Tänään on 28.03.2024, 15:47.

ENG Championship la 16.8.

Keskustelua jalkapallosta.
Vastaa Viestiin
Pine Chip
Avatar
Jäsen
Viestit: 1547
Liittynyt: 09.05.2008, 10:44
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Suomi

ENG Championship la 16.8.

Viesti Kirjoittaja Pine Chip »

Norwich-Blackpool 1 58% 2.04 188bet 5/10
Wolverhampton-Sheffield W 1 60% 1.9 Expekt 5/10
Southampton-Birmingham 2 45% 2.45 Betsafe 1/10.
Nämä nyt aluksi...täytyy tässä aluksi olla aika varovainen;)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minun mielestäni otan HARKITTUJA riskejä, se on vallan muuta kuin hätiköintiä (NHL,SM-liiga&Premier League,Championship ja VEIKKAUSLIIGA)

Minikommentit


Tomzie
Jäsen
Viestit: 296
Liittynyt: 29.01.2004, 10:41
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Tomzie »

Jaahas. Pamahti sen verran hurjia lukuja pariin peliin, että tekisi mieli jättää julkaisematta, kun tulee vielä nolattua itsensä.

Preston Crystal P 47-29-24
- Mulla on kotijoukkueen puolesta tullut otettua vähän kantaa alkurankingissa ja näen jostain syystä Prestonin paljon parempana mitä (kaikki?) muut. Avauskierroksella tullut vierasvoitto Ipswichista lyö vaan lisää vettä myllyyn. Liigacupissa ei kummallekaan käsittääkseni uusia loukkaantumisia tullut ja rasitukset taisi mennä kokoonpanojen suhteen melko tasan. Alkukaudesta pakko varmaan tyytyä AH -0 -tasoituksiin, niin pysyy riski vähän pienempänä. Eikä tässä taida uskaltaa tykittämäänkään lähteä.

Sheffield U QPR 52 28 20
- Niin. Kotijoukkue on mulla siis ranking-ykkönen. Vaarana tässä lienee, että aliarvioin vähän Ärriä, mutta jotenkin vain en jaksa uskoa tuohon hehkutukseen. Joka tapauksessa kotijoukkue on vaan mun mielestä paljon laadukkaampi. Beattie kaiketi edelleen poissa, mutta poissaoloja on Ärrilläkin. Stewart kärsi pelikieltonsa avauskierroksella ja pelasi viikolla. Rowlands, Buzsaky ja Vine edelleen poissa. Pakko tässä on kaiketi pitää panokset maltillisina. Tuolla arviolla esim. AH -0 kertoimien ollessa yli 1,60:a on nuo OA:t kuitenkin melko hassuissa lukemissa. :roll:

Oonko mä nyt ihan metässä?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

When life hands you lemons, ask for a bottle of tequila and salt.

Minikommentit


Pine Chip
Avatar
Jäsen
Viestit: 1547
Liittynyt: 09.05.2008, 10:44
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Pine Chip »

Pari viime kautta seurasin tätä sarjaa vähän tarkemmin ja otin "työn alle" alkukesästä kun perkele patistivat...;) Joten en todellakaan voi sanoa oletko metsässä vai et. Tässä kuitenkin arviot noihin peleihin.

Preston-Crystal P 39-29-32
Mulla tuo CP on aika ylös rankattu ja todennäköisesti liikaa tuijotettu Prestonin viime kauteen joka meni siltä kyllä mielestäni alakanttiin. No, onhan tässä pitkä kausi edessä ja aikaa "korjailuun".

Sheffield U-QPR 46-28-26
Mulla SU rankingin 2. heti Birminghamin jälkeen mutta QPR myös arvioitu nousijakandidaatiksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minun mielestäni otan HARKITTUJA riskejä, se on vallan muuta kuin hätiköintiä (NHL,SM-liiga&Premier League,Championship ja VEIKKAUSLIIGA)

Minikommentit


TuiranKingi
Avatar
Jäsen
Viestit: 733
Liittynyt: 31.08.2006, 15:02
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Itä-Tuira

Viesti Kirjoittaja TuiranKingi »

Jatketaan x-lottoo, mutta tuunataan sen verran että laitetaan vierasjoukkueeksi vahvempi tiimi:
Preston v Crystal Palace x
Sheff Utd v QPR x
Southampton v Birmingham x
Watford v Charlton x
Edelliskierroksella x-lotto tulos: 0/2 :( Birmingham maalasi 1-0 viimeisellä minuutilla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Jokainen tarvitsee Lotus-hetken."
http://twitter.com/TuiranKingi

Minikommentit


Biitti
Jäsen
Viestit: 266
Liittynyt: 01.11.2003, 16:29
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Biitti »

Barnsley Coventry 34 30 36
Bristol C Derby 40 31 29
Burnley Ipswich 37 29 34
Doncaster Cardiff 37 30 33
Norwich Blackpool 45 30 25
Preston Crystal P 41 30 29
Reading Plymouth 46 30 24
Sheffield U QPR 44 31 25
Soton Birmingham 34 29 37
Swansea Nottingham 44 29 27
Watford Charlton 36 30 34
Wolves Sheffield W 50 28 22

Eipä hyppää mitään superideoita taaskaan, Plymouth, Soton, Ipswich, Charlton peleihin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin