Tänään on 28.03.2024, 14:06.

Ralli - Monte Carlo

Yksilölajit, muut palloilulajit (salibandy, pesäpallo jne.), moottoriurheilu...
Vastaa Viestiin
Zup
Jäsen
Viestit: 392
Liittynyt: 07.02.2003, 14:03
Pisteitä: 2

Ralli - Monte Carlo

Viesti Kirjoittaja Zup »

Mitenhän paljon vormulakuski ajellut liukkailla kilpaa ennen Subarun testejään (oletan että jossain edes käynyt kokeilemassa). Normaali asfalttikisassahan tuota tuskin uskaltasi vetää, mutta täällä saattaa vastaan tulla vaikka mitä. Kresta viimevuonna kuitenkin näytti omaavansa hyvän vauhdin myös tuolla. Oli ekan päivän jälkeen 7. HYUNDAILLA!! Sitten toki keskeytti 9. EKlla, mutta silti. Nyt vielä viimeisimpien tietojen mukaan vormulakuskin kartturi on vaihtunut ihan viimehetkillä, joten suosikki asema mielestäni vaihtunut.


Pelit: Sarrazin - Kresta 2 2,15 (5/10) NB

Ps. niin ja WRC kun näytti tiputtaneen vanhat tulokset pois tuolta sivuiltaan niin ehdotuksia yhtä "helposti" toimivasta databasesta otetaan vastaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Portillo
Jäsen
Viestit: 565
Liittynyt: 23.07.2003, 19:21

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: 100.00%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 1

Pisteitä: 82
Paikkakunta: Helsingin mlk

Viesti Kirjoittaja Portillo »

Samoilla linjoilla - kelivarauksella!!! Monteen on alustavasti luvattu harvinaisen kuivaa, joka tietäisi kyllä Sarrazinin mahdollisuuksien paranemista, vaikka käytössä onkin Pirellin sorarenkaat vs Krestan ja Fordin näihin oloihin paremmin sopivat Misukat. Tässä vaiheessa mullakin on Kresta pieni suosikki.

Duvalin voittoa voi vedellä surutta esim. Centrelle kertoimella 8,50(oma arvio on 20%). Bosse eikä Solberg viihdy kumpikaan Montessa, jossa Duval kepitti viime vuonna Märtininkin samalla autolla, mutta tallimääräyksellä sijoitukset meni toisin päin. Citikka sopii Monteen kuin nenä päähän, ja paljon testiä "joulutauolla" ajanut Duval on ehdottomasti kisan kakkossuosikki. Märtinin(kin) mahdollisuuksia heikentävät Pirellin renkaat.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zup
Jäsen
Viestit: 392
Liittynyt: 07.02.2003, 14:03
Pisteitä: 2

Viesti Kirjoittaja Zup »

Joo Duvalia itekkin vetelin, mutta sain joku päivä sitten kertoimella 10 Bet24:lta... ei ollu vielä iltapäivällä ainakaan laskenu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Mulle kelpaa myös selkeä ennakkosuosikki reilu 45% arviolla...

Monte Carlo Winner: Loeb 2.50 Expekt (46%/2.17)

Duvalkin saa kannatusta tuolla kertoimella, arvio 14%/7.14. Toisin sanoen...

Loeb & Duval 1.93 Expekt & Centrebet (60%/1.67)

Sitikat jyrää tässä kisassa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Shane
Jäsen
Viestit: 474
Liittynyt: 13.09.2003, 02:01
Pisteitä: 6
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ralli - Monte Carlo

Viesti Kirjoittaja Shane »

Zup kirjoitti:Ps. niin ja WRC kun näytti tiputtaneen vanhat tulokset pois tuolta sivuiltaan niin ehdotuksia yhtä "helposti" toimivasta databasesta otetaan vastaan.
http://www.rallybase.nl on ehdoton!

Expektiltä "varmaa rahaa": Loeb-Solberg 1 1.55.

Monte ei ole juuri koskaan ollut sen kummemmin Petterin (4 osallistumista, tulokset k-6-k-7) kuin Subarunkaan kisa, ja tuskinpa tilanne yhtäkkiä mihinkään muuttuu. Varsinkin jos talvisia olosuhteita ja osuuksia on kisassa edes vähän, on tiimi Pirelleineen helisemässä. "Kotikulmillaan" Michelineillä ajava Loeb puolestaan on varmuudella voittotaistelussa mukana edellisvuosien tapaan. Citroën vielä nopea ja erittäin luotettava auto samoin kuin Loeb kuskina, joten keskeytystäkään ei tarvinne pelätä varsinkaan kun tämä kisa ei autolle mitenkään raskas ole. Kyllä ranskalaisyhdistelmä tämän parin vie mennen tullen vähintään 7 kertaa kymmenestä.

EDIT: Centre julkisti hedarinsa tätä kirjoittaessani, silmiin osui Solberg-Duval 2 2.00 :shock: Maistuu kyllä..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Willy
Jäsen
Viestit: 603
Liittynyt: 08.05.2003, 16:35

Tuotto: +3.16 yks.

Palautus%: 103.33%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 42

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Willy »

Vastoin taulun yleisiä sääntöjä kerrottakoon että Duval saa kertoimen 20 Nordicilta. :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jaude
Jäsen
Viestit: 667
Liittynyt: 23.01.2004, 17:21

Tuotto: +4.21 yks.

Palautus%: 103.60%

Panosten ka: 1.31 yks.

Vetoja: 89

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Jaude »

Willy kirjoitti:Vastoin taulun yleisiä sääntöjä kerrottakoon että Duval saa kertoimen 20 Nordicilta. :wink:

Koko kiertueen voitosta :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Katsokaa tätä meteliä"

Minikommentit


Willy
Jäsen
Viestit: 603
Liittynyt: 08.05.2003, 16:35

Tuotto: +3.16 yks.

Palautus%: 103.33%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 42

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Willy »

Pitäis olla tarkkana mitä huutelee täällä... :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Samuel
Jäsen
Viestit: 418
Liittynyt: 01.01.2004, 12:30
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Samuel »

Betandwinniltä Top 3 driver in Monte Carlo:
Gardemeister 9

Mitäs mieltä tuosta? En paljon lajia tunne, mutta kun Veikkaajakin hehkuttaa niin ostin siivun.
Eikä noita kovia nimiä nyt niin monta ole. Kunhan pari keskeyttää niin Garde on jo pallilla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Tässä allekirjoittaneen näkemys, vähän vielä olen ruosteessa Rallin kanssa näin kauden alussa mutta tästä se lähtee...

KRESTA WRC-tasolla:
- 20 rallia
- maaliin: 9/20 kertaa (45%), viime vuonna 0/3 (0%), 03+04 5/10 (50%)
- Top10: 2/20 kertaa (10%), viime vuonna 0/3 (0%), 03+04 1/10 (10%)

SARRAZIN WRC-tasolla:
- 3 (asfaltti)rallia viime vuonna, joka kisassa maaliin ja sijoitukset 9+6+4

Kokonaisuutena Sarrazin on mun näkemyksen mukaan kyllä ihan eri tason kilpailija (kuski+auto) asfaltilla mitä Kresta, lisäksi "kotikenttäetu" ja varmasti tuntuma on parempi Ranskan pätkiin mitä Tshekillä. Sarrazinhan ajoi yksityistallin Imprezalla viime vuonna noi 3 asfalttirallia ja oli joka kerta vähintään yhtä nopea mitä Hirvonen + Solberg tehdaskalustolla.

Kresta kyllä taistelee aivan eri sijoista jos ikinä edes pääsee maaliin - vaikkakin sillä on nyt parempi kärry mitä aiemmin.

= en todellakaan sulata Krestan suosikkiasemaa tässä ikinä :D Siihen ei ole mun mielestä perusteita, jos toi rengasetu ei ole niin merkittävä. Sen osalta olen vielä vähän pihalla :oops:

Eri asia on, saako Sarrazinin pelattavaksi - siinä ja siinä, itse vähän arvon vielä otanko BAW:n 1,75. Noi olosuhteet voi kuitenkin muuttua sen verran paljon Sarrazinin haitaksi (lunta), että epävarmuustekijöiden vuoksi taidan jättää väliin.

T: Neo

P.S Olen tosiaan vasta palaamassa rakkaan harrastuksen eli Rallin seuraamiseen, joten älkää nyt mun mielipiteen perusteella vetojanne peruko :shock:

P.P.S M-A-I-S-T-U-I Duval sekä kaikki hedarit sen kautta & Solbergia vastaan :P :P

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zup
Jäsen
Viestit: 392
Liittynyt: 07.02.2003, 14:03
Pisteitä: 2

Viesti Kirjoittaja Zup »

Noniin no näin itse näkisin asian.

Elikkäs Sarrazin todella pyyhältänyt hyvin ajamissaan kolmessa wrc- rallissa, mutta eihän noita nyt oikeen voi verrata suoraan lukuina siihen mitä Kresta on ajanut. Sarrazin ajamat kolme rallia ovat ihan puhtaita asfaltti kisoja ja hänellä niissä kaikissa ajokkina auto jolla ei luotettavuus ongelmia liiemmin ole ja väittäisin jotta vauhdissakin löytyy paremmin kun vaikkapa Skodalla millä Kresta on vetänyt. Sillä eihän nuo kaikki keskeytykset Krestalla ihan ajovirheitä kuitenkaan ole. Ja sitten vielä kun ajokkikaan ei ole niitä nopeimpia ni sitä yrittää monesti vähän liikaa, kun uralla pitäisi se seuraava askel kuitenkin ottaa.

Ja kyllä jos pelkästään kuivalla asfaltilla kilpaillaan niin Sarrazin tulee lyömään tämän parin melko selvästi. Mutta kun Montessa olllaan niin sitä ei koskaan tiedä. Nytkin paikoittain lunta löytyy vielä tässä vaiheessa viikkoa ja jäisiä kohtia löytyy varmasti jos aurinko ei pääse lämmittämään tietä ennen autojen saapumista. Krestalla nyt kuitenkin jo kolmen Monten kokemus takana (joskus pitempi joskus lyhempi) ja kyllä senkin jotain on merkittävä. Sitten vielä se, että Lapworth saattaa ohjelmoida (siis laittaa Sarrazinin kokemusta keräämään, kuten Mikollekin viime kaudella varsin monessa rallissa kävi) sen kaasu polkimen 95%:in asentoon :wink:

Ja mitä siihen tulee, ettäkö Subaru olisi parempi auto tälle alustalle niin kyllä täytyy hieman erimieltä olla. Ja kunhan uusi auto Subarulle saadaan niin katsotaan sitten uudestaan. Ja ne renkaatkin todella vaikuttavat yllättävän paljon.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Vähän tuohon lumi/jää -kommenttiin.

Itse ajoin aikoinaan mikroautoa muistaakseni 6-vuotta, ja siinä tuli kokeiltua aika monenlaisia olosuhteita :D Slickseillä kaatosateessa on muuten yllättävän hauskaa... joskin hidasta. Anyways, Suomen olosuhteissa tuli muutamaan kertaan ajettua myös silloin kun osa radasta oli jo jäässä, ja voisin kyllä sanoa että mennään metsään jos kuvitellaan että Sarrazin ei osaa ajaa, jos tie ei ole täysin kuiva. Jokainen joka osaa ajaa asfaltilla kovaa, osaa tehdä sen myös vaihtelevalla kelillä - varsinkin jos mies ajaa WRC-tasolla. On aivan varmasti ajanut kilpaa muulloinkin kuin auringonpaisteessa, ja paljon. Tekisin jopa rohkean väitteen että asfalttispesialisti ajaa kovempaa paskalla kelillä asfaltilla mitä soraspesialisti (suomalaiset) jos autot ja renkaat yms on täysin samanlaiset.

Voin olla totaalisen väärässäkin, mutta jotenkin pohjautuen omaan kokemuksiin näkisin asian näin. Se mikä tuossa ratkaisee huimasti, on renkaat ja yleensä auton alusta. Jo kuivalla kelillä saa huiman eron jos auto toimii, ja ero korostuu potenssiin x jos löytyy vaihtelevaan keliinkin paremmat renkaat.

Edit: itsekin ensin ajattelin tuota lunta lähinnä Sarrazinin haitaksi, mutta kun tarkemmin asiaa pohtii niin syttyi lamppu

T: Neo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Portillo
Jäsen
Viestit: 565
Liittynyt: 23.07.2003, 19:21

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: 100.00%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 1

Pisteitä: 82
Paikkakunta: Helsingin mlk

Viesti Kirjoittaja Portillo »

Henkka kirjoitti:Loeb & Duval 1.93 Expekt & Centrebet (60%/1.67)

Sitikat jyrää tässä kisassa.
Tämä nyt on varmasti yksi parhaista vedoista kisaan. Mun arvio tälle on about 63%. Toinen on tietenkin jo alemmas tykitetty Solberg-Duval 2 Centrelle, joskin itse sain enää kertoimella 1,90. Kun arvio on 62%, niin sekin piisaa kevyesti.

Edit: Duvalin voittokerroinkaan enää 7,00(tosin BAWilla 7,50 + Zupin Bet24 ei tietoa) joten syytä siis unohtaa nuo Henkan kertoimet.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zup
Jäsen
Viestit: 392
Liittynyt: 07.02.2003, 14:03
Pisteitä: 2

Viesti Kirjoittaja Zup »

Lyhyesti vielä vähän sitten jää kyllä minun osalta tuon puinti siihen...

Mutta sehän siinä just on että kun ei tiijä mitä tulee... eli kun sie mikroautolla lumikelissä ajat ni sillonhan sie tiijät, minkä laista pito on. Mutta kun siulla nuottiin on merkitty, että liukasta ja sit tuut siihen kohtaan ja ei ookkaan liukasta. Miten ottaa seuraava kurvi? Vetää kovimmin mitä alkuperänen nuotti lupaa vai hissutella just sitä vauhtii ja sit taas vituttaa jos vieläkin tuntu jotta kovemmin ois voinu mennä. Ja tämmöstä jos toistetaan useita kertoija per pätkä niin joko menee pihalle tai meet huomattavasti hitaammin kun oikeet kykys antas. Mielestäni tuohon ei oikeastaan auta muu kun kokemus. Sitä laittaa merkille millä rinteellä tie menee(siis etelä, itä, jne), onko tie varjossa ja ties mitä muuta.

Niin ja toki asfalttimiehet vie sora kuskeja oli keli mikä hyvänsä, kun pinta on vaan tasanen(siis ei mitkään hankiralli olosuhteet). Esim. ei tuo jää/lumi roviksen mahiksia juuri nosta kun mies vaan asfaltilla ei pääse eikä kerkee (vaikka liekkö sekin korjautumassa kun tallikaveri tietojen mukaan jääny testeissä Harrille ja sen kyllä pitäs asfaltilla päästä). Mutta kun Kresta kuitenkin vauhdissa on todistanut kestävänsä jopa hieman vaillinaisella kalustolla niin en häntä ihan sorakuskina kuitenkaan pitäisi.

No mutta hyvä, että ei kaikki ole samaa mieltä. Ja toki itsekään en väitä tässä täysin oikeassa olevani mutta tuo on minun mielipiteeni ja en siitä noilla perusteluilla luovu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Shane
Jäsen
Viestit: 474
Liittynyt: 13.09.2003, 02:01
Pisteitä: 6
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Shane »

Shakedown-tuloksia..

http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDet ... 05,00.html

Hyvältä näyttää melkeinpä kaikkien ketjun pelien kannalta.. luntakin siis ilmeisesti luvassa kuitenkin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Taitaa olla kansa jo unessa, mutta pistetään tänne jos joku sattuu ennen 09.30 aamulla lukemaan 8) Tuli vähän myöhässä kyllä kun en muistanut aiemmin illalla pistää...

Toiseksi - riittääpähän kisan jälkeen foorumilaisilla naureskeltavaa miten tipsit kusi :P :D

EN tuohon Sarrazin - Kresta pariin puuttunut loppupeleissä kun Sarrazinin kisamäärät on niin vitun pienet & liikaa epävarmuustekijöitä. Parempi ottaa näitä hedareita, joiden kuskit on tutu ja saa dataa pohjaksi.

T: Neo

Alla olevien lisäksi itsellä pelattu:
- Duval Top3 @ 2.35 (Centrebet)
- Duval to win @ 9.00 (BAW)

Petter Solberg - Marcus Grönholm : Grönholm @ 1.85 (Expekt), 58%

Solberg Monte Carlo: 7-A-6-A
Grönholm Monte Carlo: 4-13-5-R-R

Kumpikin vierastaa asfalttia alustana ja ovat selvästi sähäkämpiä soralla, lisäksi Monte Carlo on ollut erityisesti veemäinen kisa molemmille kuskeille. Kummallakin ratinveivaajalla on aika huono maaliintulo% kokonaisuutena (kun vertaa parhaimpiin), Grönholm 63% ja Solberg 66%, asfaltilla Grönholm selvästi parempi 71% vs 63%. Tällä vuosituhannella Bossen matka on katkennut kaiken kaikkiaan ¼ kisasta tekniseen vikaan, joten auton piikkiin voi pistää ison osan noista pistemenetyksistä. Solberg on lisäksi asfaltilla selvästi herkempi kuski romuttamaan ajopelin (26% vs 14%)

Grönholm voittaa Solbergin jokseenkin jokaisessa tekemässäni tilastossa kun ajetaan asfaltilla, ja ainoa selitys tasabookkiin kerroinasettelussa on Peugeotin huono kesto Subaruun verrattuna. Pakko olettaa senkin korjaantuvan ainakin hieman parempaan suuntaan, ja kovasta keskeytysprosentista huolimatta kahtena viime vuonnakin Grönholm on tullut ¾ + ¾ = 6/8 asfalttikisasta maaliin ja keskeytyksetkin ulosajoista = Peugeot ei ole kertaakaan paukahtanut kovalla pinnalla.

Grönholmilla on myös huimasti paremmat statsit jos molemmat menee maaliin (asfaltti): Top5: 80%, top3: 27% ja Solbergilla samat Top5: 58%, Top3: 11%.

Vaikka kuinka pyöritän ja annan vielä Peugeotin kestävyystasoitusta niin prossat menee kyllä lähelle 60%.



Marcus Grönholm – Markko Märtin: Märtin @ 2.15 (Expekt), 52%

Grönholm Monte Carlo: 4-13-5-R-R
Märtin Monte Carlo: 2-4-12-R

Jos edellisessä hedarissa suosittiin suomalaista, niin nyt sitä ei tosiaan tehdä. Äskeisessä tulikin perusteltua Grönholmin statseja, joten Märtinistä jotain. Kokonaisuutena on hyvin tasainen Bossen kanssa asfaltilla, mutta kaiken kaikkiaan en käsitä miten Grönholm on tässä yleensä suosikki. Grönholm ei ole voittanut yhtään asfalttikisaa koko vuosituhannella, Märtin voitti kaksi viimeisintä eli Espanjan & Ranskan viime kauden päätteeksi. Lisäksi Montessa Märtin vetänyt viime vuosina huippuhyvät tulokset.

Molemmilla on lähes identtiset maaliinpääsyprossat niin asfaltilla kuin sorallakin, ja nyt kun on alla identtinen auto, niin puskaanajoprosentti tietysti kiinnostaa: 16% Märtin, 15% Grönholm (asfaltilla). Märtin on viimeisestä 13 asfalttikisasta tullut 12 maaliin, joten kokonaisuutena pitäisin Viron poikaa Top5 kuskeista tasapainoisimpana alustan suhteen: Duval + Loeb = asfalttispesialistit, Grönholm & Solberg selvästi parempia soralla, mutta Märtin ei vierasta erityisemmin kumpaakaan.

Kun autoista ei tule eroa eikä tilastoistakaan ja Märtin on myös kokenut kettu WRC-auton ratissa, niin en kyllä saa oikein mitään eroa miesten välille eli ihan fifty-sixty kisa.

H2H asfaltilla 2 viime vuotta: 6-2 Märtinin hyväksi
H2H asfaltilla 00-05: 7-10 Grönholmin hyväksi

Huipputasaista siis, ja viime vuosina Märtin on selvästi ajanut Grönholmin ohi asfaltilla kun mies on muutenkin parantanut tasoaan kovasti. Kokonaisuutena näkisin että Märtin tulee näistä miehistä ensimmäisenä maaliin, vaikka ero jääkin todennäköisesti hyvin pieneksi - näin siis ihannetilanteessa, jossa kumpikaan ei vedä puskaan ja autot toimii jne.


Markko Märtin – Petter Solberg: Märtin @ 2.00 (Centrebet), 61%

Tähän voikin heittää perustelut hyvin lyhyesti: lue mitä kirjoitin parissa Märtin vs Grönholm Viron pojasta. Samoin about kaikki Grönholmin perustelut Solbergia vastaan uppoaa myös Märtiniin. Eli Grönholm sai jo Solbergia vastaan 60% pintaan ja Märtin sai 52% Grönholmia vastaan, joten 60% yli painuu. Centrebet on KÄSITTÄMÄTTÖMÄN pihalla tän parin kanssa kun Solberg on laitettu selväksi suosikiksi!

H2H asfaltilla 2 viime vuotta: 7-1 Märtinin hyväksi, tuosta huomaa mistä puhutaan.


Gilles Panizzi – Harri Rovanperä: Panizzi @ 1.60 (Centrebet), 73%

Panizzi Monte Carlo: 6-R-7-A-R
Rovanperä Monte Carlo: - - - R -

Ja lopuksi H2H vihje nro 4 on mallia viikonlopun pankki. Tiivistän kaiken alla olevan yhteen lauseeseen: mun mielestä Rovanperällä ei pitäisi olla tässä parissa yhtään mitään sanomista yhtään mihinkään. Rovis voisi keskittyä keittämään Panizzille vaikka kahvit ja antaa sen hoitaa ajopuolen Montessa. Tässä on siis vastakkain kaksi niin ääripään kuskia kuin voi vain repiä – Panizzi on 100% asfalttimies ja Rovanperä on täysin sorakuski, lisäksi Rovanperä ei ole edes pariin vuoteen ajanut asfalttikisoja koska on vuorotellut niistä juuri Panizzin kanssa. Eli entiset Peugeotin tallikaverukset vastakkain, ja etua on kyllä lyötävä huikeasti Panizzin suuntaan.

Panizzi joutui viime kaudella suhraamaan täysin sekundavehkeellä eli Mitsulla, mutta siitä huolimatta veti 6-sijalle Montessa. Panizzin saldot asfaltilta ovat huikean kovat viime vuosilta: maaliintulo 79%, voittoprosentti 32% (!!), top5 47%. Rovis on ajanut vaivaiset 5 WRC-tason asfalttikisaa 5 viime vuoden aikana eikä ole kertaakaan ollut edes 5 joukossa, tuosta voi repiä jotain käsitystä tasosta. 2001 & 2002 miehet olivat noissa 5 asfalttirallissa vastakkain ja Panizzi vei ne 5-0.

Tässä on oikeastaan kaksi epävarmuustekijää: Mitsubishi on autona suuri kysymysmerkki. Tämä on kuitenkin sinänsä pieni uhka, että miehet ajavat samalla kärryllä, joten mitään luotettavuusetua ei toiselle tule. Se kuitenkin lisää analyysiriskiä. Toinen pointti on Panizzin epäonni Monte Carlossa, mutta toisaalta Rovanperä ei ole ajanut koko kisaa kuin kerran viimeisen 5 kauden aikana = ei taatusti ole mikään ekspertti.

Näiden lisäksi miesten luotettavuustaso on aivan eri luokkaa, Rovanperä on minusta ollut aina ihan liian sählä voittaakseen koskaan mitään isoa. ”accident” % on Panizzilla 4,3% vs Rovanperä 12,0% kaikki kilpailut mukaan lukien.

Eli en näe Rovanperällä mitään toivoa voittaa Panizzia tässä ajamalla, enkä suoraan sanottuna usko tippaakaan Harrin edes pääsevän maaliin asti koko kisaa. Tämä hedari voi mennä Rovanperälle vain Panizzin huikeilla tekniikkamurheilla/keskeytyksellä. Toki Panizzi on vähän hyytynyt parhaista päivistään mutta niin on Rovanperäkin, ja olen nuokin asiat huomioinut jo arviossa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Duval kalautti 6.EK:lla puhelinpylvääseen niin, että kartturi lähti sairaalaan, voi voi voi :( Loeb saa sitten luvan kestää maaliin saakka.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jubago
Jäsen
Viestit: 238
Liittynyt: 09.03.2004, 17:06
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja jubago »

Sori, hieman jälkipelejä tänne.

Eikös Solberg keskeyttänyt ek12:lla?
Duval - Solberg H2H Centrellä on kuitenkin käsitelty hävityksi?!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Portillo
Jäsen
Viestit: 565
Liittynyt: 23.07.2003, 19:21

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: 100.00%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 1

Pisteitä: 82
Paikkakunta: Helsingin mlk

Viesti Kirjoittaja Portillo »

jubago kirjoitti:Sori, hieman jälkipelejä tänne.

Eikös Solberg keskeyttänyt ek12:lla?
Duval - Solberg H2H Centrellä on kuitenkin käsitelty hävityksi?!
Sääntö on todennäköisesti tämä: Se parista voittaa, kumpi pääsee kilpailussa pidemmälle. En ole varma, sillä en Centreltä tällaista pykälää löytänyt, mutta esim. Nordicilla on sama sääntö käytössä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Shane
Jäsen
Viestit: 474
Liittynyt: 13.09.2003, 02:01
Pisteitä: 6
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Shane »

Portillo kirjoitti:
jubago kirjoitti:Sori, hieman jälkipelejä tänne.

Eikös Solberg keskeyttänyt ek12:lla?
Duval - Solberg H2H Centrellä on kuitenkin käsitelty hävityksi?!
Sääntö on todennäköisesti tämä: Se parista voittaa, kumpi pääsee kilpailussa pidemmälle. En ole varma, sillä en Centreltä tällaista pykälää löytänyt, mutta esim. Nordicilla on sama sääntö käytössä.
Kohtalaisen kyseenalaista toimintaa kyllä jos näin on, varsinkin kun centren säännöistä ei tosiaan mitään mainintaa tämäntyyppisestä käytännöstä löydy. Muutenkin aika häilyvän oloinen sääntö tähän lajiin; tänään Solberg ja Grönholm vetivät ulos samassa paikassa, mitäs sitten jos molemmat olisivat jääneet siihen niin kuinkas centre toimisi näiden välisissä hedareissa? Menisi mittanauhan kanssa pätkälle katsomaan kumman auto sinkoutui törmäyksessä lähemmäksi pätkän maalia? Tai jos molemmat olisivat raahautuneet huoltoon, mutta jääneet sinne. Se, kumman tiimin pilttuu on lähempänä maali-at-asemaa, voittaa?

Vihaista mailia lähti kyllä centrelle ainakin täältä..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Henkka »

"Vihaista mailia lähti kyllä centrelle ainakin täältä.."

Sitten kun vastaavat niin infoa tännekin vastaus. Jos niikseen tulee haluan myös minä tonnini takaisin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jubago
Jäsen
Viestit: 238
Liittynyt: 09.03.2004, 17:06
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja jubago »

Thank you for your email.

Petter Solberg has been resulted as the winner for that bet in accordance
with our rules for that event.

"Pay on driver that completes most stages, if equal on stages, pay on best
finish"

As Duval pulled out after 6 stages, and Solberg after 12, we have resulted
Solberg the winner of that Head 2 Head.


...prkl

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Henkka »

No joo, tätä vähän ounastelinkin ja tähän oli varauduttu mutta olisihan se ollut mukavaa rukata kirjanpitoa positiivisempaan suuntaan. Pääasia että Loeb hoiti homman.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin