Ylikerroin.com
Suomen suurin vedonlyöntisivusto
Tänään on 20.11.2017, 21:34

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia



Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 52 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3>
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.04.2004, 16:11 
Status: JäsenLiittynyt: 04.06.2003, 12:53Viestit: 75
Pisteitä: 9
Syy miksei aina pysty sentilleen kotiuttamaan pelitiliään tyhjäksi on se, että järjestelmä laskee summat useamman desimaalin tarkkuudella, mutta pyöristää summan ruudulle kahden desimaalin tarkkuudella. Esim. jos saldosi näyttää 321,52 euroa -voi se todellisesti olla vedonlyöntitoimiston tietokannassa 321,5156 euroa. Näin ollen kotiutusvaiheessa kun järjestelmä vertaa yritätkö siirtää suurempaa summaa kuin mitä pelitililläsi on, voit saada virheilmoituksen. Vähennä siis tällöin yksi sentti kotiutettavasta summasta, niin pelitilin tyhjennys onnistunee.
0

_________________
AnnaBet.com
Ylös
  Profiili
 
 Viestin otsikko: Expektin asiakkaille - DDos...
ViestiLähetetty: 13.04.2004, 19:35 
Status: JäsenLiittynyt: 06.02.2004, 11:07Viestit: 30Paikkakunta: Helsinki
Pisteitä: 0
Expektiltä tullut juuri ilmoitus, että Expektin palveluissa saattaa ilmetä ongelmia... tai ainakin minulla ilmenee eli en pääse sisään palveluun. Alla infoa asiasta - samat vanhat vihtahousut eli DDos-näädät asialla.

********************

Dear Customer,

May have had some problems getting in to www.expekt.com. We are at the moment under a DDoS attack (Distributed Denial of Service). Last weeks several major betting, poker and casino companies have suffered from DDoS attacks and we are unfortunately one of them.

A DDoS attack is when an unlawful third party loads our servers with traffic from many virtual users at the same time from hi-jacked PCs/servers. When the load gets too high the Expekt.com site becomes slow or stop functioning. This is what happened with Expekt.com.

Please note that a DDoS attack can in no way affect your
details such as account balance, placed bets or other personal details.

We apologise for the inconvenience this have caused you as our customer and ask for your understanding.

Best regards

Expekt.com

PS. This problem is related to your IP-address. If you would experience any future problems reaching Expekt.com, please send your IP-address to support@expekt.com <mailto:support@expekt.com> and we will try to open it up for you again as soon as possible.
0
Ylös
  Profiili
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 52 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3>

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Hyppää:  


Powered by phpBB © 2008 phpBB Group | Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com
subSilver+ theme by Canver Software, sponsor Sanal Modifiye