Ylikerroin.com
Suomen suurin vedonlyöntisivusto
Tänään on 17.12.2017, 23:47

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 52 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3>
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Moderoinnista vain pieni kommentti
ViestiLähetetty: 15.07.2009, 15:57 
Status: JäsenLiittynyt: 27.02.2008, 13:07Viestit: 428Paikkakunta: Jyväskylä
Pisteitä: 9
Esittäisin pienen toiveen moderaattoreille sen pohjalta mitä olen foorumilta huomannut. Nykyäänhän on niin, että kaikki asiattomiksi katsotut viestit poistetaan. Mielestäni olisi paljon järkevämpää ja käyttäjiä palvelelempaa, mikäli kyseisistä viesteistä ainoastaan poistettaisiin asiattomaksi katsottu sisältö. Nähdäkseni tämä on ollut käytäntönä ja hyvänä käytäntönä myös muilla suomalaisilla foorumeilla, joita olen käyttänyt.

Itse moderointiin tai sen tasoon en kommentoi millään tavoin, mutta ketjuja olisi mieluisempaa lukea mikäli osa viesteistä ei olisi kokonaan kadonnut, kuten täällä on käynyt.
0

Viestin otsikko: Re: Moderoinnista vain pieni kommentti
ViestiLähetetty: 15.07.2009, 17:57 
Status: YlläpitäjäLiittynyt: 13.01.2003, 23:40Viestit: 1474
Pisteitä: 1994
Kassa: +0.00 yks. Palautus%: - Panosten ka: - Vetoja: 0
Viestin editoiminen esimerkiksi keskeltä ei oikeastaan palvele ketään koska se saattaa muuttaa asiaa jo täysin ja tällöin kaikkia viestejä voitaisiin muokata omien tarpeiden mukaan ja yleensäkin poistetut viestit ovat joko yhden lauseen ihmeitä tai muuten täysin tälle taululle sopimatonta tekstiä joka ei palvele vedonlyöntiä millään muotoa.

Pienillä modevaroilla ei ole kauheasti mahdollisuutta jokaista epäasiallisuutta tai vastaavaa miettiä.
0
  Profiili Seuranta

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 52 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3>

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia