Expektin "asiakaspalvelu"
Lähetetty:
Talletin tänään, tai siis yritin tallettaa klo 16, Expektille rahaa Sololla (Bibit). Kuinka ollakaan tuli ilmoitus "you have paid", raha lähti pankkitililtäni, mutta ei koskaan tullut pelitililleni. Ilmoitin asiasta Expektille, josta sanottiin että odota pari tuntia, raha on vain jäänyt matkalle. Rahaa ei voitu "mahdollisten ongelmien vuoksi" siirtää manuaalisesti pelitililleni (ettei tule vahingossa tuplana); ihan kuin sitä ei tässä tapauksessa saataisi takaisin. Laitoin vielä print screenin tapahtuneesta jo ensimmäiseen mailiin. 2 tunnin päästä laitoin uutta mailia, että eipä näy vieläkään. Ilmoitettiin taas että odota tunti vielä ja jos ei näy niin laitetaan manuaalisesti. Kyse oli kuitenkin vain 100 eurosta. Odotin taas yli 2 tuntia ja ilmoitin että eipä näy; voisitteko laittaa rahan tililleni että pääsisin pelaamaan Australian avoimia. Yllätys-yllätys klo 21 jälkeen ei ole tullut ensimmäistäkään vastausta asiakaspalvelusta saatika rahaa näy edelleenkään pelitililläni.
Ehkä niitä vaan ottaa aivoon jos olen voittava pelaaja ko. firmassa? Täytyy kuitenkin sanoa, että ei näin, ei todellakaan näin. Saa nähdä kauanko kestää lauantaina tekemäni kotiutuksen saapuminen pelitililleni. Veetuttaa vain kun asiakaspalvelun merkitystä ei firmassa näytetä ymmärtävän.
EDIT: Uusi päivä kaiken muuttaa voi. Näyttääpi raha ilmestyneen tilille kun sitä tarpeeksi huhuilee.
Ehkä niitä vaan ottaa aivoon jos olen voittava pelaaja ko. firmassa? Täytyy kuitenkin sanoa, että ei näin, ei todellakaan näin. Saa nähdä kauanko kestää lauantaina tekemäni kotiutuksen saapuminen pelitililleni. Veetuttaa vain kun asiakaspalvelun merkitystä ei firmassa näytetä ymmärtävän.
EDIT: Uusi päivä kaiken muuttaa voi. Näyttääpi raha ilmestyneen tilille kun sitä tarpeeksi huhuilee.