Tänään on 28.03.2024, 13:56.

Unibet - Euroopan paras, vuosituhannen vitsi !

Vastaa Viestiin
mikko82
Jäsen
Viestit: 495
Liittynyt: 15.09.2003, 16:46
Pisteitä: 8
Paikkakunta: Lahti///Malesia...Jne ?

Unibet - Euroopan paras, vuosituhannen vitsi !

Viesti Kirjoittaja mikko82 »

Aloin taas pelata pitkästä aikaa Unibetille (viimeksi laittanut vedon joskus 2005). Ennen pelasin parilla kaverin tilillä, kun minulle tuli niitä yhden järjestämäni joulubonus homman takia, kun niille tuli panosrajoja lopetin firmassa pelaamisen siihen kun eivät oikein tuohon aikaan tarjoneet mitään pelattavaa minun lajeihini. Nyt taas tänä keväänä aloin laitella vetoja sinne huhtikuusta lähtien. Samalla myös kotiutin heidän kauttaan alkuvuoden pokerivoittoja siirtämälle moneybookerisista unibetille ja sieltä pankkitilille. Sain pari ekaa kotiutusta tilille ongelmitta (se miksi käytin unibettiä tässä välikätenä siksi, että aikaisemmin heillä ollut nopea pankkimaksu). Sitten seuraavassa kotiutuksessa tuli ongelmia. Tein noston 16.5, kun huomasin sen jälkeen että minulta evättiin seuraavaksi siirtomahdollisuus edellisen siirron epäselvyyksien takia soitin unibetin asikaspalveluun 21.5, sieltä vastasi suomalainen. Hän ilmoitti minulle, että minulta tarvitaan kopio henkkareista + muita papereita. Lähetin paperit välittömästi ja sain samalla selville, että kyseessä oli rahanpesu epäily. Sain samalla vastauksen asiakaspalvelusta, että paperit oli vastaanotettu ja homma ok, rahat tulevat 1-2 päivän päästä tilille. Kun rahoja ei ollut kuulunut ja olin sopinut pankkihenkilön kanssa talletuksesta, korosta ja talletuspäivästä soitin uudelleen 25.5 asiakaspalveluun. Tällöin minulle vastasi englannin kielinen palvelija. Hän oli niin hukassa ettei tiennyt mitään asiasta, mutta sanoin että asia on kunnossa, rahat tulevat pian. No rahoja ei kuulunut taas vähään aikaan niin soitin 28.5 uudestaan, tällöin vastasi taas suomalainen asikaspalvelija. Hän sanoi, että tässä on nyt vaan kestänyt mutta rahat ovat varmasti joko seuraavan aamuna tai sitä seuraavan aamuna tilillä. Nyt ajattelin, että kyllä ne varmasti siellä ovat, mutta kun äsken katsoin niin siirto edelleen tulematta. En tiedä ovatko hurrit niin perseaukisia, ettei ole varaa maksaa kyseistä summaa, mutta minulla alkaa mennä hermot... :evil: :evil: :evil: . Muuten kyllä pelaaminen firmaa loppuun lopullisesti kun aina tulosten varmistuksessa menee ikuisuus verrattuna muihin firmoihin sekä tuon hyväksyntään menevien panosten politiikka ärsyttää minua paljon. Expektillä homma toimii 100 kertaa paremmin, unibetiltä puuttuu linja noissa hyväksyttävissä panoksissa, varsinkin golf vedoissa. Mitä olen itse saannut heidän toiminnastaan kuvan niin tekevät minulle täysin kiusaa, kun huomasivat ton että pelaamisen ohella kotiutin noita pokerivoittoja.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Rahan tuloa ei voi estää, se täytyy vain kestää !

Seuranta , kaikki vihjatut kohteet

Seuranta

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin