Tänään on 17.04.2024, 01:25.

NHL 5.5.

Keskustelua jenkkilajeista. NHL, NBA, NFL, MLB...
Vastaa Viestiin
Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4112

NHL 5.5.

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Näin kirjoitin 27.4:

Mun lapuissa Detroit on sen verran selvästi San Josea edellä, että en saa peliä tähän otteluun. Toimiessaan Detroitin pelisysteemi on myrkkyä Sharkseille ja runkosarjan lopun sekä Calgary-otteluiden perusteella näyttäisi siltä, että Red Wingsien systeemi toimii. Selvä kotisuosikki ja kertoimet on suht kohdallaan siitäkin huolimatta, että ehkäpä liigan paras maskimies Holmström puuttuu Detroitilta. Iso puute, en kiellä. Pääsyyllinen on kuitenkin Hasek, joka pesee Nabokovin niukasti. Se yleensä riittää playoffeissa, sillä yksikään joukkue ei voita kuin hyvällä tai loistavalla maalivahtipelillä enää tässä vaiheessa.

Silloin Detroitin ml-kerroin oli luokkaa 1.64 ja itselläni peliraja oli 1.66. Paljon on tapahtunut sen jälkeen. Detroit tasoitti sarjan San Josessa jatkoilla noustuaan ottelussa 0-2 tappioasemasta voittoon. Dead Wingsien peliesitys oli aivan ylivoimainen. Kävi juuri kuten yllä arvelin eli Detroitin pelisysteemi jauhoi San Josen palasiksi. Ja tässä kotiottelussa on mukana myös erittäin tärkeä Holmström. Hasek on mun lapuissa edelleen parempi kuin Nabokov, Guerin puuttunee/pelaa vaivaisena San Josella, joten Detroitin tilanne on kokonaisuutena parempi kuin tuossa 60-61 prossan aiemmassa ml-arviossa.

Sen takia Detroitin prossat tähän otteluun ovat 64 ml-prossaa ja kun Pinnaclen kerroin on 1.714, peliä saa oikein kivasti sisään. Itsellä 6/10.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4112

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Toiseen otteluun New Jersey - Ottawa en saa mitään pelattavaa. Arvio täydellinen tasabuukki eli 38-24-38/37-26-37. Ottawa on joukkueista parempi, mutta Brodeur lyö Emeryn. Kun Ottawa johtaa sarjaa 3-1, uskon Brodeurin pystyvän tarvittaessa jopa yksin pitämään ottelun tasaisena ja mahdollisesti siirtämään ratkaisun seuraavaan peliin. Ottawaa voi mun lapuissa toki pelata pizzarahoilla, ml-kerroin Pin 2.01, arvio 50 prosenttia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

Tenkrat kirjoitti:New Jersey-Ottawa 36-23-41
Ottawa+0,5
64,5% Pinnacle 1.63 (seurantaan)
Ottawa ML 60min 53% Pinnacle 2.02
Brodeur-Emery

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Tenkrat, 06.05.2007, 01:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

Detroit-San Jose 47-23-30 Canal+ klo 21 :!:
Detroit ML OT
62,5% Pinnacle 1.704
Hasek-Nabokov

- Suojaa myös aiemmin tipsaamaani San Jose jatkoon vetoa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Viesti Kirjoittaja Hese »

Detroit suora voitto 2.15 Nordicbet.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jka10
Jäsen
Viestit: 907
Liittynyt: 26.11.2004, 14:41
Pisteitä: 78

Viesti Kirjoittaja jka10 »

Detroit - San Jose 46-24-30

Detroit ML OT Pinnacle 1.704 (ehtinyt laskea hieman jo tuosta)

Under 4,5 51 % 2,12 Betfair
(varsinainen peliaika)

Tämän päivän tv-peliin pizzarahoilla pientä jännitettävää. On tullut pudotuspeleissä enemmän seurattua vain pelejä ja jätettyä vedot vähän vähemmälle. Detroit kyllä nappasi henkisen yliotteen edellisessä pelissä. Tasoitus aivan loppuhetkillä ja voitto jatkoajalla, sarja 2-2, 1-3;n sijaan. Detroitin kotipeli ja Hasek kovempi maalilla, kotivoitto jatkoajan jälkeen paras vaihtoehto. Saa nähdä miten tarkkaa peliä on, otin tuon underin myös pienellä peleihin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Darren
Jäsen
Viestit: 3425
Liittynyt: 26.04.2004, 10:43

Tuotto: +18.41 yks.

Palautus%: 103.31%

Panosten ka: 0.26 yks.

Vetoja: 2117

Pisteitä: 1787

Re: NHL 5.5.

Viesti Kirjoittaja Darren »

Mungo kirjoitti:

Dead Wingsien peliesitys oli aivan ylivoimainen.
Ai oli vai? No en itse nähnyt pelistä kuin viimeiset 10 minuuttia ja siitä saavat kiittää korkeampaa tahoa, että tasoihin pääsivät. Ensin ei onnistuttu sutimaan tyhjään maaliin ja sitten kolme sharksien miestä katsoo kun joku onneton vilppula kaivaa Langille kiekon. Niin tai näin vaikken koko matsia nähnäytkään niin sana ylivoimaimen on aika vahva ilmaisu jopa pelkkien raporttien perusteella. Kieltämättä itsekin varmistelin Sharksien jatkoonpääsyä, koska henkinen yliote nyt punasiivilla, mutta siltin..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jka10
Jäsen
Viestit: 907
Liittynyt: 26.11.2004, 14:41
Pisteitä: 78

Re: NHL 5.5.

Viesti Kirjoittaja jka10 »

Darren kirjoitti:
Mungo kirjoitti:

Dead Wingsien peliesitys oli aivan ylivoimainen.
Ai oli vai? No en itse nähnyt pelistä kuin viimeiset 10 minuuttia ja siitä saavat kiittää korkeampaa tahoa, että tasoihin pääsivät. Ensin ei onnistuttu sutimaan tyhjään maaliin ja sitten kolme sharksien miestä katsoo kun joku onneton vilppula kaivaa Langille kiekon. Niin tai näin vaikken koko matsia nähnäytkään niin sana ylivoimaimen on aika vahva ilmaisu jopa pelkkien raporttien perusteella. Kieltämättä itsekin varmistelin Sharksien jatkoonpääsyä, koska henkinen yliote nyt punasiivilla, mutta siltin..
Filppula ei kyllä ole muuten ollenkaan onneton. Pelannut todellakin hyvin ne minuutit aina mitä on saanut. Ja jotain kertonee sekin, että on noin tärkeässä tilanteessa aivan lopussa kentällä.. Voi olla että oli vaan heitto, mutta laitoin nyt jotain kuitenkin. Detroit tulee tänään hallitsemaan, mutta veikkaan ettei jatkoaika ole kuitenkaan kaukana.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Darren
Jäsen
Viestit: 3425
Liittynyt: 26.04.2004, 10:43

Tuotto: +18.41 yks.

Palautus%: 103.31%

Panosten ka: 0.26 yks.

Vetoja: 2117

Pisteitä: 1787

Re: NHL 5.5.

Viesti Kirjoittaja Darren »

jka10 kirjoitti:
Darren kirjoitti:
Mungo kirjoitti:

Dead Wingsien peliesitys oli aivan ylivoimainen.
Ai oli vai? No en itse nähnyt pelistä kuin viimeiset 10 minuuttia ja siitä saavat kiittää korkeampaa tahoa, että tasoihin pääsivät. Ensin ei onnistuttu sutimaan tyhjään maaliin ja sitten kolme sharksien miestä katsoo kun joku onneton vilppula kaivaa Langille kiekon. Niin tai näin vaikken koko matsia nähnäytkään niin sana ylivoimaimen on aika vahva ilmaisu jopa pelkkien raporttien perusteella. Kieltämättä itsekin varmistelin Sharksien jatkoonpääsyä, koska henkinen yliote nyt punasiivilla, mutta siltin..
Filppula ei kyllä ole muuten ollenkaan onneton. Pelannut todellakin hyvin ne minuutit aina mitä on saanut. Ja jotain kertonee sekin, että on noin tärkeässä tilanteessa aivan lopussa kentällä.. Voi olla että oli vaan heitto, mutta laitoin nyt jotain kuitenkin. Detroit tulee tänään hallitsemaan, mutta veikkaan ettei jatkoaika ole kuitenkaan kaukana.
Jepjep, ei todellakaan ole ihan oikeasti onneton. Viime vuonna ei vaan osannut kuvitella, että änäri-vedot kusasee itse Valtteri :lol: . Mutta totta, yllättävän hyvin on poika tai siis mies noissa ympyröissä pärjännyt. Ja kaiken tapahtuneen seurauksena ei liene epäselvyyttä kumpi tänä iltana hallitsee. Onhan Detroit tässä tilanteessa nyt suurempi suosikki viemään koko sarjan kuin sen alkaessa. Kuitenkin, niin hilkulla oli Sharkseille 3-1, että sana ylivoimaisuus heitti kuperkeikkaa meikäläisen aivoissa. Detroit on suosikki tunnustettakoon ja noilla kertoimilla jopa pelaamisen arvoinen, mutta edelleen San Josella myös voiton avaimet käsissään, mielenkiintoinen peli tuloillaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

<table><td>Detroit - San Jose</td><td></td><td></td><td></td><td></td><td>43</td><td>24</td><td>33</td></tr><td>New Jersey - Ottawa</td><td></td><td></td><td></td><td></td><td>35</td><td>24</td><td>40</td></tr></table>
Veikkaukset:
New Jersey - Ottawa. Ottawa+1.5 Pinnacle 1.369 OA 1.06 10/10
Detroit - San Jose. San Jose ML Pinnacle 2.430 OA 1.08 6/10

New Jersey - Ottawa. U5 Pinnacle 1.862 OA 1.08

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4112

Re: NHL 5.5.

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Darren kirjoitti:
Mungo kirjoitti:

Dead Wingsien peliesitys oli aivan ylivoimainen.
Ai oli vai? No en itse nähnyt pelistä kuin viimeiset 10 minuuttia ja siitä saavat kiittää korkeampaa tahoa, että tasoihin pääsivät.
Kyllä se oli. Huomaa että ylivoimainen peliesitys ei tarkoita ylivoimaista voittoa tai aina edes voittoa. Huonolla pelilläkin voi voittaa. Pelillisesti Detroit oli niin paljon San Josea parempi jo tuossa ottelussa, että katsoin sarjan kääntyneen ja Tammista lainatakseni momentumin siirtyneen Detroitille. Alakerta koki kovia tässä ottelussa Schneiderin loukkaantumisen myötä, joten seuraavassa ottelussa joutuu ottamaan tämänkin huomioon arviota tehdessään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Darren
Jäsen
Viestit: 3425
Liittynyt: 26.04.2004, 10:43

Tuotto: +18.41 yks.

Palautus%: 103.31%

Panosten ka: 0.26 yks.

Vetoja: 2117

Pisteitä: 1787

Re: NHL 5.5.

Viesti Kirjoittaja Darren »

Mungo kirjoitti:
Darren kirjoitti:
Mungo kirjoitti:

Dead Wingsien peliesitys oli aivan ylivoimainen.
Ai oli vai? No en itse nähnyt pelistä kuin viimeiset 10 minuuttia ja siitä saavat kiittää korkeampaa tahoa, että tasoihin pääsivät.
Kyllä se oli. Huomaa että ylivoimainen peliesitys ei tarkoita ylivoimaista voittoa tai aina edes voittoa. Huonolla pelilläkin voi voittaa. Pelillisesti Detroit oli niin paljon San Josea parempi jo tuossa ottelussa, että katsoin sarjan kääntyneen ja Tammista lainatakseni momentumin siirtyneen Detroitille. Alakerta koki kovia tässä ottelussa Schneiderin loukkaantumisen myötä, joten seuraavassa ottelussa joutuu ottamaan tämänkin huomioon arviota tehdessään.
Ristiriita. Kuten itse tuossa jo toteat huonommallakin pelillä voi voittaa, joten ei se pelkän peliesityksen perusteella tuollainen sarja käänny.

Sen mitä olen pelejä seuraillut ja raportteja lueskellut, niin sarjan kolmas peli kai pelillisesti Detroitin paras suhteutettuna San Josen esitykseen? Ja vaikka peliesitys oli Detroitilla ehkäpä sitten 4. pelissäkin San Josea parempi, oli kuitenkin aivan hilkulla, etteikö momentum yms. olisi kääntynyt koko sarjassa tällöin viimeistään Detroitia vastaan. Toisin sanoen pelin hallinta ei nähdäkseni tuo momentumia sarjassa yksinään, pelit pitää myös voittaa, muuten päinvastoin painetila kasvaa esimerkiksi viimeistelyssä, kun pelejä hävitään hallinnasta huolimatta.

Sarjan käännekohta ei voinut paistaa läpi 4. ottelun missään vaiheessa, vaan päinvastoin vaikutti, että tehokkaampana San Jose vie sarjan jopa helpohkosti tai vähintään kontrolloidusti. Kuin salama kirkkaalta taivaalta tuli sitten tuo Langin tasoitus puoli minuuttia ennen täyttä aikaa. Tuosta jatkoajalle Detroitin henkisessä yliotteessa, joten tuloskin oli odotettu. Tuo Langin maali yksistään, eikä mitkään pelilliset otteet, käänsi tämän sarjan.

Eilisillan peli oli kai jokseenkin kopio monesta muustakin pelistä, eikä tulos todellakaan yllättänyt. Nyt San Jose onkin seuraavaksi selkä seinää vasten, joten tavallaan tässä kohtaa joukkueella ei ole enää niin paljon hävittävää mitä sillä oli esimerkiksi 4. ottelun jatkoajalla. Schneiderin loukkaantuminen on tosiaan paha takaisku, mutta jos Detroit on mielestäsi pelillisesti ylivoimainen ei tuolla pitäisi olla mitään merkitystä. Tosin itse pidän tuota hyvinkin merkittävänä asiana.

Itse näen niin, että tasapäisten vastustajien kohdatessa, joita nämäkin kaksi joukkuetta toisilleen ovat, voittaja ratkaistaan pitkälti henkisellä puolella, joka juontuu kuten tässäkin sarjassa jopa yksittäisen tapahtuman kautta (Langin maali). Ilman tuota San Jose olisi tästä kuitenkin erittäin todennäköisesti jatkanut. Vieläkään en tosin Sharksien osalta ole heittänyt kirvestä kaivoon, vaikka oddsit ovatkin jo pahasti vastaan. Nyt vain tarvitaan niitä pelin sisällä tapahtuvia yksittäisiä suotuisia sattumia, jotta haave konferenssifinaaliin pääsystä toteutuu. Jos sarjassa 7. peli pelataan, on tulos jälleen ratkaistavissa henkisellä puolella, riippumatta siitä kumpi pelillisesti hallitsee. Ja siinä kohtaa näkisin, että etu olisi jälleen Sharkseilla, jos ensimmäisen ottelupallon kykenevät selvittämään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4112

Re: NHL 5.5.

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Darren kirjoitti: Sarjan käännekohta ei voinut paistaa läpi 4. ottelun missään vaiheessa, vaan päinvastoin vaikutti, että tehokkaampana San Jose vie sarjan jopa helpohkosti tai vähintään kontrolloidusti. Kuin salama kirkkaalta taivaalta tuli sitten tuo Langin tasoitus puoli minuuttia ennen täyttä aikaa. Tuosta jatkoajalle Detroitin henkisessä yliotteessa, joten tuloskin oli odotettu. Tuo Langin maali yksistään, eikä mitkään pelilliset otteet, käänsi tämän sarjan..
Jokaisella on oma näkemysensä ja johtopäätöksensä. Sinä näet, että Langin maali yksinään - kuin salama kirkkaalta taivaalta - käänsi sarjan. Mulle sopii, se on sinun näkemys.

Itse olen sitten aivan toista mieltä. Detroit pelasi neljännessä ottelussa erittäin hyvin, hallitsi peliä ja voitti parhaan sektorin maalilaukaukset suhteessa 65-35 (ja laukaukset kohti maalia 49-27). Peli meni tiukaksi, mutta parempi voitti ja hyvällä pelillä. Vaikka maaleja ei tullut, Detroit hallitsi peliä ja pystyi luomaan maalipaikkoja. Se on tärkeä asia mun arvioissa. Kun aiempiin kotiotteluihin verrattuna materiaalisesti ja henkisesti vahvistunut Detroit sitten sai kotonaan 1.714, se oli selvä virhe bookkereilta. Verrattuna sarjan ekaan otteluun, Detroitin kertoimen olisi pitänyt tässä tilanteessa laskea, ei nousta.

Näin minä asian näen ja johtopäätöksiä teen otteluista. Joku muu tekee sitten eri tavalla ja voittaa sillä tavalla. Itse olen tyytyväinen omaan näkemykseeni, sillä vaikka virheitä välilä tulee, kokonaisuudessa näkemys ei kovin pahasti pielessä voi olla kun sillä tekee hyvän tilin kaudesta toiseen.

Ja huomaa, että pelillisesti ylivoimainen jossain ottelussa ei tarkoita sitä, että joukkue on pelillisesti aina ylivoimainen suhteessa vastustajaan. Näitä momentumeja tulee ja menee joskus jopa vuorotahtiin tasaisissa sarjoissa. Pelillinen hallinta tarkoittaa itselläni sitä, että joukkue kykenee kontrolloimaan peliä ja luomaan riittävästi maalipaikkoja ottelun voittamiseen. Jos ero on suuri, kuten vaikka 65-35, pidän sitä pelillisenä ylivoimaisuutena.

Jokaisella meillä on oma tapansa voittaa. Itse voitan perusrankkausten yms lisäksi seuraamalla pelejä ja luokittelemalla näkemäni ottelut tiettyjen kriteerien mukaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Darren
Jäsen
Viestit: 3425
Liittynyt: 26.04.2004, 10:43

Tuotto: +18.41 yks.

Palautus%: 103.31%

Panosten ka: 0.26 yks.

Vetoja: 2117

Pisteitä: 1787

Re: NHL 5.5.

Viesti Kirjoittaja Darren »

Mungo kirjoitti:
Darren kirjoitti: Sarjan käännekohta ei voinut paistaa läpi 4. ottelun missään vaiheessa, vaan päinvastoin vaikutti, että tehokkaampana San Jose vie sarjan jopa helpohkosti tai vähintään kontrolloidusti. Kuin salama kirkkaalta taivaalta tuli sitten tuo Langin tasoitus puoli minuuttia ennen täyttä aikaa. Tuosta jatkoajalle Detroitin henkisessä yliotteessa, joten tuloskin oli odotettu. Tuo Langin maali yksistään, eikä mitkään pelilliset otteet, käänsi tämän sarjan..
Jokaisella on oma näkemysensä ja johtopäätöksensä. Sinä näet, että Langin maali yksinään - kuin salama kirkkaalta taivaalta - käänsi sarjan. Mulle sopii, se on sinun näkemys.

Itse olen sitten aivan toista mieltä. Detroit pelasi erittäin hyvin, hallitsi peliä ja voitti parhaan sektorin maalilaukaukset suhteessa 65-35 (ja laukaukset kohti maalia 49-27). Peli meni tiukaksi, mutta parempi voitti ja hyvällä pelillä. Vaikka maaleja ei tullut, Detroit hallitsi peliä. Se on tärkeä asia mun arvioissa. Kun aiempiin kotiotteluihin verrattuna materiaalisesti ja henkisesti vahvistunut Detroit sitten sai kotonaan 1.714, se oli selvä virhe bookkereilta. Detroitin kertoimen olisi pitänyt laskea, ei nousta.

Näin minä asian näen ja joku muu sitten eri tavalla. Itse olen tyytyväinen omaan näkemykseeni, sillä vaikka virheitä välilä tulee, kokonaisuudessa näkemys ei kovin pahasti pielessä voi olla kun sillä tekee hyvän tilin kaudesta toiseen.
Siis loppupeleissä juuri noin kävi, että Langin maali ratkaisi, käänsi sarjan. Vai voitko väittää, että ilman maalia ja sarjan ollessa 3-1 San Joselle, momentum olisi ollut Detroitin puolella?

Toki tässä kohtaa, kun henkinen ote siirtyi joukkueelta toiselle tulevat myös pelilliset seikat entistä selkeämmin esiin. Kuten eilen itse kirjoitin Detroit oli 4. pelin jälkeen selvästi suurempi suosikki voittamaan sarjan kuin sen alkaessa. Yksinkertaisesti olin nostanut Detroitia aivan samoista syistä kuin sinäkin eli henkinen yliote + pelillisesti parempi ote.

JOS Lang ei olisi maaliaan tehnyt en olisi nähnyt, että tähän astisella pelilliselllä paremmuudella olisi ollut juurikaan mitään merkitystä jatkoa ajatellen, siis jos voitot olisivat olleet 3-1. Siinä mielessä koko sarjan käännepiste oli juuri tuo maali. Se vähän riippuu kuinka näitä asioita pyörittelee ja kuinka ajatuksensa ilmaisee. Varmaankaan kaukana ei loppujen lopuksi ajatuksinemme toisistamme olla. Ja ihan vaan btw Itse otin eilen Detroitia jatkoon 1,78x. Eli siitä ei koskaan ollutkaan erimielisyyttä etteikö Detroit olisi ollut eilen hyvä pelikohde. Kyse on siis vain siitä, mikä merkitys - täällä kauhua ja tuskaa aiheuttaneen :) - Langin maalilla oli tätä koko sarjaa silmällä pitäen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4112

Re: NHL 5.5.

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Darren kirjoitti:Siis loppupeleissä juuri noin kävi, että Langin maali ratkaisi, käänsi sarjan. Vai voitko väittää, että ilman maalia ja sarjan ollessa 3-1 San Joselle, momentum olisi ollut Detroitin puolella?
Minä näen, että Langin maali oli tulos Detroitin pelistä. Ihan samalla tavalla näin ja kirjoitin kun perustelin Anaheimin voittoja Vancouverista: sarjat ovat tasaisia, ollaan tosi usein jatkoajalla, mutta yhtä kertaa lukuun ottamatta aina Anaheim on sen tarvittavan maalin tehnyt Vancouverin tultua tasoihin. Kyse oli siinäkin Anaheimin pelillisestä paremmuudesta, joka mun lapuissa oli kiistaton, vaikka useampi voitto venyi jatkoajalle. En mä näe, että S Niedermayerin maali ratkaisi, jonka hän teki viimeisen ottelun toisella jatkoajalla. Näen niin, että Anaheim ratkaisi omilla vahvuuksillaan sarjan voiton, vaikka otteluita meni jatkoille ja vahvuuksien tuloksena tehtiin sitten eri tavalla maaleja.

Siinä kaikki osaltani.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


sharkie
Jäsen
Viestit: 365
Liittynyt: 02.09.2003, 18:28
Pisteitä: 12

Viesti Kirjoittaja sharkie »

Hyviä pointteja tässä ketjussa sarjan kulusta. Itse asetun karvan verran enemmän Darrenin puolelle. Pelit nähneenä sanoisin ettei Detroitin esitys 4.pelissä ollut ylivoimainen. SJ vahvat otteluiden alut ovat johtaneet siihen että ovat alkaneet liikaa passivoittamaan peliä. Sen jälkeen kun kaveri alkaa tekemään nousua ja tulee tasoihin niin sitä omaa peliä on vaikea saada enää takaisin kulkemaan. Kun Lang teki tasoituksen ottelun lopussa niin kyllä sen näki kuinka selät taipui SJ miehillä,henkisesti tärkeä maali Detroitille.

5 pelissä Detroit oli sitten Mungon sanoin ylivoimainen,ei SJ sanan sijaa. Ylivoima toimi ja Holmström aivan huikea. Maalivahti peli ei kummallakaan ole tasolla jolla voitetaan Anaheim seuraavalla kierroksella.Liian paljon virheitä ja helppoja maaleja. Marleaun kenttä aivan jäässä. Samoin tuomarityöskely oli viime pelissä aika kummallista.

Momemtum selkeesti Detroitilla,sarja menee poikki seuraavassa pelissä,valitettavasti :cry:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jka10
Jäsen
Viestit: 907
Liittynyt: 26.11.2004, 14:41
Pisteitä: 78

Viesti Kirjoittaja jka10 »

sharkie kirjoitti:Hyviä pointteja tässä ketjussa sarjan kulusta. Itse asetun karvan verran enemmän Darrenin puolelle. Pelit nähneenä sanoisin ettei Detroitin esitys 4.pelissä ollut ylivoimainen. SJ vahvat otteluiden alut ovat johtaneet siihen että ovat alkaneet liikaa passivoittamaan peliä. Sen jälkeen kun kaveri alkaa tekemään nousua ja tulee tasoihin niin sitä omaa peliä on vaikea saada enää takaisin kulkemaan. Kun Lang teki tasoituksen ottelun lopussa niin kyllä sen näki kuinka selät taipui SJ miehillä,henkisesti tärkeä maali Detroitille.

5 pelissä Detroit oli sitten Mungon sanoin ylivoimainen,ei SJ sanan sijaa. Ylivoima toimi ja Holmström aivan huikea. Maalivahti peli ei kummallakaan ole tasolla jolla voitetaan Anaheim seuraavalla kierroksella.Liian paljon virheitä ja helppoja maaleja. Marleaun kenttä aivan jäässä. Samoin tuomarityöskely oli viime pelissä aika kummallista.

Momemtum selkeesti Detroitilla,sarja menee poikki seuraavassa pelissä,valitettavasti :cry:

Momentum on toki Detroitilla, mutta mielestäni San Jose voi vielä esim. maalivahdin vaihdoksella kääntää vaikka sarjan. Nabokovin 2-1 lahjamaali edellisessä pelissä oli kyllä uskomattoman surkeasti pelattu häneltä ja mielestäni siitä jo joutaisi luukun avaajaksi. Toskala voisi olla rohkeana valintana onnistunut veto ensi kotipeliin.

Schneider on nyt loppukauden poissa, mikä on iso menetys Detroitille. Chelios jaksaa kyllä pelata hänen minuutit, muttei ole hyökkäyspäähän samaa tasoa. Detroitin ykköskentän tehothan ovat olleet vieraissa nollissa ja saman jatkuessa ei ole kuitenkaan kaukana, että se seitsemäs peli vielä nähdään. Tämä seuraava peli on taas pakko katsoa..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


200% 60€ vedonlyöntibonus Ninjacasino.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin