Expektin ulosmaksu
Lähetetty:
Olen joutunut Expektin ulosmaksujen kanssa pieneen pattitilanteeseen. Omat tilini ovat olleet toisessa suomalaisessa pankissa, kun Expektin tilit ovat Nordeassa. Rahaliikenne kuitteja vastaan on kuitenkin toiminut jatkuvasti moitteitta, mutta ulosmaksut ovat takkuilleet pahasti.
Tein alkuviikosta maanantaina ulosmaksupyynnön, johon Expekt vastasi ettei pre-deposit talletus näy heidän tilillään. Ajattelin odotella päivän ja tehdä uuden pyynnön. Mutta taas sama juttu. Seuraavana päivänä syynä oli pankkitietojen virheellisyys. Ulosmaksua on nyt käsitelty tämä viikko ja tänään vastaus oli pankkitietojen virheellisyys. Todella turhauttavaa asiakkaan näkökulmasta katsottuna. Olen pyytänyt ystävällisesti tietoa siitä missä on virheellinen pankkitieto, avasin tilin Nordeaan kuluneella viikolla jotta rahaliikenne helpottuisi, mutta tummat pilvet sen kun leijuvat tapauksen yllä kaikista yrityksistäni huolimatta.
Aikaisemmin (n. kuukausi sitten) jouduin samaisen tilanteen eteen yrittäessäni ulosmaksua. Loppujen lopuksi syy miksi ulosmaksua yrityksestä ei tehty oli se, että tililleni oli ilmestynyt kaksi täysin tuulesta temmattua pre-deposittia, joista en ollut lähettänyt mitään kuittia. Lukuisten sähköpostien vaihtamisen jälkeen sain asian selvitettyä. Tässäkin tapauksessa tilinumero, pankkitiedot ja kaikki muu olennainen jotka sivulle lähetin täsmäsi. Olen ollut todella yllättynyt ja pettynyt siitä miten ulosmaksujen suhteen asiat ovat toimineet.
Myös ns. välittömässä bibit-maksujärjestelmässä oli ongelmia noin pariviikkoa sitten, kun ystäväni tekemä siirto ei tullut lainkaan näkyviin tilille ja tuen kautta tehty pyyntö meni vuorokauden päästä läpi. Eli ilmeisesti bibit-siirrotkaan eivät aina syystä tai toisesta onnistu.
Toki kyseessä on varmasti täysin maksukykyinen ja luotettava yritys, mutta seurataan mihin tämä asia nyt kääntyy ja koska ulosmaksu vihdoin onnistuu. Asiakaspalvelun taso ja nopeus on nyt puntarissa.
Tein alkuviikosta maanantaina ulosmaksupyynnön, johon Expekt vastasi ettei pre-deposit talletus näy heidän tilillään. Ajattelin odotella päivän ja tehdä uuden pyynnön. Mutta taas sama juttu. Seuraavana päivänä syynä oli pankkitietojen virheellisyys. Ulosmaksua on nyt käsitelty tämä viikko ja tänään vastaus oli pankkitietojen virheellisyys. Todella turhauttavaa asiakkaan näkökulmasta katsottuna. Olen pyytänyt ystävällisesti tietoa siitä missä on virheellinen pankkitieto, avasin tilin Nordeaan kuluneella viikolla jotta rahaliikenne helpottuisi, mutta tummat pilvet sen kun leijuvat tapauksen yllä kaikista yrityksistäni huolimatta.
Aikaisemmin (n. kuukausi sitten) jouduin samaisen tilanteen eteen yrittäessäni ulosmaksua. Loppujen lopuksi syy miksi ulosmaksua yrityksestä ei tehty oli se, että tililleni oli ilmestynyt kaksi täysin tuulesta temmattua pre-deposittia, joista en ollut lähettänyt mitään kuittia. Lukuisten sähköpostien vaihtamisen jälkeen sain asian selvitettyä. Tässäkin tapauksessa tilinumero, pankkitiedot ja kaikki muu olennainen jotka sivulle lähetin täsmäsi. Olen ollut todella yllättynyt ja pettynyt siitä miten ulosmaksujen suhteen asiat ovat toimineet.
Myös ns. välittömässä bibit-maksujärjestelmässä oli ongelmia noin pariviikkoa sitten, kun ystäväni tekemä siirto ei tullut lainkaan näkyviin tilille ja tuen kautta tehty pyyntö meni vuorokauden päästä läpi. Eli ilmeisesti bibit-siirrotkaan eivät aina syystä tai toisesta onnistu.
Toki kyseessä on varmasti täysin maksukykyinen ja luotettava yritys, mutta seurataan mihin tämä asia nyt kääntyy ja koska ulosmaksu vihdoin onnistuu. Asiakaspalvelun taso ja nopeus on nyt puntarissa.