Tänään on 28.03.2024, 16:30.

Verkkomaksun kuitti

Yleiseen turisemiseen muustakin kuin pelaamisesta.
Vastaa Viestiin
hyde
Jäsen
Viestit: 220
Liittynyt: 29.08.2003, 16:14
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jkl:n mlk

Verkkomaksun kuitti

Viesti Kirjoittaja hyde »

Kun täällä on ollut paljon puhetta siitä, että talletettua rahaa bookkerin tilille, on hyvä laittaa mailia ja kuitti liitteeksi niin rahat ovat pikapuoliin tilillä. Itse en ole tätä vielä käyttänyt vaan odotellut kiltisti pari-kolme pv, joskus vähemmän.

Kysymys kuuluu, onnistuuko esim. Solon verkkomaksun kuitti jotenkin kopioida pelkällä copypastella niin, että se sisältää bookkerille olennaiset tiedot? Ja niin, että mailissa se kuitti näyttää kuitilta eikä sanajonolta. Jos se on monimutkaista, niin voisiko joku selvitää sen tässä "kädestä pitäen". Pelitili pääsi yllättäen tyhjäksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mamba
Jäsen
Viestit: 595
Liittynyt: 11.03.2003, 17:18

Tuotto: +19.96 yks.

Palautus%: 102.00%

Panosten ka: 5.91 yks.

Vetoja: 169

Pisteitä: 208
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Mamba »

Kopioi se verkkopankin sivu alt+print screen:llä ja liitä sitten vaikka doc-tiedostoon, niin jää ainakin kaikki tarpeellinen tieto näkyviin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Esim. Betfairille tallentaessa pistin vain mailia että hei, olen tallentanut pelitililleni rahaa YYY euroa, teidän pankkitilillenne Pankki XYZ tilinumero ABC-123. Asiakasnumeroni XYZ, käyttäjätunnus ABC. En muista oliko siinä joku muukin koodi vielä.

Kyllä ne näkee itsekin että se tilisiirto on tehty kun rahat tulevat tilille eli eiköhän toi riitä. Toiseksi, kuinka moni teistä avaa tuntemattomalta ihmiseltä sähköpostissa tulleita liitetiedostoja? (Toivottavasti ei kukaan :shock: )

T: Neo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


brickster
Jäsen
Viestit: 554
Liittynyt: 24.04.2003, 12:54
Pisteitä: 25

Viesti Kirjoittaja brickster »

Itse olen ainakin vaan hiiren vasen nappi pohjassa "maalannut" kuitti alueen ja painanut ctrl+c, jonka jälkeen olen pudottanut sen sähköposti viestiin ctrl+v :llä.

Ja joka kerta on bookkereille hyvin kelvannut.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Viesti Kirjoittaja timo »

PrinsScrn nappia painamalla nettipankin sivu talteen, jossa kuitti on (tai se viimeinen sivu, jossa maininta "Maksettu"). Tämän jälkeen Liitä-toiminnolla Wordin doc-dokumenttiin ja mukaan teksti, jossa kertoo talletuksesta ja omat tiedot (käyttäjätunnus tms. jonka bookkeri vaatii).
Ja dokumentti suoraan Wordista mailina eteenpäin.

Näin olen tehnyt vuosia ja esim.Nordicbetiin rahat ilmestyy yleensä 2-15 min sisällä, Centrebetiin ja Expektiin 10-60 min sisällä, riippumatta mistä pankista olen maksanut.
Tosin toi Solohan näkyy toisilla bookereilla heti ilman mailiakin...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin