Ylikerroin.com
Suomen suurin vedonlyöntisivusto
Tänään on 16.01.2018, 09:59

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Verkkomaksun kuitti
ViestiLähetetty: 22.01.2004, 11:30 
Status: JäsenLiittynyt: 29.08.2003, 15:14Viestit: 220Paikkakunta: Jkl:n mlk
Pisteitä: 0
Kun täällä on ollut paljon puhetta siitä, että talletettua rahaa bookkerin tilille, on hyvä laittaa mailia ja kuitti liitteeksi niin rahat ovat pikapuoliin tilillä. Itse en ole tätä vielä käyttänyt vaan odotellut kiltisti pari-kolme pv, joskus vähemmän.

Kysymys kuuluu, onnistuuko esim. Solon verkkomaksun kuitti jotenkin kopioida pelkällä copypastella niin, että se sisältää bookkerille olennaiset tiedot? Ja niin, että mailissa se kuitti näyttää kuitilta eikä sanajonolta. Jos se on monimutkaista, niin voisiko joku selvitää sen tässä "kädestä pitäen". Pelitili pääsi yllättäen tyhjäksi.
0
  Profiili

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.01.2004, 11:42 
Status: JäsenLiittynyt: 11.03.2003, 17:18Viestit: 561Paikkakunta: Jyväskylä
Pisteitä: 159
Kassa: -22.66 yks. Palautus%: 96.86% Panosten ka: 6.61 yks. Vetoja: 109
Kopioi se verkkopankin sivu alt+print screen:llä ja liitä sitten vaikka doc-tiedostoon, niin jää ainakin kaikki tarpeellinen tieto näkyviin.
0
  Profiili Seuranta

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.01.2004, 11:58 
Status: JäsenLiittynyt: 19.01.2003, 18:32Viestit: 3597Paikkakunta: Norge
Pisteitä: 3170
Kassa: +0.00 yks. Palautus%: - Panosten ka: - Vetoja: 0
Esim. Betfairille tallentaessa pistin vain mailia että hei, olen tallentanut pelitililleni rahaa YYY euroa, teidän pankkitilillenne Pankki XYZ tilinumero ABC-123. Asiakasnumeroni XYZ, käyttäjätunnus ABC. En muista oliko siinä joku muukin koodi vielä.

Kyllä ne näkee itsekin että se tilisiirto on tehty kun rahat tulevat tilille eli eiköhän toi riitä. Toiseksi, kuinka moni teistä avaa tuntemattomalta ihmiseltä sähköpostissa tulleita liitetiedostoja? (Toivottavasti ei kukaan :shock: )

T: Neo
0
  Profiili Seuranta

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.01.2004, 13:56 
Status: JäsenLiittynyt: 24.04.2003, 11:54Viestit: 557
Pisteitä: 25
Itse olen ainakin vaan hiiren vasen nappi pohjassa "maalannut" kuitti alueen ja painanut ctrl+c, jonka jälkeen olen pudottanut sen sähköposti viestiin ctrl+v :llä.

Ja joka kerta on bookkereille hyvin kelvannut.
0
  Profiili

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.01.2004, 22:34 
Status: JäsenLiittynyt: 14.01.2003, 14:56Viestit: 4773Paikkakunta: Out of space
Pisteitä: 3459
PrinsScrn nappia painamalla nettipankin sivu talteen, jossa kuitti on (tai se viimeinen sivu, jossa maininta "Maksettu"). Tämän jälkeen Liitä-toiminnolla Wordin doc-dokumenttiin ja mukaan teksti, jossa kertoo talletuksesta ja omat tiedot (käyttäjätunnus tms. jonka bookkeri vaatii).
Ja dokumentti suoraan Wordista mailina eteenpäin.

Näin olen tehnyt vuosia ja esim.Nordicbetiin rahat ilmestyy yleensä 2-15 min sisällä, Centrebetiin ja Expektiin 10-60 min sisällä, riippumatta mistä pankista olen maksanut.
Tosin toi Solohan näkyy toisilla bookereilla heti ilman mailiakin...
0

Profiili

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia