Ylikerroin.com
Suomen suurin vedonlyöntisivusto
Tänään on 19.01.2018, 02:29

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia



Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Formula 1: Imola
ViestiLähetetty: 20.04.2003, 11:37 
Status: JäsenLiittynyt: 06.02.2003, 15:08Viestit: 641
Pisteitä: 0
Expektin 8.50 Ralffille maistuu. Eturivin mies eikä jäänyt kuin 14 tuhannesosaa aika-ajoissa veljelleen. Myös Unibetin 1.85 H2H -vedossa Montoyaa vastaan vaikuttaa hyvältä.
0
Ylös
  Profiili
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.04.2003, 11:41 
Status: JäsenLiittynyt: 14.01.2003, 23:43Viestit: 3346
Pisteitä: 277
Kassa: +0.00 yks. Palautus%: - Panosten ka: - Vetoja: 0
Schumi yrittää ratkaisua heti
ensimmäisellä puolikkaalla
Taktiikkanurkka


Turun Sanomat, Imola
PAOLO FILISETTI
San Marinon Grand Prix -kilpailun kriittisin tekijä on jarrut. Yleinen taktiikka on kaksi varikkokäyntiä ja viimeiselle osuudelle autot pyritään saamaan keveiksi, sillä lopussakin jarrut vielä pitävät.
Tällä kertaa ruudukko ei ole enää outo. Onkin odotettavissa enemmän perinteinen kilpailu kuin kauden aiemmissa tapahtumissa on koettu.
Perjantain aikojen perusteella lauantain aika-ajossa Jaguar ja BAR ajoivat hyvin kevyellä autolla. On mahdollista, että ne tekevät kolmekin pysähdystä.
Kaksi sekuntia perjantain vauhdistaan tipahtanut Ferrari oli selvästi raskaalla polttoainelastilla, ainakin yli 70 kiloa tankissa. Michael Schumacher ja Rubens Barrichello ajavat samankaltaisilla taktiikoilla. Ensimmäinen varikkokäynti on odotettavissa vasta 23-24 kierroksen jälkeen.
Schumacher pyrkii hyödyntämään paalupaikkansa ja yrittää karata kilpailun ensimmäisellä puoliskolla. Lopussa sitten autot pidetään nopeana keveillä polttoainetäydennyksillä.
Williamsit olivat myös raskaita (70-75 kiloa polttoainetta) ja näyttivät hyvin levottomilta aika-ajossa. Nopeus tuli ennen kaikkea BMW:n vahvasta moottorista.

Räikkönen taiteili
raskaalla autolla
McLarenilla Kimi Räikkösen suoritus oli vakuuttava. Hän vei raskasta autoaan käsittämättömän puhtaasti kriittisestä Aqua Minerali -mutkasta.
Räikkönen ja Michael Schumacher tarkkailevat varmasti kilpailussa toisiaan. Kimi ajaa Ferraria takaa ja päättää oman varikkokäyntinsä Schumacherin mukaan. Tarkoitus on varmasti ajaa mahdollisimman pitkälle, jopa 27 kierrosta.
Michelinin renkaat tuntuvat toimivan tälläkin radalla hyvin. Ne kuoriutuvat ja hankkivat yhä parempaa pitoa. Rengasvalmistajat näyttävät sopeutuneen hyvin tilanteeseen, jossa valmistetaan tehokas seos sekä aika-ajoa että kilpailua varten.
Sateen uhka sunnuntain kilpailussa on 70-80 prosenttia. Mikäli sataa, se on etu Ferrareille.
Kolmen huipputallin takaa ei paljon tarjoudu yllätysmahdollisuuksia, sillä taktiikkavalikoima jää kapeaksi. Renaultille tämä kilpailu on varma, koska moottori on nolla ja tällä radalla tehoa pitää löytyä 65 prosenttia kierrosmatkasta.

Kirjoittaja on italialainen F1-teknologian asiantuntija
0

_________________
It's not gambling if you always win
Ylös
  Profiili Seuranta
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.04.2003, 12:03 
Status: JäsenLiittynyt: 17.01.2003, 21:55Viestit: 1776
Pisteitä: 75
Kassa: +5.08 yks. Palautus%: 106.91% Panosten ka: 1.88 yks. Vetoja: 39
Schumacherien äiti kuoli viime yönä, joten tiedä häntä miten se vaikuttaa veljesten ajosuoritukseen - tämän hetken tietojen mukaan he kuitenkin osallistuvat kilpailuun.

Ralfin 1,85 Montoyaa vastaan olisi normaalioloissa hyvä veto - Imolan rata sopii hienosti Ralfin ajotyylille, mutta näissä olosuhteissa veto saa jäädä kuitenkin pelaamatta.

Pinnaclelta löytyy pari hienoa kerrointa:
Räikkönen-Coulthard 1 1,714 (62%)
- Räikkösellä selkeästi parempi lähtöruutu, saman tallin autot, ilmeisen samalla taktiikalla, Räikkönen kuljettajana parempi. Selkeä ylikerroin!
Fisichella-Firman 1 1,50 (70%)
- Fisichellan ei pitäisi tätä paria hävitä kuin keskeyttämällä tekniseen vikaan ennen Firmania. Fisichella on loistava kuljettaja ja on pari ruutua Firmanin edellä, kun taas Firmanin kohdalla on helppo yhtyä Rosbergin mielipiteeseen: sarjan ylivoimaisesti heikoin kuljettaja.
Alonso-Trulli 1 1,606 (67%)
- Pidän Alonsoa parempana kuljettaja ja hänellä on vielä selkeästi parempi lähtöruutu. Trulli joutui aloittamaan aika-ajon Alonsolle säädetyssä vara-autossa. En ole aivan varma miten paljon tallit saavat tehdä muutoksia autojen säätöihin lähtöruuduissa, mutta varmasti tuo on suuri haitta Trullille. Edelleen saman tallin kuljettajilla ei pitäisi olla mitenkään merkittävää eroa keskeytysherkkyydessä.
0
Ylös
  Profiili Seuranta
 
 Viestin otsikko: Jälkipelit ja tilastot
ViestiLähetetty: 20.04.2003, 15:53 
Status: JäsenLiittynyt: 17.01.2003, 21:55Viestit: 1776
Pisteitä: 75
Kassa: +5.08 yks. Palautus%: 106.91% Panosten ka: 1.88 yks. Vetoja: 39
Jep, kilpailu sujui aivan odotusten mukaan ja vedoista osui 3/3. McLarenin taktiikka onnistui jälleen ja Räikkönen oli hienosti toinen. McLarenin vauhti oli kyllä hienoinen yllätys, kun ottaa huomioon että alussa ajoivat jonkun verran raskaammalla autolla ja eivät paljoa hitaampia olleet. Loppuun vielä tilastot tämän kauden F1-tipseistäni täällä.

Vetoja 9 kpl
Osunut 8 kpl
Osuneiden vetojen kerroinsumma 12,07
Palautus-% 134,1%
0
Ylös
  Profiili Seuranta
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Hyppää:  


Powered by phpBB © 2008 phpBB Group | Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com
subSilver+ theme by Canver Software, sponsor Sanal Modifiye