Asiointia Nordicbetin Security -departmentin kanssa
Lähetetty:
Olen ollut Nordicbetin satunnainen asiakas parin vuoden ajan, satunnainen siksi että kerroinarviot yleensä vastaavat omiani, asiakas koska NB tarjoaa laajan valikoiman vetoja suomifutikseen ja erityisesti ajoittain kilpailukykyiset handicap-kertoimet Veikkausliigaan(ilmeisesti silloin kun Jussi on lomilla). Mitään ongelmia ei asioinnissa yhtiön kanssa ollut yli vuoteen, kunnes muutama kuukausi sitten voitin muutaman euron panoksella vajaan tonnin.
Tuon päivän jälkeen luottokorttitalletuksiani ei hyväksytty. Yksi kortti oli "jäädytetty", toinen kortti ei kelvannut jostain toisesta syystä, aivan samat kortit joilla olin tallettanut pari päivää aiemmin. No, tallettelin sitten ne harvat seuraavat kerrat moneybookersilla tahi tilisiirrolla, pelailin voitollisesti vaikkakin pienin panoksin. Katselin tuossa tilihistoriaa, talletukset 800 euroa, nostot 1900 euroa, eli ei millään mittakaavalla ammattimaista pelailua. Toissa päivänä sitten alkoi vituttamaan kun piti saada vetoja sisään ja talletusta pankin kautta. Kysyin s-postitse syytä korttieni kelpaamattomuuteen.
NB vastasi jotta johtuu siitä että korteissani on eri etunimi kuin tilitiedoissa(aiemmista selityksistä muistuu mieleeni "ei-suomalainen kortin myöntäjä" ja "liian pitkä voimassaoloaika"). Vastasin että korttien nimi on ensimmäinen "virallinen" etunimeni, kun yleensä kaikessa asioinnissa olen aina käyttänyt toista nimeäni. Pyysivät lähettämään kuvat korttien etu -ja takapuolista sekä kuvan passista. Lähetin. Eilen tuli vastaus, molemmat korttini on aktivoitu. Talletusyritys tänään, ei onnistu, "ota yhteyttä kortin myöntäjään". Otin yhteyttä Bet24:n, heille kortti kelpasi hyvin.
Voihan se olla niinkin että tässä on teknistä häikkää. Vai auttaisiko roima tappioputki?
Tuon päivän jälkeen luottokorttitalletuksiani ei hyväksytty. Yksi kortti oli "jäädytetty", toinen kortti ei kelvannut jostain toisesta syystä, aivan samat kortit joilla olin tallettanut pari päivää aiemmin. No, tallettelin sitten ne harvat seuraavat kerrat moneybookersilla tahi tilisiirrolla, pelailin voitollisesti vaikkakin pienin panoksin. Katselin tuossa tilihistoriaa, talletukset 800 euroa, nostot 1900 euroa, eli ei millään mittakaavalla ammattimaista pelailua. Toissa päivänä sitten alkoi vituttamaan kun piti saada vetoja sisään ja talletusta pankin kautta. Kysyin s-postitse syytä korttieni kelpaamattomuuteen.
NB vastasi jotta johtuu siitä että korteissani on eri etunimi kuin tilitiedoissa(aiemmista selityksistä muistuu mieleeni "ei-suomalainen kortin myöntäjä" ja "liian pitkä voimassaoloaika"). Vastasin että korttien nimi on ensimmäinen "virallinen" etunimeni, kun yleensä kaikessa asioinnissa olen aina käyttänyt toista nimeäni. Pyysivät lähettämään kuvat korttien etu -ja takapuolista sekä kuvan passista. Lähetin. Eilen tuli vastaus, molemmat korttini on aktivoitu. Talletusyritys tänään, ei onnistu, "ota yhteyttä kortin myöntäjään". Otin yhteyttä Bet24:n, heille kortti kelpasi hyvin.
Voihan se olla niinkin että tässä on teknistä häikkää. Vai auttaisiko roima tappioputki?