Tänään on 29.03.2024, 16:18.

Vermo 26.12.

Jutustelua hevosista ja heppavedoista
Vastaa Viestiin
viesker
Jäsen
Viestit: 100
Liittynyt: 17.08.2005, 14:42
Pisteitä: 0

Vermo 26.12.

Viesti Kirjoittaja viesker »

Unibet: Angelica Palema-My Stradivari 2 1.8, vaikka muusikko hyppääkin itse rattaille pitkästä aikaa, niin näkisin että autolähtö ei ole suurena haittana. Stradivari tässä porukassa selkeä kakkoshevonen Rydens Cindyn jälkeen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


unicorn
Jäsen
Viestit: 196
Liittynyt: 13.11.2005, 19:03
Pisteitä: 18

Hedarit

Viesti Kirjoittaja unicorn »

Muutama tipsi Nordicbetille.

Evori - Lavinia 2 (1,75) arvio 65%

Lavinia kohtaa nyt todella sopivan porukan ja on ilman muuta kärkitaistossa.Evori on tasainen jumputtaja,amatöörikuski ja juoksurata eivät ole paras mahdollinen yhdistelmä.


Vokke-Victor - Pirttilän Denis 2 (2,10) arvio 55%

Tässä kertoimet pitäisivät olla toisin päin.Vokke-Victorin tulosrivi on tainut hämätä kertoimenlaskijoita kun ovat saaneet sen suosikiksi.Voltin eturivi + 5. rata tuovat tälle ison laukkariskin.Herra Majoniemikään ei ole V5-voitoilla juhlinut eikä taida tämä ilta tuoda siihen muutosta.
Pirttilän Denis on hyvässä kunnossa ja todennäköinen raskas- tai ainakin märkä rata on tälle etu.

Västerbo Zoofine - Yamato 2 (1,67) arvio 70%

Tähän ei sen kummempia perusteluja,Yamaton luokka on vain niin paljon parempi kuin Västerbo Zoofine.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


ducata
Jäsen
Viestit: 505
Liittynyt: 19.04.2004, 15:23

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 29

Viesti Kirjoittaja ducata »

Olen kyllä eri mieltä ylläolevien kanssa.

Angelica Palema sujahtaa heti johtoon ja antaa johtopaikan suosikille Rydens Cindylle.Tämän jälkeen sisärata vetää ja tässä on mielestäni
suora pari.
Unibetillä Angelica Palema-Mr Stradivari 1 1,80

Toinen minulle pelattuna oleva kohde on

Västerbo Zoofine-Yamato 1 2,00 Nordicbet

Yamato on todella nahkea ohittelemaan takarivistä ja tilannetta ei paranna yhtään että rattailla on Janne Korpi.VZ on tehnyt hyviä lopetuksia ja on ehdottomasti kertoimen arvoinen pelattava.

Nämä olivat minun näkemyksiäni.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


videx
Jäsen
Viestit: 1241
Liittynyt: 23.01.2004, 12:40

Tuotto: -175.14 yks.

Palautus%: 93.79%

Panosten ka: 7.25 yks.

Vetoja: 389

Pisteitä: 144

Viesti Kirjoittaja videx »

Bet24
Art Of Speed/An Betelgause 1. 1,75~60%(2/10)

Betelgause oli pelihevosena lauantaina,eikä vakuuttanut ainakaan tv lähetyksen perusteella.Olisi voinut jaksaa paremminkin johtavan rinnalta ja ulkopuolen apuaisa oli koko matkan käytössä.

Itsekin pelasin Stradivaria.Tänään epävarmuustekijöitä on mutta silloin kun tuo oli hyvä niin se oli pykälää(Isoa)A.Palemaa parempi.Ehkä enemmänkin mitä juoksu tasoittaa?.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

edellinen raviseuranta 402 kpl +150 yks. 109%

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin