Tänään on 29.03.2024, 08:19.

TOTAL CTRL Value Bets -seuranta

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
tipeto
Jäsen
Viestit: 181
Liittynyt: 18.07.2003, 19:35
Pisteitä: 0

TOTAL CTRL Value Bets -seuranta

Viesti Kirjoittaja tipeto »

TOTAL CTRL Value Bets -seuranta 19.10.-11.3.:

Panokset 2247.3 yksikköä
Voitot 2193.2 yksikköä
Palautusprosentti 97.59%

Takana on nyt n. 1500 vetoa. Yksi seurannassa ollut veto on poistettu, kyseessä oli mitä ilmeisimmin bookerin virhe, josta tuskin on voittoja maksettu (Ranskan liigan Team Total -veto, arvio 52%, kerroin Nordicbetillä 2.90). Koko vetoa ei ollut enää tarjolla siinä vaiheessa kun tarkistin. Jos joku ilmoittaa saaneensa voiton ko. vedosta, niin pistetään takaisin.

Laitettu takaisin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut tipeto, 12.03.2007, 14:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

Kiitos!

Mä voin tarkistaa tuon puuttuvan vedon.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Re: TOTAL CTRL Value Bets -seuranta

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

tipeto kirjoitti:TOTAL CTRL Value Bets -seuranta 19.10.-11.3.:

Panokset 2239.3 yksikköä
Voitot 2170.0 yksikköä
Palautusprosentti 96.91%

Takana on nyt n. 1500 vetoa. Yksi seurannassa ollut veto on poistettu, kyseessä oli mitä ilmeisimmin bookerin virhe, josta tuskin on voittoja maksettu (Ranskan liigan Team Total -veto, arvio 52%, kerroin Nordicbetillä 2.90). Koko vetoa ei ollut enää tarjolla siinä vaiheessa kun tarkistin. Jos joku ilmoittaa saaneensa voiton ko. vedosta, niin pistetään takaisin.
Itse sain ainakin kyseisestä vedosta voitot.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


tipeto
Jäsen
Viestit: 181
Liittynyt: 18.07.2003, 19:35
Pisteitä: 0

Re: TOTAL CTRL Value Bets -seuranta

Viesti Kirjoittaja tipeto »

mutanen_aapo kirjoitti:Itse sain ainakin kyseisestä vedosta voitot.
No pistetään takaisin. Aika miehekäs ylikerroin! Kuinka suuren panoksen huolivat?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Re: TOTAL CTRL Value Bets -seuranta

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

tipeto kirjoitti:
mutanen_aapo kirjoitti:Itse sain ainakin kyseisestä vedosta voitot.
No pistetään takaisin. Aika miehekäs ylikerroin! Kuinka suuren panoksen huolivat?
~250e tohon sain.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

Vaikean alkukauden ja Tipetonkin poimiman surkean putken (p% alle 95%) tappiot alkaa nyt olla kuitattu. TC Value Betsien edelliset 1000 vetoa, pelattu 1902,3yks., voitettu 2010,55yks. nousua +108,25 yks, p% 105,7%. Aikaa tuossa 1000 vedon putkessa kului reilut 4kk, 16.12 - 22.4.

Nyt tavoitteena hyvät nousut Eurosarjojen motivaatiokierroksilta, juuri alkaneista kesän jalkapallosarjoista, sekä perjantaina käynnistyvistä jääkiekon MM-kisoista, Ylikerroin.comin asiantuntijoiden ja TC sivuilla olevien vihjeiden avulla! 8--) & :P

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Onko mukaan laskettu sure vetoja? En tarkoita middleja, enkä lähes varmaksi pelattuja kokonaisuuksia, vaan täysin varmoja esim un2,5-ov2,5 arbitraaseja. Yksi tuommoinen oli taannoin value betseissä, en tiedä onko ollut useammin kun en niin aktiivisesti ole noita seurannut... Tokihan kumpikin peli voi olla annettujen prosenttiarvioiden valossa ylikertoiminen, mutta kun häviämisen mahdollisuutta ei ole, niin palautusprosentin antama informaatio analyysin tasosta vääristyy. Eli saat sen 110% palautuksen tietämättä koskaan kumpi tulos oli se ylikertoiminen.

Tuli vaan mieleen kun tipeto tuon yhden ranskan liigan pelin otti esille...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

Hyvä pointti!

Kaikki Value Bets -osioon merkatut vedot ovat mukana myös Value Bets -seurannassa. Sure vetoja siellä on ollut tosi harvoin. Viimeksi sellaisessa tilanteessa Hakan voitosta oli tarjolla kerroin 2,10 ja Inter +0,5 kerroin 1,98 (ottelu oli eilen, Value Betseissa veto oli heti kun kertoimia alkoi tulla eli viime keskiviikkona). Siinä olisi panokset sopivasti jakamalla saanut varmaa voittoa. Value Betseissa suositeltiin kuitenkin jakamaan panoksensa siinä suhteessa, että niukasti alikertoimisessa Hakassa (raja 2,13) oli vähemmän panosta, ja selvästi ylikertoimisessa Inter +0,5:ssa (raja 1,89), oli enemmän panosta. Pelaamalla molempiin suuntiin, nostimme ennestäänkin ylikertoimisen Interin kerrointa 1,98 -> 2,22, odotusarvo nousi 1,05 -> 1,18, ja yritimme tehdä Interin pärjäämisellä 2,8yks. voittoa. Haka voitti, ja seurantaan tuli 2,3yks tappiota.

Toki TC sivuille voisi avata joskus myös jatkuvasti päivittyvän Sure Bets -osion, jossa tällaiset vedot olisi aina erikseen, ja siellä panoksia voisi suositella jaettavaksi myös niin että päättyi ottelu miten tahansa, tulee varmasti voittoa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4111

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Mika Ässä kirjoitti:Vaikean alkukauden ja Tipetonkin poimiman surkean putken (p% alle 95%) tappiot alkaa nyt olla kuitattu. TC Value Betsien edelliset 1000 vetoa, pelattu 1902,3yks., voitettu 2010,55yks. nousua +108,25 yks, p% 105,7%
Tuolla bookkerivalikoimalla seurannan saa taatusti plussalle. Uskoisin tai olen jopa varma siitä, että TC pystyy plussalle rehellistenkin bookkereiden kanssa, joten miksi seurannassa on mukana epärehellisiä vedonvälittäjiä?

Esimerkiksi Bwin peruu vetoja jälkikäteen ja antaa voittavien vedonlyöjien panostaa maksimissaan 10 euroa. Value betseissa on esim 7.5/10 yksikköä Bwinille Venäjä -2.5 kertoimella 1.60.

Toinen esimerkki on vaikkapa 188Bet, joka rankataan kansainvälisesti korkean riskiasteen bookkereihin ja jota ei suositella pelaajille.

Oletko laskenut palautuksen erikseen bookkereille, jotka antavat pelata ja myös maksavat voitot ulos viivyttelemättä eli joiden kansainvälinen rating on A-B tai vastaava numeroina?

Menestystä vedoille jatkossakin :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

Hyvä pointti Mungoltakin, ja tuota bookkerivalikoimaa mietitään viikottain, jollei jopa päivittäin Value Betseja kasatessa. Viimeksi harkittiin firmoja muutama päivä sitten ja päätettiin pudottaa 2 bookkeria jatkossa kokonaan pois Value Betsien valikoimasta, juuri Mungon mainitsemista syistä. Pitää joku kerta eritellä vedot firmoittain ja katsoa mitä siitä saa irti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Mungo kirjoitti:Esimerkiksi Bwin peruu vetoja jälkikäteen ja antaa voittavien vedonlyöjien panostaa maksimissaan 10 euroa. Value betseissa on esim 7.5/10 yksikköä Bwinille Venäjä -2.5 kertoimella 1.60.
Itse sain tuohon lyötyä 625e... ja olen voitolla kyseiseen firmaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


römperi
Jäsen
Viestit: 352
Liittynyt: 13.02.2004, 23:00
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja römperi »

JussiQ kirjoitti:
Mungo kirjoitti:Esimerkiksi Bwin peruu vetoja jälkikäteen ja antaa voittavien vedonlyöjien panostaa maksimissaan 10 euroa. Value betseissa on esim 7.5/10 yksikköä Bwinille Venäjä -2.5 kertoimella 1.60.
Itse sain tuohon lyötyä 625e... ja olen voitolla kyseiseen firmaan.
Iso suku :D 8--) 8--) 8--)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4111

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Mika Ässä kirjoitti:Hyvä pointti Mungoltakin, ja tuota bookkerivalikoimaa mietitään viikottain, jollei jopa päivittäin Value Betseja kasatessa. Viimeksi harkittiin firmoja muutama päivä sitten ja päätettiin pudottaa 2 bookkeria jatkossa kokonaan pois Value Betsien valikoimasta, juuri Mungon mainitsemista syistä. Pitää joku kerta eritellä vedot firmoittain ja katsoa mitä siitä saa irti.
Ajattelin lähinnä sitä, että jos ja olettaakseni kun taitoa löytyy haastamaan kovempiakin firmoja kuin Bwin ja 188Bet yms, niin sen mukaan sitten myös bookkereiden raskas sarja on seurannassa esillä.

Hyvää duunia kuitenkin bookkerivalikoimasta riippumatta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4111

Viesti Kirjoittaja Mungo »

JussiQ kirjoitti:
Mungo kirjoitti:Esimerkiksi Bwin peruu vetoja jälkikäteen ja antaa voittavien vedonlyöjien panostaa maksimissaan 10 euroa. Value betseissa on esim 7.5/10 yksikköä Bwinille Venäjä -2.5 kertoimella 1.60.
Itse sain tuohon lyötyä 625e... ja olen voitolla kyseiseen firmaan.
Ei yksi pääsky kesää tee, oikeasti. Ylikertoimessakin on aika kivasti kommunikoitu Bwinin ongelmista :)

Itse sain aikanaan USD 2 000 - 5 000 Easybetsille sisään, vähän lajista riippuen. Bookkeri oli kuitenkin paska, ei maksanut kaikille voittoja, perui jälkikäteen jo hyväksyttyjä vetoja miten tahtoi ja kaikkea muuta hauskaa. Olin syystä tai toisesta erityisasemassa kunnes paljastui, että olin kehunut noviisina ko. firmaa ja he olivat onnistuneet tavalla tai toisella yhdistämään nimimerkkini ja Easyn tilini. Siinä vaiheessa kotiutin kaikki ja sainkin ne ison tappelun jälkeen - ja ilmoituksen mukaan ikuisen porttikiellon Easylle.

Bwinin kanssa kävi vähän samalla tavalla. Meni tosin limiitit lähes nollille jo muutamalla vedolla. Sama tilanne on lukuisilla Ylikertoimen kirjoittajilla.

Menestystä JussiQ vedoillesi, oli ne sitten vaikka Bwinille.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

Jep, koitetaan haastaa isot firmat sitten kun tämän syksyllä alkaneen otoksen seuranta näyttää sekin että pärjäämme varmasti edelleen näitä pienempiäkin firmoja vastaan 8--)

Bwin ei kuulunut niihin firmoihin jotka päätimme pudottaa pois Value Bets valikoimista, ei ainakaan vielä. Toiset eivät saa lyötyä sinne edes muutamaa kymppiä, jotkut kuitenkin jopa useita satasia. Tuota Venäjän tasoitusvedon panossuositusta pohtiessa otimme juuri huomioon minkä verran sinne sai lyötyä. Jos omalta tililtä on laitettu limitit minimiin, niin itse teen siten että avaan sellaisiin Mikki Hiiri -firmoihin 3 uutta tiliä esim. juuri jalkapallon/jääkiekon MM-kisoja varten, niistä voi saada jopa 100 euroa/ottelu pelattua. Se on jo hyvä jos muuten saisi 10 euron panoksen. Turhaa näpertelyähän tuo on kun helpommallakin voisi päästä, mutta jos tykkää pelata tuollaisia erikoistarjouksia kuten Venäjä -2,5 maalia oli (TC arvioilla oikea tasoitus -4 maalia ja se raja muilla firmoilla avauslinjoissa olikin, esim. Pinnacle).

Toinen vastaava kiikun kaakun firma joka säilyi vielä mukana valikoimissa on Bet365, jonne jotkut saavat vedettyä 0,1e - 2e panoksia :lol: , toisilla oli NHL-vedoissa limitit 15 euroa, jotkut pääsevät laittamaan 300-400e vetoja sisään, ja joiltain olisi otettu jopa 4000 euroa vastaan kun painaa bet max -nappia.

Nämä kaikki siis vain TC tiimiläisten kokemuksia, ja tuollaisten firmojen kanssa saa juuri tasapainoilla, ollako mukana vedoissa vai ei. Niin kauan kuin itse moni meistä pelailee vastaaviin, niin ehkä ovat mukana. Jos suurin osa TC sivuilla kävijöistä pitäisi pikkufirmojen mukanaoloa täysin pelleilynä ja saisimme siitä palautetta, ne olisivat poissa seuraavasta päivästä alkaen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MacGyver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1198
Liittynyt: 05.12.2003, 03:14

Tuotto: -273.30 yks.

Palautus%: 91.30%

Panosten ka: 18.58 yks.

Vetoja: 169

Pisteitä: 765
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MacGyver »

Löytyykö teidän kaikki Value betsit jostakin sivuiltanne? Kaikki yhdessä nipussa tilastoineen? Miksi suurin osa panoksistanne on about 2/10? Minkälainen täytyy olla vedon että lataatte 10/10? Ja paljon teillä on prosenteissa tuo 10/10?

http://www.totalctrl.info/bets.php Tuo sivu olis paljon selvempi kun nuo kohteet, veto, kertoimet, firma ym olis paremmassa järjestyksessä... Sillei SYMMETRISESTI...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


retrou
Jäsen
Viestit: 163
Liittynyt: 07.10.2005, 21:34
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja retrou »

MacGyver kirjoitti:Löytyykö teidän kaikki Value betsit jostakin sivuiltanne? Kaikki yhdessä nipussa tilastoineen? Miksi suurin osa panoksistanne on about 2/10? Minkälainen täytyy olla vedon että lataatte 10/10? Ja paljon teillä on prosenteissa tuo 10/10?
Tästä esimerkkinä:
Newcastle - Chelsea 1 hc +1,0 59 % Bet365 2,02 Stake 3,5 / 10

Jos oa on 1,19 niin voisi varmaan puskea vähän enemmän vai oliko tässä jotain muuta taustalla?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Ao. ketjussa Mika Ässän kirjoituksia vetojen panostuksesta.

viewtopic.php?t=15992

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MacGyver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1198
Liittynyt: 05.12.2003, 03:14

Tuotto: -273.30 yks.

Palautus%: 91.30%

Panosten ka: 18.58 yks.

Vetoja: 169

Pisteitä: 765
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MacGyver »

Ja eikö nuo puolikkaat vois jättää pois... 3,5 on joko 3 tai 4..? :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


tipeto
Jäsen
Viestit: 181
Liittynyt: 18.07.2003, 19:35
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja tipeto »

Mika Ässä kirjoitti:Vaikean alkukauden ja Tipetonkin poimiman surkean putken (p% alle 95%) tappiot alkaa nyt olla kuitattu.
Näin on, viimeiset puoli vuotta on mennyt nyt suurinpiirtein omilleen. Itseltäni hiipui motivaatio seurannan laskemiseen kun noin puolet panoksista rupesi menemään mikkihiirifirmoille (varsinkin Nordicbetin team totalseihin), joihin en itse saa sisään edes kymmenesosaa panossuosituksesta, joihinkin en edes sadasosaa. Tonnin tai kahden kassalla pelaavalle tuo seuranta toki antaa paikkansapitävän kuvan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

TOTAL CTRL:n Value Betseista 84,4% on mennyt laadukkaille ja isoille bookkereille joihin on saanut/saa edelleen panoksia sisään. Loput vedoista on mennyt pienemmille firmoille, ja niitä karsitaan koko ajan pois tarkkaan harkiten.
Tasan 80% vedoista on ahc ja o/u vetoja eli useimmiten päävetoja, muut pelimuodot useimmiten suojavetoja. Poikkeuksena Norjan ja Ranskan liigat joissa team totalit on meidän mielestämme maalimääränäkemyseroista johtuen kaikkein edullisin pelimuoto, ja kun niihin saa noissa sarjoissa sellaista 200 euroa/veto sisään, ollaan ajateltu että on niitä järkevää vihjata kun 200 euron panos tod.näk. riittää aika monille TC sivuilla kävijöille noissa special oddseissa. TC vihjeet on nykyisellä hinnallaan (0 euroa/kk) sopivia myös pienemmillä pelikassoilla operoiville, ja sellaiset pelurit ovat tyytyväisiä 200 euron panoksiinkin. Jokainen voi toki sivuuttaa team totalit ja muut erikoispelimuodot jos panosrajat ei riitä tai ei niistä muuten tykkää, ja pelata vain ylikertoimisia handicappeja, over/undereita tai 1X2 kertoimia TC arvioilla, vaikkei niitä Value Betseihin olisi listattu. Tai sitten vaan vertailla TC sivuilla olevia %-arvioita ja kp-tietoja omiin näkemyksiin ja tietoihin sekä tehdä niistä omat pelivalinnat.
Tuon syksyllä alkaneen Value Bets –otoksen seuranta on +54yks., juuri sitä ennen olleiden jalkapallon MM-kisojen joista kaikki vedot Yk.comissa mutta vedot eivät ole mukana Value Bets –otoksessa, tulos oli +81 yks.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Kuinkas sujui lätkän MM-kisat?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

playerone kirjoitti:Kuinkas sujui lätkän MM-kisat?
118 vetoa, panokset 277yks., takaisin 288yks., nousua +11yks., p% 104%.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Tuo Bet365 on kyllä hieman kyseenalainen bookkeri pitää valikoimissa. Ite sain uusimpaan veikkausliigan 3/10 value betsiin 25e sisään ja olen varma et moni täällä ei saanut niinkään paljoa. Lisäksi kerroin tulee todennäköisesti alas aina kun joku 50e on syötetty pelimerkille...Epäilen että edes uudet käyttäjät ei saa yli 100e tuohon?

Oon huomannu et esim bettingexpert.com käyttää palautusten kaunisteluun vetoja jotka on lyöty semmoisille bookkereille joihin ei oikeasti pysty pelaan. Esimerkkinä vedot korisliigoihin 10betille. Oon si joskus menny semmosen vedon vetään, ni oon saanu sisään alle 5e (hyväksynnän kautta), jonka jälkeen kerroin on heti pudonnut. Voiko joku väittää että vihje oli sivuilla mistään muusta syystä, kuin että saadaan vihjeiden palautusprosentti kaunisteltua ylöspäin? Sama juttu Sportingbet, ei saa yli 20e mihinkään sisään ja silti vihjepuljun palautusprosentti on laskettu heidänkin kertoimiensa mukaan.

Itse todennäköisesti olen kuitenkin asiakkaana kun maksullinen toiminta alkaa, niin olisi mukava kun palautusprosentti olisi laskettu uskottavalta pohjalta. Jos sillä on katettava analyysikulut, se ei voi olla laskettu sellaisten vetojen pohjalta, joihin ei saa panosta sisään.

Lisäys ehdotuksia bookkerivalikoimaan (jota ei ole vissiin edes julkaistu missään?), olisi ainakin BluesQ ja Betfred. Isompiin sarjoihin menee mukavasti panosta, ainakin itsellä. Joku ehkä osaa sanoa miten on asianlaita kun on kotiutellut useamman tonnin? Betfrediltä oon tainnu muutaman tonnin kotiutella eikä rajoituksia toistaiseksi.

Tämä oli sitten sitä rakentavaa kritiikkiä :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

Kiitos rakentavasta kritiikista Playerone!

Ja olen samaa mieltä sun kanssa, mukana on oltava vain bookkereita joille pääsee oikeasti pelaamaan. Ollaan pudoteltu firmoja pois tasaisin väliajoin, tämän kanssahan oli näin ja Bet365 on koko ajan harkinnassa ->
Mika Ässä kirjoitti: kiikun kaakun firma joka säilyi vielä mukana valikoimissa on Bet365, jonne jotkut saavat vedettyä 0,1e - 2e panoksia :lol: , toisilla oli NHL-vedoissa limitit 15 euroa, jotkut pääsevät laittamaan 300-400e vetoja sisään, ja joiltain olisi otettu jopa 4000 euroa vastaan

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin