Tänään on 28.03.2024, 12:02.

FA Cup ja Carling Cup - joukkueiden motivaatio?

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
tutkija
Jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: 01.04.2007, 22:05
Pisteitä: 0

FA Cup ja Carling Cup - joukkueiden motivaatio?

Viesti Kirjoittaja tutkija »

Tervehdys.

Tämä on ensimmäinen viestini, joten olkaa ymmärtäväisiä jos meni väärään paikkaan. Tähän asti olen haulla onnistunut löytämään tarvitsemani tiedot foorumilta, mutta nyt nousi kysymys, johon haluaisin vastauksen kokeneemmilta.

Uutinen: http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/footbal ... 168675.stm

Eli Readingia ei näytä FA Cup kiinnostavan, vaan ajatukset ovat liigassa pysymisessä. Kuinka paljon tällaisen voisi ajatella vaikuttavan ottelun prosentteihin? Jos kysymys olisi liigaottelusta, arvioni olisi tällainen:

Tottenham - Reading
61 - 23 - 16

Toisaalta taas Tottenhamin motivaatiosta ei ole mitään tietoa...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


PublicPervert
Jäsen
Viestit: 1248
Liittynyt: 29.10.2007, 08:45

Tuotto: -23.00 yks.

Palautus%: 93.57%

Panosten ka: 2.45 yks.

Vetoja: 146

Pisteitä: 18

Viesti Kirjoittaja PublicPervert »

En tiedä oletko jo löytänyt vastauksia, mutta tässä omia näkemyksiä.

Kyseisessä ottelussa Reading näyttäisi heittävän kakkosmiehistön kehiin, eli Spurs saa ainakin omissa papereissani "normitilanteeseen" verrattuna lisää. Mutta itse motivaatioaspektiin en tässä pelissä laittaisi juurikaan painoarvoa juuri sen takia, koska Readingin vähemmälle peliajalle jääneet pelaajat haluavat varmasti näyttää managerilleen, että ovat pelipaikkansa ansainneet.

Itse asiassa tässä pelissä motivaatioetu voisi olla jopa Readingilla. Viikko sitten joukkueet pelasivat vastakkain ja silloin Tottenham vei maali-iloittelun 6-4, niin vierailla tässä koston paikka.

Itse olen yleisesti lisännyt/vähentänyt pari prosenttiyksikköä motivaatio-otteluissa. Jos siis ei ole kokoonpanoissa ollut mitään merkittävää. Tuo saattaa olla pahastikkin alakanttiin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


tutkija
Jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: 01.04.2007, 22:05
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja tutkija »

Kiitos. Kyllä tämä osittain vastaa kysymykseen, mutta tässä on tosiaan muitakin tekijöitä kuin pelkkä motivaatio, joten taidan jättää tämän kierroksen pelaamatta... Cupeissa kun on tapana nähdä superyllätyksiä, joita en ainakaan minä osaa omilla systeemeilläni ennakoida.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


gary
Jäsen
Viestit: 520
Liittynyt: 14.01.2003, 09:36
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja gary »

Kyllä mielestäni selvä motivaatioero on Spursin puolella. Joukkueella on selvästi kykyä ja kun sarja menee persiilleen, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää cup eurokentille pääsemiseksi.
Reading joutuu vielä hyvästä sarjatilanteesta huolimatta taistelemaan sarjassa pysymiseen, joten cup yleensä vastaavissa tilanteissa jää toissijaiseksi, kuten kokoonpanomuutoksista nähdään.

Vaikutus kuitenkin jää max. 5%-yksikön luokkaa, joten ylireagointia on vältettävä, kun kyseessä on kuitenkin FA-cup.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Rooney
Jäsen
Viestit: 726
Liittynyt: 12.04.2007, 17:30

Tuotto: -49.56 yks.

Palautus%: 81.40%

Panosten ka: 3.70 yks.

Vetoja: 72

Pisteitä: 21

Viesti Kirjoittaja Rooney »

gary kirjoitti:Kyllä mielestäni selvä motivaatioero on Spursin puolella. Joukkueella on selvästi kykyä ja kun sarja menee persiilleen, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää cup eurokentille pääsemiseksi.
Terrierihän taisikin mainita tästä juuri uusimmassa urheilu-lehdessä :arrow:

http://www.urheilulehti.fi/jalkapallo/u ... 147-1.html

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin