Tänään on 28.03.2024, 13:28.

Seurannan kehittely

Yleiseen turisemiseen muustakin kuin pelaamisesta.
Vastaa Viestiin
mikkou
Jäsen
Viestit: 2128
Liittynyt: 14.01.2003, 00:21
Pisteitä: 11
Viesti:

Seurannan kehittely

Viesti Kirjoittaja mikkou »

No niin, piirtelin hiukan suuntaviivoja paperille siitä puhumastani nettiseurannasta, jollaisen ajattelin väsätä tuonne pääsivuille. Nyt kysyisinkin teiltä, mitä kaikkea HYVÄSSÄ seurannassa teidänmielestänne pitää käydä ilmi.

Itselläni mieleen tulivat ensimmäisinä: 1.Kotijoukkue 2.Vierasjoukkue 3. Pelimuoto 4. Kerroin 5.Vedon tarjoaja 6.Panos 7.Merkki 8.Päivämäärä 9.Tulos

Puuttuuko mielestänne jotain jolla olisi merkitystä, huolimattomuuttani kun olen hyvinkin saattanut jättää jonkun tärkeän pois laskuista.........;)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Berrie
Jäsen
Viestit: 1490
Liittynyt: 14.01.2003, 09:40
Pisteitä: 33

Viesti Kirjoittaja Berrie »

Nyt täytyy heti ekaksi mainita että oon pienessä sievässä kun oli pientä kestitystä duunissa, joten ei välttämättä tule asiaa, kuten ei myöskään Totals-vihjeitä mihinkään lajiin. Tän illan Totalsiin kaljanmäärässä voin sanoa Over 7 kertoimella 1.02 on pelattava.

No leikki sikseen.

Mun mielestä 1. ja 2. voi huoletta yhdistää, varsinkin jos tulos on samassa kentässä (tulos tarkoittanee 1/X/2).

Mitäs meinasit tehdä jos joku harrastaa tuplia? Mulla oli erikseen Kohde-taulu ja Rivi-taulu, joihin sitten laitoin jutut taulunimien mukaan. Ei nyt pysty selittää tarkemmin kun ei ajatus juokse.

Mut noi muut kentät on ihan hyvin valittuja. Pitää lähteä tästä jatkamaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin