Tänään on 16.04.2024, 09:10.

Ylikerroin.comin häiriköt

Yleiseen turisemiseen muustakin kuin pelaamisesta.
Vastaa Viestiin
Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Ylikerroin.comin häiriköt

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

(samaa asiaa kuin kirjoitin viikko sitten tuossa ylhäällä olevassa tiedotteessa Forumimme taso)

eräs Ylikerroin.comissa satoja viestejä kirjoittanut jäsen on saanut jostain päähänsä idean ruveta kirjoittamaan öisin vittuiluviestejä osoitettuna suoraan minulle ja minun viesteihini. hänen tarkoituksenaan on pilata se mitä me muut yritämme saada aikaan, eli hyvää yhteishenkeä ja kehittävää keskustelua. sellaiset viestit eivät suoraan sanottuna kovin paljoa motivoi jatkamaan.

nythän vittuiluviestit poistetaan kiitettävästi, ja kirjoittajaa ohjataan yksityisviestillä oikeille jäljille. tätä samaa kaveria ohjattiin jo edellisenä viikonloppuna, mutta jatkaa vaan edelleen samalla linjalla.
mitä mieltä muut ovat, kannattaako täällä antaa kaikkien laukoa ihan mitä mieleen juolahtaa, vai pitäisikö moderaattorien heittää pihalle sellaiset joiden vittuiluviestejä joutuvat poistamaan usein?

minä jatkan vihjeillä, perusteluilla ja urheiluvedonlyöntiin liittyvällä kehityskeskustelulla Ylikerroin.comissa heti kun kyseinen häirikkö on poistettu Ylikerroin.comista ja asiaan kokonaisuutena on saatu joku järkevä päätös. nyt ei enää riitä se että "älä välitä niin herkästi mitä muut tekevät". jos taululla voi kuka tahansa kirjoitella mitä tahansa, en halua olla osallisena, voin yhtä hyvin keksiä jotain parempaa tekemistä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Viesti Kirjoittaja timo »

Olen sitä mieltä, että moderaattorien (minä mukaanlukien) täytyy tehdä työnsä eli lukea riittävän usein kirjoituksia ja poistaa nämä sisällöltään nollainformaatioa ja selvää vittuilua sisältävät.
En tiedä joko tämä yksi henkilö on saanut bannia, mutta ellei niin ehdotan nyt julkisesti hänelle jäähyä tai kokonaan kirjoitusoikeuksien poistoa. Syynä (yllättävä) sekoilu ja selvästi muiden halventaminen.

Itse olen ollut enemmän tai vähemmän aktiivisesti mukana palstan ensimmäisestä päivästä alkaen ja viime aikoina olen alkanut todella huolestua palstan tasosta. Monet täysin nollainfoa sisältävät kirjoitukset kuten "Samaa minäkin pelasin" tai "Taas sain kiinni" -tyyliset kirjoitukset ovat alkaneet saada enemmän jalansijaa. Jotta säilyttäisimme palstan tason korkeana ja informatiivisesti vedonlyöjää hyödyttävänä on aika skarpata ja kaikkien miettiä omia kirjoituksiaan ja moderaattoreiden velvollisuuksiaan.
Uskon, että Ylikerroin.com tulee säilymään kansallisena ja miksei kansainvälisenä korkeatasoisena vedonlyönnin keskustelupalstana.
Kaikkihan on vain meistä kiinni...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

Olen samaa mieltä, jos on hakenut moderaattoriksi, pitää olla ahkera (kuten Ylikerroin.comin moderaattorit ovatkin). Ja samaa mieltä myös siitä, että minkä tahansa keskustelupalstan tasosta on aina syytä huolestua, jos suurimpiin epäkohtiin ei puututa riittävän ajoissa (vrt. EBSC, Jal).

Avainsanat on juuri mainitsemassasi lauseessa "informatiivisesti vedonlyöjää hyödyttävänä". Tietoa, oppia ja ajatusten vaihtoa samoista asioista kiinnostuneiden kanssa kaikki tällaiselta taululta etsivät. Päätä voi aukoa muualla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

tätä minä tarkoitan taulun kehittämisellä (nimimerkin Flash ensimmäinen viesti 10min sitten Veikkausliigaviesteissä):
Flash kirjoitti:No niin tervehdys kaikille Ylikertoimen vedonlyöjille. Mika Ässän EM-palstalla esittämän haasteen innoittamana uskaltaudun minäkin, kahden kuukauden kokemuksella, kantamaan ensimmäisen korteni kekoon.

Sitä ennen täytyy lausua suurkiitokset täällä kirjoittaville prosenttinikkareille ja vihjaajille hyvistä arvioista sekä vinkeistä, joista on VALTAVA apu aloittelevalle urheiluvedonlyöjälle kuten minulle. Erityisesti tuo keskustelu strategian puolella, jossa käsitellään totetuneitten tilastojen käyttöä todennäköisyyksien arviointiin on ollut minulle tietynlainen käännekohta omissa tutkimuksissani. Käännekohta siinä mielessä, että siitä keskustelusta pari oleellista asiaa opittuani, uskon päässeeni ainakin sille oikealle hehtaarille todennäköisyyksiä arvioitaessa...
ja juuri tähän asiaan kohdistaa se nimimerkiltä mainitsematon jäsen vittuilunsa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Berrie
Jäsen
Viestit: 1490
Liittynyt: 14.01.2003, 09:40
Pisteitä: 34

Viesti Kirjoittaja Berrie »

Tapaus x: Tietyt rajat pitää toki vetää ja ne kyllä vielä vedetäänkin ellei ole vedetty jo. Toimenpiteet saattavat kestää, koska tietyt avainhenkilöt eivät aina ole tavoitettavissa.

Hieman tuosta "yhden rivin kommenttien yleistymisestä". Kyseinen ilmiö on minun mielestäni aivan päivänselvä tulos Ylikerroin.comin huimasta käyttäjämäärän kasvusta. 2799 käyttäjää näytti olevan äsken, joten tähän sakkiin mahtuu kaikennäköistä porukkaa. Ja joillekin uusille kasvoille palstan tavat eivät ole vielä niin selviä. Suurimmalla osalla netissä olevilla keskustelupalstoilla "onelinerit" ovat täysin hyväksyttäviä, joten kyllä taulun "kulttuuriin" ja toimintatapoihin menee aikaa totutellessa.

Eikä kaikilla tietenkään ole jo valmiita kaavastoja taskuissaan vaan monet lähtevät liikkeelle juuri kannustavista viesteistä "pelasin tota samaa" jne. Informaatiota tuo ei juurikaan kenellekään anna, mutta tukeahan toi on tuokin. En kyllä itsekään tuota tyyliä kannata ja ne joutuvat poistetuiksi, mutta noin kuitenkin käytännössä varmasti tapahtuu. Ikävää se on näin moden silmilläkin katsottuna poistaa kaverin ensimmäinen viesti, mutta kun kulttuuri on tämä. Ja tämä lisää kynnystä huomattavasti uusille käyttäjille kirjoittaa taululle kun pitäisi heti ensimmäisessä viestissä asiaa onnistua laittamaan. Kokeneemmilta käyttäjiltä tuollaista ei tosiaankaan sallita sitä vähääkään.

Ei edellämainitut yhden rivin viestit mielestäni merkittävästi palstan tasoa laske, varsinkin kun suurinosa niistä poistetaan ja muutenkin porukka on aktivoitunut mun silmillä katsottuna varsin hyvin eli uusia naamoja on saatu mukaan. Kuitenkin kun meneillään ei ole ollenkaan lätkää eikä eurosarjoja futiksessa, toki noi Eurokisat lisää aktiivisuutta, mutta hyvin "meillä" kuitenkin menee ja paremmaksi se tästä vielä muuttuu.

Vi**uiluun kyllä puututaan jatkossakin ja moderaattorit ovat olleet minun mielestäni ajantasalla, joten ei täällä niin kauhiaa ole... :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


linkku
Jäsen
Viestit: 335
Liittynyt: 04.06.2003, 22:40
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja linkku »

[/quote]

ja juuri tähän asiaan kohdistaa se nimimerkiltä mainitsematon jäsen vittuilunsa.[/quote]

Itse en ole kyseisiä viestejä nähnyt, mutta jos tämä on totuus niin ihmettelen moderaattorien puolelta tällaista hyssyyttelyä. Nimimerkki julkisuuteen / oikeudet kokonaan pois. Ei se varmaan tosta tokene mutta jotain kai pitäisi enemmän tehdä kuin vain poistella kyseisen henkilön viestejä.

L

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MarkusM
Jäsen
Viestit: 2187
Liittynyt: 23.03.2003, 16:54

Tuotto: -109.66 yks.

Palautus%: 95.74%

Panosten ka: 14.63 yks.

Vetoja: 176

Pisteitä: 76
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja MarkusM »

Itse en ole kyseisiä viestejä nähnyt, mutta jos tämä on totuus niin ihmettelen moderaattorien puolelta tällaista hyssyyttelyä. Nimimerkki julkisuuteen / oikeudet kokonaan pois. Ei se varmaan tosta tokene mutta jotain kai pitäisi enemmän tehdä kuin vain poistella kyseisen henkilön viestejä.
Berrie kirjoitti:Toimenpiteet saattavat kestää, koska tietyt avainhenkilöt eivät aina ole tavoitettavissa.
Eli tehdään kyllä kunhan ehditään. Ei näissä asioissa kannata muutenkaan kiirehtiä ettei tule tehtyä turhan äkkinäisiä virheliikkeitä. Ja tuollaisesta "mustasta listasta" ainakaan henkilökohtaisesti en pidä, kunhan sääntöjä rikkovalle henkilölle vaan tehdään selväksi missä on mennyt vikaan niin julkista tuomiota ei minun mielestäni tarvita.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


linkku
Jäsen
Viestit: 335
Liittynyt: 04.06.2003, 22:40
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja linkku »

Jep

Kyllä moderaattorit tekee hienoa työtä. Perusajatus minkä halusin tuoda julki, että Ässän kaltaisen kirjoittelijan näkisin mielelläni jatkossakin palstalla. Ja jos hänen mainitsemillaan jutuilla on edes pieni uhka, että osallistuminen loppuu, niin olisihan se iso menetys koko palstalle. Itse olen esim. omaan systeemiini saanut erittäin arvokasta tietoa Ässältä.

L

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eetvartti
Jäsen
Viestit: 589
Liittynyt: 03.06.2003, 10:52
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Eetvartti »

Berrie kirjoitti: Hieman tuosta "yhden rivin kommenttien yleistymisestä". Kyseinen ilmiö on minun mielestäni aivan päivänselvä tulos Ylikerroin.comin huimasta käyttäjämäärän kasvusta. 2799 käyttäjää näytti olevan äsken, joten tähän sakkiin mahtuu kaikennäköistä porukkaa. Ja joillekin uusille kasvoille palstan tavat eivät ole vielä niin selviä. Suurimmalla osalla netissä olevilla keskustelupalstoilla "onelinerit" ovat täysin hyväksyttäviä, joten kyllä taulun "kulttuuriin" ja toimintatapoihin menee aikaa totutellessa.
Berrie puhuu kyllä asiaa. 2799 käyttäjää on aika iso porukka. Melkein keskiverto yleisömäärä jalkapallopelissä veikkausliigassa ainakin melkein :wink:
Siihen joukkoon mahtuu kaikenlaisia ihmisiä. Osa hieman hiljaisempia ja osa vähän äänekkäämpiä. Osa juttelee mukavia ja osa vähän...ei voi sanoa tuhmia :shock: ... parempi sanoa ei niin mukavia. Kokonaisuudessaan täällä kyllä puhutaan paljon asiaa. Olisihan se hienoa kun tulisi paljon perusteluja/näkökantoja, mutta monella on aika ns. aika kortilla. Hienoa olisi jos jokaiseen otteluun saisi edes 20 hyvää "tarinaa" eikä se niin väliä vaikka näkökannat ovat erillaisia kuten espanja - portugali missä kumpikin voisi käytännössä voittaa...tai pelata tasan. Luulisi 2799 edes sen verran irtoavan tarinaa...Itse en ole mikään paras esimerkki...perusteluja tulee aika vaihtelevasti, mutta yritetään parantaa!

Esim. jos nyt vaikka esimerkiksi Ässä kertoisi hyvät ja huonot puolet tuosta espanja - portugali pelistä niin kun tälläisiä vastaavanlaisia pelejä on pelattu vaikka 20 niin jokaisella uudella pelaajalla olisi edes pieni käsitys mitä tietoa tarvitaan mikä on hieman turhempaa ja jne...
Ja mitä enemmän tulee hyviä "raportteja" ja analyyseja sitä paremmin ihmiset osaavat ottaa ja muuttaa ne "oikeat" asiat prosenteiksi.

Viimeaikoina palsta on nostanut mielestäni taas kerran tasoaan ja hankkinut yhden sulan hattuunsa. Kyseisestä tapauksesta sen verran, että itse ainakin luen itseni niihin aktiivisiin lukioihin ja en kyllä ole nähnyt kyseisiä viestejä. Toisinsanoen moderaattorit ovat olleet nopeita. Jatkossakin toivottavasti moderaattorit poistavat kyseisiä viestejä kitkeäkseen kaiken turhan palstalta tai oikeastaan turhaakin pitää olla, mutta negatiivisen kommentoinnin joka kohdistuu johonkin yksittäiseen kirjoittaan.
Sellainen ei ole palstalle hyväksi! :shock:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Seuranta Päivitetty: 23.01.2007

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

privana tulee jonkin verran viestejä joissa sanotaan yhteen ääneen, että me (=minä) valitamme usein että vain muutamat ahkerat antavat täällä analyysinsa muiden käyttöön, ja suurin osa ottaa vain kermat päältä, mutta ei itse anna mitään. ja että kaikilla ei ole aikaa, taitoa tai tietoa osallistua aktiivisesti keskusteluun.

tuo pointti onkin erinomainen ottaa esille tässä vaiheessa. olen ymmärtänyt että Ylikerroin.comin tarkoitus on juuri se että kirjoittaminen on kaikille vapaaehtoista. eli Ylikerroin.comissa saa varmasti vielä pitkään olla vain lukemassa, oppimassa tai hengailla muuten vaan sen verran kuin aikaa riittää. suljetussa keskustelupalstassakin, sellaisessa johon vain aktiiviset saavat osallistua, ja uusia otetaan mukaan vain jos täyttävät tarkat kriteerit, on omat hyvät puolensa, mutta Ylikerroin.com ei toistaiseksi ole lähtenyt sille linjalle. jos haluaa saada Ylikerroin.comista vielä viestien lukemista enemmän irti, niin silloin kannattaa ilman muuta osallistua edes jonkin verran keskusteluun. kun osallistuu keskusteluun, laittaa samalla itseään hieman toisten kirjoittajien tietoon, ja samoista lajeista/sarjoista kiinnostuneiden kesken käydään nyt jo vilkasta tiedonvaihtoa myös yksityisviestein, messengereilla, esim. voitollisista pelitaktiikoista, ja toimivista urheiluvedonlyöntiin suunnitelluista ohjelmistoista. kaikki kokeneemmatkaan kirjoittajat eivät välttämättä halua laittaa ihan kaikkea omaa osaamistaan peliin koko maailman käyttöön (varsinkaan jos eivät saa mielestään riittävästi vastineeksi), mutta kaikki tieto, vihjeiden takana olevat menetelmät, jaetaan Ylikerroin.comissa kyllä jo kiitettävästi saman sarjan tietäjien kesken, koska se on yhteinen etu, ja samalla kaikkien nähtävissä olevien vihjeiden taso taululla sen kun vaan paranee.
lähinnä olen tarkoittanut ”liian hiljaisilla osallistujilla” sellaisia kavereita, joiden tiedän osaavan PALJON urheiluvedonlyönnistä, ja myös aikakin riittäisi, halu osallistua vain puuttuu. uskoisin että heistäkin monen etu olisi se että kirjoittaisivat hieman vihjeentynkää tai muuta asiantuntevaa kommenttia taululle. omat pelivoitot saattavat kärsiä lyhyellä tähtäimellä hieman, mutta jos uskoo että suurimmat voitot saavutetaan asiassa kuin asiassa YHTEISTYÖLLÄ, niin pitkässä juoksussa ovat tyytyväisiä että lähtivät ajoissa mukaan Ylikerroin.comin kehitykseen. ja Ylikerroin.comissa ei olekaan kyse ihan mistä tahansa yhteistyöstä, vaan yhteistyöstä parhaiden kanssa. pyrin saamaan lähitulevaisuudessa KAIKKI minun tiedossani olevat parhaat urheiluvedonlyöntiä useita vuosia tutkineet miehet osallistumaan kirjoituksiin Ylikerroin.comissa, ottamalla heihin yhteyttä henkilökohtaisesti, ja motivoimalla heidät. ja toivon samanlaista uusien kirjoittajien etsimistä myös muilta.

ja noista häiriköistäkin, koska kukaan muu ei ole edes nähnyt niitä viestejä, niin ei sellaisista edes tiedettäisi jollen minä olisi asiaa tuonut esille :shock:
eli taisin taas tehdä kärpäsestä härkäsen. tuntui vaan siltä että asiasta on hyvä mainita, lähinnä sen takia että kannattaa miettiä kahteen kertaan ennen kuin rupeaa häiriköimään, varsinkin jos haluaa häiriköinnin lisäksi käydä myös kehittävää keskustelua, koska muutamasta häiriköinnistä voi joutua pihalle. ja kun häirintä kohdistettiin suoraan minuun "...Ässä rakastaa meitä kaikkia vaikka yrittääkin aivopestä meidät!" niin minun asiaan oli puututtava. eihän tuollaisia kommentteja kukaan tervejärkinen viitsi kovin kauaa lukea.
tarkoitukseni kun ei ole että kaikki Ylikerroin.comin vihjaajat olisi valettu samasta muotista, sehän juuri tappaisi kaiken LUOVUUDEN, joka on tärkeä elementti siinä että asiat kehittyvät täyteen potentiaaliinsa. Ylikerroin.comin kokeneempien kirjoittajien tarkoitus on aivan selkeä: jakaa kaikille sitä oppia mikä itselle on karttunut usean vuoden kokemuksesta urheiluvedonlyönnin parissa. ja kun uusien miesten ei tarvitse alkaa yksikseen miettimään aivan alkeita ja opetella perusasioita kantapään kautta, vaan saavat ne täältä kuin tarjottimella, valmiiksi tutkittuna, testattuna ja ratkaistuna, voivat uudet ja innokkaat urheiluvedonlyöjät jatkaa tutkimuskiaan siitä mihin me olemme jo päässeet, ja jakaa niitä takaisin meille, ja sillon kaikkien Ylikerroin.comin jäsenten menetelmät kehittyvät eteenpäin. tuo on siis idea lyhykäisyydessään, niin kuin minä olen sen ymmärtänyt.

pari ideaa moderaattoreille:

-uusille Ylikerroin.comin jäsenille jonkinlaiset selkeät ohjeet miten taululla on suotavaa ja kannattaa toimia. eli voi lukea kirjoituksia ja olla aivan hiljaa, tai sitten pyytää tarkennusta joltain kirjoittajalta vaikka yksityisviestillä jos ei halua saada aikaan yleistä keskustelua, voi myös laittaa urheiluvedonlyöntiaiheisen kysymyksen vedonlyönti-osioon, ja eikös päiväkohtaisiinkin aiheisiin saa osallistua vaikka vain pelkällä kysymyksellä? eli minun tietääkseni viestin ei välttämättä tarvitse olla täydellinen tietopaketti juuri kyseisestä ottelusta, varsinkin jos sellainen on jo tehty jonkun toisen kirjoittajan toimesta, vaan se voi olla myös kysymys tai tarkennus tyyliin "jäi hieman epäselväksi minkä takia suuri tasoero nostaa tässä ottelussa maaliodotusarvoa?". ja samoin ohjeita miten Ylikerroin.comista saa eniten irti (jos näitä ei jossain jo esillä ole).

hauskoja hetkiä kaikille urheiluvedonlyönnin parissa!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3193
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Pitkän linjan yleisenä "foorumihuorana", eli kauniisti sanottuna forum biatch, muutama ajatuksen nökönen.

Reilut 10 vuotta erilaisia foorumeita seuranneena voin sen verran sanoa, että jokainen foorumi saavuttaa käyttäjämäärän kasvussa kriittisen pisteen, jonka jälkeen ongelmia alkaa tulla. Jotkut ovat tietämättään hieman kehnoja artikuloimaan asiansa, toiset tekevät sitä kiusallaan, ja on myös paljon ihmisiä joilla ei ns. "netiketti" ole hallussa. Eli unohdetaan välillä se, että pelkän tekstin voi ymmärtää niin helposti väärin kun ei näe toisen ilmeitä ja tiedä ajatuksia. Täältä foorumilta ei ketään vahingossa bannata, tai jos joskus tulee kaatokännissä kirjoitettua "VITTU TPS RULES JEAHH" viesti. Kukaan ei ole täydellinen (peiliin katsoo hän :oops: ). Moderaattorit poistelevat myös päivittäin viestejä, joiden informaatioarvo ei ylitä julkaisukynntystä, mutta ei siitäkään kannata möksähtää. Jos oma viesti on kadonnut niin voi seuraavalla kerralla panostaa 1 rivin sijasta 2 riviä.

Mutta raja menee jossain, ja tarkoituksellinen yksittäisen käyttäjän ärsyttäminen tai suora vittuilu selvässä koko yhteisöä vahingoittavassa tarkoituksessa menee sen yli. Oli kirjoittajalla viestejä 1 tai 1000, niin joskus se vieteri voi napsahtaa ja isosta rattaasta vähän laakerit löystyä. Silloin asiaan puututaan.

Moderoinnin tarkoituksena ei siis ole toimia käyttäjien pelotteena ja estää kaikenlainen luovuus ja pakottaa ihmiset ajattelemaan samoin. Ei, vaikka se siltä joskus voikin näyttää. Moderoinnin tarkoituksena on pitää tämä paletti kasassa ja ohjata keskustelua oikeaan suuntaan. Jokaisen koneelta löytyy erilaisia pikaviestimiä, on IRC ja vaikka Demin tai Suomi24:n foorumit jos tuntuu siltä että pitää päästä virtuaalisesti purkautumaan :D Jos myös tuntuu siltä että nyt on kohdeltu kaltoin ja joku mode on (taatusti) kännipäissään mennyt poistamaan hyvän analyysin, niin käyttäkää privaviestiä ja ottakaa yhteyttä. Pidetään ylikerroin.com vedonlyöntifoorumina ja pyritään kehittämään tätä sillä saralla - aivan varmasti tämä yhteisö tarjoaa joka ikiselle käyttäjälle joka päivä hyödyllistä infoa, oli sitten kokematon koheltaja tai ammattimaisempi kaveri.

