Tänään on 29.03.2024, 16:01.

kysely

Eurooppalainen jääkiekkoilu.
Vastaa Viestiin
s
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 26.09.2003, 18:18
Pisteitä: 0

kysely

Viesti Kirjoittaja s »

suomisarjaan ei ole oikein muita vihjaajia ilmottatunut, niin kysyisinkin että tarvitaanko minunkaan vihjeitä. pelaako kukaan niiden pohjalta. vai onko parempi pitää pelit omana tietonani. olisi ihan mielenkiintoista tietää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lv
Jäsen
Viestit: 842
Liittynyt: 14.01.2003, 15:45
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Lv »

No totta hemmetissä niitä tarvitaan. :wink: Pelaisin melko varmasti vihjeesi jos sattuisi olemaan rahaa tuolla centrellä..

Kyllä täällä näitä yksinpuhelua "harrastavia" vihjaajia löytyy, allekirjoittanut mukaan lukien(tosin minun tapauksessa vihjeitten surkea laatu karkottaa kommentoijat). Eiköhän sille tiedolle aina ottaja löydy.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


epe
Jäsen
Viestit: 1004
Liittynyt: 14.01.2003, 16:14
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Heräilemässä

Viesti Kirjoittaja epe »

Jatka ihmeessä!! On todella hyvä että ihmiset jaksavat kirjoitella täällä vaikka yksinpuheluna koska se auttaa sitten vastaavasti muita petsareita, jotka eivät sarjaan ehkä niin täpöllä panosta. Itse seuraan ainakin Suomi-sarjan etelälohkoa ja toisinaan centrelle pelailenkin sitä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Kyllä tarvitaan!! Minusta on hienoa, että palstalta löytyy paljon eri lajien/sarjojen tuntijoita, esim. Suomi-sarja, käsipallo, salibandy ym. ym...

Itse kun ei millään voi kaikkiin keskittyä, niin on todella hienoa, että täältä voi hyvin poimia vihjeitä melkein mihin sarjaan vaan!

Joten jatka ihmeessa vihjeiden kirjoittamistasi!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vetopiru
Jäsen
Viestit: 55
Liittynyt: 24.01.2003, 08:41
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja vetopiru »

Nimen omaan näitä alasarjojen vihjeitä tarvitaan! Eivät varmasti mene hukkaan. Minä en ainakaan niitä kommentoi koska en niistä ole perillä. Joka kerta ne kyllä tutkin, että kiitos vaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

MAHDOLLISUUDET OVAT PIENET, MUTTA OLEMASSA!

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin