Tänään on 28.03.2024, 17:51.

BET365 vedonlyönti

Vastaa Viestiin
bounty
Jäsen
Viestit: 350
Liittynyt: 14.08.2009, 07:41

Tuotto: -51.54 yks.

Palautus%: 96.40%

Panosten ka: 2.53 yks.

Vetoja: 565

Pisteitä: 63

BET365 vedonlyönti

Viesti Kirjoittaja bounty »

Huomasin ,että BET365 oli palauttanut vetoni panoksen vaikka veto oli ensin hyväksytty.. Tottakai veto olisi mennyt oikein, en ole varma palauttivatko panosta ennen kuin kohde alkoi vai vasta kun veto oli mennyt oikein. Onko tälläinen toiminta yleistä?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja credit »

Sitä sattuu aina silloin tällöin. Toisilla bookkereilla jostain kumman syystä enemmän kuin toisilla. Itse sanoisin, että se ei yleisesti ottaen ole kovin yleistä, jos hylättyjen vetojen kokonaismäärä suhteutetaan siihen, kuinka paljon vetoja kaiken kaikkiaan lyödään. Joku voi olla kyllä toista mieltä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


NoFear
Jäsen
Viestit: 905
Liittynyt: 08.02.2005, 19:30
Pisteitä: 277

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja NoFear »

En ole nyt pelannut Bet365:lle moneen kuukauteen, joten en edes muista miten heillä vedot varmistetaan, mutta aiemmin pelasin paljon ja huomasin samanlaisia ongelmia. Oltuani yhteydessä heidän asiakaspalveluunsa ja seuraamalla vetojeni hyväksymistä pelihistorioista yms. huomattavasti entistä tarkemmin vakuutuin lopulta täysin, että vedot jotka luulin Bet365 jälkeenpäin hylänneen olivatkin jääneet vain itseltäni varmistamatta. :roll:

Todennäköisesti sinun ongelma ei johdu samasta, mutta kun joinain päivinä lätkii kiireellä kymmeniä vetoja eri bookkereille näitäkin näköjään sattuu, kun toisilla saiteilla vedot vahvistetaan yhdellä klikkauksella ja toisissa tapauksissa tarvitaan esim. salasanavahvistus.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"No, tulihan todistettua vääräksi se mantra että ylikertoimia pitää etsiä ja pelata."
- sinitähti

Minikommentit


Kullervo
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 23.01.2004, 16:34
Pisteitä: 0

BET365 vedonlyöntibonus

Viesti Kirjoittaja Kullervo »

pelasko muut Soiron tipsaamaa AC Oulu -3 BET365:lle. Itellä kyseinen veto merkitty hävityx, vaikka pitäs olla käsittääkseni push. Yritin chatin kautta kysyä asiasta ja lähettelinkin niille kaiken maailman tiedot, mutta security numberia en muistanu niin keskustelu tyssäs siihen...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Aina ei voi voittaa!!!

Minikommentit


peliäpeliä
Jäsen
Viestit: 67
Liittynyt: 18.09.2006, 00:50
Pisteitä: 11

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja peliäpeliä »

Kullervo kirjoitti:pelasko muut Soiron tipsaamaa AC Oulu -3 BET365:lle. Itellä kyseinen veto merkitty hävityx, vaikka pitäs olla käsittääkseni push. Yritin chatin kautta kysyä asiasta ja lähettelinkin niille kaiken maailman tiedot, mutta security numberia en muistanu niin keskustelu tyssäs siihen...
Samaa multa kyselivät heti alkuun. Säkällä muistin security numberit. Sama veto siis sisässä (AC Oulu -3 Asian handicap) ja merkitty hävityks. Näin vastasivat kyselyihin:

"Dear X,

Thank you for your message.


We are contacting you in regard to the bet referenced above. We can confirm that the result for this betting market has now been validated.

As a result the above bet has been settled as a loser.

The market in which this bet has been placed on was a 3-way market, with the option available to bet on the draw. As such the bet has been settled correctly."

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Voi jeesus, ei Murray ole britti vaan skotti. Jotain sivistystä vois olettaa toimittajilta löytyvän. Ei riitä perusteluksi, että "no kun alkuperäisessä kv. uutisessakin oli niin..." -becker

Minikommentit


Kullervo
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 23.01.2004, 16:34
Pisteitä: 0

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja Kullervo »

peliäpeliä kirjoitti:
Kullervo kirjoitti:pelasko muut Soiron tipsaamaa AC Oulu -3 BET365:lle. Itellä kyseinen veto merkitty hävityx, vaikka pitäs olla käsittääkseni push. Yritin chatin kautta kysyä asiasta ja lähettelinkin niille kaiken maailman tiedot, mutta security numberia en muistanu niin keskustelu tyssäs siihen...
Samaa multa kyselivät heti alkuun. Säkällä muistin security numberit. Sama veto siis sisässä (AC Oulu -3 Asian handicap) ja merkitty hävityks. Näin vastasivat kyselyihin:

"Dear X,

Thank you for your message.


We are contacting you in regard to the bet referenced above. We can confirm that the result for this betting market has now been validated.

As a result the above bet has been settled as a loser.

The market in which this bet has been placed on was a 3-way market, with the option available to bet on the draw. As such the bet has been settled correctly."
Ei helvetti, siis ymmärsinkö et tähän oikea tulos on X. Aika hankalaksi menee aasialaisten pelaaminen BET365:lle, jos pelaa -3 ja se merkitään hävityksi. Eihän siellä vaihtoehdoissa edes ole X, kun vetoa lyö. No tili kuivax jne...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Aina ei voi voittaa!!!

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Ei kannata nyt tuolta rahojaan poistaa, jos jotain saa pelattua :) Eiköhän siellä ole aspa vaan kujalla, eivätkä jaksa asiaa tarkemmin selvittää. Jos tosiaan ei ollut 1x2-hcap-veto niin ei muuta kuin uutta reklamaatiota vaan kehiin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja pka »

Kullervo kirjoitti:Yritin chatin kautta kysyä asiasta ja lähettelinkin niille kaiken maailman tiedot, mutta security numberia en muistanu niin keskustelu tyssäs siihen...
Tällaset normaalista poikkeavat turvaominaisuudet ovat viheliäisiä. En minäkään muista mitään Bet365:n security numberia (enkä kyllä tarvitsekaan, kun ei ne käytännössä anna pelata), mutta varmaan olen sellaisen rekisteröityessäni n. 10 vuotta sitten määritellyt, enkä ainakaan n. 8 vuoteen, jos koskaan, tarvinnut.

188bet:llä meni pitkään kaikki sujuvasti, mutta pari vuotta rekisteröitymisen jälkeen kysyivät jossain vaiheessa yllättäen mun salaista kysymystä (siis kysyivät, että mikä on se mun salainen kysymys!) ja vastausta siihen. Lunttaamalla, mitä uusille asiakkaille tarjottiin kysymysvaihtoehdoiksi tuon kysymykseni kuitenkin muistin/päättelin oikein.

Melkein pitäisi kaikki tällaiset ottaa johonkin samaan paikkaan ylös, kun ponnahtavat sitten esiin usein vuosien tauon jälkeen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Kullervo
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 23.01.2004, 16:34
Pisteitä: 0

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja Kullervo »

pka kirjoitti:
Kullervo kirjoitti:Yritin chatin kautta kysyä asiasta ja lähettelinkin niille kaiken maailman tiedot, mutta security numberia en muistanu niin keskustelu tyssäs siihen...
Tällaset normaalista poikkeavat turvaominaisuudet ovat viheliäisiä. En minäkään muista mitään Bet365:n security numberia (enkä kyllä tarvitsekaan, kun ei ne käytännössä anna pelata), mutta varmaan olen sellaisen rekisteröityessäni n. 10 vuotta sitten määritellyt, enkä ainakaan n. 8 vuoteen, jos koskaan, tarvinnut.

188bet:llä meni pitkään kaikki sujuvasti, mutta pari vuotta rekistertöitymisen jälkeen kysyivät jossain vaiheessa yllättäen mun salaista kysymystä (siis kysyivät, että mikä on se mun salainen kysymys!) ja vastausta siihen. Lunttaamalla, mitä uusille asiakkaille tarjottiin kysymysvaihtoehdoiksi tuon kysymykseni kuitenkin muistin/päättelin oikein.

Melkein pitäisi kaikki tällaiset ottaa johonkin samaan paikkaan ylös, kun ponnahtavat sitten esiin usein vuosien tauon jälkeen.
Niimpä niin, kaikki muut tiedot latelin, mitä kyselivät, mutta en edes viittiny kyseistä numeroa arvailla, jos olis menny väärin olisvat varmaan laittaneet tilin sulkuun tjms. Osittain tietenkin omaa tyhmyyttä, kun ei aikoinaan sitä numeroa kirjannu mihinkään ylös. Mut valitteletko peliäpeliä vielä aspaan tuosta vedosta, tiedä vaikka korjaisvat mullekin sen oikeaksi?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Aina ei voi voittaa!!!

Minikommentit


jubago
Jäsen
Viestit: 238
Liittynyt: 09.03.2004, 17:06
Pisteitä: 0

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja jubago »

Katselin vastaavat vedot historiasta ja kyllähän noissa tosiaan on ero:

Alternative Asian Handicap (näistä on palautettu panos kuten kuuluukin)
Alternative Handicap Result (ainakin omat pelit olivat tänään näitä, AC Oulu -3 ja -4 => hävitty)

Eihän noita kiiressä hoksannut...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja credit »

pka kirjoitti: Tällaset normaalista poikkeavat turvaominaisuudet ovat viheliäisiä.
Bet365:n security numberin kohdalla voi huoletta sanoa, että kyseinen "turvaominaisuus" on suorastaan idioottimainen. Itse olen viimeksi kuluneiden kahden vuoden aikana ollut useampaan kertaan yhteydessä aspaan asiakkaille tarjotun "messaging"-toiminnon välityksellä. Joka kerta kun unohdan mainita yhteydenotossani turvanumeron, sitä kysytään minulta paluupostissa, vaikka kyse olisi kuinka merkityksettömästä asiasta. Älyttömintä on se, että jos asian selvittely vaatii useampia viestejä, niin se sama turvanumero pitää muistaa laittaa jokaiseen viestiin, vaikka kuka tahansa, joka pystyy murtautumaan tililleni, saa tietoonsa myös turvanumeroni vanhojen/lähetettyjen viestien kansiosta. Turvanumero toisin sanoen turvaa sen, että jos joku on ollut niin fiksu, että on onnistunut kaappaamaan pelitilini Bet365:lla - mutta toisaalta niin tyhmä, ettei löydä turvanumeroani vanhoista viesteistä - hän ei pysty kysymään aspalta bonusehtojen tulkinnasta tms. pikkuasiasta, johon chatissa (silloin kun sieltä saa jonkun kiinni) vastataan kenelle tahansa ilman turvanumeroiden kyselemistä. :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Kullervo
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 23.01.2004, 16:34
Pisteitä: 0

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja Kullervo »

jubago kirjoitti:Katselin vastaavat vedot historiasta ja kyllähän noissa tosiaan on ero:

Alternative Asian Handicap (näistä on palautettu panos kuten kuuluukin)
Alternative Handicap Result (ainakin omat pelit olivat tänään näitä, AC Oulu -3 ja -4 => hävitty)

Eihän noita kiiressä hoksannut...
En onnex itse muista oliko näissä Alternative Handicap Result pelimuodossa vaihtoehdot -3,5 jne, jos oli ja siinä isompi kerroin, kun -3:ssa niin, mitä järkeä tuota -3:sta on edes laittaa tarjolle? Eipähän ole ennen tarvinnu näitten kanssa tapella bet365 kanssa. On näköjään jatkossa kateltava, mitä lukee pelimuodossa...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Aina ei voi voittaa!!!

Minikommentit


Ickevinnare
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 23.08.2009, 22:57
Pisteitä: 2

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja Ickevinnare »

Tuli tosiaan peesattua samat Soiron vedot, ja illalla kyselin livechatissa rahojen perään. Samat ilmoitukset mullekin tuli että kyseessä on 3way handicap.

Alternative Asian Handicap on normaali 2way
Alternative Handicap Result-vetomuoto on sitten 3-way.

Enpä itsekään kiireessä huomannut, kun valikko on samanlainen molemmissa, ja näkyyhän siellä välissä olevan se tie-vaihtoehtokin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


soiro
Jäsen
Viestit: 1469
Liittynyt: 07.04.2003, 17:26

Tuotto: +1.93 yks.

Palautus%: 127.57%

Panosten ka: 1.00 yks.

Vetoja: 7

Pisteitä: 528
Paikkakunta: 65.767 24.400

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja soiro »

Ickevinnare kirjoitti:Tuli tosiaan peesattua samat Soiron vedot, ja illalla kyselin livechatissa rahojen perään. Samat ilmoitukset mullekin tuli että kyseessä on 3way handicap.

Alternative Asian Handicap on normaali 2way
Alternative Handicap Result-vetomuoto on sitten 3-way.

Enpä itsekään kiireessä huomannut, kun valikko on samanlainen molemmissa, ja näkyyhän siellä välissä olevan se tie-vaihtoehtokin.
Pahoittelut tästä. Itsekin pelasin vedot sillä oletuksella jotta nuo ovat aivan normi ah-vetoja. Pitääpä olla hieman tarkempana kaiken huseeraamisen keskellä...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Nauroivat kun kerroin ryhtyväni koomikoksi. Eivätpä naura enää.

Minikommentit


Gini
Jäsen
Viestit: 2240
Liittynyt: 09.05.2006, 12:00

Tuotto: +24.78 yks.

Palautus%: 100.18%

Panosten ka: 10.60 yks.

Vetoja: 1311

Pisteitä: 3815
Paikkakunta: Helsinki 00140

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja Gini »

Tein tonne talletuksen viime viikolla, ja sain sen jälkeen meilin, että ennen kuin voin tallettaa lisää tai kotiuttaa yhtään mitään, on minun soitettava asiakaspalveluun ja ilmeisesti varmennettava henkilöllisyyteni. Tili mulla on ollut tuolla jo useita vuosia, enkä ole sielta aikoihin koittanut mitään kotiuttaa - nyt ei saa tallettaakaan.

No, soitin tonne aspaan, josta ei osattu auttaa, vaan annettiin uusi numero, jossa ei vastata. Olisin halunnut huomista Talin turnausta varten tallettaa pari kiloo lisää, mutta ei nyt sit onnistu. Tiedustelumeiliin en ole saanut vastausta. Muilla ollut tällaista...?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Gini kirjoitti:Tein tonne talletuksen viime viikolla, ja sain sen jälkeen meilin, että ennen kuin voin tallettaa lisää tai kotiuttaa yhtään mitään, on minun soitettava asiakaspalveluun ja ilmeisesti varmennettava henkilöllisyyteni. Tili mulla on ollut tuolla jo useita vuosia, enkä ole sielta aikoihin koittanut mitään kotiuttaa - nyt ei saa tallettaakaan.

No, soitin tonne aspaan, josta ei osattu auttaa, vaan annettiin uusi numero, jossa ei vastata. Olisin halunnut huomista Talin turnausta varten tallettaa pari kiloo lisää, mutta ei nyt sit onnistu. Tiedustelumeiliin en ole saanut vastausta. Muilla ollut tällaista...?
Kirjaudu sisään ja mee sinne tsättii höpisee ja sano et voit skannata henkkarit ja laskun (näitä taitavat tahtoa). Eiköhän tota kautta onnistu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Gini
Jäsen
Viestit: 2240
Liittynyt: 09.05.2006, 12:00

Tuotto: +24.78 yks.

Palautus%: 100.18%

Panosten ka: 10.60 yks.

Vetoja: 1311

Pisteitä: 3815
Paikkakunta: Helsinki 00140

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja Gini »

Joo; chattasin Sarahin kanssa. Pyyteli siinä käyttäjätunnarii ja sit stä nelinumeroista turvakoodii. Annoin ne ja ajattelin, että jes, tää on tällä selvä. No sit vaati puhelinnumeroa ja haluavat silti soittaa. Annoin numeron ja sanoin, että soittakaa heti.

Toivottavasti joku soittelee pian. Sentään niillä nyt mun numero, eikä tarvitse itse yrittää saada ketään kiinni. Tuntuu jotenkin niin "back in the days", että pitää soittaa jollekin??!

Vaikeeta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Gini
Jäsen
Viestit: 2240
Liittynyt: 09.05.2006, 12:00

Tuotto: +24.78 yks.

Palautus%: 100.18%

Panosten ka: 10.60 yks.

Vetoja: 1311

Pisteitä: 3815
Paikkakunta: Helsinki 00140

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja Gini »

Toissapäivänä tuolta soitettiin mulle ja kysyttiin viisi turvakysymystä, jonka jälkeen pyydettiin lähettää dokumentit. Lähetin heti, jonka jälkee sanottiin, että "dokumentit eivät tarpeeksi selviä". Pyydettiin lähettää uudet, ja lähetinkin, eikä enää vastattu mitään.

Lähetin passin, pari laskua yms.. Tänään chattasin - toistamiseen - asiakaspalvelijan kanssa, joka sanoi, että asia ei etene ennen kuin soittavat mulle uudestaan. Voi Vittttuuu!!! Sanoin, että soittaisivat heti, että haluun tallettaa lisää asap. Passikuvasta ei ehkä näy hiusten värisävy, mutta muuten kyllä kaikki tiedot. En vittu ymmärrä! Koita tässä nyt sit pelaa..

Mä lähen röökille.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Gini
Jäsen
Viestit: 2240
Liittynyt: 09.05.2006, 12:00

Tuotto: +24.78 yks.

Palautus%: 100.18%

Panosten ka: 10.60 yks.

Vetoja: 1311

Pisteitä: 3815
Paikkakunta: Helsinki 00140

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja Gini »

Elikkä kai tää säätäminen alkoi, kun olin jutellut puhelimessa heidän kanssaan ensimmäisen kerran. Heräsin soittoon ja sanoi siinä unensekaisena vahingossa syntymäkuukauden väärin - tiedän noloa. :oops:

Nyt soittivat uudestaan ja sanoivat, että passissa on liian tumma kuva, jota eivät voi kelpuuttaa. Nyt pitäis käydä hakee uusi passi. Voi viddu! Mun puolesta saa jäädä rahat sinne..

Tiedän, että se kuva on todella huono ja siitä ei näy mm. silmiä ollenkaan, ja olen joutunut jäämään mm. Istanbulissa vartijoiden hampaiseen sen kuvan takia. Mutta; poliisi on sen myöntänyt ja sillä hyvä. Prkl!!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Gini
Jäsen
Viestit: 2240
Liittynyt: 09.05.2006, 12:00

Tuotto: +24.78 yks.

Palautus%: 100.18%

Panosten ka: 10.60 yks.

Vetoja: 1311

Pisteitä: 3815
Paikkakunta: Helsinki 00140

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja Gini »

Sain tuolta vielä meiliä, että puhelimessa antama väärä syntymäkuukausi on aiheuttanut vakavan turvallisuusmerkinnän ja joutuvat siis jäädyttämään varani - ainakin toistaiseksi.

Yritin sit puhelimessa selittää, että kai nyt heruu vähän ymmärrystä, että englanti ei ole äidinkieli, ja sitä ei pysty tuottamaan 100% oikein, kun just herätessään vastaa puhelimeen ja joku puhuu sulle englantia. Ei ymmärrystä tähän seikkaan. Passin huonon kuvan vuoksi pyysivät lähettää kuvan ajokortista, jota mulla ei ole. No, heidän mielestään on erittäin epäilyttävää, jos henkilöllä ei ole ajokorttia, ja melkeinpä sanoivat, että en vain halua näyttää sitä. Siis voi vittu!!

No nyt pitäis hakee kyttikseltä uusi passi ja haluaisivat saada kuvan tästä uudesta henkkarista jo tällä viikolla. Sanoin, että en tiedä, miten siellä teillä, mutta et täällä Helsingissä menee pari viikkoa ennen kuin saan sen hommattua. Ei ymmärrystä tällekään seikalle.

On tuolla nyt jokunen kilo kuitenkin, niin ei viitsis jättää sinnekään ja tonne challengereihin saan itse vielä sisään 1000-1200, joten siinäkin mielessä olis kiva jatkaa pelailua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Gini kirjoitti:
No nyt pitäis hakee kyttikseltä uusi passi ja haluaisivat saada kuvan tästä uudesta henkkarista jo tällä viikolla. Sanoin, että en tiedä, miten siellä teillä, mutta et täällä Helsingissä menee pari viikkoa ennen kuin saan sen hommattua. Ei ymmärrystä tällekään seikalle.
Muakin tämä vähän epäilyttää. Joskus muinoin ehkä noin, mutta itse hommasin uuden passin (ihan peruspassin, ei mitään pikajuttuja) jokunen kuukausi takaperin, ja taisi kestää kaksi tai kolme päivää kun tuli ilmoitus tekstarina, että tule noutamaan läpyskäsi. Ehkä stadissa sitten ollaan vaan hitaita. Täällä Helsingin maalaiskunnassa sen kanssa ei nokka tosiaan kauan tuhissut. Täksi viikoksi se tosin voi olla hilippasen vaikea hommata. Mutta näin kokonaisuudessaan melko raakaa menoa 365:lta. Olisit alun perin ilmoittanut, että olet mykkä, niin ei olisi unenpöpperöissä tarvinnut lontoota luuriin selittää. Kuinkahan epäilyttäväksi tämän olisivat luokitelleet :lol: :o

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja credit »

Henkka kirjoitti: Muakin tämä vähän epäilyttää. Joskus muinoin ehkä noin, mutta itse hommasin uuden passin (ihan peruspassin, ei mitään pikajuttuja) jokunen kuukausi takaperin, ja taisi kestää kaksi tai kolme päivää kun tuli ilmoitus tekstarina, että tule noutamaan läpyskäsi. Ehkä stadissa sitten ollaan vaan hitaita. Täällä Helsingin maalaiskunnassa sen kanssa ei nokka tosiaan kauan tuhissut.
Stadissa uuden passin hakeminen alkaa sillä, että poliisilaitokselta varataan aika, jolloin sitä voi mennä anomaan. Tällaisen ajan saa yleensä noin kahden viikon päähän varaushetkestä, ellei käy hyvä tuuri ja saa peruutusaikaa. Passin anomisesta menee kutakuinkin viikko tai vähän yli, kun uuden passin voi hakea. Eli yhteensä tuohon prosessiin saa hyvinkin kulumaan kolme viikkoa. Nimim. "viime kesänä uuden passin hankkinut".

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Gini
Jäsen
Viestit: 2240
Liittynyt: 09.05.2006, 12:00

Tuotto: +24.78 yks.

Palautus%: 100.18%

Panosten ka: 10.60 yks.

Vetoja: 1311

Pisteitä: 3815
Paikkakunta: Helsinki 00140

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja Gini »

Juuri näin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja Henkka »

credit kirjoitti:
Henkka kirjoitti: Muakin tämä vähän epäilyttää. Joskus muinoin ehkä noin, mutta itse hommasin uuden passin (ihan peruspassin, ei mitään pikajuttuja) jokunen kuukausi takaperin, ja taisi kestää kaksi tai kolme päivää kun tuli ilmoitus tekstarina, että tule noutamaan läpyskäsi. Ehkä stadissa sitten ollaan vaan hitaita. Täällä Helsingin maalaiskunnassa sen kanssa ei nokka tosiaan kauan tuhissut.
Stadissa uuden passin hakeminen alkaa sillä, että poliisilaitokselta varataan aika, jolloin sitä voi mennä anomaan. Tällaisen ajan saa yleensä noin kahden viikon päähän varaushetkestä, ellei käy hyvä tuuri ja saa peruutusaikaa. Passin anomisesta menee kutakuinkin viikko tai vähän yli, kun uuden passin voi hakea. Eli yhteensä tuohon prosessiin saa hyvinkin kulumaan kolme viikkoa. Nimim. "viime kesänä uuden passin hankkinut".
Jahans. Mä menin valokuvan kanssa kyttikselle ja painoin vuoronumerovekotinta. Puolessa tunnissa luukulle ja sitä rataa. Nyt tosin sytytti sen verran, että jos Ginin passi ei ollut enää voimassa, eikä ole esim. henkilökorttia, niin menee kuulusteluhommiksi ja näin ollen homma toki venyy.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Re: BET365

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

Henkka kirjoitti:
credit kirjoitti:
Henkka kirjoitti: Muakin tämä vähän epäilyttää. Joskus muinoin ehkä noin, mutta itse hommasin uuden passin (ihan peruspassin, ei mitään pikajuttuja) jokunen kuukausi takaperin, ja taisi kestää kaksi tai kolme päivää kun tuli ilmoitus tekstarina, että tule noutamaan läpyskäsi. Ehkä stadissa sitten ollaan vaan hitaita. Täällä Helsingin maalaiskunnassa sen kanssa ei nokka tosiaan kauan tuhissut.
Stadissa uuden passin hakeminen alkaa sillä, että poliisilaitokselta varataan aika, jolloin sitä voi mennä anomaan. Tällaisen ajan saa yleensä noin kahden viikon päähän varaushetkestä, ellei käy hyvä tuuri ja saa peruutusaikaa. Passin anomisesta menee kutakuinkin viikko tai vähän yli, kun uuden passin voi hakea. Eli yhteensä tuohon prosessiin saa hyvinkin kulumaan kolme viikkoa. Nimim. "viime kesänä uuden passin hankkinut".
Jahans. Mä menin valokuvan kanssa kyttikselle ja painoin vuoronumerovekotinta. Puolessa tunnissa luukulle ja sitä rataa. Nyt tosin sytytti sen verran, että jos Ginin passi ei ollut enää voimassa, eikä ole esim. henkilökorttia, niin menee kuulusteluhommiksi ja näin ollen homma toki venyy.
Eikös pikapassin saa parissa päivässä? Maksaa toki joitakin euroja lisää, mutta ei muistaakseni kovinkaan paljoa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin