Sivu 1/1

expektin kotiutus?

Lähetetty:
Kirjoittaja aimo humpan kuningas
onko kellään ollu saman laista vaivaa kotiutuksen kanssa...saan aina saman virhe ilmoituksen että pankki tietosi ovat virheelliset...oikein ovat niinkuin aina ennenkin...

Lähetetty:
Kirjoittaja Jeppu
Toivottavasti äidinkielenopettajasi ei tuota näe :shock: . Helpottaa kummasti luettavuutta, kun välimerkit ovat edes jotakuinkin oikein ja yhdyssanat kirjoitettu yhteen. Antaa myös hieman uskottavamman kuvan kirjoittajasta, jos edes vähän alusta jaksaisi panostaa ulosantiinsa. Ei tuollainen ulosanti pahemmin rohkaise vastailemaan.

Ja kun kohta joku kuitenkin älähtää, ettei täällä tarvitse täydellistä äidinkieltä kirjoittaa, niin todetaan perään, että ei niin. En itsekään siihen kykene. Sen verran kuitenkin voisi panostaa, että ekaluokkalainen tyttäreni ei pystyisi lähes kymmentä virhettä yhdestä lauseesta löytämään.

Lähetetty:
Kirjoittaja hilleri
Kokeilepa sähköpostia osoitteeseen support@expekt.com. Ratkaisevat ongelmasi aivan varmasti.

Lähetetty:
Kirjoittaja Sputnik
hilleri kirjoitti:Kokeilepa sähköpostia osoitteeseen support@expekt.com. Ratkaisevat ongelmasi aivan varmasti.
Toinen hyvä ja usein ehkä nopeampikin tapa on käyttää expektin sivulta löytyvää viestien lähetystä, löytyypi kohdasta "viestit" ( :lol: ). Kolmas ja "tykimpi" tapa on laittaa faksi laulamaan oikein kunnolla, paperit loppuun :twisted: