Laitoin Veikkaukselle palautetta siitä, miksi heidän maksunsa pelitililtä pankkitilille kestää pidempää kuin esim. paffin ja vastasivathan he 8 päivän kuluttua näin:
Veikkaus maksaa asiakkailleen pankin välityksellä noin satatuhatta suoritusta päivittäin. Pankkien kiristyneen hinnoittelun vuoksi olemme kustannusten säästämiseksi siirtyneet käyttämään
päämaksupankkinamme Sampoa, joka tarjoaa palvelun edullisimmin.
Rauhallista joulun odotusta!
Terveisin Tiina Rossi [mailto:tiina.rossi@veikkaus.fi]
Oy Veikkaus Ab, Karhunkierros 4, 01009 VEIKKAUS
Puh (09) 85261, Fax (09) 8540 739
Onko tämä mielestänne hyvää asiakaspalvelua? Mun mielestäni ei.
Osallistu kisaan Liiga ja rekkamies – 500 € palkinnot!
Veikkauksen vastaus
-
hyde
- Jäsen
- Viestit: 220
- Liittynyt: 29.08.2003, 16:14
- Pisteitä: 0
- Paikkakunta: Jkl:n mlk
-
cpsof95
- Jäsen
- Viestit: 432
- Liittynyt: 10.11.2003, 17:27
- Pisteitä: 4
- Paikkakunta: Lahti
Parempi asiakaspalvelu maksaa yleensä enemmän, joten tässä tapauksessa Veikkauksessa katsottiin paremmaks säästää kustannuksia ja heikentää asiakaspalvelua.
Jos yritys panostais pelkkään asiakaspalveluun, niin sillon ruokakaupastakin tuotais ruoat suoraan kotiin ja firman puolesta olis kokki, joka hoitais ruoan ja tarjoilun suoraan pöytään. Jokainen saa miettiä, miten paljon sellanen maksaa.
Jos yritys panostais pelkkään asiakaspalveluun, niin sillon ruokakaupastakin tuotais ruoat suoraan kotiin ja firman puolesta olis kokki, joka hoitais ruoan ja tarjoilun suoraan pöytään. Jokainen saa miettiä, miten paljon sellanen maksaa.
Minikommentit
-
hyde
- Jäsen
- Viestit: 220
- Liittynyt: 29.08.2003, 16:14
- Pisteitä: 0
- Paikkakunta: Jkl:n mlk
Minikommentit
-
cpsof95
- Jäsen
- Viestit: 432
- Liittynyt: 10.11.2003, 17:27
- Pisteitä: 4
- Paikkakunta: Lahti
Minikommentit