Sivu 2/3

Lähetetty:
Kirjoittaja TTM
Vanhat vedot ovat johonkin kadonneet. Tarkoitan siis niitä vetoja jotka on lyöty vanhojen sivujen aikana, mutta ovat vielä voimasssa.

Lähetetty:
Kirjoittaja JiiHoo
Tuo on asia-listalla oikeastaan häntäpäässä...mutta kaikki aktiiviset pitkäaikaisvedot ovat edelleen voimassa ja nekin saadaan uuteen systeemiin. Tuon asian aikataulusta en oikeasti tiedä mitään joten arvauksella ei ole merkitystä. Mutta heitetään nyt vaikka lauantai klo 20:00 under/over 1,85 1,85...

Lähetetty:
Kirjoittaja Sputnik
JiiHoo kirjoitti:Sanokaa vaan heti kun juttua tulee siihen tahtiin että olisi parempi poistaa käyttöoikeudet tälle sivulle...:)
Kun nyt kerran asiaa kysyit niin... Mites ois jos vaikka omille sivuillenne laitaisitte "Jiihoo´s personal-help-online-24/7-foorumin"? Meili, puhelin ja faksi kun ei kerta vielä näytä riittävän nordicbetin asiakaspalvelussa... :lol:

Lähetetty:
Kirjoittaja tallipoika
Toivotonta, toivotonta!!
N. 5 min kesti kirjautuminen, sitten ei saa kohteita aukeamaan, ei saa otettua yhteyttä N-betiin, ei saa rahoja kotiutettua, alkaa "lämpökäyrä" nousemaan!

Kuinka voidaan ottaa tuollaiset sivut käyttöön, kun eivät toimi lukuisten päivitysten jälkeenkään?

Uloskirjautuminenkaan ei kestänyt kuin 3 min! Huh, huh.

Huoh..

Lähetetty:
Kirjoittaja Vislaus
Pitää varmaan Nordicbetin suunnitella jonkunmoista kamppaniaa, että saa turhautuneet pelurit palaamaan sivustoilleen pelailemaan. Kuten edellinenkin, niin itsellä alkaa mittarissa olemaan punaista noiden turhien yritysten takia.

Hieman voi vain ihmetellä kuinka noin raakile tekele tulikaan markkinoille...kenties Ruotsalaisten insinöörien suunnittelema softa. :roll:

Lähetetty:
Kirjoittaja thorn
Kyllä on surkeat sivut. Toimivat erittäin hitaasti tai eivät ollenkaan.

Toivottavasti parannusta tulee nopeasti.

Lähetetty:
Kirjoittaja JAH
Mikäköhän siinä sitten oikein on kun minulla toimii ihan moitteettomasti?

Lähetetty:
Kirjoittaja Manku
Itselläni on Nordicbetille kirjautuminen tuottanut erittäin suuria ongelmia. Eilisen ja tämän päivän aikana olen kokeillut kirjautumista useita kymmeniä kertoja ja sisään olen päässyt yhden ainoan kerran. Isot kirjaimet on korvattu pienillä, mutta ongelmia ilmenee silti. Ehkäpä tilanne paranee odottelun myötä... :?

Lähetetty:
Kirjoittaja Jarcon
thorn kirjoitti:Kyllä on surkeat sivut. Toimivat erittäin hitaasti tai eivät ollenkaan.

Toivottavasti parannusta tulee nopeasti.
Juu samaa mieltä. Pidän vanhaa sivustoa parempana kuin nykyistä, mutta toivottavasti ei ole vielä tässä vaiheessa tarkoituskaan olla edeltäjäänsä parempi.

Lähetetty:
Kirjoittaja JiiHoo
Ei tykätä sivuista vielä täälläkään, tarkoitus oli saada sivut alussa sellaiseen kuntoon aluksi että perusjutut toimivat. Sen jälkeen on helppo lisätä uutta mukaan. Mutta edes tuo alkutavoite ei ole kunnolla toteutunut. Ruotsalaisia ei syytellä, kyllä samat miehet on saaneet muitakin vedonlyöntisivuja toimimaan, samoja joita moni nytkin varmaan käyttää. Ja edelleen uskotaan että näistäkin hyvä saadaan mutta takkuinen on alku, mitäs tuota kieltämään.

Kirjautumisprosessista ei kyllä enää ole tullut valituksia. Nopeiten ongelman saa varmaan kuntoon kun laittaa englanniksi postia osoitteeseen technical@nordicbet.com. Manuaalisesti saavat tilinne auki esim. uusilla salasanoilla. Ongelmia on käsittääkseni tullut jos a) isoja kirjaimia tunnuksessa b) Sähköposti eri kuin kirjautumisvaiheessa vanhalle sivulle. c) ö,ä tms kirjaimia tunnuksessa/salasanassa.

En viitsi pahoitella tai selitellä enempää, kaikki arvaavat että siellä tehdään 24h päivässä töitä että homma saadaan toimimaan.

Mitä tulee kampanjaan, niin varmasti jotain keksitään. Mutta sen aika taitaa olla kun paketit on avattu ja raketit ammuttu. Koitetaan ensin päästä pelaamaan ilman ongelmia...


JH

Lähetetty:
Kirjoittaja Jopi76
Ei p....le, taas sivut nurin. Se niistä sunnuntai riveistä....

Vaikka sisältö ei ole loistava, se nyt ei ole niin suuri ongelma kuin se ettei sivut toimi ollenkaan. Kyllähän sivun toimivuus pitäisi varmistaa sentään.

Kuitenkin sunnuntai päivä luulisi olevan jonkinlainen sesonki aika vedoissa, verrattuna vaikka arkipäiviin. Ensimmäisen vedot kuitenkin umpeutuvat puolilta päivin.

No tietty säästyypähän ( taas ! ) rahat:)

Onnea

Lähetetty:
Kirjoittaja Vislaus
Laitetaan nyt positiivinenkin kirjoitus tähän eli vihdoin taitaa olla ongelmat suurimmalta osin selätetty, joten Nordicbet on ainakin minulla palannut pelifirmojen joukkoon. Tietetenkin sivuissa on viellä engrattavaa, mutta niin aina ja käyttäjäkokemusten mukaanhan noita aina kehitellään.

Lähetetty:
Kirjoittaja winorloose
:shock: Olenko aivan sokea. Mistä uusituilta sivuilta löytyy NB:n pankkitilin numero, jos siirtää rahaa pelitilille pankkisiirrolla?

Lähetetty:
Kirjoittaja jekki
Tämä tilinumero löytyy NB:n vanhoilta sivuilta kohdasta talletukset:

NB:llä on suomalainen tili Okopankissa. Tilinumero on 500001-20216154. IBAN: FI7350000120216154. Kun olet tallettamassa rahaa tilillemme niin ole hyvä ja kirjoita nimesi ja pelitilin numerosi kommentti-kohtaan.

Lähetetty:
Kirjoittaja tallipoika
Löytyi, tosin mutkan kautta, eli vanhoilta sivuilta, kunhan ensin kirjautuu sivuille, kirjautumisen vieressä on " oma tili" ->Tarkista tilitapahtumat vanhasta systeemistämme , sieltä löytyi alla olevaa



Talletukset
Pelitilillle voi siirtää rahaa joko luottokortti- tai pankkitalletuksena.

Hyväksymme Visa- ja Mastercard-luottokortit. Luottokorttiyhtiö veloittaa talletuksesta 1.50%, joka lisätään talletuksen kokonaissummaan. Tämä maksu menee kokonaan luottokorttiyhtiölle.

NB:llä on suomalainen tili Okopankissa. Tilinumero on 500001-20216154. IBAN: FI7350000120216154. Kun olet tallettamassa rahaa tilillemme niin ole hyvä ja kirjoita nimesi ja pelitilin numerosi kommentti-kohtaan.

Asiakkaan täytyy sisäänkirjautua käyttäjätunnuksella ja salasanalla omalle pelitililleen pyytääkseen nostoa pelitililtään.

Nostoista ei veloiteta mitään.

Lisätietoa talletuksista ja ulosmaksuista saat nettisivuiltamme. (Säännöt, kohta 2.0 / Talletukset ja nostot).

.0 Talletukset ja nostot

2.1 Kaikki talletukset ja nostot käsitellään NB:n nettisivuilta löytyvän pelitilin kautta.

2.2 Asiakas voi tehdä talletuksen pelitililleen luottokortilla (hyväksymme VISA-kortin ja Mastercardin), tai pankkitiliämme käyttäen.

Kun on tehnyt talletuksen pankkitililllemme, kuitin voi faksata meille. Näin rahat voidaan päivittää pelitilille mahdollisimman nopeasti (kts. faksinumeromme kohdasta ”Ota yhteyttä”). Meillä on kuitenkin oikeus olla päivittämättä asiakkaan pelitiliä kunnes talletus näkyy pankkitilillämme. Asiakkaan pelitilille voidaan päivittää etukäteen korkeintaan yksi talletus kerrallaan.

Hyväksymme kopion talletuksesta ainoastaan kun se on lähetetty sähköpostilla seuraavalla tavalla: Printscreen saadaan avaamalla ikkuna jossa maksu on tehty ja panamalla siinä Alt+PrtSc. Tämän jälkeen printscreen voidaan kopioida word-tiedostoon joka asiakkaan tulee lähettää meille sähköpostilla.

Talletuksen pitää olla veloitettu tililtä, ei riitä, että kuitissa vain lukee niin. Tulemme hylkäämään vedon, jos huomaamme, että talletus on tehty vasta sen jälkeen, kun veto on hyväksytty.

Olemme avoinna maanantaista perjantaihin 08:00 - 21:00, ja viikonloppuisin 12:00 – 17:00 (CET). Sähköpostiosoitteemme on finance@nordicbet.com ja fax +3726282351. Toimistoajan ulokupuolella lähetettyihin sähköposteihin vastaamme mahdollisuuksiemme mukaan.

2.3 Asiakas voi tehdä talletuksen vain omalle pelitililleen ja käyttää vain luottokorttia, joka on hänen omalla nimellään.

2.4. Pelitililtä ei ole mahdollista siirtää rahaa toiselle pelitilille.

2.5 Nostot pelitililtä tehdään sille pankkitilille, jonka asiakas ilmoitti rekisteröityessään asiakkaaksemme. Tavallisesti rahan siirtoon kuluu 3-5 työpäivää. Välttääkseen tarpeettomia hidasteita, suosittelemme, että asiakas täyttää nostopyyntönsä huolellisesti.

Pelitililtä siirretään rahaa vain asiakkaan omalle pankkitilille. NB:llä on oikeus vaatia virallisia henkilöllisyyspapereita ja todistusta, että luottokortti, jolla talletus on tehty, kuuluu asiakkaalle. Tämä sääntö on tehty asiakkaan turvaksi.

NordicBetillä on oikeus palauttaa rahat pankkikortille, jolla talletus on tehty.

Talletuksista, jotka ylittävät seuraavat summat, ei peritä talletusmaksua: 100 NOK/SEK/DKK, 15 euroa (Suomi), 60 euroa (muut maat), 60 USD ja 40 GBP.

2.6 NB ei hyväksy vetoja velaksi.

Joskus tiedostoihimme saatetan vahingossa rekisteröidä väärä tulos, ja asiakas voi saada näin sellaisen voiton, jota hänen ei kuuluisi saada. Jos asiakas on pelannut näillä voitoilla ja tili menee miinukselle, kun tulos korjataan, asiakas on vastuussa saldon korjaamisesta. Asiakkaan on tällöin tallettettava pelitilille rahaa.

Lähetetty:
Kirjoittaja zuke
Jussille:
Ihme hommaa kyllä kun noi pankkitalletuksen ohjeet on noin hankalasti haettavissa. Luulisi että olisi bookkerin omien etujen mukaista luetella talletusmahdollisuudet selvästi. Voisihan sen laittaa vaikka näin "aluksi" uutiset-osioon. Nimittäin uusien asikkaitten on ainakin äärimmäisen vaikeaa, jos mahdotontakin löytää Nbetin oko-pankin tilinumeroa mistään.
Ja mitähän nuo samaiselta uutis-osiosta löytyvät casino-arvonnan voittajat oikein ovat..Nimet ovat siellä, mutta minkälaisia, esim: alex666, ghs, grillpolsa, pondus123..Mitä ihmeen voittajien nimiä nuo nyt muka ovat. En minä ainakaan voi erikseen casinolle mitään omaa pelinimeä luoda.
Tip-ex:stä ei enää Nbetin kertoimia löydä. Omaa pelaamistani tämä puute ainakin vähentää huomattavasti. Toivottavasti asiat korjataan.
-Zuke-

Lähetetty:
Kirjoittaja MarkusM
Kaikkien kertoimien exportti vaikka XML muodossa olisi todella hyvä ominaisuus ainakin tehokäyttäjiä ja eri kerroinvertailupalveluita ajatellen. Erityisesti kun uusilta sivuilta kertoimien hakeminen koneellisesti on kertaluokkaa hankalampaa kuin vanhoilta sivuilta.

Tuollaisen XML exportin tekeminen ei pitäisi teidän "ammattilaisilta" kestää kuin hetken ja mallia kannataa ottaa sitten Pinnacle vastaavasta palvelusta.

Lähetetty:
Kirjoittaja Elvis
MarkusM kirjoitti:Kaikkien kertoimien exportti vaikka XML muodossa olisi todella hyvä ominaisuus ainakin tehokäyttäjiä ja eri kerroinvertailupalveluita ajatellen. Erityisesti kun uusilta sivuilta kertoimien hakeminen koneellisesti on kertaluokkaa hankalampaa kuin vanhoilta sivuilta.

Tuollaisen XML exportin tekeminen ei pitäisi teidän "ammattilaisilta" kestää kuin hetken ja mallia kannataa ottaa sitten Pinnacle vastaavasta palvelusta.
Pinnaclessa ja Nordicissa on vaan se ero, että Pinnaclella on todennäköisesti markkinoiden huippukertoimet, Nordicilla sitten taas ei. Tuskinpa ne haluaa niitä samalle sivulle muiden kanssa ihmisten vertailtavaksi.

Nordicbet on kyllä keksinyt näppärän tavan mainostaa sivujaan ilmaiseksi täällä ei-mainostusta sallivalla keskustelupalstalla :D. Ton lisäksi he saavat vielä ilmaista kehitysneuvontaa sivujaan varten. Vaikka tässä ketjussa tulee negatiivistakin juttua, niin tuosta huolimatta tällästä markkinointia suoraan kohderyhmälle on vaikea ostaa edes rahalla. Ja nää hommaa sen tosiaan aivan ilmaiseksi! Erittäin näppärää Kuva.

Lähetetty:
Kirjoittaja ere
winorloose kirjoitti::shock: Olenko aivan sokea. Mistä uusituilta sivuilta löytyy NB:n pankkitilin numero, jos siirtää rahaa pelitilille pankkisiirrolla?
Minulle tuli sähköpostiin tietoa uudesta tilistä, tässä uutiskirje:

Uutiskirje ››
30.12.2004

Uusi suomalainen pankkitili

Hyvät asiakkaamme!

1. tammikuuta alkaen NordicBet ottaa käyttöön uuden pankkiyhteyden. Uudet tilitietomme ovat:

Pankki: Alandsbanken
Osoite: Nygatan 2, FIN-22100 Mariehamn
Saaja: Norinvest Ltd.
Saajan osoite: Tallinn, Estonia
Tilinumero: 660100-1007459
IBAN: FI13 66010001007459
SWIFT koodi: AABAFI22

Vaikka tiliyhteytemme muuttuu vuodenvaihteessa, kaikki vanhan OKO-pankkimme tilille maksetut tilisiirrot tullaan siirtämään uudelle tilillemme aina 15. tammikuuta saakka.

Hyvää uutta vuotta!

Lähetetty:
Kirjoittaja winorloose
Luottokortin rekisteröinnistä.

Yritin rekisteröidä äsken luottokorttini (Visa), jonka viimeinen (korttiin painettu) voimassoloaika on 1/2005. Valitsin rekisteröitäessä viimeiseksi voimassaoloajaksi luonnollisesti korttiin painetun 1/2005 ja NB:n systeemi ilmoitti, että korttini voimassaoloaika on mennyt umpeen. Miksi näin? En ole saanut vielä uutta korttia pankistani, mutta ymmärtääkseni korttini on voimassa vielä tammikuun 2005.

Odotanko nyt että saan uuden kortin pankistani, vai laitanko rekisteröintiin 2/2005?

Lähetetty:
Kirjoittaja Sputnik
Löysin tuolta Nordicbetin sivuilta "ota yhteyttä" -sivun josta löytyi varsin kattavasti yhteystietoja. Myös niiden kautta voi yrittää ottaa yhteyttä Nordicbetin edustajiin ongelmatapauksissa. Tässä suora linkki.

Ylikertoimen modeille vinkiksi että tämän "nordicbetin -puffaus-ja-help-online" -threadin vois varmaan siirtää tuonne ros.. eiku siis "vedonvälittäjät&rahaliikenne" -osioon.

Haluaisin vielä sanoa että hienoa kun ylikertoimen foorumi saatiin näin hienosti valjastettua Nordicbetin asiakaspalvelutehtäviin. Toivottavasti muutkin toimistot ottaisivat mallia NB:stä ja heidän edustajastaan. Mikäs sen parempaa asiakaspalvelua kuin tulla sinne missä ne asiakkaat ovat eikä päinvastoin. Ensi kerralla kun mun autoon tulee vikaa niin saisi Vehon edustaja tulla ko. automerkin keskustelufoorumille kertomaan mitä siinä mun autossa on vikana ja että koska pääsee korjaamolle etc :D (ei siinä autossa toki mitään vikaa ole ollut, esimerkki vain).

Lähetetty:
Kirjoittaja winorloose
Tämä NB:n "oma topic" tuntuu olevan kuin piikki muutamien lihassa. Outoa, mutta minua se ei häiritse yhtään ja sopii aivan hyvin tänne satojen muiden sekaan. Ai niin mutta jos NB saakin siinä ilmaista mainosta, se olisi kyllä kamalaa.

Ja lisätään vielä vähän.

Turhaan varmaan tuolla toisaalla esim. ilmoitellaan millä bookkereilla on tili Suomalaisessa pankissa, eiköhän sekin asia selviä kysymällä. Mielestäni yksi idea tällaisissa "foorumin kyselyissä" on juuri se, että jollain muulla voi olla samoja ongelmia ja näin moni saa vastauksen ongelmaan samalla kertaa. Toki jokainen voi kysyä saman asian aina erikseenkin bookkerilta, jos kerran tämän kaltaiset topicit aivan ylenmääräisesti joita kuita häiritsevät.

Lähetetty:
Kirjoittaja Sputnik
Ehdottomasti samaa mieltä Wintoosan kanssa. Voisin tässä itsekkin samalla kysäistä yhtä asiaa NB:ltä. Kun menee NB:n etusivuille niin miksi jo tässä vaiheessa tulee salattu yhteys. Ei toki ole ainoa sivusto jossa tuo tapahtuu. Yleensä kuitenkin salattu yhteys tulee vasta sitten kun sivuilla kirjautuu sisälle tunnuksilla. Kiitos jo etukäteen vastauksesta.

Lähetetty:
Kirjoittaja MarkusM
Kun menee NB:n etusivuille niin miksi jo tässä vaiheessa tulee salattu yhteys
Osa käyttäjistä saattaa valita pelattavat kohteet jo ennen kirjautumista ja tämäkin tieto on mielestäni hyvä salata. Tosin epäilen että NB olisi tuota erikseen miettinyt, ovat varmaan vaan valinneet helpomman tavan ja pistäneet koko domainin SSL:n alle.

kommentti...

Lähetetty:
Kirjoittaja JiiHoo
Alunperin ei ole ollut tarkoitus avata mitään palvelupistettä tänne. Olen koittanut vastailla jos jollakin on ollut NordicBetin kanssa ongelmia jotka eivät asiakaspalvelun kautta ole selvinneet. Mutta aika ei riitä siihen että alkaisin täällä vastata ihan kaikkeen, varsinkaan kun en ole muutenkaan töissä asiakaspalvelussamme. Jos jatkossa tuntuu että supportin kautta apua on mahdoton saada niin kokeilkaa laittaa mulle postia ja yritän edelleen selvitellä. Tuo tapahtuu kuitenkin aina sen mukaan miten töiltäni ehdin.

Ei tämä vastailu vielä ole käsistä karannut ja tähän mennessä olen ainakin kohtuullisesti ehtinyt. Sekä kritiikkiä että kehuja on tullut. Vaikka ensinmainittu ei aina ole mukavaa luettavaa, niin se kuitenkin joskus johtaa parannuksiin toiminnassa mikä on kaikkien etu.

Yritän kuitenkin jatkossa postailla lähinnä vetovihjeitä, häivyn kuukaudeksi lomalle ensi viikosta alkaen joten senkin puolesta työhommat jää nyt vähemmälle.

Jussi