Tänään on 29.03.2024, 13:28.

Raportit-osiosta

Foorumin risut & ruusut sekä muun palautteen ja korjausehdotukset voi osoittaa tänne.
Vastaa Viestiin
Terrieri
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 02.06.2003, 09:00
Pisteitä: 0
Viesti:

Raportit-osiosta

Viesti Kirjoittaja Terrieri »

Minulla olisi nöyrä pyyntö palstan kirjoittajille (etenkin SM-liigaa arvioiville).

Tänne kirjoittavat henkilöt käyvät taatusti katsomassa suhteellisen paljon otteluita paikan päällä. Jotkut käyvät jalkapallo-otteluissa ja toiset jääkiekko-otteluissa. Itselleni SM-liigaa koskevat otteluraportit olisivat todella tervetulleita. Ymmärrän, ettei kaikille kirjoittaminen ole luonnollista. Ei raportin tarvitse olla pitkä tai mikään täydellinen. Lähinnä kiinnostaisivat maalipaikkojen määrät ja kuvastivatko esim. maalivahtien torjunnat erän/ottelun tapahtumia realistisesti. Kuinka joukkueiden maalivahti/puolustus/hyökkäys onnistuivat etc. Näistä siis riittäisi ainakin itselleni muutaman lauseen kuvaus.

Itse pyrin vastaisuudessakin kirjoittamaan raportin otteluista, kun paikan päälle pääsen raahautumaan. Minun kohdallani on kyse lähinnä Jokereiden jääkiekko-otteluista.

Kirjoitin tämän pyynnön siksi, koska raportti-osio on mennyt varsin hiljaiseksi. Onhan raportteja luettavissa esim Jatkoaika.com:ssa, mutta se on kuitenkin aina vain yhden ihmisen näkökulma ja mielipide. Kaipaisin ehkä hieman enemmän perspektiiviä. Olenko ainut, joka näitä kaipaa? En usko...

Jos tämä pyyntö meni moderaattoreiden mielestä väärään osioon, niin siirtäkää se.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Xavi
Jäsen
Viestit: 3359
Liittynyt: 14.01.2003, 19:34

Tuotto: +9.21 yks.

Palautus%: 101.49%

Panosten ka: 2.18 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 217
Paikkakunta: Telakalla

Viesti Kirjoittaja Xavi »

Yhdyn täysin edelliseen näkemykseen. Itse kaipaisin nimenomaan tiivistettyä raporttia. Minua ei ainakaan kiinnosta juuri paskankaan vertaa jokaisen maalin tarkka syntytapa ym. muu lässytys kenttätapahtumista. Tärkeämpää on tietää miten pelin hallinta ja maalipaikat jakaantuivat sekä oliko suuria ongelmia havaittavissa jomman kumman joukkueen osalta.

Lyhyesti sanottuna siis muutama rivi pelin jälkeen/seuraavana päivänä ei pitäisi olla ylivoimainen tehtävä kenellekään. Ja mitä lyhyempi kirjoitus, sen parempi. Ei millään pahalla, mutta jos kaipaan täydellistä raporttia, niin käännyn jatkoajan puoleen. Niistä teksteistä on vaan aina välillä vaikea löytää vedonlyöjän kannalta olennainen. Ja kukapa muu kuin vedonlyöjä itse osaa parhaiten kertoa tärkeimmät asiat.

Itse ainakin pyrin tästä lähin toimittamaan muutaman rivin lyhennelmän, kunhan nyt taas johonkin otteluun kiireiltäni ehdin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ei taidolla vaan tuurilla... ja todennäköisyyksillä

Minikommentit


Terrieri
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 02.06.2003, 09:00
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Terrieri »

Xavi kirjoitti:Yhdyn täysin edelliseen näkemykseen. Itse kaipaisin nimenomaan tiivistettyä raporttia. Minua ei ainakaan kiinnosta juuri paskankaan vertaa jokaisen maalin tarkka syntytapa ym. muu lässytys kenttätapahtumista.
Koen syyllisyyttä liian tarkoista otteluraporteista :wink:

No joo, mietin itsekin, että varsinkin tuosta paikallispelin raportista tuli liian pitkä. Parahin Xavi, asia on kuitenkin niin, että olen kuullut myös täysin päinvastaista mielipidettä tästä asiasta. Toiset kaipaavat tarkempaa ja kattavampaa kuvausta pelin tapahtumista. Itse olen (juuri sinut huomioon ottaen :wink: ) pyrkinyt kirjoittamaan erästä pienen tiivistelmän tapahtumien läpikäynnin jälkeen. Eli jokaisen erä-osion loppupuolella on kommentti tiivistetysti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Berrie
Jäsen
Viestit: 1490
Liittynyt: 14.01.2003, 09:40
Pisteitä: 33

Viesti Kirjoittaja Berrie »

Terrieri kirjoitti:Koen syyllisyyttä liian tarkoista otteluraporteista :wink:
Älä turhaan. Jos tämän harrastuksen takia ei ole valmis lukemaan hel*etinmoista määrää informaatiota, on helposti puistossa. :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin