Tänään on 29.03.2024, 10:05.

Joku oli keksiny mielenkiintoisen idean?

Yleiseen turisemiseen muustakin kuin pelaamisesta.
palapaisti
Jäsen
Viestit: 129
Liittynyt: 28.11.2005, 02:48
Pisteitä: 59

Viesti Kirjoittaja palapaisti »

Eikös arbeja pelatessa yleisesti maksimissaan toinen osapuoli ole iso firma, joka ottaa panosta paljon vastaan ns. yleisellä linjalla? Toinen puoli lienee taas useimmiten joku pienempi normi paikka, joka ottaa vastaan max 1k vetoja.. Eikö tuon jälkimmäisen puolen kautta pelaaminen lopu hyvinkin nopeaan? Lähtökohtaisesti kaksi suurta firmaa ei kuitenkaan tarjoa arbia käytännössä koskaan, mitä olen aika paljon linjoja seuraillut.

Kojailkaa ja lisäilkää.. itse olen ihan satunnaisesti noita pelaillut :P
Aika pitkälti noin, yleensä toinen firmoista ollut Betfair/Pinnacle. Nykyään taitaa rajoitukset iskeä päälle huomattavasti nopeammin mitä ennen, viime vuonna vasta sain suurimpaan osaan vaikka olin jo 3-4 vuotta pelaillut arbeja (esim Expekt/Unibet/Ladrokes alkasi viime vuonna rajoittaa kunnolla vaikka olin jo vuosia niille pelaillut)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jk
Jäsen
Viestit: 320
Liittynyt: 05.07.2003, 18:23
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jk »

Itse tein kanssa lähinnä Betfairille isoista välittäjistä, arbitraaseja. Betfairista on se ilo, jos toinen puoli "kusee" ennen aikoja, voi vedon sulkea yleensä pienellä tappiolla. Minulle ei tullut koskaan mitään panosrajoituksia, pelasin silloin kun markkinat eivät olleet vielä viisaat. Tuo markkinan viisastuminen peloitti, ainakin minut, vaihtamaan alaa. Hyviä tilejä kyllä tuli, kun muualtakin tuli rahaa, lue: kela. Niin, kyllä siinä vaurastui. En itse tarkkaan muista montako vuotta tuota tuli harrastettua, ehkä joku 3-4 vuotta.

Nyt olen kiinnostunut pörssistä, ja johdannaisista. Suomalaiseen jääkiekkoon teen vielä betsejä, alkukaudesta. Mutta, suosittelisin muitakin arbitraasivedonlyöjiä, tai sen lopettaneita, siirtymään johdannaisiin. Koko homma on vielä suunnittelun asteella, mutta uskoisin että tuottoa on mahdollista saada. Enempää en suostu johdannaisista keskustelemaan, sillä kaikki eivät voi saavuttaa onnea.

Minua lukeneet, voivat sen raveista tiedostaa...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

jk kirjoitti: Nyt olen kiinnostunut pörssistä, ja johdannaisista.

Montako kertaa näillä tuplataan kassa vuodessa?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jk
Jäsen
Viestit: 320
Liittynyt: 05.07.2003, 18:23
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jk »

playerone kirjoitti:

Montako kertaa näillä tuplataan kassa vuodessa?
Hyvä tuotto tulee, ja on mahdollista tehdä kunnon tiliä. Niin kuin yksi nimimerkki tekee, joka on tätä nykyä instutionaalinen sijoittaja, ja saa kunnon verot päälle, ellei perusta sijoitusfirmaa. Kannattaa kokeilla, jos tekee homman oikein.

Edit. Ylipanostaa ei kannata. Ehkä tää on jo selvää, täällä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


chang
Jäsen
Viestit: 363
Liittynyt: 27.03.2006, 13:51
Pisteitä: 34

Viesti Kirjoittaja chang »

Muutama vuosi sitten pystyi vielä tekemään hyvää tiliä arbitraaseilla, kun brittibookkereillekin sai lyödä maksimeja pari kuukautta. Nykyään se on pari viikkoa/muutama veto ja se on sitten siinä. Taitaa olla moni panosrajoituksiin kuristunut arberi siirtynyt treidaamiseen, sitä tässä itsekin yritetään opetella.

-chang

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


PWilsten
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 12.03.2009, 21:01
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja PWilsten »

Ajatus kympin arvoinen, käytäntö ei ehkä ihan. Arbeihin ei pitäisi suhtautua ihan niin varauksella kuin mitä osa kommentoijista täällä suhtautuu, koska niillä voi oikeasti tehdä rahaa.

Eräs puolituttu kaveri pelaa näitä varmoja vetoja "päivätyökseen" kymppitonnin rollilla ja tekee normaalia kuukausipalkkaa (kolmisen tonnia). Makselee jopa veroja ei EU-bookereilta.

Itse olen havainnut arbit liian vaivalloiseksi, kun vedonlyönti on minulle vain voitollinen harrastus.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


HR Juz
Jäsen
Viestit: 2433
Liittynyt: 17.08.2006, 14:59

Tuotto: +755.32 yks.

Palautus%: 102.12%

Panosten ka: 7.33 yks.

Vetoja: 4853

Pisteitä: 8681

Viesti Kirjoittaja HR Juz »

PWilsten kirjoitti:Arbeihin ei pitäisi suhtautua ihan niin varauksella kuin mitä osa kommentoijista täällä suhtautuu, koska niillä voi oikeasti tehdä rahaa.
Kukaan tuskin niihin arbeihin suhtautuu kovinkaan varauksellisesti, lähinnä tämän räpellyksen toteutukseen, ja siihen että isommasta kassasta ei ole mitään hyötyä arbeja pelatessa, eli sitä ei ole mitään järkeä kaupallistaa.
PWilsten kirjoitti:Eräs puolituttu kaveri pelaa näitä varmoja vetoja "päivätyökseen" kymppitonnin rollilla ja tekee normaalia kuukausipalkkaa (kolmisen tonnia).
Onko "kaverisi" Hannu Kailajärvi?

Täytyy kyllä tuohon rahaan aika paljon noita hakata! Koska kuten tässä ketjussakin on todettu, yleensä yksi osapuoli näissä arbeissa on jokin pikku pulju mikä muutaman vedon jälkeen ottaa vain hiluja sisään.

Tähän jos vielä laskee epäonnistuneet vedot, siirtokulut yms, niin aletaan lähentelemään 50% kuukausittaista tuottoa pääomalle. Ei ole tässä nyt kunnon laskinta, niin en jaksa alkaa laskemaan vuosi tuottoa, mutta FinCapitan 400-500% vuosituotoilla voi tuota tahtia pyyhkiä takapuolta! 8--)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


palapaisti
Jäsen
Viestit: 129
Liittynyt: 28.11.2005, 02:48
Pisteitä: 59

Viesti Kirjoittaja palapaisti »

Kyllä tuo 3ke/kk aika isolta kuulostaa 10ke kassalla. Tosin varmaan mahdollista jos pelaa useammalta tilitä samoille bookkereille. Itsekin pääsin kyllä parina viime vuonna ~2ke/kk tulokseen, mutta 50ke kassalla. Kuukausina, jolloin kaikki eurofutissarjat ovat käynnissä, pääsin varmaan itsekin 3ke+/kk tuloksiin. Rahaa kiersi vuodessa arbitraaseissa 1.5-2Me.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


PWilsten
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 12.03.2009, 21:01
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja PWilsten »

Luvut on "esson baarissa kuultuja" eli ei varmoja. Suuruusluokka on oikea. Netistä löytyy kymmeniä ja satoja bookereita, tunnetumpaa ja vähemmän tunnettua, liigaa jos johonkin lähtöön, eli 6h päivässä hakkaamalla varmasti saa rahaa tehtyä.

Edit: vuosituottoa ei voi laskea vain katsomalla kuinka paljon tuotto on suhteessa rolliin. Kuten edellinen kommentoija sanoi, vuodessa voi kiertää 2 milj. kun rolli on 50k. Tässä tapauksessa 24k tuotto 2milj investointi on 1.2% vuosituotto ellen väärin laskenut.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TheSavageSam
Avatar
Jäsen
Viestit: 448
Liittynyt: 27.02.2008, 13:07

Tuotto: -5.61 yks.

Palautus%: 93.15%

Panosten ka: 2.41 yks.

Vetoja: 34

Pisteitä: 20
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja TheSavageSam »

Tuskin tuo 3 kiloa kuussa on mahdotonta, sillä eihän tuohon tarvita kuin 103% palautus ja vaihtoa 100k€ kuukaudessa. Elikkäs 10 kertaa rollia kierrättää kuussa, mikä ei varmaan ole myöskään arbittamalla mikään mahdottomuus.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minulla on kaikki aika tässä maailmassa. Ja koska aika on rahaa, niin minulla on kaikki rahat tässä maailmassa.

Minikommentit


jarihfi
Jäsen
Viestit: 222
Liittynyt: 14.07.2004, 23:20
Pisteitä: 3

Viesti Kirjoittaja jarihfi »

TheSavageSam kirjoitti:Tuskin tuo 3 kiloa kuussa on mahdotonta, sillä eihän tuohon tarvita kuin 103% palautus ja vaihtoa 100k€ kuukaudessa. Elikkäs 10 kertaa rollia kierrättää kuussa, mikä ei varmaan ole myöskään arbittamalla mikään mahdottomuus.
Kyllä nuo arvosi ovat kohtuu kovia tavoitteita tuolle sektorille !
Rollin "hyötytehosta" häviää hemmetin iso siivu jo siihen, että rahat ovat aina "väärässä paikassa".

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


lammpa-1
Avatar
Jäsen
Viestit: 2186
Liittynyt: 20.01.2007, 11:16

Tuotto: +96.12 yks.

Palautus%: 111.49%

Panosten ka: 2.56 yks.

Vetoja: 327

Pisteitä: 873

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 »

Minä taas ihmettelen lähinnä sitä noissa hurjissa arbijutuissa, että missä ihmeen lafkassa te muka arbittelette, kun ihan normaalilla vedonlyönnillä saa nykyään "kiitos, et ole soveltuva asiakkaaksemme" -tyyppisen viestin melkeinpä kaikilta bookkereilta alta kuukauden (pl. aasiabookkerit, pörssit, canbet ja Pinny). Useammalla kilolla kun arbittelee, niin ihme on, jos ei ole lappu luukulla vähintään yhtä nopeasti. Kun vielä otetaan huomioon, että pääosin nuo arbituskelpoiset kertoimet löytyy juurikin niiltä surkimusbookkerreilta, jotka eivät viitsi kertoimia laskea, vaan mieluummin rajoittavat asiakaskuntaansa ihan typeryyteen saakka.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...

Minikommentit


jarihfi
Jäsen
Viestit: 222
Liittynyt: 14.07.2004, 23:20
Pisteitä: 3

Viesti Kirjoittaja jarihfi »

lammpa-1 kirjoitti:Kun vielä otetaan huomioon, että pääosin nuo arbituskelpoiset kertoimet löytyy juurikin niiltä surkimusbookkerreilta, jotka eivät viitsi kertoimia laskea, vaan mieluummin rajoittavat asiakaskuntaansa ihan typeryyteen saakka.
Sekä näiltä "maksuvaikeuksia jo vuodesta 200x alkaen"-kerhon bookkereilta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Strat
Jäsen
Viestit: 397
Liittynyt: 06.05.2003, 11:38
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Strat »

Pienemmällä rollilla voi saada suuremman prosentuaalisen tuoton, 30% 10K:lla vaatii jo kyllä sen että osaa itse löytää sellaisia arbitraaseja joita palvelut eivät kykene löytämään tai sitten riskinhallinnassa on puutteita (pelataan "liikaa" palppeja yms.). Rollin kasvaessa tuo tuottoprosentti sitten väistämättä laskee samalla, tosin nettotuotto kasvaa. Middlet voivat vaikuttaa, itse en pelaa kuin positiiviset tai erittäin vähän negatiiviset middlet pois. Samoin bonarit voi vaikuttaa, viime kuukausina ollut tosi hintsusti mitään hyviä bonareita tarjolla.

Tunnen kavereita jotka pystyvät jatkuvasti £10K kuukausituottoihin mutta rolli on iso (yli 200K) ja muutaman palvelun lisäksi ovat onnistuneet löytämään markkinoilta siivun joita palvelut eivät kata.

Valitettavasti noihin lammpa-1:n kaltaisiin kysymyksiin "missä/miten pelaatte arbitraasinne" ei ymmärrettävästi voi vastata koska kokonaisarbikakulle riittää jo nyt ihan tarpeeksi jakajia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MacGyver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1198
Liittynyt: 05.12.2003, 03:14

Tuotto: -273.30 yks.

Palautus%: 91.30%

Panosten ka: 18.58 yks.

Vetoja: 169

Pisteitä: 765
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MacGyver »

Veikkaisin että suurin osa prosurettajista käyttävät apuna "kuumia" vihjelähteitä joissa kertoimet romahtavat lähes 100% varmasti. Esim http://www.bettingadvice.com/showPredic ... idMenu=120 . Tuolta kun esim Arbiteren kohteisiin tykittää hyvissä ajoin kunnon panokset ja viikonloppuna todnäk (75%) voi suretella 1-2% tuotolla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eltzu
Jäsen
Viestit: 435
Liittynyt: 24.04.2003, 22:26
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eltzu »

Olen muutaman kerran käynyt vielä tuolla tumpin sivulla ja entistä enemmän paistaa läpi ettei hän halua kertoa kovinkaan paljoa miten hän käytännössä kassaansa kasvattaa, ei ennen eikä jälkeen. Kuinka moni teistä uskaltasi antaa edes pientä omaisuutta sellaisen ihmisen käsiin? Kyl tässä on aivan liikaa outoja ilmiöitä ja ristiriitaisuuksia kun tarkemmin pysähtyy miettimään mitä on aiemmin sanottu blogissa ja myöhemmin tehty/sanottu. Alan kyllä kallistumaan entistä enemmän Stratin kantaan eli ei taida olla ensimmäinen eikä viimeinenkään rahankeräys huijaus...

http://arbitraasi.blogspot.com/2009/04/ ... rassa.html

Lyhyesti sanottuna:"Tuote ei vastaa kuvausta." ... tai ehkä tuon (hänen) darran verran kun toisten rahat on kulutettu kylpylässä. :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Tuskin tässä huijaamisesta on kyse, ei ainakaan wikipedian määritelmän mukaan: "Huijaus on tahallinen yritys saada kohdeyleisö uskomaan, että jokin huijarin vääräksi tietämä asia on totta.".

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


lammpa-1
Avatar
Jäsen
Viestit: 2186
Liittynyt: 20.01.2007, 11:16

Tuotto: +96.12 yks.

Palautus%: 111.49%

Panosten ka: 2.56 yks.

Vetoja: 327

Pisteitä: 873

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 »

playerone kirjoitti:Tuskin tässä huijaamisesta on kyse, ei ainakaan wikipedian määritelmän mukaan: "Huijaus on tahallinen yritys saada kohdeyleisö uskomaan, että jokin huijarin vääräksi tietämä asia on totta.".
Ei taida kuitenkaan wikipedialla olla rosiksessa paljon painoarvoa???

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...

Minikommentit


MacGyver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1198
Liittynyt: 05.12.2003, 03:14

Tuotto: -273.30 yks.

Palautus%: 91.30%

Panosten ka: 18.58 yks.

Vetoja: 169

Pisteitä: 765
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MacGyver »

"9. huhtikuuta 2009
Uusi puhelin
Laitoin uuden puhelimen tilaukseen, nii onnistuu jatkossa vetojen lyöminen matkanpäältäkin, tän pitäis vaikuttaa positiivisesti tuotto-odotuksiin. Tänään koitan rakentaa Blues - Kalpa peliin Arbia lyömällä eka bluesille 1 ja odotan bluesin alun maaleja (taattua tavaraa runkosarjasta), jonka jälkeen lyön kalpalle ja tasuriin pienemmillä panoksilla kun livevedon kertoimet nousevat.

Nii ja tässä puhelimen mitä oon kuolannu jo pitkää mut nyt vasta laitoin tilaukseen:
http://kauppa.nokia.fi/nokia-fi/product ... ture=fi-FI "

Kaverilla ei taida hissi nousta edes puoleenväliin.. :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


thorn
Jäsen
Viestit: 1710
Liittynyt: 17.09.2003, 16:43

Tuotto: +56.25 yks.

Palautus%: 110.50%

Panosten ka: 2.79 yks.

Vetoja: 192

Pisteitä: 369
Viesti:

Viesti Kirjoittaja thorn »

Strat kirjoitti:Pienemmällä rollilla voi saada suuremman prosentuaalisen tuoton, 30% 10K:lla vaatii jo kyllä sen että osaa itse löytää sellaisia arbitraaseja joita palvelut eivät kykene löytämään tai sitten riskinhallinnassa on puutteita (pelataan "liikaa" palppeja yms.). Rollin kasvaessa tuo tuottoprosentti sitten väistämättä laskee samalla, tosin nettotuotto kasvaa. Middlet voivat vaikuttaa, itse en pelaa kuin positiiviset tai erittäin vähän negatiiviset middlet pois. Samoin bonarit voi vaikuttaa, viime kuukausina ollut tosi hintsusti mitään hyviä bonareita tarjolla.

Tunnen kavereita jotka pystyvät jatkuvasti £10K kuukausituottoihin mutta rolli on iso (yli 200K) ja muutaman palvelun lisäksi ovat onnistuneet löytämään markkinoilta siivun joita palvelut eivät kata.

Valitettavasti noihin lammpa-1:n kaltaisiin kysymyksiin "missä/miten pelaatte arbitraasinne" ei ymmärrettävästi voi vastata koska kokonaisarbikakulle riittää jo nyt ihan tarpeeksi jakajia.
En voi mitenkään uskoa, että voivat 10,000 punnan tuottoihin säännöllisesti pystyä. Kai noihin joitain riskejäkin liittyy kun pelataan pelkkiä traaseja 200,000 punnan kassalla?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

MacGyver kirjoitti: Kaverilla ei taida hissi nousta edes puoleenväliin.. :roll:
Joo nyt on kyllä sellanen suunnitelma, ettei ihan kaikki muumit ole enää laaksossa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


chang
Jäsen
Viestit: 363
Liittynyt: 27.03.2006, 13:51
Pisteitä: 34

Viesti Kirjoittaja chang »

thorn kirjoitti:.

En voi mitenkään uskoa, että voivat 10,000 punnan tuottoihin säännöllisesti pystyä. Kai noihin joitain riskejäkin liittyy kun pelataan pelkkiä traaseja 200,000 punnan kassalla?
Kyllä tuo on mahdollista. Tunnen erään hyvin läheisen joka on pystynyt samaan. Jossain vaiheessa vaan loppuivat tuttavat ja kaverit, kun on vähän erakkomainen tyyppi :lol:

-chang

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jk
Jäsen
Viestit: 320
Liittynyt: 05.07.2003, 18:23
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jk »

Tarvii kertoa arbitraasivedonlyöjän arjesta yksi mielenkiintoinen anekdootti. Pelasin kertoimella 1,9 vedonvälittäjälle X, lajia X. Yhtäkkiä markkina takaus loppui takaajalla X, ja Betfairilla ei enää saanut vetoa suljettua järkevään hintaan. Ok, jäi 300 Eur veto, vastaan 500 Eur voitto, jolloin mahdollinen voitto oli siis 500 Eur. Markkinat eivät olleet vielä tuolloin viisaat, ja veto kuin veto päättyi Betfairilla hävityksi. Vähän jännitin tuota vetoa, mutta turhaan, 500 Eur voitin. Siis, aika hyvä kerroin kertoimella 1,9, jonka pelasin. Täytyy sanoa sitä, että joskus arbitraasivedonlyöjän tarvii kantaa riskiä...

Edit. Yhdys-sana

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eltzu
Jäsen
Viestit: 435
Liittynyt: 24.04.2003, 22:26
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eltzu »

Täytyy nyt laittaa kädet ristiin ja rukoilla että hän todellakin sai uuden puhelimen, nimittäin älypuhelimen! :D Kohtahan meiltä hupi loppuu jos hän kerkeää muutamassa viikossa tuhota kassan ja laittaa sivuston kiinni.

Vaikea kyllä uskoa että hänellä olisi pidempi kokemus (2v?) vedonlyönnin maailmasta vaan pikemminkin:"Hmmm... mites tää, tai tää... Hei, nyt mä kekkasin!!! ... taino on tos vähän riskiä, mut ei se haittaa ku mul on tää systeemi/peruste kuitekin. Luotetaan siihen, joo, jee! Ei tätä tarttea miettiä enempiä." Ihan niinkuin minä alkuaikoina. :)

http://www.youtube.com/watch?v=9777aBSc ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=Kz1nR4uu ... re=related

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Turner
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 29.12.2004, 11:21
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Turner »

Hah...se siitä sitten! Odotettu päätös kusetukselle, tosin selitys on kyllä mitä naurettavin :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin