Ylikerroin.com
Suomen suurin vedonlyöntisivusto
Tänään on 24.02.2018, 21:02

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Oletko jättänyt kirjoittamatta vihjettäsi foorumille sen takia ettei sinulla ole VIP-oikeuksia?
Äänestys päättyi 18.04.2008, 05:46
Kyllä, en halua antaa supervihjettäni muille kun en näe muidenkaan HUIKEITA vihjeitä. 46%  46%  [ 37 ]
Ihan sama. Jos vihjaan, niin vihjaan. 54%  54%  [ 43 ]
Ääniä yhteensä : 80
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Oletko jättänyt kirjoittamatta vihjettäsi foorumille sen tak
ViestiLähetetty: 11.04.2008, 05:46 
Status: JäsenLiittynyt: 12.07.2004, 17:05Viestit: 465
Pisteitä: 19
Kassa: +28.79 yks. Palautus%: 171.98% Panosten ka: 10.00 yks. Vetoja: 4
Oletko jättänyt kirjoittamatta vihjettäsi foorumille sen takia ettei sinulla ole VIP-oikeuksia? Itselläni tämä on suurin syy miksi en juurikaan kirjoita foorumille, mutta mikä pahinta, en kirjoita foorumille koska minua vituttaa että en koskaan näe niitä LOISTAVIA vihjeitä mitä jotkut voisivat antaa, jos saisivat koko foorumin kerralla käyttöönsä. Pointti ei ole se VIP-puolella olis huikeita tipsejä vaan se että jengi luulee että siellä on jotain huikeita tipsejä. Jos hyvän kohteen joku keksii eivät varmasti (enkä minäkään) kirjoita yhtään hyvänä pitämään tipsiä yhtään mihinkään lahjotuksena foorumille kun ei itsekään saa vastapalveluksena lukea sen parhaita tipsejä. PS. Olen lukenut noin vuoden vip-puolta ja olen sitä mieltä että tämän ns vip-osion lakkauttaminen nostaisi foorumin tasoa suuresti.
0

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.04.2008, 11:03 
Status: JäsenLiittynyt: 14.01.2003, 00:21Viestit: 2128
Pisteitä: 9
Sinänsä hauskaa jättää kirjoittamatta foorumille koska ei omaa "VIP" oikeuksia koska juuri pienimuotoinen osallistuminen täällä yleisellä puolella avaa suoraan ovet "VIP" puolelle.

Foorumilla kirjoittelee monia jotka haluavat että heidän viestiensä vastapainoksi he saisivat käyttökelpoista tietoa muilta alan harrastajilta ja tämän saa helpoimmiten toteutettua juurikin erillisellä osiolla johon kaikki ovat toki tervetulleita kunhan osoittavat edes jonkinasteista akttiivisuutta, mikään salakerhohan tuo erillinen osio ei todellakaan ole.
0

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.04.2008, 11:16 
Status: JäsenLiittynyt: 10.02.2003, 20:32Viestit: 3245
Pisteitä: 1195
Mulla on vip-oikeudet, mutta "kirjoittaisin" (lue: annan arviot 8--) ) tänne riippumatta olisinko vip tai ei. Minun mielestä "VIP"-osiolla on ollut todella laadukkaita arvioita / vihjeitä ja sen lakkauttaminen laskisi foorumin tasoa.
0
  Profiili

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia