Tänään on 28.03.2024, 17:20.

Bandyliiga 12.12

Yksilölajit, muut palloilulajit (salibandy, pesäpallo jne.), moottoriurheilu...
Vastaa Viestiin
HR Juz
Jäsen
Viestit: 2433
Liittynyt: 17.08.2006, 14:59

Tuotto: +755.32 yks.

Palautus%: 102.12%

Panosten ka: 7.33 yks.

Vetoja: 4853

Pisteitä: 8681

Bandyliiga 12.12

Viesti Kirjoittaja HR Juz »

Veiterä HIFK 31-9-60 (!)

Veiterä +3,0 1,926 @Pinnacle 8/10
Veiterä ML 7,600 @ Pinnacle 2/10

Oletin, että bookkerit ylireagoisivat Veiterän hienoon alkukauteen, mutta toisin on käynyt. HIFK on mulla 2. paras ja Veiterä 4./5. paras rankingissa. Pahempia loukkaantumisia ei pitäisi olla. Nyt on kiire, joten en ehdi enempään perustella, mutta koitan illemmalla lisäillä perusteluja hiukan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Joolsa
Jäsen
Viestit: 47
Liittynyt: 17.03.2007, 20:25

Tuotto: -59.91 yks.

Palautus%: 64.57%

Panosten ka: 7.35 yks.

Vetoja: 23

Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Joolsa »

NB tarjoaa 2,0 Veiterä +2,5

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


tiri84
Jäsen
Viestit: 59
Liittynyt: 12.09.2005, 15:48
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja tiri84 »

Joolsa kirjoitti:NB tarjoaa 2,0 Veiterä +2,5
Nordicbet laskenu tasoituksen +2 mitä tää merkkaa? Ensin laskivat Veiterän kertoimen 1,9 ja Hifk 2,1 nousi ja sitte tosiaan Laskivat tasoitusta. Joko Hifk:lle peliä? Asiantuntijat?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


HR Juz
Jäsen
Viestit: 2433
Liittynyt: 17.08.2006, 14:59

Tuotto: +755.32 yks.

Palautus%: 102.12%

Panosten ka: 7.33 yks.

Vetoja: 4853

Pisteitä: 8681

Viesti Kirjoittaja HR Juz »

Tarkoittaa siis, että veiterää on pelattu suhteessa paljon enemmän, ja siksi riskiä pienentääkseen ovat muuttaneet kerrointa.

En itse vielä tuohon tarttuisi. Tietenkin esimerkiksi aamulla pelanneet voivat hiukan tasata riskiä pelaamalla pienellä Hifk:ta. En kuitenkaan tuota kerrointa tuolla tasoituksella vielä pidä hirveän maistuvana.

Hifk on toki nimi vahva ryhmä ja materiaaliltaan selvästi parempi. Veiterä on kuitenkin ylempää keskikastia. Lappeenranta ei myöskään ole mukavin paikka vierailla, kuten esim Ols huomasi jäädessään 2-2 tasapeliin siellä. Jääpallo on pitkälti amatööri urheilua, eikä iltapeli koskaan ole helppo. Jotkut ovat jopa saattaneet olla aamulla töissä/koulussa ennen bussimatkaa lappeenrantaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


tiri84
Jäsen
Viestit: 59
Liittynyt: 12.09.2005, 15:48
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja tiri84 »

Kyllä oli taas loistava bandyliigan vinkki!!!!;) Oon nyt kaks kertaa lukenu HR juzin vinkit ja molemmat on osunu!Tänää en pelannu,mutta viimeksi pelasin ja selkeää jälkeä! Peli on kyllä nyt 3-1 tilanteessa, mutta tuskin siitä nyt enää niin muuttuu ettei tasoituksella ainaskin osuisi. Näitä lisää kun tuntuu buukkerit olevan pihalla, Huippu HR juz!!!!;) Silti vähä harmittaa ku en tänää päässy ekassa liemessä lyömää vaikka olin kotona ja luin vihjeen kun veto oli alkuperäinen rahat oli vaa loppu;)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


HR Juz
Jäsen
Viestit: 2433
Liittynyt: 17.08.2006, 14:59

Tuotto: +755.32 yks.

Palautus%: 102.12%

Panosten ka: 7.33 yks.

Vetoja: 4853

Pisteitä: 8681

Viesti Kirjoittaja HR Juz »

Kiitoksia kehuista! Tänään oli kyll huikean tuottelias bandypäivä. toi 7,6 oli pitkiin aikoihin isoin kerroin mikä osui. Toivotaan, että huomenna sama jatkuu. Huomenna on odotettavissa hyviä kohteita, näin ainakin uskon. Toivottavasti vaan oma aikataulu antaa myöten ja ehdin ne pelaamaan itse ja sitten postaamaan tänne.

Se noissa vedoissa on huono, että vaihto on niin vähäistä, että kertoimet tippuu nopeesti. Olen esimerkiksi havainnut että, kun Pinnaclelle lyö kerran maksimit totalsiin niin raja muuttuu yhdellä maalilla. Eli siksi nää on aika huono postata tänne. Bokkerit kyllä on ihan hukassa noiden kanssa, sen olen huomannu tämän syksyn aikana.

Periaatteessa teen itselle palveluksen kun postaan niitä tänne(jos siis joku niitä beesaa), koska sillon kohteet saa enemmän vaihtoa ja kertoimet muuttuu joten muitakin kuin minun valintoja tulee takuulla pelattua. Ja sitä kautta limitit ennen pitkä'än nousee. Tonne Pinnaclelle saa yleensä hyvin sisään monta kertaa ton maksimin,nordicbet taas ei näitä hirveästi anna pelata.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin