Tänään on 29.03.2024, 09:37.

Superpesis 27.5.

Yksilölajit, muut palloilulajit (salibandy, pesäpallo jne.), moottoriurheilu...
Vastaa Viestiin
janneT
Jäsen
Viestit: 128
Liittynyt: 16.03.2004, 13:48
Pisteitä: 0

Superpesis 27.5.

Viesti Kirjoittaja janneT »

Hyvinkää-Kouvola ml 54 46
Koskenkorva-Pattijoki ml 32 68

Molempia altavastaajia pääsisi pelaamaan (ts. Kouvola ml 2,3@Unibet, ja Kossu ml 3,45@Centrebet) näillä arvioilla, mut ainakin Kossun maistuvuus on melkoisen huono. Olisi taas mielenkiintoista nähdä muiden lukemia vertailun vuoksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Teuga
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 18.05.2006, 02:08
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Teuga »

Omat arviot:

Hyvinkää-Kouvola ml 58 42
Koskenkorva-Pattijoki ml 30 70

Ei pelejä näillä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Ruisku
Jäsen
Viestit: 95
Liittynyt: 19.05.2005, 17:10
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Jkl

Re: Superpesis 27.5.

Viesti Kirjoittaja Ruisku »

janneT kirjoitti:Hyvinkää-Kouvola ml 54 46
Olen aika heikosti kerennyt vielä pesistä seuraamaan muilta kiireiltä ja yrittelen pikku hiljaa pääsät mukaan kärryille.

Olisi mielenkiintoista tietää, mitä tämän arvion takana on, koska itse laittaisin mutu-tuntumalla n. 10% enemmän Hyvinkäälle, huomattavasti laajemman pelaajamateriaalin ansiosta. Mielestäni Hyvinkää kuitenkin kakkos/kolmos-suosikkina lähti kauteen. Onko Hyvinkäällä muita loukkaantumisia Haatajan lisäksi vai olenko ainoastaan pihalla todellisista voimasuhteista?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


janneT
Jäsen
Viestit: 128
Liittynyt: 16.03.2004, 13:48
Pisteitä: 0

Re: Superpesis 27.5.

Viesti Kirjoittaja janneT »

Ruisku kirjoitti:
janneT kirjoitti:Hyvinkää-Kouvola ml 54 46
Olen aika heikosti kerennyt vielä pesistä seuraamaan muilta kiireiltä ja yrittelen pikku hiljaa pääsät mukaan kärryille.

Olisi mielenkiintoista tietää, mitä tämän arvion takana on, koska itse laittaisin mutu-tuntumalla n. 10% enemmän Hyvinkäälle, huomattavasti laajemman pelaajamateriaalin ansiosta. Mielestäni Hyvinkää kuitenkin kakkos/kolmos-suosikkina lähti kauteen. Onko Hyvinkäällä muita loukkaantumisia Haatajan lisäksi vai olenko ainoastaan pihalla todellisista voimasuhteista?
Olen ehkä itse ylireagoinut Hyvinkään vähän odotuksia heikompaan alkukauteen, sillä onhan joukkueen tappioista kaksi tullut Nurmoa ja Sotkamoa vastaan samalla kun KPL:llä on ollut huomattavasti helpompi sarjaohjelma. Suoraan alkurankingin perusteella olisin saanut Hyvinkäälle luokkaa 61-62% olevan arvion. Nyt joukkueet kuitenkin mielestäni tasoissa rankingissa, eli Hyvinkää vähän alempana ja Kouvola vähän ylempänä kuin alkurankingissa. Kaiken lisäksi vielä mutulla vielä vähensin hiukan Tahkolta. Jokatapauksessa mun mielestäni oikean arvion pitäisi olla selkeästi alle 60%.

Mulla on ehkä jäänyt takaraivoon vähän kummittelemaan se, että aiemmin olen reagoinut joukkuiden suorituksiin liian hitaasti.

Mutta hyvä, että syntyy keskustelua arvioista. 8--) Ja tämän takia aina toivonkin muiden arvioita vertailuun ja kommentteja peleihin. Kahden saman suuntaisen näkemyksen avulla uskaltaa pelata paljon luottavaisemmin kuin pelkkien omien pohdintojen avulla. :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Ruisku
Jäsen
Viestit: 95
Liittynyt: 19.05.2005, 17:10
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja Ruisku »

Kiitos Jannelle hyvistä perusteluista. Pidetään jatkossakin keskustelua yllä.

Olin varmasti hieman yliarvioinut joukkueiden tasoeron. Yhteen hitsautuessaan Kouvolassa on aineksia Hyvinkään tasoiseksi ryhmäksi. Ja Hyvinkäällä on ulkopelissään omat puutteensa.

Mutta noita muutamaa ekaa peliä ei pitäne liikaa tuijottaa. Kuten sanoitkin, on Hyvinkäällä ollut huomattavasti kovempi alkuohjelma ja alkukesän "pakkasissa" pelatut pelit eivät välttämättä anna todellista kuvaa joukkueen suoritustasosta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin