Sivu 1/1

Veikkauksen vastaus

Lähetetty:
Kirjoittaja hyde
Laitoin Veikkaukselle palautetta siitä, miksi heidän maksunsa pelitililtä pankkitilille kestää pidempää kuin esim. paffin ja vastasivathan he 8 päivän kuluttua näin:

Veikkaus maksaa asiakkailleen pankin välityksellä noin satatuhatta suoritusta päivittäin. Pankkien kiristyneen hinnoittelun vuoksi olemme kustannusten säästämiseksi siirtyneet käyttämään
päämaksupankkinamme Sampoa, joka tarjoaa palvelun edullisimmin.

Rauhallista joulun odotusta!

Terveisin Tiina Rossi [mailto:tiina.rossi@veikkaus.fi]
Oy Veikkaus Ab, Karhunkierros 4, 01009 VEIKKAUS
Puh (09) 85261, Fax (09) 8540 739

Onko tämä mielestänne hyvää asiakaspalvelua? Mun mielestäni ei.

Lähetetty:
Kirjoittaja cpsof95
Parempi asiakaspalvelu maksaa yleensä enemmän, joten tässä tapauksessa Veikkauksessa katsottiin paremmaks säästää kustannuksia ja heikentää asiakaspalvelua.

Jos yritys panostais pelkkään asiakaspalveluun, niin sillon ruokakaupastakin tuotais ruoat suoraan kotiin ja firman puolesta olis kokki, joka hoitais ruoan ja tarjoilun suoraan pöytään. Jokainen saa miettiä, miten paljon sellanen maksaa.

Lähetetty:
Kirjoittaja hyde
No just joo! Mut mietitäämpä sitä, paljonko veikka työntää rahaa markkinointiin ja nimenomaan pelaajien kustannuksella. Ja kyllähän jokaisella yrityksellä on monipankkiohjelmat käytössä. Ei pitäs olla kynnyskysymys noilla katteilla.

Lähetetty:
Kirjoittaja cpsof95
Niinpä niin, Veikkaushan ei saa tavoitella voittoa, koska sen tehtävä on rajoittaa pelaamisesta aiheutuvia sosiaalisia haittoja. Siks ne ei voi vedota tohon kustannusten vähentämiseen, koska firma tahkoaa huimaa voittoa muutenkin. Ja tosta markkinoinnista en ees jaksa alkaa vinoilemaan...