Tänään on 29.03.2024, 07:50.

F1-kausivedot 2009

Yksilölajit, muut palloilulajit (salibandy, pesäpallo jne.), moottoriurheilu...
Vastaa Viestiin
winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Viesti Kirjoittaja winorloose »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Viesti Kirjoittaja Hese »

Minä haluan uskoa.
Minäkin haluaisin uskoa, mutta en usko :evil:

Itse en ole pelannut Brawn GP:n puolesta tai vastaan muuten kuin naputtamalla Ferrarin mestaruutta, ja F1:lle olisi aivan loistava juttu, mikäli tällainen piristysruiske suoraan suoneen saataisiin. Mutta koska näitä lumetemppuja on helppo tehdä ja niitä on aina tehty, odotan 27.maaliskuuta, jolloin nähdään ovatko oikeasti nopeita.

edit; olipa hyvät sivut runsaista mainoksista huolimatta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


semipaisti
Jäsen
Viestit: 1
Liittynyt: 17.03.2009, 12:59
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja semipaisti »

Onkohan Betssonin 2.1 Ferrarin tallimestaruudelle pelattava? Oikeastaan pahoja uhkaajia ei ole yhtään ja tallissa on kaksi vähinttänkin kohtuullisen varmaa kuskia, eikä auto petä käytännössä koskaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lethalen
Jäsen
Viestit: 386
Liittynyt: 17.11.2006, 14:36

Tuotto: +4.88 yks.

Palautus%: 148.80%

Panosten ka: 2.00 yks.

Vetoja: 5

Pisteitä: 1

Viesti Kirjoittaja Lethalen »

semipaisti kirjoitti:Onkohan Betssonin 2.1 Ferrarin tallimestaruudelle pelattava? Oikeastaan pahoja uhkaajia ei ole yhtään ja tallissa on kaksi vähinttänkin kohtuullisen varmaa kuskia, eikä auto petä käytännössä koskaan.
Esim. Centre tarjoaa edelleen Ferrarin tallimestaruudelle kertoimen 2.25. Itselleni ainakin maistui, varsinkin kun TuiranKingikin otti kantaa asiaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Viesti Kirjoittaja Hese »

FIA hyväksyi Bernie Ecclestonen ehdotuksen siitä, että maailmanmestaruuden voittaa kuljettaja, joka voittaa kauden aikana eniten osakilpailuja.
Onpa raju muutos. Nopeasti ajatellen joku talli/kuski voi pyrkiä moottoririkoista välittämättä esim. joka toisessa kisassa riskilläkin yksittäisten kisojen voittoon. Täytyy sulatella vielä uutista.

Ja Brawn GP vaan jyrää harjoituksissa. Pitääköhän ensi viikon perjantaina syödä mielipiteensä :oops: ?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lethalen
Jäsen
Viestit: 386
Liittynyt: 17.11.2006, 14:36

Tuotto: +4.88 yks.

Palautus%: 148.80%

Panosten ka: 2.00 yks.

Vetoja: 5

Pisteitä: 1

Viesti Kirjoittaja Lethalen »

Hese kirjoitti:
FIA hyväksyi Bernie Ecclestonen ehdotuksen siitä, että maailmanmestaruuden voittaa kuljettaja, joka voittaa kauden aikana eniten osakilpailuja.
Onpa raju muutos. Nopeasti ajatellen joku talli/kuski voi pyrkiä moottoririkoista välittämättä esim. joka toisessa kisassa riskilläkin yksittäisten kisojen voittoon. Täytyy sulatella vielä uutista.

Ja Brawn GP vaan jyrää harjoituksissa. Pitääköhän ensi viikon perjantaina syödä mielipiteensä :oops: ?
Voi paska. Eli kun 51% kisoista on ajettu, maailmanmestari voi olla jo selvillä ja loput kisat ovatkin sitten täyttä neppailua. Tosin muutos taasen tuo kunnon kilpailun takaisin Formuloihin, kun ei pelkällä tasaisen varmoilla suorituksella kärjen takana enää pärjää.

Tullee mielenkiintoista.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


lammpa-1
Avatar
Jäsen
Viestit: 2186
Liittynyt: 20.01.2007, 11:16

Tuotto: +96.12 yks.

Palautus%: 111.49%

Panosten ka: 2.56 yks.

Vetoja: 327

Pisteitä: 873

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 »

Olipa kyllä taas täysin järjetön veto. Kun kaudesta on ajettu puolet, niin aivan takuuvarmasti mietitään jo uutta järkevämpää jarjestelmää. Miksi ei edes tällä kerralla järjen ääni voinut voittaa ja kuskien ilmiselvästi todella pitkälle mietitty 12-9-7-jne pistejärjestelmä voinut tulla hyväksytyksi? Täysin järjetöntä sanon minä.... siis tällä nyt kertaheitolla romutettiin nämä vuosikausia ottaneet muutokset useampia kilpailuja kestävistä moottoreista ja vaihdelaatikoista ym... Mitkä ihme amatöörit siellä tekee hetken mielijohteesta näitä päätöksiä?

Tuntuu, että tälläkin saralla MUUTOS on itseisarvo, ei niinkään se, mihin muutos johtaa. Muutoksia pitää olla....

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...

Minikommentit


TuiranKingi
Avatar
Jäsen
Viestit: 733
Liittynyt: 31.08.2006, 15:02
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Itä-Tuira

Viesti Kirjoittaja TuiranKingi »

Tallimestaruus ratkeaa edelleen pisteitten mukaan, joten siinä Ferrari edelleen vahvoilla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Jokainen tarvitsee Lotus-hetken."
http://twitter.com/TuiranKingi

Minikommentit


lammpa-1
Avatar
Jäsen
Viestit: 2186
Liittynyt: 20.01.2007, 11:16

Tuotto: +96.12 yks.

Palautus%: 111.49%

Panosten ka: 2.56 yks.

Vetoja: 327

Pisteitä: 873

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 »

Pakko jatkaa vielä vuodatusta, kun tuollainen toiminta niin v*tuttaa...

Miettikääpä, jos vaikka jalkapallon sääntöjä mutettaisiin vuoden välein yhtä radikaalisti kuin F1:n?

Jalkapallosta olisi viime aikoina tapahtunut mm seuraavaa:

- vuosi 2000 -> otettiin videotuomarit käyttöön ja poistettiin paitsio
- vuosi 2001 -> maalia pienennettiin (uusi korkeus 2m, leveys 6m)
- vuosi 2002 -> videotuomarien käyttö rajattiinkin vain maalitilanteisiin, maalia suurennettiin (uusi korkeus 3m, leveys 14m)
- vuosi 2003 -> paitsio palautettiin ja anaboliset steroidit sallittiin
- vuosi 2004 -> kenttää pienennettiin (uusi leveys 36m, pituus 62m), pelaajien määrää pienennettiin (nyt kentällä vain 6 pelaajaa+mokke)
- vuosi 2005 -> palattiin entiseen kenttäkokoon ja maalikokoon, anaboliset steroidit kiellettiin
- vuosi 2006 -> päätettiin, että maalit eivät enää ratkaisekaan ottelun voittajaa, vaan voittaja määräytyy tuomittujen kulmapotkujen ja keltaisten korttien suhteella, pelaajamäärä kentällä palautettiin alkuperäiseksi
- vuosi 2007 -> päätettiin, että jokaisen pelaajan pitää pystyä pelaamaan vähintään 5 ottelua putkeen, jos loukkaantuu, niin joukkue pelaa sitten seuraavatkin ottelut vajaalla
- vuosi 2008 -> ylärimaan vedetyt laukaukset alettiin laskemaan maaleiksi, tolppalaukauksista alettiin antamaan punainen kortti

Mitähän futismaailmassa olisi tuumattu em. hommista?

Ylilyönneistä huolimatta tarkoituksena oli vain sanoa, että nuo naurettavat jokavuotiset sääntömuutokset eivät todellakaan ole loppuunasti ajateltuja, vaan hätäisesti kokoon kyhättyjä paniikkiratkaisuja. Lopputulos on se, että fanit ja katsojat kokevat tulleensa kusetetuiksi ja aliarvostetuiksi. Äärimmäisenä lopputuloksena tässä on lajin kuolema, jos sama tahti jatkuu. Ketään ei nimittäin kohta enää kiinnosta, kun isot miehet kiistelee siitä kenen isi on vahvin...

Urheilun kanssa F1:llä ei ole ollut mitään tekemistä enää vähään aikaan. Se on pelkkää setien valtataistelua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Viesti Kirjoittaja Hese »

Tulee jännä kausi jos esim. Massa tai Kimi ottaa Melbournessa ja Malesiassa tuplan. Sitten voidaan mestari julistaa 5. päivä maaliskuuta, kun tallin sisällä tilanne 2-0.

Tämäkin kärjistäen, mutta noinhan se menee joka tallissa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


post75
Jäsen
Viestit: 91
Liittynyt: 13.08.2004, 13:43
Pisteitä: 7

Viesti Kirjoittaja post75 »

Ensi vuonna se show vasta alkaakin. Sarjassa tullaan siis näkemään autoja, jonka siipiä voidaan säätää (kesken ajon lennosta?). Näin siis talleille, jotka sitoutuvat kulukattoon. Muut saavat ajella paljon rajoitetummalla autolla. Näin nopeasti ajatellen säädettävät siivet kuulostavat aivan ylivoimaiselta edulta, ja varmasti suurin osa jollei kaikki hyppäävät ensi vuonna rajoitettuun budjettiin.

Pakko kompata lammpaa sääntömuutosten osalta. Miksi niitä pitää muutella ihan järjettömästi joka kausi? Mun mielestä paras aika-ajoformaatti esimerkiksi olisi yhä 90-luvun malli pienin muutoksin. Pistejärjestelmää muutettiin, ettei Schumacher varmistaisi mestaruutta liian aikaisessa vaiheessa kautta, ja sekin uudistus vei ojasta allikkoon.

Kaikenlaiset muutokset ovat erityisen tuskallisia erilaisten ennätysten vertailussa. Kenellä olisikaan niin ja niin monta mestaruutta ja pistettä kun olisi käytetty tuota ja tuota järjestelmää...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


lammpa-1
Avatar
Jäsen
Viestit: 2186
Liittynyt: 20.01.2007, 11:16

Tuotto: +96.12 yks.

Palautus%: 111.49%

Panosten ka: 2.56 yks.

Vetoja: 327

Pisteitä: 873

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 »

No niin siinä sitä sitten taas mennään...

Montako tällaista "muutos, päätös, vastakäsky ja vastakäskyn peruutus"-tyyppistä sääntömuutosta on viimeisen parinkymmenen vuoden aikana ollut?

turbot sallittiin - turbot kiellettiin
muuttuva aerodynamiikka kiellettiin - aiotaan taas sallia
slicksit kiellettiin - nyt taas ajetaan slickseillä
pistejärjestelmä tasaisesti pärjääviä suosivaksi - pistejärjestelmä voittajia suosivaksi

jne jne

Kuinka FIA voi tuollaisen ees-taas veulaamisen jälkeen edes itse nauramatta väittää, että ovat toimineet sen hyväksi, että tallien kuluja saataisiin karsittua? Sanonpahan vaan, että tuo 33 Meur kulukattokin on ensi kaudella täysin merkityksetön... kyllä isot firmat osaa isotkin rahat peitellä talousmaailmassa ja jotenkin hienosti kiertää kulukattoa. Ferrarilla esim kaikki työntekijät voivat siirtyä FIAT-konsernin palkkalistoille ja tehdä vain "hyväntekeväisyyttään" duunia "myös" Ferrarille...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...

Minikommentit


TuiranKingi
Avatar
Jäsen
Viestit: 733
Liittynyt: 31.08.2006, 15:02
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Itä-Tuira

Viesti Kirjoittaja TuiranKingi »

MM-kuskikisan ratkeaminen voittojen mukaan oli huono uutinen Kimiä tai Massaa pelanneille.

Yleisesti ottaen minkätahansa tallin kuskit joissa ei ole selkeää ykköskuskia ei ole hyvä valinta kuskikisan kannalta.

Hesen kanssa samaa mieltä:
Ajatellaan täysin mahdotonta scenaariota jossa Massa voittaa kaksi ensimmäistä kisaa ja Kimi tulee molemmissa kakkoseksi. Kolmannessa kisassa Massa keskeyttää ja Kimi tulee taas kakkoseksi. Eli kolme kisaa ajettu ja Massa johtaa voitoin 2-0. Tilanne laittaa Ferrarin vaikeaan asemaan tallimääräyksien suhteen. Mitä tekee Ferrari ?

Kuskikisan kärkipäähän veikkaan Alonsoa ja yllättäjäksi Kubicaa, valitettavasti kertoimet ovat aivan liian matalat pelaamisen kannalta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Jokainen tarvitsee Lotus-hetken."
http://twitter.com/TuiranKingi

Minikommentit


Timze
Jäsen
Viestit: 73
Liittynyt: 02.03.2005, 16:20
Pisteitä: 4

Viesti Kirjoittaja Timze »

En kyllä kovin suurta todennäköisyyttä näe sille, että tämä vaihtunut systeemi ainakaan Alonsoa suosisi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TuiranKingi
Avatar
Jäsen
Viestit: 733
Liittynyt: 31.08.2006, 15:02
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Itä-Tuira

Viesti Kirjoittaja TuiranKingi »

Hajamietelmiä:
Selkeillä ykkös/kakkos-kuskitalleilla on mahdollisuus siihen että kakkoskuski keskittyy testaamaan uusia osia kisaviikonloppuisin, varsinkin nyt kun testit kauden aikana on rajoitettu. Eli kakkoskuski toimisi enempi vähempi testikuskina, kun ykköskuski keskittyisi kisavoittojen saalistamiseen.

Ne jotka veikkaavat esim. kuskien TOP3-kausivetoja on huomioitava että 2. ja 3. sijat ratkeavat pisteitten, ei voittojen lukumäärällä. Tälläiset "voitto tai kuolema"-kuskit esim. Hamilton, Räkä ja Alonso voivat siis jäädä ynnä muut sijoille. Tai sitten voittaa koko sirkuksen :)

Vaikka BrawnGP:n autot olisivatkin kärjessä Ausseissa, niin on vain ajan kysymys missä vaiheessa kärkitallit ottavat ne kiinni ja menevät ohi.

Mäkkärit saivat uusia osia ja Jerezin testit osoittivat että eteenpäin on menty, mutta riittääkö se vielä eka kisassa jää nähtäväksi...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Jokainen tarvitsee Lotus-hetken."
http://twitter.com/TuiranKingi

Minikommentit


TuiranKingi
Avatar
Jäsen
Viestit: 733
Liittynyt: 31.08.2006, 15:02
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Itä-Tuira

Viesti Kirjoittaja TuiranKingi »

BET365:lla on kohde: "MM-voittaja ilman Ferraria, Mäkkäriä ja Bemaria". Itselleni jäi epäselväksi lasketaanko voittaja voittojen vai pisteitten määrällä. Jos voittojen perusteella niin Alonso on tietysti ykkössuosikki, tosin kerroin 2.10 on hanurista. Jos kyseessä on pisteet niin ylläreiksi heittäisin Timo Glock 29.00 tai Rosberg 21.00.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Jokainen tarvitsee Lotus-hetken."
http://twitter.com/TuiranKingi

Minikommentit


TuiranKingi
Avatar
Jäsen
Viestit: 733
Liittynyt: 31.08.2006, 15:02
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Itä-Tuira

Viesti Kirjoittaja TuiranKingi »

PAF jakaa:
Eniten pistesijoja 2009:
Red Bull 1,70
Toyota 2,05
Kyseessä siis pistesijojen määrä, ei pisteitten määrää mutta en näe tässä ongelmaa. Barcelonan testeissä jokaisena 4 päivänä oli Toyota RB:tä nopeampi. Odotan varsinkin Timo Glockilta läpimurtokautta ja vähintään kokeneen kehäkettu Trullin kepittämistä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Jokainen tarvitsee Lotus-hetken."
http://twitter.com/TuiranKingi

Minikommentit


winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Viesti Kirjoittaja winorloose »

Hese kirjoitti:
FIA hyväksyi Bernie Ecclestonen ehdotuksen siitä, että maailmanmestaruuden voittaa kuljettaja, joka voittaa kauden aikana eniten osakilpailuja.
Onpa raju muutos. Nopeasti ajatellen joku talli/kuski voi pyrkiä moottoririkoista välittämättä esim. joka toisessa kisassa riskilläkin yksittäisten kisojen voittoon. Täytyy sulatella vielä uutista.

Ja Brawn GP vaan jyrää harjoituksissa. Pitääköhän ensi viikon perjantaina syödä mielipiteensä :oops: ?
Mutta onhan tuo touhu nyt kokonaisuutenakin naurettavaa. F-1 sirkuksessa on mukana maailmanluokan autonvalmistajia ja sponsoreita, mutta kuitenkin yksi irstaileva sadomasokisti ja vanha eläkeläisukko laativat kimpassa säännöt. Eli tämä "mahtiduo" kyykyttää talleja lähes joka asiassa 100-0.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lethalen
Jäsen
Viestit: 386
Liittynyt: 17.11.2006, 14:36

Tuotto: +4.88 yks.

Palautus%: 148.80%

Panosten ka: 2.00 yks.

Vetoja: 5

Pisteitä: 1

Viesti Kirjoittaja Lethalen »

http://www.autosport.com/news/report.php/id/73810

FIA set to postpone new points system

By Jonathan Noble Friday, March 20th 2009, 17:44 GMT

The FIA has said it will defer the introduction of a new points system in Formula 1 until 2010 if teams are unhappy about it.

The Formula One Teams' Association (FOTA) issued a statement on Friday questioning the validity of the rule change which will see the world championship handed to the driver with the most wins.

FOTA believes that the rules could not be changed at this late stage without unanimous support of the teams.

The FIA has responded to FOTA's claims, suggesting that its World Motor Sport Council that voted for the changes earlier this week was under the impression that the teams had supported the 'winner takes all' proposal put forward by Bernie Ecclestone.

In light of complaints from leading figures, the FIA has now said that if the teams are unhappy then the introduction of the wins systems will be delayed until 2010.

The statement said: "On 17 March, the FIA World Motor Sport Council unanimously rejected FOTA's proposed amendment to the points system for the Formula One Drivers' Championship. The 'winner takes all' proposal made by the commercial rights holder (who had been told that the teams were in favour) was then approved.

"If, for any reason, the Formula One teams do not now agree with the new system, its implementation will be deferred until 2010."
Vaara onneksi vältetty?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


post75
Jäsen
Viestit: 91
Liittynyt: 13.08.2004, 13:43
Pisteitä: 7

Viesti Kirjoittaja post75 »

Siis voi jumalauta mitä tuuliviiriporukkaa on vastaamassa kovimman moottoriurheilusarjan säännöistä. Ensin runnotaan huonot säännöt läpi, ja sen jälkeen kadutaan ja ymmärretään todellisuus. Mun mielestä antaa tosi huonon kuvan kyllä sarjan johdosta. Ihan missä muussa urheilulajissa tahansa tuota sääntöä olisi mietitty hyvin moneen otteeseen ennenkuin olisi laskettu yleiseen tietoisuuteen ja ihan lopullisiin sääntöihin. F1:ssä Bernie joutui tämän kerran taipumaan, mitähän on mielessä seuraavaksi?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TuiranKingi
Avatar
Jäsen
Viestit: 733
Liittynyt: 31.08.2006, 15:02
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Itä-Tuira

Viesti Kirjoittaja TuiranKingi »

Paluu entiseen pistejärjestelmään on loistava uutinen Massalle.
Hyvänä aika-ajokuskina hän nappaa hyvät lähtöpaikat.
Myös mahdolliset Hamiltonin auto-ongelmat alkukaudesta auttaa asiaa.
Kokemuksen myötä myös pahimmat töppäilyt lienee taakse jäänyttä elämää.
Esim. bwin 6.50 on täysin kelvollinen kerroin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Jokainen tarvitsee Lotus-hetken."
http://twitter.com/TuiranKingi

Minikommentit


Tombedaa
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 15.11.2008, 17:49
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tombedaa »

Tuolta Paffilta saa ainakin maistuvan kertoimen Brawn GP:n valmistajien mm:lle 6.00.
Ferrarille annettu vain 2.00.
Ja tän päivän aikaajojen perusteella toi on todella hyvä kerroin.

E: ja veto on auki sunnuntai aamun 08.55 saakka

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Viesti Kirjoittaja winorloose »

Tombedaa kirjoitti:Tuolta Paffilta saa ainakin maistuvan kertoimen Brawn GP:n valmistajien mm:lle 6.00.
Ferrarille annettu vain 2.00.
Ja tän päivän aikaajojen perusteella toi on todella hyvä kerroin.

E: ja veto on auki sunnuntai aamun 08.55 saakka
Toki ensimmäisen GP:n aika-ajosta on vielä todella pitkä matka valmistajien MM:ään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Viesti Kirjoittaja Hese »

Ja huomisen kisan voittoon. Lisäksi jokainen Brawnin piste uhan alla ennen kuin lopullinen tuomio tulee.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tombedaa
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 15.11.2008, 17:49
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tombedaa »

Totta, mutta se kertoo jotain että, PAF laski tuon kertoimen jo 6.00->4.00.
Ei välttämättä enää kannatta laittaa lappuun

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin