Ylikerroin.com
Suomen suurin vedonlyöntisivusto
Tänään on 23.01.2018, 13:51

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Pelifirmojen luotettavuudesta?
ViestiLähetetty: 12.02.2004, 01:24 
Status: JäsenLiittynyt: 12.02.2004, 01:11Viestit: 1
Pisteitä: 0
Mites teillä on kotiutukset onnistuneet, kun olette pelanneet ulkomaille? Itse olen pelannut mm. Expektille, Unibetille, Centrebetille, Paffille ja Betfairille ja ainoa yhtiö, kenen kanssa on ollut ongelmia kotiutuksen suhteen on Betfair. Mites muilla onko ollut kotiutuksen kanssa ongelmia, jonkun tietyn pelifirman kanssa. Olen yleensä testannut, että tuleeko rahat perille vaikka pienemmällä summalla, kuten 20€. Ei nytkään isosta summasta ollut kyse noin 100€. Kahdesti yritin kotiuttaa, molemmilla kerroilla rahat palautettiin pelitilille ja jokaisesta pankkisiirrosta betfair verottaa sen 15€, jos siirto ei tapahdu esim. luottokortin tai jonkun muun maksupalvelun kautta. Pelifirmoista palautetta kiitos.
0
  Profiili

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.02.2004, 10:01 
Status: JäsenLiittynyt: 23.01.2004, 14:47Viestit: 45
Itse olen pitänyt tiukkaa linjaa, jos yhdellä pyynnöllä ei kotiutus onnistu järkevässä ajassa (viikko) kaikki rahat samantien pois. Tältä istumalta tulee mieleen ainakin Royal, Yabet, Carib ja WWTS joista olen joutunut tinkimättömyyteni takia tilin tyhjentämään.
0
  Profiili

Viestin otsikko: Re: Pelifirmojen luotettavuudesta?
ViestiLähetetty: 12.02.2004, 11:50 
Status: JäsenLiittynyt: 05.01.2004, 22:20Viestit: 234Paikkakunta: Oulu
Kuinka nopeasti yleensä on tullut rahat Betfairilta metodina palautus luottokortille? Mietin vaan kun esim. Ladbrokesilta tulee aina kahdessa päivässä ja nyt Betfairilla kestänyt jo neljä päivää eikä rahoja näy. Ei kiva.
0
  Profiili

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.02.2004, 15:05 
Status: JäsenLiittynyt: 07.12.2003, 10:14Viestit: 88Paikkakunta: Helsinki
Pisteitä: 2
meitsillä Betfairin kotiutukset visalle ovat tulleet 2 vuorokauden sisällä; kerran tosin maanantaina tehty withdraw loiskautti rahat kortille jo tiistaina... ei siis pahaa sanottavaa kyseisestä firmasta, joka muuten nykyään palvelee meitä härmäläisiä myös suomeksi ;-)
0
  Profiili

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia