Tänään on 29.03.2024, 10:17.

Tennis 27.2

Tennisvinkkien kohtauspaikka
Vastaa Viestiin
Verkerk
Jäsen
Viestit: 40
Liittynyt: 23.02.2009, 12:18
Pisteitä: 0

Tennis 27.2

Viesti Kirjoittaja Verkerk »

Djokovic-simon

Djokovic voitti eilen valitettavasti cilicin. Näin toisen erän lopun, joten en voi matsista paljon kommentoida. Djokovic ainakin statsien mukaan palautti loistavasti, mikä ei tosin ollut yllättävää. En silti näe, että Djoko olisi vieläkään kovassa kunnossa. Toisaalta Simon on pelannut koko alkukauden huonommin kuin loppuvuodesta 2008. Simon on ollut liian virheherkkä voittaakseen huipputason pelimiehiä. On oletettavaa, että Djokokin tulee edelleen sortumaan hänelle epätyypillisiin helppoihin virheisiin, mutta uskon hänen syöttöpelinsä kestävän nuo satunnaiset helpot virheet. Simonilla ei ole juuri muita aseita Djoko vastaan, kuin Djokon tekemät helpot virheet ja satunnainen vihainen rystylinja. Hän syöttää keskimäärin vain n.55% ykkösiä kenttään, jos luku pysyy päivän pelissä lähellä tuota, ei breikkaamisen pitäsisi olla Djokolle kovin vaikeaa.
Suurin Simonin puolesta puhuva seikka on se, että djokolla oli vaikeuksia (ainakin tuloksellisesti) hernychin kanssa, joka perustaa pelinsä samoihin asioihin kuin Simon. On tosin Simonia selvästi heikompi. Kummatkin ovat hyviä tiukkojen matsien pelaajia, Simon tässä jopa niskan päällä.
Pääasiallisesti perustelen Djokoon panostamiseen Simonin hatariin peliesityksiin.
Betfair 1.54, Nyt tosin laskenut jo 1.4 tasolle (pelikelpoinen enää?)
Huonoin veto tässä olisi Simonin 2-0 voitto, mikä tuntuu hyvin epätodennäköiseltä

Ferrer-Gasquet

Olin lähes varma, että ferreriä pääsisi tässä painamaan underdogina, mutta toisin kävi. Ranskan Rikulla on tältä vuodelta hyviä päänahkoja, mutta on pelannut tasoaan huonommin niissä matseissa, jotka olen nähnyt. Bolellia vastaan oli askeleen edellä, mutta olisi pitänyt olla ainakin kaksi. On pelannut alkuvuodesta hyvin passiivisesti ja on sortunut totuttuun tyylinsä pieneen kipsaamiseen. Ferrer on muuttanut peliään pykälän aggressiivisemmaksi, eikä ole tyytynyt enää pelkästään juoksemaan ja odottamaan vastustajan virheitä. Hän palauttaa ja pelaa nykyään aika lähellä takarajaa, mikä ei ole tyypillistä massapelaajille. Hänen puolustuspelaamisensa on edelleen loistavaa tasoa.

Ferrerille saa 1.8:n tuntumaan, se riittä mulle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Verkerk
Jäsen
Viestit: 40
Liittynyt: 23.02.2009, 12:18
Pisteitä: 0

Djoker-Simon

Viesti Kirjoittaja Verkerk »

Sattuiko joku katsomaan matsin kokonaan? Itse en kestänyt katsoa kun tilanteeseen 3-3 toisessa erässä. Djokovic oli sen verran surkea. Veteli kämmeneltä ihan pitkin seiniä. Ilmeisesti on sitten petrannut huomattavasti

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jantta
Jäsen
Viestit: 241
Liittynyt: 31.01.2003, 11:47
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Re: Djoker-Simon

Viesti Kirjoittaja Jantta »

Verkerk kirjoitti:Sattuiko joku katsomaan matsin kokonaan? Itse en kestänyt katsoa kun tilanteeseen 3-3 toisessa erässä. Djokovic oli sen verran surkea. Veteli kämmeneltä ihan pitkin seiniä. Ilmeisesti on sitten petrannut huomattavasti
En nähnyt itsekään peliä kokonaan ku tää päivä mennyt suureksi osaksi poissa koneelta. Toisen erän kummiskin ehdin katsomaan ja se näytti aika tutulta molempien pelaajien osalta. Djoko syötti paremmin ja paukutteli lyöntejään kovallakin riskillä omaan luotuun taktiikkansa vahvasti luottaen. Simon taas koitti pistää ykkösiään kovalla prosentilla ja luottaa että djokon kärsivällisyys loppuu - ja niinhän se loppuikin, mutta ratkaisevilla hetkillä djoko löysi vireensä viimeisillä hetkillä. Todella uupuneelta djoko taas näytti, hetken jo mietin että niinkö taas mies luovuttaisi ottelun jopa kesken... no ei ihan sentään :)

Kohta alkavaan matsiin itselle maistui Gasquet. Kuvittelin Verkerkin tavoin että tähän matsiin riku olisi ollut suosikki. Mutta nyt kun rikusta saa jopa 2,3-tason kertoimia, niin on se tässä kohtaa betsin arvoinen. 4/10 panoksella sisään. Täysin 50-50 tämä match uppi mulla. Ferrer vois jopa pieni suosikki olla, mutta missä ovat hänen näyttönsä kovalla kentillä top10-dudeja vastaan?? Fairilla 1,8 Ferrer menee kaupaksi jos luottaa minun näkökantaan. Riku pääsee myös levänneenä peliin sillä edellisen kierroksen ottelu jäi pelaamtta, koska Murraylla virustauti yltyi. Dubaissa olosuhteet eivät ole mitkään helpoimmat, joten lasken tästä pientä etua Gasquetille.

Viasatilta suomenkielistä selostusta, jopa kommentaattorin kera, kyllä nyt asiakkaita todellakin on kuultu 8--) joutunee siis vielä siirtämään irtisanomisen ajankohtaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Re: Djoker-Simon

Viesti Kirjoittaja timo »

Jantta kirjoitti:
Verkerk kirjoitti:Sattuiko joku katsomaan matsin kokonaan? Itse en kestänyt katsoa kun tilanteeseen 3-3 toisessa erässä. Djokovic oli sen verran surkea. Veteli kämmeneltä ihan pitkin seiniä. Ilmeisesti on sitten petrannut huomattavasti
En nähnyt itsekään peliä kokonaan ku tää päivä mennyt suureksi osaksi poissa koneelta. Toisen erän kummiskin ehdin katsomaan ja se näytti aika tutulta molempien pelaajien osalta. Djoko syötti paremmin ja paukutteli lyöntejään kovallakin riskillä omaan luotuun taktiikkansa vahvasti luottaen. Simon taas koitti pistää ykkösiään kovalla prosentilla ja luottaa että djokon kärsivällisyys loppuu - ja niinhän se loppuikin, mutta ratkaisevilla hetkillä djoko löysi vireensä viimeisillä hetkillä. Todella uupuneelta djoko taas näytti, hetken jo mietin että niinkö taas mies luovuttaisi ottelun jopa kesken... no ei ihan sentään :)

Kohta alkavaan matsiin itselle maistui Gasquet. Kuvittelin Verkerkin tavoin että tähän matsiin riku olisi ollut suosikki. Mutta nyt kun rikusta saa jopa 2,3-tason kertoimia, niin on se tässä kohtaa betsin arvoinen. 4/10 panoksella sisään. Täysin 50-50 tämä match uppi mulla. Ferrer vois jopa pieni suosikki olla, mutta missä ovat hänen näyttönsä kovalla kentillä top10-dudeja vastaan?? Fairilla 1,8 Ferrer menee kaupaksi jos luottaa minun näkökantaan. Riku pääsee myös levänneenä peliin sillä edellisen kierroksen ottelu jäi pelaamtta, koska Murraylla virustauti yltyi. Dubaissa olosuhteet eivät ole mitkään helpoimmat, joten lasken tästä pientä etua Gasquetille.

Viasatilta suomenkielistä selostusta, jopa kommentaattorin kera, kyllä nyt asiakkaita todellakin on kuultu 8--) joutunee siis vielä siirtämään irtisanomisen ajankohtaa.
Itse en Nolessa nähnyt väsymisen merkkejä tuossa matsissa (enkä finalissa). Ainahan serbillä on ollut "löysämäinen" olemus varsinkin ratkaisupaikoissa, jolloin viivyttelee ja löntystelee kentällä pallojen välillä. OTP:n tennisasiantuntija kirjoitti kerran tämän olevan vain haastajan psyykkausta.
Jos näin on, niin todellinen vastakohta Rafalle, joka jaksaa pomppia ja tuulettaa alusta loppuun vastustajan iloksi :wink:...

Viasatia en itse nykytilanteessa missään tapauksessa hylkää, koska sieltä näkyy paljon tennistä esim. 9 Masters-turnausta ja kauden loppuhuipennuksena sarjan finaalit! Ja en pidä suomenkielisistä selostajista, joilla tapana hölöttää koko matsin ajan ja yleensä huonolla asiantuntemuksella. Omasta mielestäni ainoa asian hallitseva selostaja on Heikki Hedman, jolla riittää kokemusta pelikentiltä ja selostamosta. Hessu pelannut mm. Wimbledonin kentillä! Taasen poikansa Jari on täydellinen konepuhuja, joka käyttää kuluneita fraaseja kyllästymiseen asti!
Kun kuuntelee esim.ruotsalaisia tai englantilaisia tennisselostuksia, niin niissä selostaja pitää päänsä kiinni pallojen ajan, ei kommentoi välttämättä joka palloa tai tilannetta kuten Jari ja muutenkin antavat katsojan nauttia lajista ja sen hienouksista.
No, tämä nyt meni taas hiukan tällaiseksi off-topiciksi, mutta kaiketi se sallittaneen :roll: ...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


Maukka34
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 17.06.2003, 12:46
Pisteitä: 0

Tietämättömyys hmm

Viesti Kirjoittaja Maukka34 »

Mua ainakin ärsyttää Christer Sarlin tietämättömyys tenniksen perus säännöistä.Hän ei edes tiedä /tiennyt ,että jalkavirhe = hylätty syöttö koska 2. syötön yhteydessä komento jalkavirhe ja Christer Sarlin selosti toinen syöttö =).Mielestäni selostaja oli se kuka hyvänsä kuuluisi tietää tenniksen perus säännöt jo kunnioituksesta niinkin hienoa lajia kuin tennis on.Timon kanssa Hedmaneista samaa mielltä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin