Tänään on 29.03.2024, 17:27.

Englanti vko 40

Keskustelua jalkapallosta.
Vastaa Viestiin
Oliver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1330
Liittynyt: 14.01.2003, 12:22
Pisteitä: 263
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oliver »

Ei bookkereiden keskiarvojakaan voi totuuksina pitää, nehän heijastaa vaan sitä, miten eri merkkejä on pelattu. Bookkeri voi laittaa tasaiseen otteluun kertoimiksi vaikka 1.1-10.00-100.00, jos jenejä tulee koko ajan pelkälle kotivoitolle. ManUn kaltaisia supersuosikkeja pelataan liikaa, jolloin niiden kertoimia täytyy tietenkin laskea normaalia pienemmäksi (tähän vois tietysti joku heittää linkin siihen yhteenkin tutkimukseen, jonka mukaan näin ei tapahdukaan...).

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


J.R.
Jäsen
Viestit: 374
Liittynyt: 28.02.2003, 17:25
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja J.R. »

Enhän minä bookkerikeskiarvoa minään totuutena pitänytkään. Kun puhuttiin yleisestä linjasta, niin kuvittelin, että sitä tarkoitettiin. Kun täälläkin oli vain kahdet arviot kierrokselle.

Kertokaa minulle muuten millä perusteella ManU:n saumat olisivat olleet tuohon otteluun alle sen 75%? Tai ainakaan alle 70%?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Sen minkä raveista voittaa, häviää jalkapalloon.

Minikommentit


tetaoi
Jäsen
Viestit: 566
Liittynyt: 04.06.2003, 18:28
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja tetaoi »

ManU:n voittosaumat kyseisessä ottelussa liikkuivat sarjasta tietävien keskuudessa n. 70-75% välissä. Itseasiassa suursuosikkeja ei pelata vieläkään paikoitellen liikaa, edullisia kohteita on tarjolla myös suursuosikeissa.

Nimim. 71-21-8 :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Ruud
Jäsen
Viestit: 104
Liittynyt: 04.05.2003, 21:16
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Ruud »

Kertokaa minulle muuten millä perusteella ManU:n saumat olisivat olleet tuohon otteluun alle sen 75%? Tai ainakaan alle 70%?
No kun Birmingham ei ole hävinnyt 6 ottelun aikana ja ei päästänyt yhtään maali vieraissa :lol: Mutta selitit jo millä perusteella sait tuon 75% ja kuten sanoit ei sen kummempaa maalaisjärkeä tarvita.
Mitä yleistä linjaa? Joskus, jos pelaan mun kassaani nähden isolla vastaan, saatan jopa ostaa muutama prosentteja :oops: ja melkein aina pelien jälkeen :lol:
Ja kyllä mä pelasin manua tossa pelissä Birminghamia vastaan 8)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Oliver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1330
Liittynyt: 14.01.2003, 12:22
Pisteitä: 263
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oliver »

J.R. kirjoitti:Enhän minä bookkerikeskiarvoa minään totuutena pitänytkään. Kun puhuttiin yleisestä linjasta, niin kuvittelin, että sitä tarkoitettiin. Kun täälläkin oli vain kahdet arviot kierrokselle.
Toi mun kommentti oli vaan tommonen toteamus tohon kohtaan, kun en oikein ollut varma, että mistä yleisestä linjasta te puhutte.

J.R. kirjoitti: Kertokaa minulle muuten millä perusteella ManU:n saumat olisivat olleet tuohon otteluun alle sen 75%? Tai ainakaan alle 70%?
Mulla oli 65% ManUlle, joka oli alakanttiin. Tiettyjä asioita tuli painotettua ehkä vähän liikaa. Jaa että miksi alle 75%? Ehkä olisi helpompi lähestyä asiaa toiselta puolelta, eli voitko kertoa, että kuinka isosta määrästä otteluita teit tuon arvion? Mä en löydä kuin korkeintaan 75 vastaavanlaista matsia tuolta ajanjaksolta, joka on aivan liian vähän. Sitäpaitsi ManUn rankkaaminen sijoille 1-2 ja pitämällä tätä voimalukuna tilastovertailussa aiheuttaa ainakin pari yksikköä liikaa, vaikka otteluita olisi käytössä tuhansia.

tetaoi kirjoitti: Itseasiassa suursuosikkeja ei pelata vieläkään paikoitellen liikaa, edullisia kohteita on tarjolla myös suursuosikeissa.
Mahdollisesti, mutta voitko antaa esimerkkejä tämän kauden Valioliigasta, jossa TOP 4 joukkue (Liverpool, Arsenal, ManU, Chelsea) on ollut pelattava kotonaan?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


tetaoi
Jäsen
Viestit: 566
Liittynyt: 04.06.2003, 18:28
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja tetaoi »

Oliver kirjoitti: Mahdollisesti, mutta voitko antaa esimerkkejä tämän kauden Valioliigasta, jossa TOP 4 joukkue (Liverpool, Arsenal, ManU, Chelsea) on ollut pelattava kotonaan?
16.8
Arsenal-Everton 1 1.45 76% 2-1
ManU-Bolton 1 1.31 78% 4-0

27.8
Arsenal-Aston Villa 1 1.35 78% 2-0

30.8
Chelsea-Blackburn 1 1.58 71% 2-2

20.9
Liverpool-Leicester 1 1.40 75% 2-1

26.9
Arsenal-Newcastle 1 1.61 68% 3-2

27.9
Chelsea-Aston Villa 1 1.40 77% 1-0

Siinäpä kaikki tällä kaudella pelatut. Pal% tasapanoksin 10.10/7 -> 144%, kelly/4 117%

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Malmuth
Jäsen
Viestit: 42
Liittynyt: 08.09.2003, 22:05
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Malmuth »

Arsenal-Newcastle 1 68% :shock:

Chelsea-Blackburn 1 71% :shock:

Arsenal-Everton 1 76% :shock:

Täydellisesti erimieltä. Varsinkin Arsenal-Newcastle pelistä. Minkä tason joukkueena sä oikein Newcastlea pidät?

Muissakin peleissä muutama prosenttiyksikkö liikaa.

7 ottelun jälkeistä palautusprosenttia turhempaa tietoa on vain palautusprosentti 1-6 ottelun jälkeen. :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin