Tänään on 16.04.2024, 18:36.

Jälkipelit ja tuuletukset!!

Yleiseen turisemiseen muustakin kuin pelaamisesta.
Viestiketju Lukittu
lammpa-1
Avatar
Jäsen
Viestit: 2186
Liittynyt: 20.01.2007, 11:16

Tuotto: +96.12 yks.

Palautus%: 111.49%

Panosten ka: 2.56 yks.

Vetoja: 327

Pisteitä: 873

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 »

Näin on! Jos puukkohipassakaan ei hipasuja lasketa, niin miten ihmeessä futiksessa? Enpähän ole kyllä ikinä nähnyt moisesta tempusta pilkkua vihellettävän, mutta jos loppukisojen ajan pidetään sitten sama linja, niin hyväksyn. Epäilenpähän vaan, että vanhaan hyvään aikaan palattiin jo ja vastedes jälleen vihellellään vain puolustavalle joukkueelle vapareita...

En muuten ollut pelannut Puolaa (mutta olisin perhana noussut Mäkkärin sponssaamassa futismanagerikisassa noin sijalle 100/360000 kaikkien kisailijoiden joukossa ja sijalle 10/17000 suomalaisten kesken, jos Puola olisi nollan pitänyt :x )

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6215
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Velho kirjoitti:uskotteko vain sokeasti mitä Zico/Malinen sanovat?
Rofl, Malinen ollut muun muassa Reinin kanssa kyllä paskimpia kommentaattoreita tuolla... joten en ainakaan tuollaista väitettä tunnusta. Ja onhan mulla omatkin silmät, miksi jonkun yhden kommentaattorin tukea tarvisin?

Kuten myönsin jo aikaisemmin, että kaikki tuomarit eivät juuri tuota päätöstä olisi tehneet, mutta ei tuo virheratkaisu ollut missään nimessä, koska päivänselvä rike tapahtui. Ei mulla asiaan enää lisättävää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lorimer
Avatar
Jäsen
Viestit: 2105
Liittynyt: 24.01.2004, 19:33
Pisteitä: 659
Paikkakunta: Tietäjä 2017

Viesti Kirjoittaja Lorimer »

Vielä hieman asiasta ja asian vierestä:

Pakkohan Itävallankin on omissa kisoissa maalata ainakin kerran!
Saksaa vastaan se olisi sopimatonta ( hyi hyi!) , mutta kuka piskuisesta Puolasta välittää kun Lech Walesakin on jo ajanut viiksensä.
Platini soitti direktoraattiin ja Howard Webb sai käskyn korvanapin kautta,rankku Itävallalle tai Fifa laittaa Vinnie Jonesin "valvomaan" hänen tyttärensä koulumatkoja.

Mutta hieman enempi asiaa :
Onko kukaan miettinyt,että kyllä se tuomarikin juoksee aika monta kilometriä ottelun aikana ja tuskin on fyysisestä ja psyykkisestä rasituksesta johtuen ihan freeseimmillään ottelun loppuhetkillä.
Tuomari tietää että pian paine ja rasitus on ohi ja sitä kautta alkaa lykkää helpotuksen poikasta,että tässähän pian pääsee ottamaan olusia.
Ihmisellä on myös alitajuinen tarve olla mieliksi ja on paljon mukavampaa tehdä sellainen päätös jossa 50.00 ihmistä taputtaa sinulle kuin buuaisi.Tätä kaiketi kutsutaan kotieduksi.

Olihan se tuomarin päätös tietenkin ihan oikea kuten tarkkanäköiset tämän palstan kirjoittajat huomasivatkin.
Tuomari huomautti jo aikaisemmin kuinka Puolan pelaajat repivät Itävallan pelaajia paidasta ja tämä repiminen sitten vaan jatkui ja jatkui.....ihan kävi sääliksi Itävallan pelaajia jotka töin tuskin saivat pidettyä paidat päällään :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Rooney
Jäsen
Viestit: 726
Liittynyt: 12.04.2007, 17:30

Tuotto: -49.56 yks.

Palautus%: 81.40%

Panosten ka: 3.70 yks.

Vetoja: 72

Pisteitä: 21

Viesti Kirjoittaja Rooney »

Olisivat vaan Puolan pojat kiltisti odottaneet, että tuomari viheltää pelin poikki, ennenkuin alkoivat pelipaitoja vaihtamaan. Toivottavasti saivat ne sitten edes pelin jälkeen :lol:

Tilanne, josta rankkari vihellettiin lopuksi ei välttämättä ollut aivan sen arvoinen ainakaan hidastuksien perusteella. MUTTA jossain pelin puolivälin tienoilahan oli tilanne, jossa Puolan pelaaja pysäytti jo ohi pääseen Itävaltalaisen kaksin käsin - joten eikös se silloin aika tasan mene :?: Ja varmasti ainakin osan palstalaisista luulis tietävän, ettei tuomareilla ole hidastuskuvaa käytössään... Eikä tuo repiminen ja painiminen lopu ikinä, jos ei joku siitä anna varoittavaa esimerkkiä.


PS: Samoja terkkuja Sveitsin pojille, kun meinasivat Nihatin(vai kuka se oli) paidan repiä edellispäivän ottelussa(vai millon se oli).

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus max. 5 yksikköä.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4785

Viesti Kirjoittaja credit »

Velho kirjoitti: Et voi olla tosissas?!
Kyllä olen. Itse asiassa olen paitsi 100-prosenttisen tosissani myös 100-prosenttisen oikeassa.
Velho kirjoitti: Katoitko sen hidastuksen???
Katsoin. Itse asiassa ihmettelin itsekin ensin, että "tuostako muka rankkari", mutta hidastus paljastaa selvästi, että rike tapahtui. Sillä, että rikottu pelaaja ei olisi edes yltänyt palloon, ei ole merkitystä.
Velho kirjoitti: Itävallan pelaajalta vaan petti jalat alta. Jos toi lasketaan repimiseksi, niin jokaikisestä kulmapotkusta seuraisi rankkari. Naurettavaa paskaa!
Mutta jos repimisistä ei koskaan vihellettäisi pilkkuja, niin silloin repiminen menisi älyttömyyksiin, kuten viime vuosina on valitettavasti käynyt.

Itävallan pelaaja ei sitä paitsi kaatunut "helposti" eli hän ei yrittänyt kalastella rankkaria. Tuollaisessa kamppailutilanteessa, kun tasapainon säilyttäminen on muutenkin vaikeaa, pienikin repiminen johtaa helposti kaatumiseen.

Aiemmassa tilanteessa jäi muuten Itävallalle rankkari viheltämättä, kun läpi rynnännyt pelaaja meni kaatuessaan nostamaan kätensä ylös eikä kaatunut luonnollisesti (eli yritti vaikuttaa tuomariin). Tuomarit on koulutettu tunnistamaan näytteleminen, ja tuollainen temppu saa nykyään tuomarissa aikaiseksi vastareaktion, joka pikemminkin vähentää kuin kasvattaa rangaistuspotkun todennäköisyyttä.
Velho kirjoitti: En väitä että Puolakaan voittoa välttämättä olisi ansainnut, mutta eihän tuomari voi tollasesta tilanteesta viheltää pilkkua!
Kyllä vain voi. Tuomareita on ennen näitä kisoja nimenomaan ohjeistettu puuttumaan repimisiin ja tönimisiin kulma- ja vapaapotkutilanteissa. Kisojen ensimmäisissä otteluissa ollaan välillä liikuttu jo naurettavuuden rajamailla, kun tuomari on jatkuvasti ollut kertomassa pelaajille, ettei vastustajan paitaa saa repiä - ilman minkäänlaista vaikutusta. Jossain vaiheessa on pakko sitten viheltää se rangaistuspotku. Webb oli ensimmäinen joka uskalsi sen tehdä.

Lisäksi, kuten JussiQ huomautti, Webb kävi jo kertaalleen huomauttamassa pelaajia. Kyseessä ei ollut kyllä repiminen, vaan itävaltalaispelaajan provosoima töniminen, mutta joka tapauksessa pelaajien olisi pitänyt tuon jälkeen olla erityisen varovaisia.

Siinä olet muuten oikeassa, ettei Puola olisi ansainnut voittoa.
Velho kirjoitti: Katso hidastus vielä uudestaan youtubesta.
Ei tarvitse katsoa. Näin ensimmäisellä kerralla, mitä tilanteessa tapahtui. Rike mikä rike.
Velho kirjoitti: Ja kyllä, Puolaa oli lapulla. :evil:
Ymmärrän hyvin harmisi. Sitä en kyllä ymmärrä, miten olit saanut Puolan pelattavaksi, mutta jokainen pelaa niin kuin haluaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Velho
Jäsen
Viestit: 190
Liittynyt: 04.06.2005, 00:55
Pisteitä: 43

Viesti Kirjoittaja Velho »

credit kirjoitti: Itse asiassa olen paitsi 100-prosenttisen tosissani myös 100-prosenttisen oikeassa.
Mun ei tartte lukea muuta kuin tää kommentti, jotta tiedän ettei kannata käyttää voimiani sun kanssa kinasteluun.

Tässä nyt kaikille vielä se rike hidastettuna:
http://pl.youtube.com/watch?v=_87BtU-hPzE

Oma mielipide asiasta on, että Itävallan janari on jo putoamassa polvilleen siinä vaiheessa kun polski ottaa otteen paidasta.

Itsellä ei todellakaan ole mitään sitä vastaan, että repiminen ja turha kahnaaminen karsitaan jalkapallosta pois, mutta se täytyy tehdä tuomarilinjamuutoksin, jotka ovat voimassa jokaisessa ottelussa ja jokaisen ottelun alusta loppuun asti. Tässä pelissä linjaan tuli muutos vasta yliajalla.

Sympatiat pelaajille jotka yrittävät löytää Webbin kaltaisten tuomareiden vihellyksistä sitä kuuluisaa punaista lankaa. :?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Xavi
Jäsen
Viestit: 3359
Liittynyt: 14.01.2003, 19:34

Tuotto: +9.21 yks.

Palautus%: 101.49%

Panosten ka: 2.18 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 218
Paikkakunta: Telakalla

Viesti Kirjoittaja Xavi »

Velho kirjoitti: Tässä nyt kaikille vielä se rike hidastettuna:
http://pl.youtube.com/watch?v=_87BtU-hPzE

Oma mielipide asiasta on, että Itävallan janari on jo putoamassa polvilleen siinä vaiheessa kun polski ottaa otteen paidasta.
Oma mielipide asiasta on, että Itävallan janari on ottamassa ihan normaalisti sivuttaisaskelia, kunnes polski ottaa otteen paidasta ja repii maihin.

Ja tämä mielipide syntyi nimenomaan katsottuani tuon hidastuksen useampaan kertaan. Pelitilanteessa ja ensimmäisellä hidastuskerralla tuo näytti heppoiselta.

Mutta pointtini on siis lähinnä se, että edes hidastuskuvien perusteella on mahdotonta sanoa oliko tuomio oikea vai väärä. Näkökanta saattaa jopa vaihtua katselukerrasta toiseen. Joten tuomarin pelitilanteessa tekemää päätöstä on ihan turha kritisoida, hän näki sen näin, end of story. Ja oikeastaan kenenkään muun mielipiteellä ei edes ole väliä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ei taidolla vaan tuurilla... ja todennäköisyyksillä

Minikommentit


Ventti
Jäsen
Viestit: 179
Liittynyt: 27.10.2004, 20:11
Pisteitä: 54

Viesti Kirjoittaja Ventti »

Velho kirjoitti:
credit kirjoitti: Itse asiassa olen paitsi 100-prosenttisen tosissani myös 100-prosenttisen oikeassa.
Mun ei tartte lukea muuta kuin tää kommentti, jotta tiedän ettei kannata käyttää voimiani sun kanssa kinasteluun.

Tässä nyt kaikille vielä se rike hidastettuna:
http://pl.youtube.com/watch?v=_87BtU-hPzE

Oma mielipide asiasta on, että Itävallan janari on jo putoamassa polvilleen siinä vaiheessa kun polski ottaa otteen paidasta.

Itsellä ei todellakaan ole mitään sitä vastaan, että repiminen ja turha kahnaaminen karsitaan jalkapallosta pois, mutta se täytyy tehdä tuomarilinjamuutoksin, jotka ovat voimassa jokaisessa ottelussa ja jokaisen ottelun alusta loppuun asti. Tässä pelissä linjaan tuli muutos vasta yliajalla.

Sympatiat pelaajille jotka yrittävät löytää Webbin kaltaisten tuomareiden vihellyksistä sitä kuuluisaa punaista lankaa. :?
Pakko vielä kysyä, että menikö koko bankrolli?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


toimitusjohtaja
Jäsen
Viestit: 3766
Liittynyt: 04.04.2003, 16:26

Tuotto: +4774.74 yks.

Palautus%: 105.99%

Panosten ka: 12.16 yks.

Vetoja: 6560

Pisteitä: 3507

Viesti Kirjoittaja toimitusjohtaja »

Selkee juttu,käsi on tukevasti paidassa kiinni ja se on pilkku. Itsellä löytyi Puolaa lapuista mutta se ei muuta sitä että tuomio oli oikea. Näistä tilanteista toki harvoin rankkareita vihelletään mutta se on enempi tuomareiden munattomuutta,nyt löytyi mies joka uskaltaa viheltää.
Itsekin hyökkääjänä pelanneena tiedän tarkkaan miten vittumaista se on kun puolustajat roikkuu noissa tilanteissa paidassa kiinni,rike näyttää asiaa kokemattomasta pieneltä mutta kyllä se hyvin tehokkaasti estää pääpalloon hyppäämisen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


scepa
Avatar
Jäsen
Viestit: 749
Liittynyt: 22.02.2005, 11:08

Tuotto: -97.36 yks.

Palautus%: 92.89%

Panosten ka: 4.24 yks.

Vetoja: 323

Pisteitä: 87
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja scepa »

Nyt kun katselin tilanteen vielä uusintana useampaan kertaan, niin TV-kuvista ei kyllä näkynyt minkäänlaista repimistä ennen vaparin antamista. Ainoastaan pieni kahina jonka itävaltalainen aloitti ja tuomari kävikin ainostaan näitä kahta pelaajaa huomauttamassa.

Kukaan ei ole vieläkään ottanut kantaa, kuka rikkoi ja ketä. Ilmeisesti pilkku vihellettiin siitä että Puolan nro 18 rikkoi Itävallan numeroa 15. Rikottu pelaaja ei olisi kyllä palloon päässyt vaikka pystyssä olisi pysynytkin. Ja pystyssäpysymättömyys ei kyllä mielestäni voinut millään tapaa johtua siitä, että Puolan nro 18 olisi repinyt miehen maihin. Mielestäni nojasi ehkä liikaa tähän mieheen, joka ei enää ollutkaan takana tukemassa. Ehkä vähän filmiäkin oli pelissä.

Ne kaksi pelaajaa joilla oli mahdollisuus palloon päästä, pelasivat mielestäni ihan oikein molemmin puolin. Taustalla sen sijaan aiemmin huomautettu Itävallan nro 18 työntää, repii ja rikkoo kyllä puolalaista mielestäni yhtälailla vaparin arvoisesti.

Käsittämätön tuomio kaiken kaikkiaan, jos tuomari näki tilanteen selvästi. Mikäli ei nähnyt, vihellys on vieläkin käsittämättömämpi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3686
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Onneksi Saksa lähettää Itävallan filmipetterin kuutakiertävälle radalle. Voi toki olla niinkin, että filmipetteri oli erätauolla runkannut jalkalihaksensa niin maitohapoille, että pystyssä oli mahdoton pysyä. Over1.75 oli lapussa, tekisi toki mieli antaa ne voitot vaikka Viiksi-Adamin harjoituskassaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


reitsi62
Jäsen
Viestit: 36
Liittynyt: 05.04.2005, 14:58
Pisteitä: 0

kiitos Celtics

Viesti Kirjoittaja reitsi62 »

tuli ihan mukavasti netottua viimeöisessä NBA finaalikorismatsissa. Ja vielä kun oli omaakin onnea mukana niin tulos oli odotettuakin parempi. Olin alkuun lyönyt pienen vedon Celticsin voiton puolesta ja ottelu ei todellakaan vaikuttanut kääntyvän Celticsille. No myin pörssissä sitten vielä Lakersin voittoa 3. neljänneksen alussa kertoimella 1.05. Ajattelin lähinnä, että ottelu lähinnä pelaillaan loppuun ja ero voi vielä pientyäkin, jolloin voin ostaa Lakersin voittoa vähän korkeammalla kertoimella.

Jouduin siinä vielä poistumaan pieneksi ajaksi ruudun äärestä, kun pomo keksi soitella jo vähän ennen kuutta, kun se oli lähdössä reissuun ja halusi selvittää pari juttua ennen lähtöään.

Näin minulla siinä sitten yhtäkkiä olikin tilanne, että riski oli n. 40 € ja voitonmahdollisuudet useita satasia ja peli oli enää yhden korin peli. Ja vaikka yleensä koskaan en pelaa aktiivisesti livevedonlyöntiä, jos olen lähinnä peliä katsomassa niin nyt oli jännitys niin kova, että näin oli pakko tehdä. Tämä pelaamattomuus ja seuraamattomuus lähinnä sen takia, että niin usein korit voi lukea pörssin kertoimista jo ennen televisioruutua.

Ihmettelin kyllä kovasti tuota vedonlyöntikäyttäytymistä ja mietin, että onko minulla tosiaan näin huonot tiedot koripallosta. Huikein esimerkki ainakin omasta mielestäni oli, kun Celtics oli siirtynyt johtoon 3,5 minuuttia ennen loppua, ja heillä oli pallo ja pörssissä kuitenkin Lakers oli 1.7 kertoiminen suosikki. Tässä oli vielä aikalisä menossa joten ihmettelin jälkikäteen vain ettei ero voinut aiheutua mistään televisiokuvan merkittävästä viiveestäkään.

No kerran näinkin päin ja tänään tarjoan iltapäiväpullat meidän osastolle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


LFM
Jäsen
Viestit: 213
Liittynyt: 08.11.2004, 23:11
Pisteitä: 23

Viesti Kirjoittaja LFM »

JussiQ kirjoitti:
Velho kirjoitti:uskotteko vain sokeasti mitä Zico/Malinen sanovat?
Rofl, Malinen ollut muun muassa Reinin kanssa kyllä paskimpia kommentaattoreita tuolla... joten en ainakaan tuollaista väitettä tunnusta. Ja onhan mulla omatkin silmät, miksi jonkun yhden kommentaattorin tukea tarvisin?

Kuten myönsin jo aikaisemmin, että kaikki tuomarit eivät juuri tuota päätöstä olisi tehneet, mutta ei tuo virheratkaisu ollut missään nimessä, koska päivänselvä rike tapahtui. Ei mulla asiaan enää lisättävää.

Pakko sanoa, että ensimmäistä kertaa elämässä teki mieli laittaa kisapalautetta ja vaivautua jopa kirjoittamaan tekstiviesti---> Join oluen loppuun ja tulin järkiini :D.
Palautehan olisi ollut puolisokeat selostajat ja umpisokea Malinen. Mistä lähettimestä nää jätkät katsoo näitä pelejä, kun kommentoivat päin v**tua monta kertaa pelissä. Malinen näki ainakin eilen yhden paitsion jota kukaan muu ei nähnyt, ja hänen mielestään on filmaamista jos Puolan äijä tyrkkää kädellä vastapuolen pelaajan päätyrajasta yli. Eniten ärsyttää, että mies ei myöskään osaa korjata omia sanomisiaan edes hidastusten jälkeen.
Selostajista voidaan olla mitä mieltä vain, mutta montakohan kertaa näissäkin kisoissa on kuultu " Rajaheitto, ( 15 sekuntia taukoa ) öö eikun siitä tuleekin vapari". Tämänkin avautumisen teille tarjosi Carlsberg :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Velho
Jäsen
Viestit: 190
Liittynyt: 04.06.2005, 00:55
Pisteitä: 43

Viesti Kirjoittaja Velho »

Ventti kirjoitti: Pakko vielä kysyä, että menikö koko bankrolli?
Ei todellakaan mennyt. Jäin livevedot mukaanlukien huimat 20 euroo :lol: pelistä voitolle.
Syy miksi kuumenin niin paljon oli se, että ennen peliä olin pelannut Puolan suoraa voittoa ja livessä olin pelannut myös middlen korttien suhteen (yli 3,5 korttia 2,30 ja alle 4,5 korttia 1,85). Tuosta tilanteestahan annettiin myös 5. kortti suunsoitosta, joten mun middle kosahti siihen myös.
Jos peli olisi päättynyt 1-0 ja 4 korttiin niin olisin netonnut melko nätisti, mutta nyt kävi näin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Pine Chip
Avatar
Jäsen
Viestit: 1547
Liittynyt: 09.05.2008, 10:44
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Pine Chip »

LFM kirjoitti:
JussiQ kirjoitti:
Velho kirjoitti:uskotteko vain sokeasti mitä Zico/Malinen sanovat?
Rofl, Malinen ollut muun muassa Reinin kanssa kyllä paskimpia kommentaattoreita tuolla... joten en ainakaan tuollaista väitettä tunnusta. Ja onhan mulla omatkin silmät, miksi jonkun yhden kommentaattorin tukea tarvisin?

Kuten myönsin jo aikaisemmin, että kaikki tuomarit eivät juuri tuota päätöstä olisi tehneet, mutta ei tuo virheratkaisu ollut missään nimessä, koska päivänselvä rike tapahtui. Ei mulla asiaan enää lisättävää.

Pakko sanoa, että ensimmäistä kertaa elämässä teki mieli laittaa kisapalautetta ja vaivautua jopa kirjoittamaan tekstiviesti---> Join oluen loppuun ja tulin järkiini :D.
Palautehan olisi ollut puolisokeat selostajat ja umpisokea Malinen. Mistä lähettimestä nää jätkät katsoo näitä pelejä, kun kommentoivat päin v**tua monta kertaa pelissä. Malinen näki ainakin eilen yhden paitsion jota kukaan muu ei nähnyt, ja hänen mielestään on filmaamista jos Puolan äijä tyrkkää kädellä vastapuolen pelaajan päätyrajasta yli. Eniten ärsyttää, että mies ei myöskään osaa korjata omia sanomisiaan edes hidastusten jälkeen.
Selostajista voidaan olla mitä mieltä vain, mutta montakohan kertaa näissäkin kisoissa on kuultu " Rajaheitto, ( 15 sekuntia taukoa ) öö eikun siitä tuleekin vapari". Tämänkin avautumisen teille tarjosi Carlsberg :lol:
Malinen on kyllä mennyt "urallaan" alaspäin. Miehellä on niin negatiivinen suhtautuminen asioihin että tuohan alkaa jo vituttaa kuunnella tuollaista. Zico nyt on aina tuollainen...Reini taas on mun mielestä piristävä lisä tuolla eriävine/kärkkäine kommentteineen. Ei kaikkien tarvi olla "Muurisia" tuolla studiossa. Sekin on aika ärsyttävää!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minun mielestäni otan HARKITTUJA riskejä, se on vallan muuta kuin hätiköintiä (NHL,SM-liiga&Premier League,Championship ja VEIKKAUSLIIGA)

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4785

Viesti Kirjoittaja credit »

Italian maali hylättiin paitsiona ... alkaisivatkohan tuurit hiljalleen tasoittua ... no, peli on vasta puolivälissä ...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4785

Viesti Kirjoittaja credit »

credit kirjoitti:Italian maali hylättiin paitsiona ... alkaisivatkohan tuurit hiljalleen tasoittua ... no, peli on vasta puolivälissä ...
Tuurit tasoittuvat. :D Ja oli muuten hieno peli - kisojen tähän saakka paras.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TuukkaR
Jäsen
Viestit: 47
Liittynyt: 19.12.2007, 19:02
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja TuukkaR »

Aamen, ja kun vielä vedotkin napsuivat mukavasti kohdilleen niin mikäs tässä oli jännittäessä :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Pine Chip
Avatar
Jäsen
Viestit: 1547
Liittynyt: 09.05.2008, 10:44
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Pine Chip »

Kyllä tästä "kuolemanlohkosta" sais ainakin 3 mennä jatkoon;) Hienoja pelejä! Ja Iso Kiitos Romanialle kassan kasvatuksesta!!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minun mielestäni otan HARKITTUJA riskejä, se on vallan muuta kuin hätiköintiä (NHL,SM-liiga&Premier League,Championship ja VEIKKAUSLIIGA)

Minikommentit


JoMa
Jäsen
Viestit: 227
Liittynyt: 01.07.2005, 16:30
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja JoMa »

Kassa kasvoi mukavasti, mutta olisi kasvanut vielä huomattavasti enemmän jos Romania olisi koko homman klaarannut. Jos Mutu olisi osannut laittaa sen sisälle.. Noh, olen tähänkin tyytyväinen Italian tilanteiden takia :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jms
Jäsen
Viestit: 608
Liittynyt: 13.02.2004, 15:43
Pisteitä: 108

Viesti Kirjoittaja jms »

Meinas olla tilipäivä, mutta sitten Mutu olikin sitä mieltä, ettei me tätä voida voittaa...

Vedot painottu vahvasti Romanian suoraan voittoon ja nyt tuli vaan suunnilleen omat pois.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


kiltroni
Jäsen
Viestit: 436
Liittynyt: 18.04.2008, 13:47
Pisteitä: 92
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kiltroni »

JoMa kirjoitti:Kassa kasvoi mukavasti, mutta olisi kasvanut vielä huomattavasti enemmän jos Romania olisi koko homman klaarannut. Jos Mutu olisi osannut laittaa sen sisälle.. Noh, olen tähänkin tyytyväinen Italian tilanteiden takia :D
Sama. Paras mitä osui oli Mutu to score first kertoimella 11 kiinni.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


KilgoreTrout
Jäsen
Viestit: 2066
Liittynyt: 27.10.2006, 20:29

Tuotto: -13.75 yks.

Palautus%: 98.34%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 280

Pisteitä: 532
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja KilgoreTrout »

Romania(ehkä) jatkoon.jee,jee :P

Kiitokset jo nyt joukkueelle $

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


west hampton
Jäsen
Viestit: 407
Liittynyt: 10.02.2005, 14:18
Pisteitä: 12

Viesti Kirjoittaja west hampton »

Alkuottelujen perusteella mestari löytyy nelikosta Hollanti, Portugali, Espanja, Kroatia, viimeksi mainittu on se tämän kisojen musta hevonen, Saksa kaatuu yllättävän heikkoon puolustukseensa ja Lehmannin hienoiseen epävarmuuteen maalissa.
Hollanti kuitenkin nähdyn perusteella ykkössuosikki. Kun kukistaa edellisten MM-kisojen finaaliparin, niin kova saa olla se joukkue joka Hollannin kukistaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

credit kirjoitti:Tuurit tasoittuvat. :D Ja oli muuten hieno peli - kisojen tähän saakka paras.
Taisi heti seuraava Hollanti-Ranska olla vielä parempi :P

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


200% 60€ vedonlyöntibonus Ninjacasino.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu