Tänään on 28.03.2024, 16:31.

Under/over-vedot

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
henkk
Jäsen
Viestit: 38
Liittynyt: 10.02.2003, 18:16

Tuotto: -1.50 yks.

Palautus%: 99.01%

Panosten ka: 7.55 yks.

Vetoja: 20

Pisteitä: 7

Under/over-vedot

Viesti Kirjoittaja henkk »

Joku under/over-vetoihin kertoimia laskeva vois selvittää, miten lasketaan kyseisten vaihtoehtojen kertoimet kun tiedetään ottelun maaliodotusarvo. Itse olen tähän mennessä keskittynyt laskemaan otteluihin vaan 1X2-kertoimia, mutta tarkoitus on koko ajan kehittyä kertoimenlaskijana.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eki
Jäsen
Viestit: 487
Liittynyt: 19.01.2003, 21:29
Pisteitä: 0
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Eki »

No sun pitäis laskea todennäköisyydet ottelun eri lopputuloksille. Sitten lasket yhteen esim. under 5.5 maalin kaikkien niiden lopputulosten todennäköisyydet, joilla se toteutuu (0-0, 1-1, 2-2, 1-0, 2-0, 3-0, 4-0, 5-0, 2-1, 3-1, 3-2, 4-1, 0-1, 0-2, 0-3, 0-4, 0-5, 1-2, 1-3, 2-3 ja 1-4), niin siinä sulle on prosentit alle 5.5 maalin vedolle. Jäljelle jäävät prosentit ovat luonnollisesti over 5.5 maalille.

Miten tämä sitten tapahtuu? Yleisimmin käytetty apuväline tähän on varmasti poisson, mutta jotkut kai laskevat ihan tilastoista näitä. Tilastoista laskemisen huonoin puoli on se, että siinä ei mielestäni päästä alkuunkaan niin tarkkoihin tuloksiin ja maaliodotusten hyödyntäminen on jokseenkin mahdotonta.

Poissoniakin tarvitsee virittää lähes joka sarjaan erikseen vastaamaan sarjan tasuriprosentteja ja maaliero-outouksia (lähinnä yhden maalin eroja), mutta se on mielestäni erinomainen työkalu kun sitä oppii hyödyntämään.

Mahdollisiin poissoniin liittyviin kysymyksiin löytyy varmasti vastauksia netistä jonkin verran. Minä en siitä aiheesta sen kummemmin ala keskustelemaan rajallisen tiedon ja muinaisten muilla sivustoilla käytyjen kymmenien viestiketjujen pituisten väittelyjen vuoksi.

Mutta siitähän sinä et tainnut kysyäkään. Toivottavasti pääset tuolla alkuun..

Eki

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin