Ylikerroin.com
Suomen suurin vedonlyöntisivusto
Tänään on 24.01.2018, 08:39

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia



Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 55 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.03.2009, 10:05 
Status: JäsenLiittynyt: 14.01.2003, 23:43Viestit: 3346
Pisteitä: 277
Kassa: +0.00 yks. Palautus%: - Panosten ka: - Vetoja: 0
Lisää ajatuksia Brown GP:stä..

http://www.gponline.fi/blogit/bobbiksen ... tarinoita/
0
Ylös
  Profiili Seuranta
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.03.2009, 10:44 
Avatar
Status: JäsenLiittynyt: 16.03.2004, 18:33Viestit: 4658
Pisteitä: 2281
Kassa: +28.59 yks. Palautus%: 105.82% Panosten ka: 1.38 yks. Vetoja: 355
Lainaa:
Minä haluan uskoa.


Minäkin haluaisin uskoa, mutta en usko :evil:

Itse en ole pelannut Brawn GP:n puolesta tai vastaan muuten kuin naputtamalla Ferrarin mestaruutta, ja F1:lle olisi aivan loistava juttu, mikäli tällainen piristysruiske suoraan suoneen saataisiin. Mutta koska näitä lumetemppuja on helppo tehdä ja niitä on aina tehty, odotan 27.maaliskuuta, jolloin nähdään ovatko oikeasti nopeita.

edit; olipa hyvät sivut runsaista mainoksista huolimatta.
0
Ylös
  Profiili Seuranta
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.03.2009, 14:47 
Status: JäsenLiittynyt: 17.03.2009, 12:59Viestit: 1
Pisteitä: 0
Onkohan Betssonin 2.1 Ferrarin tallimestaruudelle pelattava? Oikeastaan pahoja uhkaajia ei ole yhtään ja tallissa on kaksi vähinttänkin kohtuullisen varmaa kuskia, eikä auto petä käytännössä koskaan.
0
Ylös
  Profiili
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.03.2009, 15:18 
Status: JäsenLiittynyt: 17.11.2006, 14:36Viestit: 386
Pisteitä: 1
Kassa: +4.88 yks. Palautus%: 148.80% Panosten ka: 2.00 yks. Vetoja: 5
semipaisti kirjoitti:
Onkohan Betssonin 2.1 Ferrarin tallimestaruudelle pelattava? Oikeastaan pahoja uhkaajia ei ole yhtään ja tallissa on kaksi vähinttänkin kohtuullisen varmaa kuskia, eikä auto petä käytännössä koskaan.


Esim. Centre tarjoaa edelleen Ferrarin tallimestaruudelle kertoimen 2.25. Itselleni ainakin maistui, varsinkin kun TuiranKingikin otti kantaa asiaan.
0
Ylös
  Profiili Seuranta
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.03.2009, 16:14 
Avatar
Status: JäsenLiittynyt: 16.03.2004, 18:33Viestit: 4658
Pisteitä: 2281
Kassa: +28.59 yks. Palautus%: 105.82% Panosten ka: 1.38 yks. Vetoja: 355
Lainaa:
FIA hyväksyi Bernie Ecclestonen ehdotuksen siitä, että maailmanmestaruuden voittaa kuljettaja, joka voittaa kauden aikana eniten osakilpailuja.


Onpa raju muutos. Nopeasti ajatellen joku talli/kuski voi pyrkiä moottoririkoista välittämättä esim. joka toisessa kisassa riskilläkin yksittäisten kisojen voittoon. Täytyy sulatella vielä uutista.

Ja Brawn GP vaan jyrää harjoituksissa. Pitääköhän ensi viikon perjantaina syödä mielipiteensä :oops: ?
0
Ylös
  Profiili Seuranta
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.03.2009, 16:31 
Status: JäsenLiittynyt: 17.11.2006, 14:36Viestit: 386
Pisteitä: 1
Kassa: +4.88 yks. Palautus%: 148.80% Panosten ka: 2.00 yks. Vetoja: 5
Hese kirjoitti:
Lainaa:
FIA hyväksyi Bernie Ecclestonen ehdotuksen siitä, että maailmanmestaruuden voittaa kuljettaja, joka voittaa kauden aikana eniten osakilpailuja.


Onpa raju muutos. Nopeasti ajatellen joku talli/kuski voi pyrkiä moottoririkoista välittämättä esim. joka toisessa kisassa riskilläkin yksittäisten kisojen voittoon. Täytyy sulatella vielä uutista.

Ja Brawn GP vaan jyrää harjoituksissa. Pitääköhän ensi viikon perjantaina syödä mielipiteensä :oops: ?


Voi paska. Eli kun 51% kisoista on ajettu, maailmanmestari voi olla jo selvillä ja loput kisat ovatkin sitten täyttä neppailua. Tosin muutos taasen tuo kunnon kilpailun takaisin Formuloihin, kun ei pelkällä tasaisen varmoilla suorituksella kärjen takana enää pärjää.

Tullee mielenkiintoista.
0
Ylös
  Profiili Seuranta
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.03.2009, 18:27 
Avatar
Status: JäsenLiittynyt: 20.01.2007, 11:16Viestit: 2186
Pisteitä: 873
Kassa: +96.12 yks. Palautus%: 111.49% Panosten ka: 2.56 yks. Vetoja: 327
Olipa kyllä taas täysin järjetön veto. Kun kaudesta on ajettu puolet, niin aivan takuuvarmasti mietitään jo uutta järkevämpää jarjestelmää. Miksi ei edes tällä kerralla järjen ääni voinut voittaa ja kuskien ilmiselvästi todella pitkälle mietitty 12-9-7-jne pistejärjestelmä voinut tulla hyväksytyksi? Täysin järjetöntä sanon minä.... siis tällä nyt kertaheitolla romutettiin nämä vuosikausia ottaneet muutokset useampia kilpailuja kestävistä moottoreista ja vaihdelaatikoista ym... Mitkä ihme amatöörit siellä tekee hetken mielijohteesta näitä päätöksiä?

Tuntuu, että tälläkin saralla MUUTOS on itseisarvo, ei niinkään se, mihin muutos johtaa. Muutoksia pitää olla....
0

_________________
Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...
Ylös
  Profiili Seuranta
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.03.2009, 19:22 
Avatar
Status: JäsenLiittynyt: 31.08.2006, 14:02Viestit: 733Paikkakunta: Itä-Tuira
Pisteitä: 0
Tallimestaruus ratkeaa edelleen pisteitten mukaan, joten siinä Ferrari edelleen vahvoilla.
0

_________________
"Jokainen tarvitsee Lotus-hetken."
http://twitter.com/TuiranKingi
Ylös
  Profiili
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.03.2009, 21:51 
Avatar
Status: JäsenLiittynyt: 20.01.2007, 11:16Viestit: 2186
Pisteitä: 873
Kassa: +96.12 yks. Palautus%: 111.49% Panosten ka: 2.56 yks. Vetoja: 327
Pakko jatkaa vielä vuodatusta, kun tuollainen toiminta niin v*tuttaa...

Miettikääpä, jos vaikka jalkapallon sääntöjä mutettaisiin vuoden välein yhtä radikaalisti kuin F1:n?

Jalkapallosta olisi viime aikoina tapahtunut mm seuraavaa:

- vuosi 2000 -> otettiin videotuomarit käyttöön ja poistettiin paitsio
- vuosi 2001 -> maalia pienennettiin (uusi korkeus 2m, leveys 6m)
- vuosi 2002 -> videotuomarien käyttö rajattiinkin vain maalitilanteisiin, maalia suurennettiin (uusi korkeus 3m, leveys 14m)
- vuosi 2003 -> paitsio palautettiin ja anaboliset steroidit sallittiin
- vuosi 2004 -> kenttää pienennettiin (uusi leveys 36m, pituus 62m), pelaajien määrää pienennettiin (nyt kentällä vain 6 pelaajaa+mokke)
- vuosi 2005 -> palattiin entiseen kenttäkokoon ja maalikokoon, anaboliset steroidit kiellettiin
- vuosi 2006 -> päätettiin, että maalit eivät enää ratkaisekaan ottelun voittajaa, vaan voittaja määräytyy tuomittujen kulmapotkujen ja keltaisten korttien suhteella, pelaajamäärä kentällä palautettiin alkuperäiseksi
- vuosi 2007 -> päätettiin, että jokaisen pelaajan pitää pystyä pelaamaan vähintään 5 ottelua putkeen, jos loukkaantuu, niin joukkue pelaa sitten seuraavatkin ottelut vajaalla
- vuosi 2008 -> ylärimaan vedetyt laukaukset alettiin laskemaan maaleiksi, tolppalaukauksista alettiin antamaan punainen kortti

Mitähän futismaailmassa olisi tuumattu em. hommista?

Ylilyönneistä huolimatta tarkoituksena oli vain sanoa, että nuo naurettavat jokavuotiset sääntömuutokset eivät todellakaan ole loppuunasti ajateltuja, vaan hätäisesti kokoon kyhättyjä paniikkiratkaisuja. Lopputulos on se, että fanit ja katsojat kokevat tulleensa kusetetuiksi ja aliarvostetuiksi. Äärimmäisenä lopputuloksena tässä on lajin kuolema, jos sama tahti jatkuu. Ketään ei nimittäin kohta enää kiinnosta, kun isot miehet kiistelee siitä kenen isi on vahvin...

Urheilun kanssa F1:llä ei ole ollut mitään tekemistä enää vähään aikaan. Se on pelkkää setien valtataistelua.
0

_________________
Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...
Ylös
  Profiili Seuranta
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.03.2009, 22:50 
Avatar
Status: JäsenLiittynyt: 16.03.2004, 18:33Viestit: 4658
Pisteitä: 2281
Kassa: +28.59 yks. Palautus%: 105.82% Panosten ka: 1.38 yks. Vetoja: 355
Tulee jännä kausi jos esim. Massa tai Kimi ottaa Melbournessa ja Malesiassa tuplan. Sitten voidaan mestari julistaa 5. päivä maaliskuuta, kun tallin sisällä tilanne 2-0.

Tämäkin kärjistäen, mutta noinhan se menee joka tallissa.
0
Ylös
  Profiili Seuranta
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.03.2009, 00:17 
Status: JäsenLiittynyt: 13.08.2004, 12:43Viestit: 91
Pisteitä: 7
Ensi vuonna se show vasta alkaakin. Sarjassa tullaan siis näkemään autoja, jonka siipiä voidaan säätää (kesken ajon lennosta?). Näin siis talleille, jotka sitoutuvat kulukattoon. Muut saavat ajella paljon rajoitetummalla autolla. Näin nopeasti ajatellen säädettävät siivet kuulostavat aivan ylivoimaiselta edulta, ja varmasti suurin osa jollei kaikki hyppäävät ensi vuonna rajoitettuun budjettiin.

Pakko kompata lammpaa sääntömuutosten osalta. Miksi niitä pitää muutella ihan järjettömästi joka kausi? Mun mielestä paras aika-ajoformaatti esimerkiksi olisi yhä 90-luvun malli pienin muutoksin. Pistejärjestelmää muutettiin, ettei Schumacher varmistaisi mestaruutta liian aikaisessa vaiheessa kautta, ja sekin uudistus vei ojasta allikkoon.

Kaikenlaiset muutokset ovat erityisen tuskallisia erilaisten ennätysten vertailussa. Kenellä olisikaan niin ja niin monta mestaruutta ja pistettä kun olisi käytetty tuota ja tuota järjestelmää...
0
Ylös
  Profiili
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.03.2009, 01:22 
Avatar
Status: JäsenLiittynyt: 20.01.2007, 11:16Viestit: 2186
Pisteitä: 873
Kassa: +96.12 yks. Palautus%: 111.49% Panosten ka: 2.56 yks. Vetoja: 327
No niin siinä sitä sitten taas mennään...

Montako tällaista "muutos, päätös, vastakäsky ja vastakäskyn peruutus"-tyyppistä sääntömuutosta on viimeisen parinkymmenen vuoden aikana ollut?

turbot sallittiin - turbot kiellettiin
muuttuva aerodynamiikka kiellettiin - aiotaan taas sallia
slicksit kiellettiin - nyt taas ajetaan slickseillä
pistejärjestelmä tasaisesti pärjääviä suosivaksi - pistejärjestelmä voittajia suosivaksi

jne jne

Kuinka FIA voi tuollaisen ees-taas veulaamisen jälkeen edes itse nauramatta väittää, että ovat toimineet sen hyväksi, että tallien kuluja saataisiin karsittua? Sanonpahan vaan, että tuo 33 Meur kulukattokin on ensi kaudella täysin merkityksetön... kyllä isot firmat osaa isotkin rahat peitellä talousmaailmassa ja jotenkin hienosti kiertää kulukattoa. Ferrarilla esim kaikki työntekijät voivat siirtyä FIAT-konsernin palkkalistoille ja tehdä vain "hyväntekeväisyyttään" duunia "myös" Ferrarille...
0

_________________
Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...
Ylös
  Profiili Seuranta
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.03.2009, 08:00 
Avatar
Status: JäsenLiittynyt: 31.08.2006, 14:02Viestit: 733Paikkakunta: Itä-Tuira
Pisteitä: 0
MM-kuskikisan ratkeaminen voittojen mukaan oli huono uutinen Kimiä tai Massaa pelanneille.

Yleisesti ottaen minkätahansa tallin kuskit joissa ei ole selkeää ykköskuskia ei ole hyvä valinta kuskikisan kannalta.

Hesen kanssa samaa mieltä:
Ajatellaan täysin mahdotonta scenaariota jossa Massa voittaa kaksi ensimmäistä kisaa ja Kimi tulee molemmissa kakkoseksi. Kolmannessa kisassa Massa keskeyttää ja Kimi tulee taas kakkoseksi. Eli kolme kisaa ajettu ja Massa johtaa voitoin 2-0. Tilanne laittaa Ferrarin vaikeaan asemaan tallimääräyksien suhteen. Mitä tekee Ferrari ?

Kuskikisan kärkipäähän veikkaan Alonsoa ja yllättäjäksi Kubicaa, valitettavasti kertoimet ovat aivan liian matalat pelaamisen kannalta.
0

_________________
"Jokainen tarvitsee Lotus-hetken."
http://twitter.com/TuiranKingi
Ylös
  Profiili
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.03.2009, 12:59 
Status: JäsenLiittynyt: 02.03.2005, 16:20Viestit: 73
Pisteitä: 4
En kyllä kovin suurta todennäköisyyttä näe sille, että tämä vaihtunut systeemi ainakaan Alonsoa suosisi.
0
Ylös
  Profiili
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.03.2009, 09:51 
Avatar
Status: JäsenLiittynyt: 31.08.2006, 14:02Viestit: 733Paikkakunta: Itä-Tuira
Pisteitä: 0
Hajamietelmiä:
Selkeillä ykkös/kakkos-kuskitalleilla on mahdollisuus siihen että kakkoskuski keskittyy testaamaan uusia osia kisaviikonloppuisin, varsinkin nyt kun testit kauden aikana on rajoitettu. Eli kakkoskuski toimisi enempi vähempi testikuskina, kun ykköskuski keskittyisi kisavoittojen saalistamiseen.

Ne jotka veikkaavat esim. kuskien TOP3-kausivetoja on huomioitava että 2. ja 3. sijat ratkeavat pisteitten, ei voittojen lukumäärällä. Tälläiset "voitto tai kuolema"-kuskit esim. Hamilton, Räkä ja Alonso voivat siis jäädä ynnä muut sijoille. Tai sitten voittaa koko sirkuksen :)

Vaikka BrawnGP:n autot olisivatkin kärjessä Ausseissa, niin on vain ajan kysymys missä vaiheessa kärkitallit ottavat ne kiinni ja menevät ohi.

Mäkkärit saivat uusia osia ja Jerezin testit osoittivat että eteenpäin on menty, mutta riittääkö se vielä eka kisassa jää nähtäväksi...
0

_________________
"Jokainen tarvitsee Lotus-hetken."
http://twitter.com/TuiranKingi
Ylös
  Profiili
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.03.2009, 10:23 
Avatar
Status: JäsenLiittynyt: 31.08.2006, 14:02Viestit: 733Paikkakunta: Itä-Tuira
Pisteitä: 0
BET365:lla on kohde: "MM-voittaja ilman Ferraria, Mäkkäriä ja Bemaria". Itselleni jäi epäselväksi lasketaanko voittaja voittojen vai pisteitten määrällä. Jos voittojen perusteella niin Alonso on tietysti ykkössuosikki, tosin kerroin 2.10 on hanurista. Jos kyseessä on pisteet niin ylläreiksi heittäisin Timo Glock 29.00 tai Rosberg 21.00.
0

_________________
"Jokainen tarvitsee Lotus-hetken."
http://twitter.com/TuiranKingi
Ylös
  Profiili
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.03.2009, 15:16 
Avatar
Status: JäsenLiittynyt: 31.08.2006, 14:02Viestit: 733Paikkakunta: Itä-Tuira
Pisteitä: 0
PAF jakaa:
Eniten pistesijoja 2009:
Red Bull 1,70
Toyota 2,05
Kyseessä siis pistesijojen määrä, ei pisteitten määrää mutta en näe tässä ongelmaa. Barcelonan testeissä jokaisena 4 päivänä oli Toyota RB:tä nopeampi. Odotan varsinkin Timo Glockilta läpimurtokautta ja vähintään kokeneen kehäkettu Trullin kepittämistä.
0

_________________
"Jokainen tarvitsee Lotus-hetken."
http://twitter.com/TuiranKingi
Ylös
  Profiili
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.03.2009, 17:56 
Status: JäsenLiittynyt: 14.01.2003, 23:43Viestit: 3346
Pisteitä: 277
Kassa: +0.00 yks. Palautus%: - Panosten ka: - Vetoja: 0
Hese kirjoitti:
Lainaa:
FIA hyväksyi Bernie Ecclestonen ehdotuksen siitä, että maailmanmestaruuden voittaa kuljettaja, joka voittaa kauden aikana eniten osakilpailuja.


Onpa raju muutos. Nopeasti ajatellen joku talli/kuski voi pyrkiä moottoririkoista välittämättä esim. joka toisessa kisassa riskilläkin yksittäisten kisojen voittoon. Täytyy sulatella vielä uutista.

Ja Brawn GP vaan jyrää harjoituksissa. Pitääköhän ensi viikon perjantaina syödä mielipiteensä :oops: ?


Mutta onhan tuo touhu nyt kokonaisuutenakin naurettavaa. F-1 sirkuksessa on mukana maailmanluokan autonvalmistajia ja sponsoreita, mutta kuitenkin yksi irstaileva sadomasokisti ja vanha eläkeläisukko laativat kimpassa säännöt. Eli tämä "mahtiduo" kyykyttää talleja lähes joka asiassa 100-0.
0
Ylös
  Profiili Seuranta
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.03.2009, 20:14 
Status: JäsenLiittynyt: 17.11.2006, 14:36Viestit: 386
Pisteitä: 1
Kassa: +4.88 yks. Palautus%: 148.80% Panosten ka: 2.00 yks. Vetoja: 5
http://www.autosport.com/news/report.php/id/73810


Lainaa:
FIA set to postpone new points system

By Jonathan Noble Friday, March 20th 2009, 17:44 GMT

The FIA has said it will defer the introduction of a new points system in Formula 1 until 2010 if teams are unhappy about it.

The Formula One Teams' Association (FOTA) issued a statement on Friday questioning the validity of the rule change which will see the world championship handed to the driver with the most wins.

FOTA believes that the rules could not be changed at this late stage without unanimous support of the teams.

The FIA has responded to FOTA's claims, suggesting that its World Motor Sport Council that voted for the changes earlier this week was under the impression that the teams had supported the 'winner takes all' proposal put forward by Bernie Ecclestone.

In light of complaints from leading figures, the FIA has now said that if the teams are unhappy then the introduction of the wins systems will be delayed until 2010.

The statement said: "On 17 March, the FIA World Motor Sport Council unanimously rejected FOTA's proposed amendment to the points system for the Formula One Drivers' Championship. The 'winner takes all' proposal made by the commercial rights holder (who had been told that the teams were in favour) was then approved.

"If, for any reason, the Formula One teams do not now agree with the new system, its implementation will be deferred until 2010."


Vaara onneksi vältetty?
0
Ylös
  Profiili Seuranta
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.03.2009, 05:44 
Status: JäsenLiittynyt: 13.08.2004, 12:43Viestit: 91
Pisteitä: 7
Siis voi jumalauta mitä tuuliviiriporukkaa on vastaamassa kovimman moottoriurheilusarjan säännöistä. Ensin runnotaan huonot säännöt läpi, ja sen jälkeen kadutaan ja ymmärretään todellisuus. Mun mielestä antaa tosi huonon kuvan kyllä sarjan johdosta. Ihan missä muussa urheilulajissa tahansa tuota sääntöä olisi mietitty hyvin moneen otteeseen ennenkuin olisi laskettu yleiseen tietoisuuteen ja ihan lopullisiin sääntöihin. F1:ssä Bernie joutui tämän kerran taipumaan, mitähän on mielessä seuraavaksi?
0
Ylös
  Profiili
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.03.2009, 09:31 
Avatar
Status: JäsenLiittynyt: 31.08.2006, 14:02Viestit: 733Paikkakunta: Itä-Tuira
Pisteitä: 0
Paluu entiseen pistejärjestelmään on loistava uutinen Massalle.
Hyvänä aika-ajokuskina hän nappaa hyvät lähtöpaikat.
Myös mahdolliset Hamiltonin auto-ongelmat alkukaudesta auttaa asiaa.
Kokemuksen myötä myös pahimmat töppäilyt lienee taakse jäänyttä elämää.
Esim. bwin 6.50 on täysin kelvollinen kerroin.
0

_________________
"Jokainen tarvitsee Lotus-hetken."
http://twitter.com/TuiranKingi
Ylös
  Profiili
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.03.2009, 11:56 
Status: JäsenLiittynyt: 15.11.2008, 17:49Viestit: 7
Pisteitä: 0
Tuolta Paffilta saa ainakin maistuvan kertoimen Brawn GP:n valmistajien mm:lle 6.00.
Ferrarille annettu vain 2.00.
Ja tän päivän aikaajojen perusteella toi on todella hyvä kerroin.

E: ja veto on auki sunnuntai aamun 08.55 saakka
0
Ylös
  Profiili
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.03.2009, 12:05 
Status: JäsenLiittynyt: 14.01.2003, 23:43Viestit: 3346
Pisteitä: 277
Kassa: +0.00 yks. Palautus%: - Panosten ka: - Vetoja: 0
Tombedaa kirjoitti:
Tuolta Paffilta saa ainakin maistuvan kertoimen Brawn GP:n valmistajien mm:lle 6.00.
Ferrarille annettu vain 2.00.
Ja tän päivän aikaajojen perusteella toi on todella hyvä kerroin.

E: ja veto on auki sunnuntai aamun 08.55 saakka


Toki ensimmäisen GP:n aika-ajosta on vielä todella pitkä matka valmistajien MM:ään.
0
Ylös
  Profiili Seuranta
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.03.2009, 12:33 
Avatar
Status: JäsenLiittynyt: 16.03.2004, 18:33Viestit: 4658
Pisteitä: 2281
Kassa: +28.59 yks. Palautus%: 105.82% Panosten ka: 1.38 yks. Vetoja: 355
Ja huomisen kisan voittoon. Lisäksi jokainen Brawnin piste uhan alla ennen kuin lopullinen tuomio tulee.
0
Ylös
  Profiili Seuranta
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.03.2009, 13:59 
Status: JäsenLiittynyt: 15.11.2008, 17:49Viestit: 7
Pisteitä: 0
Totta, mutta se kertoo jotain että, PAF laski tuon kertoimen jo 6.00->4.00.
Ei välttämättä enää kannatta laittaa lappuun
0
Ylös
  Profiili
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 55 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Rida ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Hyppää:  


Powered by phpBB © 2008 phpBB Group | Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com
subSilver+ theme by Canver Software, sponsor Sanal Modifiye