös
  Profiili
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Hyppää:  


Powered by phpBB © 2008 phpBB Group | Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com
subSilver+ theme by Canver Software, sponsor Sanal Modifiye