T: Neo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

Mä olen edelleen sitä mieltä noista häiriköistä ja nimimerkki Ässäänkin kohdistuneesta vittuilusta että ei kannata välittää eikä ainakaan ottaa itseensä. Antaa häiriköiden huudella, kyllä ylläpito ja modet hoitaa nämä asiat kuntoon...

Nythän tämäkin häirikkö sai taas miljoona pientä kun huomasi että toinen ottaa itseensä ja hermostuu sekä uhkaa taas kerran lopettaa kirjoittelun. Tätähän nämä häiriköt juuri haluavat, kiusata ja kun huomataan että kiusa menee edes jotenkin perille niin ovat päässeet tavoitteeseensa.

Mun mielestä olisi parasta ottaa privana yhteyttä ylläpitoon ja keskustella jostain häiriköstä kuin alkaa siitä avoimesti huutelemaan. Mitä vähemmän huomiota nämä kusipäät saavat niin sen parempi.

Ei edes ylikerroin.comin "henkinen tila" (tjsp...) saa olla sillä tasolla että yhdestä häiriköstä aletaan vuodattamaan tällaista itkua tänne. Joku vittuilee niin riippuen tapauksesta varoitus pari privana ja sen jälkeen BANNIA!!!!!!!!!!. Turha mitään hyssytellä taikka ymmärtää tahi alkaa tekemään sosiaalipolitiikkaa sekä terapiaa vaikeasta lapsuudesta. Kyllä jokainen tietää koska ollaan menty rajan yli... (paitsi mä :lol: ).

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


Eltzu
Jäsen
Viestit: 435
Liittynyt: 24.04.2003, 22:26
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eltzu »

Zemiä vaan Mika Ässä, sillä minustakin on kiva ollut lukea hyvin perusteltuja vihjeitäsi. Älä anna tuon tuntemattoman (=alias) häirikön pilata intoasi, sillä niitä häiriköitä tulee vielä tulevaisuudessakin lisää kimppuusi. Jos jollain on tarve vittuilla sinulle niin minusta hänellä se todellinen ongelma oikeasti on, joten voit hyvillä mielillä vain virnuilla heidän onnettomille provoilleen. Asenne on siis "sure bet" ja hermostuneisuus vain ajaa huonoihin vetoihin :---)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


blortto
Jäsen
Viestit: 560
Liittynyt: 18.01.2003, 13:15

Tuotto: +4.19 yks.

Palautus%: 100.92%

Panosten ka: 3.53 yks.

Vetoja: 129

Pisteitä: 110

Viesti Kirjoittaja blortto »

Eltzu kirjoitti:Zemiä vaan Mika Ässä, sillä minustakin on kiva ollut lukea hyvin perusteltuja vihjeitäsi. Älä anna tuon tuntemattoman (=alias) häirikön pilata intoasi
Samaa mieltä.
Luulen, että suuri osa häiriköistä on onnenonkijoita, jotka mahdollisesti ensimmäisessä vedossaan onnistuttuaan pistävät pää märkänä asiaan perehtymättä kaiken likoon seuraavalle betsille ja kun se epäonnistuu, väheksyvät omaa typeryyttään ja purkavat turhautuneisuuttaan muihin mm. häirikköviestien muodossa.

Luen muiden muassa Mika sinun juttusi tarkkaan, sillä niistä saa uusia näkökulmia omille valinnoille. Kiitokset sinulle ja kaikille muillekin vaivaa näkeville ja kortensa kekoon laittaville!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


200% 60€ vedonlyöntibonus Ninjacasino.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin