Tänään on 29.03.2024, 17:09.

Selainongelma

Yleiseen turisemiseen muustakin kuin pelaamisesta.
Vastaa Viestiin
Ruud
Jäsen
Viestit: 104
Liittynyt: 04.05.2003, 21:16
Pisteitä: 0

Selainongelma

Viesti Kirjoittaja Ruud »

Betsson ei tue Netscape ja Betfairillakin on ongelmia Netscapen kanssa.Mun ongelma on että kone muuttuu niin hitaaksi Explorerilla että mulla menee hermot. Olisko jollain gurulla hyviä neuvoja tämmöselle atk-nerolle?
ps. Olen kyllä hetero :oops:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Hombre
Jäsen
Viestit: 97
Liittynyt: 14.01.2003, 21:31
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Hombre »

Moi,

Siis onko ongelma vain Betfairin sivujen kanssa vai muutenkin? Kannattaa näin alkuun ainakin kokeilla päivittää exploderin selain uusimpaan versioon ja asentaa kaikki mahdolliset päivitykset siihen.

http://windosupdate.microsoft.com

Toki jos nettiyhteytesi tai koneesi on nakkisodan ajalta, ei tuokaan kauheasti auta. Windows kannattaa myös asentaa uusiksi ainakin vuoden välein niin säästyy monelta kirosanalta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Paino on voimaa - Ylipaino on ylivoimaa!

Minikommentit


Ruud
Jäsen
Viestit: 104
Liittynyt: 04.05.2003, 21:16
Pisteitä: 0

Selainongelm

Viesti Kirjoittaja Ruud »

Explorer 6 jtn päivitetty muutama kuukausi sit mut kuten mainitsin tämä vapaussodan ajalta oleva kone toivoton sillä selaimella kaikilla sivuilla, toimii kuin raceri Netscapilla 8) .Tiedustelin asian Betfairilta ja he suosittelivat Explorer 5,5, kirjoittivat "currently problems with Netscape" jtn.Mutta kiitos Windowsin muistutuksesta , pitää vissiin siivota ja käydä asetuksia taas läpi
tai keksiä jtn radikaalista :evil:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

Jos Bill Gates saisi jokaisesta mikkisoftan ongelmasta dollarin, olisi hän miljonääri :!: Mutta hänhän ON miljonääri :shock: :lol: :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin