Tänään on 28.03.2024, 20:56.

Pesisvakio - kierros 22

Tänne kaikki pitkävedot, tulosvedot, vakiot jne....
Viestiketju Lukittu
Zup
Jäsen
Viestit: 392
Liittynyt: 07.02.2003, 14:03
Pisteitä: 2

Pesisvakio - kierros 22

Viesti Kirjoittaja Zup »

Joo pakko heittää tähän jotain mielipiteitä, sen verran pieneltä näyttää vaihto pelin sulkeutumis aamuna(klo 11.40. Vaihto 21518 euroa). Toivottavasti vaihdosta muodostuu tarpeeksi iso, jotta veikkaus viitsii jatkossakin "ryöstää" ihmisiltä rahat pitämällä pesistä edes näissä vetomuodoissa mistä he itse eivät voi jäädä tappiolle. No jos tätä nyt joku veikkauksen toimihenkilö sattuisi lukemaan niin kertoisin heille muutamia parannusehdotuksia, joilla vaihtoa luultavasti saataisiin ylöspäin. En todellakaan tiedä mitä muut näistä tuumivat, joten vapaasti kommentoimaan olenko yleisen mielipiteen kannalla vai vähemmistössä.


1. Naisten pelit pois. Vaikka näitä pitämällä rivejä ehkä palautetaan enemmän paikkakunnilla joissa miesten pelejä ei ole niin luulisin, että jos listalla olisi vain miestensuperia, vaihto tulisi olemaan suurempi. Tämä koska näinollen pelaajat tietäisivät tai ainakin luulisivat tietävänsä enemmän peleistä. Itseäni ainakin kiinnostaa tuota normaalia vakiotakin veikata enemmän silloin kun siinä ei ole mitään englannin kolmosdivaria - no pelimiehethän siitä tykkää kun pääsee todennäköisesti pelaamaan paljonkin alipelattuja merkkejä. Sitten vielä naisten peleissä tullee ehkä helpommin juuri Lapuan kaltasia lähes 90%:iin pelattuja suosikkeja, joiden pitäessä voitonmaksut ovat aika alhaalla.

2. Ei näitä kymmenen kohteen vakiota jos mahdollista. Samat sanat: itse pelaisin mieluummin 11 tai jopa 12 kohteen pesisvakiota. Ilmeisesti sarjaohjlemat eivät tätä kuitenkaan mahdollistaisi pelkillä miesten peleillä joten tämä voisi olla toteuttamis kelvoton ajatus sellaisenaan. Nyt mukaan voitaisiin ottaa sitten kärkikamppailuja sekä naisten superista että miesten ykköspesiksestä, kuitenkin niin että näitä olisi rivissä aina maksimissaan luokkaa 2-3. Nyt saataisiin enemmän voittoluokkia ja heti yhden kohteen petettyä ei vielä lappua tarvitse välttämättä repiä, toki ei nytkään mutta noilla vaihdoilla ja noiden naisten super-suosikkien voittaessa ei taitaisi paljoa jaettavaa jäädä 9 oikein tuloskille.

3. Rivimaksun tulisi olla pienempi. Vaikka 25 cnt, 20 cnt olisi vaihdon kannalta jo varmaan liian pieni. Tuntuu kovin vähäiseltä muutokselta, mutta kuitenkin reilut 16% tippuisi järjestelmien ja haravoiden hinnat. En tiedä riittäisikö tuo alennus kuitenkaan siihen tarvittavaan yli 20% kasvuun jätettyjen rivien määrässä jolloin muutos olisi ainakin Veikan kannalta kannatava - itse kuvittelisin jotta riittäisi. Perustelen tämän sillä, että kun tällä hetkellä 1 kpl 10-oikein näyttää 6000e voittoa niin esim. 12 kohteen vakiossa saataisiin jo varmaan ainakin viisi numeroisia pääpotteja, joka sinänsä innostaa paljon enemmän pelaamaan vakiota. Toki luultavasti kierroksen sulkeutuessa illalla on viisinumeroinen pääpotti jo nyt tarjolla (toivotaan ainakin), mutta siis ymmärtänette mitä tarkoitan - eli voitot kasvaa.

Noniin ehkä tuo ensimmäinen parannus-ehdotus olisi mielestäni noista se tärkein ja pakollisin, mutta kommentoikaa muitakin ideoita. Ja tietysti uusiakin saa julki tuoda.



Itse kierrokesta sitten:

Kohteeseen yksi laitan ristiä, noilla tämän hetkisillä prosenteilla (18 ). Kakkonenkaan ei ole huono vaihtoehto mutta noilla prosenteilla minusta risti parempi. Lisää juttua noista pesis-ketjussa. Hyviä varmaehdokkaita miesten peleistä löytyy ainakin kaksi. Ainakin Nurmo ja SMJ on mielestäni pelattu aikalailla kohdalleen joten niistä voisi yrittää varmoja kun osuvat kuitenkin joka toinen kerta. Naisten peleistä en sitten osaakkaan kovin paljoa kommentoida. Lappeenranta nyt kuitenkin on satavarmasti ylipelattu. Ja Lapua peliin laitan ainakin itse myös risti varmistuksen koska sitä on kuitenkin pelattu vain 7%.

Minikommentit


Jäähile
Jäsen
Viestit: 516
Liittynyt: 15.05.2003, 15:13
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Jäähile »

Muistaakseni olen lukenut ,että vaihdon pitää olla 70000€ ,jotta pesisvakiota jatketaan.

Minikommentit


töllö
Jäsen
Viestit: 4
Liittynyt: 25.01.2004, 20:12
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja töllö »

Jäähile kirjoitti:Muistaakseni olen lukenut ,että vaihdon pitää olla 70000€ ,jotta pesisvakiota jatketaan.
Toivottavasti vaihto jää alle tuon joka kierroksella!
Myös pesiksen tulosvetojen vaihdon pitäisi jäädä todella pieniksi, niin ymmärtäisivät vetää pesiksen pois tulosvedosta.
Koska veikkaus ei tohdi tuoda pesistä pitkävetoon.

Minikommentit


Zup
Jäsen
Viestit: 392
Liittynyt: 07.02.2003, 14:03
Pisteitä: 2

Viesti Kirjoittaja Zup »

Jaa itse toivon, että pesis jatkuu edes vakiossa - vaikka tuollaisenaan jos eivät muutoksiin ole valmiita ja ulkoa päin tulevaan painostukseenhan veikkauksessa ei hevillä suostuta; tämä on nähty. Niin ei nyt näytä käyvän kun vaihto ei noussut tuonne tarvittaviin lukemiin. No sen verran lähelle päästiin, että kyllä se ensikerralla menee rikki. Sitä en sitten tiedä autaako se mitään, että oliko raja sellainen mikä pitää joka kerta mennä rikki vai keskiarvona?

Minikommentit


Jäähile
Jäsen
Viestit: 516
Liittynyt: 15.05.2003, 15:13
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Jäähile »

Samana päivänä oli kaksi pesäpallo ottelua tulosveto kohteena ,joten eiköhän tuo rikkoudu.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu