Tänään on 28.03.2024, 20:07.

Uudet Topicit!

Foorumin risut & ruusut sekä muun palautteen ja korjausehdotukset voi osoittaa tänne.
Vastaa Viestiin
mikkou
Jäsen
Viestit: 2128
Liittynyt: 14.01.2003, 00:21
Pisteitä: 11
Viesti:

Uudet Topicit!

Viesti Kirjoittaja mikkou »

Laitan nyt tänne pienen pyynnön koskien uusien Topicien luomista foorumilla.

Eli kun luotte uuden aiheen, voisitteko ystävällisesti ensin katsoa onko samasta aiheesta jo mahdollisesti olemassa topicia saman osion alla. Esimerkkinä vaikkapa eilinen YU-ilta Tukholmassa, johon "Muu Vedonlyönti" osiosta löytyy 4-erillistä topicia, vaikka uskoakseni tässäkin tapauksessa yksi olisi hyvin riittänyt.

Ei tässä muuta ole, mutta noiden viestien lukeminen samasta aihealueesta eri topicien alta on jotenkin hankalaa, joten TARKKUUTTA ystäväni!

Toki virheitä ja vahinkoja aina sattuu, mutta pientä tarkkuutta jos saan pyytää, sillä se hyödyttää meitä kaikkia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Xavi
Jäsen
Viestit: 3359
Liittynyt: 14.01.2003, 19:34

Tuotto: +9.21 yks.

Palautus%: 101.49%

Panosten ka: 2.18 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 217
Paikkakunta: Telakalla

Viesti Kirjoittaja Xavi »

Nöyrimmät anteeksipyynnöt omalta osaltani, mutta JussiQ oli kerinnyt pykäämään oman viestinsä sillä aikaa, kun mulla oli new topic -ikkuna auki... :cry:

Ja toisekseen eihän mun suuri egoni nyt mitenkään mahtunut jo aloitetun topicin alle... :twisted:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ei taidolla vaan tuurilla... ja todennäköisyyksillä

Minikommentit


mikkou
Jäsen
Viestit: 2128
Liittynyt: 14.01.2003, 00:21
Pisteitä: 11
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikkou »

Xavi kirjoitti:Ja toisekseen eihän mun suuri egoni nyt mitenkään mahtunut jo aloitetun topicin alle... :twisted:
Joo, se kyllä tiedetään :)

Sattuuhan näitä ;)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin