Tänään on 28.03.2024, 12:01.

Ilmaista rahaa jaossa!

Yleiseen turisemiseen muustakin kuin pelaamisesta.
odds
Jäsen
Viestit: 2527
Liittynyt: 13.11.2003, 12:37

Tuotto: +718.57 yks.

Palautus%: 102.40%

Panosten ka: 3.21 yks.

Vetoja: 9344

Pisteitä: 4964
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja odds »

Onhan heillä mainostaa että autoja lähtenyt pikkurahalla. Noista on tullut 10000:ia euroja takkiin.

Kyllähän WinClubikin pyöri miinuksella kun ensimmäisten vuosien ajan piti luoda illuusiio siitä että sijoitukset todella realisoituivat riihikuivaksi tuotoksi.

Tietysti voi olla botteja, mutta silloin on pakko epäillä myös että nettipokeri softissakin on softan omia botteja joille "arvotaan" parempia kortteja.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Twitteri

MLB 21 seuranta (päivitetty 14.6):

ML 98.9%
Totals 104.1%

Blogissa mietteitä tuloksien takaa:
MLB 21

Minikommentit


lammpa-1
Avatar
Jäsen
Viestit: 2186
Liittynyt: 20.01.2007, 11:16

Tuotto: +96.12 yks.

Palautus%: 111.49%

Panosten ka: 2.56 yks.

Vetoja: 327

Pisteitä: 873

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 »

odds kirjoitti:Onhan heillä mainostaa että autoja lähtenyt pikkurahalla. Noista on tullut 10000:ia euroja takkiin.

Kyllähän WinClubikin pyöri miinuksella kun ensimmäisten vuosien ajan piti luoda illuusiio siitä että sijoitukset todella realisoituivat riihikuivaksi tuotoksi.

Tietysti voi olla botteja, mutta silloin on pakko epäillä myös että nettipokeri softissakin on softan omia botteja joille "arvotaan" parempia kortteja.
No niinpä näyttää olevan. En katsonut sen tarkemmin sivustoa ensimmäisellä kerralla. Onkohan sieltä jostain kaivettavissa myös perustavamman laatuisia todisteita, että auto todella on luovutettu ja vastaanottaja on todellinen henkilö eikä "bottiMarko" ja mainostemppu.

Nettipokerissahan on käsittääkseni kautta maailmansivun ollut rigattuja softia, mutta ne paljastuvat kohtuullisen nopeasti nykyään, kun pelaajia on niin paljon ja löytyy kaiken näköisiä kirjanpito-ohjelmia pelistään jne... Ja tosissaan pelaavat tietävät kyllä minkä firmojen softat ovat varmasti rehellisiä. Tähän käsitykseen minä olen tullut, vaikken pelannut olekaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Oliver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1330
Liittynyt: 14.01.2003, 12:22
Pisteitä: 263
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oliver »

odds kirjoitti:Uskoisin että huijaukselle ei ole tarvetta, sillä halvat myyntihinnat ovat parasta mainosta. Kun sitten asiakkaita kertyy sivuille, niin hinnat ampaisevat automaattisesti ylös. Pitkät huutoketjut taas syövät mielenkiintoa....
Ei pyramidipeleissäkään ole huijaukselle tarvetta; riittää että maailman väkiluku tuplaantuu joka päivä :lol:

Ikiwanha sanonta "tilaisuus tekee varkaan" kertoo ihmisestä paljon. Vaikka huijata ei tarvitsisikaan, silti niin jatkuvasti tapahtuu. Kaikki toimijat tuskin pystyvät vastustamaan kiusausta manipuloida huutoja, kun toimintaa ei mitenkään valvota.

Henkilökohtaisesti en ymmärrä tällaisen ajattelutavan logiikkaa, että mielipide toiminnan rehellisyydestä muodostetaan esim. omien elämänarvojen perusteella. Itse olen ainakin huomannut, mikä vaikutus ahneudella on muuten ihan rehelliseenkin ihmiseen. Jos rehellisellä toiminnalla pystyy tekemään 200k vuodessa ja epärehellisellä kymmenkertaisesti kohtuullisen suurellakin riskillä, niin kaikille ihmisille valinta ei ole itsestään selvä.

Onneksi poliisi ei päätä tutkinnan aloittamisesta sen perusteella, onko huijaukselle ehkä tarvetta vai ei.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jarihfi
Jäsen
Viestit: 222
Liittynyt: 14.07.2004, 23:20
Pisteitä: 3

Viesti Kirjoittaja jarihfi »

lammpa-1 kirjoitti: Nettipokerissahan on käsittääkseni kautta maailmansivun ollut rigattuja softia, mutta ne paljastuvat kohtuullisen nopeasti nykyään, kun pelaajia on niin paljon ja löytyy kaiken näköisiä kirjanpito-ohjelmia pelistään jne... Ja tosissaan pelaavat tietävät kyllä minkä firmojen softat ovat varmasti rehellisiä. Tähän käsitykseen minä olen tullut, vaikken pelannut olekaan.
Kyllä nettipokerissa varsinkin näissä pienemmän limitin fixedpeleissä on suurin ongelma määrätyn käyttäjäjoukon siellä yötä päivää pyörittämät botit. Toki nämä botit ovat myöskin itse pelin tarjoajan kannalta niitä parhaita raken kerääjiä, kun ne eivät turhaan kuluta aikaansa nukkumiseen, syömiseen, työntekoon jne jne, vaan läiskivät korttia 24/7. Omasta mielestäni tuon toiminnan tekee vielä astetta kuvottavammaksi se tosiasia, että näissä pikkulimiteissä botit "ryöstävät" juurikin aloittelijoiden rahat.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Viesti Kirjoittaja credit »

odds kirjoitti:Mielenkiintoista nähdä mihin tulokseen viranomaiset Fiksuhuudon kohdalla päätyvät. Arpajaisistahan tuossa mielestäni kyse - arpoja myydään niin kauaksi aikaa kunnes joku arpa voittaa ainoan palkinnon. Huutokaupaksi tuo on tietysti naamioitu, mutta siitähän ei ole kyse, koska korottaa ei saa haluamaansa määrää ja korottaminen maksaa.
Minä taas väitän, ettei Fiksuhuudon toiminta riko arpajaislakia. Yksittäisen käyttäjän kannalta katsottuna muiden huutajien käyttäytyminen on tietenkin jossain määrin ennakoimatonta, mutta itse huutokauppaan ei ole rakennettu sisään mitään satunnaisprosessia, vaan korkeimman tarjouksen tehnyt tosiaan saa ostaa tuotteen tarjoamaansa hintaan. Koska voittamisen ei siis voida sanoa perustuvan kokonaan tai osittain sattumaan (arpajaislain tarkoittamassa merkityksessä), niin toiminta on laillista.

Ongelmana tässä on tietenkin se, ettei huutaminen ole ilmaista. Fiksuhuuto ei siis varsinaisesti myy huutokauppaamiaan tuotteita, vaan huuto-oikeuksia järjestämiinsä huutokauppoihin. Nämä huuto-oikeudet voidaan tietyssä mielessä rinnastaa arpalippuihin ...

Samaa mieltä olen siinä suhteessa, ettei kyseessä ole oikeasti huutokauppa ... mutta se, ettei kyseessä ole huutokauppa, ei tarkoita, että kyseessä olisivat arpajaiset. Tämä Fiksuhuudon toiminta on jotain ihan uutta, eikä sille ole vielä nimeä, itse kutsuisin sitä huutopeliksi tai huutokilpailuksi.
odds kirjoitti: Noin yleisesti ottaen kyse on joka tapauksessa huijauksesta. Tällä hetkellä huudettavana olevasta 13000 euron pyörästä on maksettu 26000 euroa ja huutaminen vain jatkuu. Toisaalta mikä on huijausta ja mikä ei? Lotto? Keno? Pankkien lainat?
Ei varsinaisesta huijauksesta, vaan tyhmien ihmisten ansoittamisesta. Samoilla periaatteilla, eivät tosin yhtä räikeästi, toimivat monet sijoituspalveluja tarjoavat yritykset, pankit, vakuutusyhtiöt yms.

Mutta se, mikä on moraalitonta, ei välttämättä ole laitonta. Eri asia on, pitäisikö sitten säätää sellaiset lait, että näiden senttihuutokauppojen toiminta lopetettaisiin tai sitä rajoitettaisiin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


odds
Jäsen
Viestit: 2527
Liittynyt: 13.11.2003, 12:37

Tuotto: +718.57 yks.

Palautus%: 102.40%

Panosten ka: 3.21 yks.

Vetoja: 9344

Pisteitä: 4964
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja odds »

Itse siis olen sillä kannalla, että kyseessä ei ole huutokauppa vaan arpajaiset.

Huutokaupalle luonteenomaista on että vain voittanut huutaja maksaa ja tasan tarkkaan sen summan minkä hän on tuotteesta tarjonnut. Huutokaupan perusperiaate on se, että se saa tuotteen kuka siitä on valmis eniten maksamaan.

Arpajaisissa taas myydään arpoja joista osa (tai ainakin yksi) voittaa. Jos haluaa parantaa mahdollisuuksiaan, niin pitää ostaa suuri määrä arpoja.

No nyt tämä toiminta on lähellä loppuaan. Kun viranomaiset ovat julistaneet nämä senttikaupat arpajaisiksi, niin jokainen tuote on altis ansioverolle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Twitteri

MLB 21 seuranta (päivitetty 14.6):

ML 98.9%
Totals 104.1%

Blogissa mietteitä tuloksien takaa:
MLB 21

Minikommentit


Ventti
Jäsen
Viestit: 179
Liittynyt: 27.10.2004, 20:11
Pisteitä: 54

Viesti Kirjoittaja Ventti »

odds kirjoitti:Itse siis olen sillä kannalla, että kyseessä ei ole huutokauppa vaan arpajaiset.

Huutokaupalle luonteenomaista on että vain voittanut huutaja maksaa ja tasan tarkkaan sen summan minkä hän on tuotteesta tarjonnut. Huutokaupan perusperiaate on se, että se saa tuotteen kuka siitä on valmis eniten maksamaan.

Arpajaisissa taas myydään arpoja joista osa (tai ainakin yksi) voittaa. Jos haluaa parantaa mahdollisuuksiaan, niin pitää ostaa suuri määrä arpoja.

No nyt tämä toiminta on lähellä loppuaan. Kun viranomaiset ovat julistaneet nämä senttikaupat arpajaisiksi, niin jokainen tuote on altis ansioverolle.
Tästä ei pitäisi enää olla pitkä matka TV:n kännykkävisailujen kieltoon. Nykyään tuntuu jokaisen ohjelman lopussa olevan joku tiukka kysymys, jolla otetaan ihmisiltä löysät pois.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Viesti Kirjoittaja credit »

odds kirjoitti: Arpajaisissa taas myydään arpoja joista osa (tai ainakin yksi) voittaa. Jos haluaa parantaa mahdollisuuksiaan, niin pitää ostaa suuri määrä arpoja.
Mutta arpajaisissa voittaminen perustuu silti aina osittain tai kokonaan sattumaan, ellei sitten pysty ostamaan kaikkia arpoja. Mahdollisuuksiaan voi toki parantaa ostamalla enemmän arpoja, mutta se ei takaa voittoa.

Fiksuhuudon järjestämissä huutokilpailuissa sen sijaan voittaa, kun tekee korkeimman tarjouksen. Esimerkiksi minä voisin nyt aivan hyvin päättää, että huudan jonkin kohteen itselleni huutohinnasta ja huutamisen kuluista välittämättä. Tällöin voittoni ei perustu sattumaan, vaan on 100-prosenttisen varma, jos ei oteta huomioon mahdollisuutta, että jokin lähettämistäni tarjoustekstiviesteistä ei jostain syystä mene perille tms.

Fiksuhuudon huutokaupan voittaminen ei siis perustu sattumaan siinä mielessä kuin arpajaislaissa tarkoitetaan. Fiksuhuuto on kuitenkin ovela tapa kiertää laissa annettua määritelmää arpajaisista, koska vaikka huutokaupan voittaminen ei perustu sattumaan, huutamiseen menevä rahamäärä perustuu (myös huutajan "taidolla" ajoittaa huutonsa oikein on tässä merkitystä, mutta se onkin sitten toinen juttu). Pelaajan kannalta näissä "arpajaisissa" satunnaismuuttuja ei siis ole voitto (ellei voittoa määritellä huutokaupasta saadun tuotteen käyvän hinnan ja huutamisen kulujen väliseksi erotukseksi), vaan "arpalippujen" hinta.

Pirullisen nerokasta, sanon minä!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


lammpa-1
Avatar
Jäsen
Viestit: 2186
Liittynyt: 20.01.2007, 11:16

Tuotto: +96.12 yks.

Palautus%: 111.49%

Panosten ka: 2.56 yks.

Vetoja: 327

Pisteitä: 873

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 »

credit kirjoitti:Pirullisen nerokasta, sanon minä!
Niinpä, ongelma on se, että kun joku yksityinen keksii jotain pirullisen nerokasta (joka vieläpä kai tuottaa pirusti rahaa), löytyy niitä kateellisia naapureita, jotka haluavat asiasta tutkinnan, välittömästi. Ja kun vähänkin ylitellään raja-aitoja, niin valtio tulee ja rankaisee.

Takuuvarmasti löytyy joku pykälä, jolla tämä epäreilu epätasainen tulonjako saadaan valtion toimesta loppumaan. Jossei muuten, niin sitten muutetaan lakia, koska eihän sellainen vetele, että joku tekee suhteellisen helposti yksinkertaisen nerokkaalla keksinnöllään (paljon) rahaa... ja vielä SUOMESSA. EI KÄY!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


odds
Jäsen
Viestit: 2527
Liittynyt: 13.11.2003, 12:37

Tuotto: +718.57 yks.

Palautus%: 102.40%

Panosten ka: 3.21 yks.

Vetoja: 9344

Pisteitä: 4964
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja odds »

credit kirjoitti: Minä taas väitän, ettei Fiksuhuudon toiminta riko arpajaislakia. Yksittäisen käyttäjän kannalta katsottuna muiden huutajien käyttäytyminen on tietenkin jossain määrin ennakoimatonta, mutta itse huutokauppaan ei ole rakennettu sisään mitään satunnaisprosessia, vaan korkeimman tarjouksen tehnyt tosiaan saa ostaa tuotteen tarjoamaansa hintaan.

Jutun juju viittaa mielestäni kuitenkin arpajaisiin. Kyse tässä ei ole siitä etteikö joku todella olisi valmis maksamaan autosta oli yli 50euroa, vaan siitä että joku osui voittavaan "arpaan" sillä hetkellä kun hinta sattui olemaan 50 euroa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Twitteri

MLB 21 seuranta (päivitetty 14.6):

ML 98.9%
Totals 104.1%

Blogissa mietteitä tuloksien takaa:
MLB 21

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Viesti Kirjoittaja credit »

MTV3:n 45 minuuttia -ohjelmassa oli taas juttua WinCapitasta. Huijattu summa on uusimpien tietojen mukaan paisunut jo lähelle 100 miljoonaa euroa. Ohjelman voi katsoa MTV3:n netti-tv:stä. (Omituinen yksityiskohta: mitä tekemistä jutussa käytetyillä pokeripelimerkeillä on pyramidihuijauksen kanssa?)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


chang
Jäsen
Viestit: 363
Liittynyt: 27.03.2006, 13:51
Pisteitä: 34

Viesti Kirjoittaja chang »

45 minuuttia-ohjelmassa näytettiin kuva Pattayalta jossa avainhuijarit pitivät kriisikokoustaan. Tuli mieleen eräs hassu yksityiskohta, kuvassa kiinnitti huomiota ensimmäiseksi steroidien kyllästämä lihasmöykky. Näissä huijausbisneksissä tuntuu usein olevan mukana hormonikaappeja, heti tulee mieleen Petteri Jussila ja Kimmo Elomaa. Pehmittävätkö anabolit aivot niin, että moraalikäsitykset jotenkin löyhentyvät ja toisaalta onko se jotenkin uskottavampaa kun iso kaappi vakuuttaa, että nämä pillerit tukee elämää, tai että haluatko todella elää köyhänä loppuelämäsi kun sulle annetaan nyt ainutkertainen tilaisuus. Sorry menee offtopikiksi, tää koko juttu ja sata miljoonaa tuntuu jo utopistiselta ja koomiselta :lol: :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

chang kirjoitti:Kuvassa kiinnitti huomiota ensimmäiseksi steroidien kyllästämä lihasmöykky. Näissä huijausbisneksissä tuntuu usein olevan mukana hormonikaappeja, heti tulee mieleen Petteri Jussila ja Kimmo Elomaa.
Pakkotoiston WC-keskustelusta löytyi tällainen linkki:

http://www.thaimaansuomalainen.com/defa ... ticle=7570

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


chang
Jäsen
Viestit: 363
Liittynyt: 27.03.2006, 13:51
Pisteitä: 34

Viesti Kirjoittaja chang »

[/quote]
Pakkotoiston WC-keskustelusta löytyi tällainen linkki:

http://www.thaimaansuomalainen.com/defa ... ticle=7570[/quote]

Tosiaan pakkotoistoltahan se selvisi kuka herra on kyseessä, eli entinen sm-tason kehonrakentaja ja tv-säämies. Näköjään harrasti värväystoimintaakin pakkotoistolla. Ton kokosena on vaikea piiloutua minnekään Pattayallakaan jos jollain on tarvetta mennä kyselemään kuulumisia :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Vici
Jäsen
Viestit: 149
Liittynyt: 06.05.2005, 12:44
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Vici »

JussiQ kirjoitti:
chang kirjoitti:Kuvassa kiinnitti huomiota ensimmäiseksi steroidien kyllästämä lihasmöykky. Näissä huijausbisneksissä tuntuu usein olevan mukana hormonikaappeja, heti tulee mieleen Petteri Jussila ja Kimmo Elomaa.
Pakkotoiston WC-keskustelusta löytyi tällainen linkki:

http://www.thaimaansuomalainen.com/defa ... ticle=7570
Hyvä linkki. Ensimmäinen Mtv3:n kuva on lähes varmasti otettu samassa paikassa kuin linkin pöytäkuva ja siinä näyttäisi olevan samoja henkilöitä. Mtv3:n toisessa kuvassa keskellä selin seisova nainen näyttää samalta kuin yksi linkin pöytäkuvan nainen. Mtv3:n toisen kuvan etualalla istuva mies näyttää tosiaan linkin Tonilta: Lihaksikas ruskettunut vartalo, muodoltaan hyvin samanlainen kalju pää ja molemmissa ranteissa ranneke tai kello.

Pakkotoiston "vanha mies" kertoo, että hänen ei tarvitse mennä enää koskaan töihin:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/sh ... tcount=750

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


repehoo
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 08.09.2005, 15:40
Pisteitä: 0

Olin mukana

Viesti Kirjoittaja repehoo »

Joku kyseli, onko ketään foorumilaista ollut mukana. No minä olen, mikäli olen pysynyt firman nimen ym. asioiden muutoksen mukana. Win Club se silloin oli. Eipä ole tullut sijoituksia seurattua aikoihin...

Sijoitin aikanaan pienimmän mahdollisen summan 250 euroa, taisi olla joku pronssitaso. Silloin firma sijoitti siis vedonlyöntiin pörssissä, valuuttakauppa oli vasta alkamassa. Valuuttakauppa ei minua kiinnostanut, mutta halusin nähdä, josko todellakin osaisivat pienen komission turvin kääntää pelin vedonlyöntipörssissä voitolliseksi. Kovasti minullekin koitettiin tolkuttaa sponsoroinnin välttämättömyyttä, "pitäis tehdä töitä", oli kommentti.

Toki epäilin tuottoja ja pidin hyvin mahdollisena että tuotto olisi pitkässä juoksussa miinusmerkkistä. Itsekin omillani pysyneenä vetopörssisijoittajana kuitenkin uskoin, että vastaavilla taidoilla tai paremmin pelaavat ammattilaiset voisivat kääntää homman voitolliseksi, kun komissio saadaan isoilla vaihdoilla pieneksi. Sitä en kuitenkaan osannut arvata, että ylälinjan huimat tulot voisivat tosiaanki olla peräisin pelkästään mukaan lähtevien sijoituksista peräisin, ja että mitään peli- ja valuuttakauppatomintaa ei ole ollenkaan.

Sponsorini kun tuntui olevan vilpitön, ja näin varmasti olikin, hyvässä uskossa ja aivopesty. Ja kuka nyt mukavaa kaveria uskoisi kusettaksi...

Nimilistaakin minulta pyydettiin useaan otteeseen, en sitä antanut. Onneksi en, muuten voisi joku tuttu olla kusessa. Ja onneksi en ehtinyt mukaan niin ajoissa, että olisin jotain saanut kotiutettuakin...ehkä olisin nyt itsekin sponsori.

Minua hämäsi myös järjestelmän monimutkaisuus. Se lienee tehty tarkoituksella sellaiseksi, ettei siitä kukaan mitään tajua, eikä viitsi sitten ottaa sitä tarkempaan syyniinkään. Sanoinkin sponsorilleni, että osallistun vain sijoittajana, ja pienimmällä mahdollisella panoksella, enkä ole kiinnostunut muusta. Omalla kohdallani kyse oli siis lähinnä lotosta.

Ilmapiiri oli toki vetoava, huippuläppäreitä, videotykkejä, bemareita... sekä sponsori ja hänen sponsorinsa hyvässä lihassa...sellaisia juppibodareita kumpikin. Toinen muuten opettaja...Hauska olisi tietää, millaisessa kusessa ko parivaljakko on tänä päivänä....sitä alalinjaa kuitenkin oli.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


odds
Jäsen
Viestit: 2527
Liittynyt: 13.11.2003, 12:37

Tuotto: +718.57 yks.

Palautus%: 102.40%

Panosten ka: 3.21 yks.

Vetoja: 9344

Pisteitä: 4964
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja odds »

Itse olen ihmetellyt mikä logiikka voi olla lyödä vetoa kimpassa. Itselläni on minimikomissiot ja voin sanoa että sitä hankalammaksi vedonlyönti käy (pörsseissäkin) mitä isompia panoksia haluaa läpi. Ilmeisesti siis täyttä huuhaata tuo WinClubin sijoitustoiminta alusta saakka.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Twitteri

MLB 21 seuranta (päivitetty 14.6):

ML 98.9%
Totals 104.1%

Blogissa mietteitä tuloksien takaa:
MLB 21

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: Olin mukana

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

repehoo kirjoitti:Toinen muuten opettaja...Hauska olisi tietää, millaisessa kusessa ko parivaljakko on tänä päivänä....sitä alalinjaa kuitenkin oli.
Lainataan nyt vielä tuota Pakkotoistoa, kun siellä tuntuu hyvin tietoa olevan. Liittyen tuohon ylläolevaan.
Hehe tulipahan vaan mieleen ku luin näitä, että olipa meillä hyvä luokanvalvoja 8-luokalla yläasteella :mrgreen: Elikkä siis tämän WinCapitan pääepäilty. Kyseine henkilö kuka esiinty mm. uutisissa näytetyssä videoklipissä mikä oli Tampereelta kuvattu joskus viime kesänä tms. Kyllähän se yritti meidänkin luokan suostuteltua sijoittamaan luokan rahat tonne mut kyl tajuttii heti et kusetustahan se on :mrgreen:


Eipä voi kun ihmetellä tuollaisen kaverin moraalia...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Re: Olin mukana

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

repehoo kirjoitti: Nimilistaakin minulta pyydettiin useaan otteeseen, en sitä antanut. Onneksi en, muuten voisi joku tuttu olla kusessa. J
priceless. Mutta kuka helv sulta nimilistaa pyysi useaan otteeseen? Poliisejakaan asia ei kiinnostanut ennen kuin sivut oli jo lyöty kiinni. Jos todella olisi olemassa taho joka sultakin pyytänyt nimilistaa useaan otteeseen ja olisit sen paljastanut..miten ihmeessä kukaan tuttusi voisi olla enemmän kusessa kuin nyt? Fakta on se että kaikki rikoshyöty menetetään valtiolle. Tietojasi paljastamalla olisit ehkä ESTÄNYT YSTÄVIÄSI MENETTÄMÄSTÄ RAHOJAAN.
Fakta on valitettavasti myös se että sinä tai joku muu IDIOOTTI tältä palstalta varmasti tiedätte asiasta enemmän kuin poliisi nyt tietää

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Viesti Kirjoittaja credit »

Päivitystä taas WinCapita-uutisointiin: HS kertoo brittiviranomaisten jäädyttäneen KRP:n pyynnöstä WinCapitaan sijoitettuja varoja lähes viiden miljoonan euron edestä. Linkki: http://www.hs.fi/talous/artikkeli/WinCa ... 5236018535.

Mielenkiintoista nähdä, saako uutinen aikaan uusien rikosilmoitusten vyöryn. Nythän alkaa ensimmäistä kertaa vaikuttaa siltä, että rahojaan menettäneet voisivat saada jotain takaisinkin. Rikosilmoituksen teko lienee ainoa mahdollisuus saada edes omansa pois, jos ei lasketa sitä äärimmäisen epätodennäköistä vaihtoehtoa, että WinCapita vielä tekisi comebackin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


repehoo
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 08.09.2005, 15:40
Pisteitä: 0

Re: Olin mukana

Viesti Kirjoittaja repehoo »

Lundenääri kirjoitti:
repehoo kirjoitti: Nimilistaakin minulta pyydettiin useaan otteeseen, en sitä antanut. Onneksi en, muuten voisi joku tuttu olla kusessa. J
priceless. Mutta kuka helv sulta nimilistaa pyysi useaan otteeseen? Poliisejakaan asia ei kiinnostanut ennen kuin sivut oli jo lyöty kiinni. Jos todella olisi olemassa taho joka sultakin pyytänyt nimilistaa useaan otteeseen ja olisit sen paljastanut..miten ihmeessä kukaan tuttusi voisi olla enemmän kusessa kuin nyt? Fakta on se että kaikki rikoshyöty menetetään valtiolle. Tietojasi paljastamalla olisit ehkä ESTÄNYT YSTÄVIÄSI MENETTÄMÄSTÄ RAHOJAAN.
Fakta on valitettavasti myös se että sinä tai joku muu IDIOOTTI tältä palstalta varmasti tiedätte asiasta enemmän kuin poliisi nyt tietää
Kiitos haukuista, tosin käsitit asian nyt ihan eri tavalla, kuin olin tarkoittanut.

Sponsorini pyysi minulta nimilistaa tutuistani silloin, kun liityin mukaan. Siis nimilistaa henkilöistä, jotka olisivat mahdollisesti kiinnostuneita ja lähtisivät mukaan bisneksiin. Tätä listaa olisi sponsorini sitten soitellut läpi, kun en itse halunnut asiaa lähteä tyrkyttämään.

Onneksi en antanut, koska en halunnut, että tutuilleni soitellaan, joten kukaan tuttuni ei tullut ko. toimintaan sotketuksi. Sen verran oli noista verkostosysteemeistä jo kokemusta, että en halunnut sotkea niihin yhtään ketää. Tästä oli kyse, ei mistään jälkeenpäin kysellyistä osallistujalistoista.

Ja ennenkuin ihmettelet, miksi sotkin siihen edes itseni, kannattaa lukea postaukseni kunnolla.

Olikohan tuo niin epäselvästi sanottu aiemmin?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Viesti Kirjoittaja credit »

A-studiossa ja A-plussassa tarinaa WinCapitasta juuri nyt.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Oliver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1330
Liittynyt: 14.01.2003, 12:22
Pisteitä: 263
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oliver »

No niin, viimeinkin tietoa, joka laukaissee rikosilmoitusaallon. Sijoituksia oli tehty enemmän kuin nostoja eikä valuuttakaupoista ole löytynyt jälkiä. Jos edelleen uskoo klubin aukeavan, niin lääkitystä on tarkistettava.

KRP:n rikosylitarkastajan mukaan 97 miljuunaa on siis sijoitettu ja 89 nostettu. Eli vähintään 8 miljoonaa erittäin kuumia euroja tuli perustajille vaivanpalkaksi. Tosin Englannista saatiin jo 6 miljoonaa jäädytettyä ja Espanjastakin jotain, eli voi olla ettei perustajille jäänyt huijauksesta käteen juuri mitään :roll: Ja kun sekä huijauksen alasajo että rahojen kätkeminen epäonnistui näin pahasti, niin veikkaan, ettei huijarien lopullinen maan alle -katoaminenkaan onnistu.

Opel-kuskia muuten hieman "vivutti" toimittajan utelut :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Pekka4082
Jäsen
Viestit: 169
Liittynyt: 01.01.2005, 22:46
Pisteitä: 15

Viesti Kirjoittaja Pekka4082 »

Kyllähän sieltä kai nyt aika paljon enemmän jäi perustajillekin. Kai heilläkin on ollut "voittojen" tuloutusta. Tuosta 89 miljuunasta kai suurin osa mennyt yläportaalle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Viesti Kirjoittaja credit »

Oliver kirjoitti: KRP:n rikosylitarkastajan mukaan 97 miljuunaa on siis sijoitettu ja 89 nostettu. Eli vähintään 8 miljoonaa erittäin kuumia euroja tuli perustajille vaivanpalkaksi. Tosin Englannista saatiin jo 6 miljoonaa jäädytettyä ja Espanjastakin jotain, eli voi olla ettei perustajille jäänyt huijauksesta käteen juuri mitään :roll:
Kyllä sitä rahaa on pakko vielä jossain olla - ja paljon. Jos ei, niin täytyy sanoa, että huijaus kokonaisuutena "epäonnistui" pahasti. Tietenkin alussa pitää maksaa lähestulkoon kaikki sisääntuleva raha tuottoina ulos, jotta saadaan houkuteltua lisää porukkaa mukaan, mutta loppuvaiheessa rahavirran pitäisi olla sitten melkein pelkästään sisäänpäin (uusia sijoittajia otetaan lisää, mutta vanhoille maksetaan vain se, mitä on pakko maksaa, ja/tai viivytetään tuottojen ulosmaksuja). En ole tarkkoja laskelmia tehnyt, mutta kuvittelisin, että oikein rakennettuna tuollaisen pyramidin pitäisi (elleivät viranomaiset puutu toimintaan ajoissa) tuottaa huijauksen alkuunpanijoille jopa 40-50% kokonaisliikevaihdosta; useimmat sijoittajathan sijoittavat tuotot uudelleen ja viimeisenä mukaan tullut sijoittajien kohortti, jolle ei mitään tuottoja ole missään vaiheessa tarkoitustkaan maksaa, on kaikkein suurin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin