Tänään on 28.03.2024, 10:39.

Hattrick 2.1

Yksilölajit, muut palloilulajit (salibandy, pesäpallo jne.), moottoriurheilu...
Vastaa Viestiin
miklu
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 31.03.2004, 17:12
Pisteitä: 0

Hattrick 2.1

Viesti Kirjoittaja miklu »

Kyseessä on siis tämä Expektin tarjoama "virtuaalilaji". Itse olen kyseistä "lajia" hakannut reilut pari vuotta ja pelaan tällä hetkellä III-divarissa. Varsin hyvällä menestyksellä olen myös Expektiltä rahaa pumpannut kyseisistä kohteista.

Laitetaan parit vinkit, vaikka olenkin harrastelija vedonlyönnin suhteen ja pelaan varsin pienellä panoksella.

10:55 Lokomotiv Lund - DrPepper FC
Allsvenskan (Swe) Hattrick 2.35 5.80 1.80

Vastakkain kaksi äärimmäisen hyökkäävää joukkuetta eli luvassa maalikarkelot. Lokomotiv Lund on tämän kyseisen taktiikan kuningas ja hieman ihmetyttääkin, miten Expekt on saanut DrPepperistä tämän ottelun suosikin. Hatusta vedetyt prosentit: 47-9-44

17:25 Inter United - Killagoola
Irish Premier (Ire) Hattrick 1.70 5.80 2.55

Irlannin kaikkien aikojen menestynein joukkue Killagoola saa vastaansa pahimman vastustajansa. Aiemmat voitot Killagoolalle 9-7. Prosentit: 40-15-45

Lisää juttua ja perusteluja näihin kohteisiin löytyy Hattrickistä (www.hattrick.org) perustamastani Betting-federaatiosta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


zrodi
Jäsen
Viestit: 62
Liittynyt: 12.04.2004, 10:30
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja zrodi »

Meillä on kotona 2 hattrickin pelaajaa ( V-div), joita pyysin arvioimaan ottelua Inter United - Killagoola. Pojat kävivät läpi tämän Irlannin Premierin huippuottelun, joukkueiden kokoonpanot ja edelliset ottelut ja totesivat molemmat Killagoolan olevan heidän mielestään suosikki.

Peesaan Miklua pienellä panoksella Killagoolan puolesta.

Itse Hattrickistä en tiedä mitään enkä oikein ymmärrä miten niin hidastempoista peliä kukaan jaksaa pelata vuosikausia :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


miklu
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 31.03.2004, 17:12
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja miklu »

Helpot rahat tuli Lundin voitettua Pippuripojat 6-2. Nyt sitten vain Irlannin ottelua odottelemaan. Keskiviikolle onkin luvassa koko joukko Ruotsin cupin neljännesvälieriä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin