Tänään on 28.03.2024, 17:07.

Livetysketju - muut lajit

Raportoi katsomistasi peleistä sekä pelaa ottelun jälkipelit täällä.
Vastaa Viestiin
TheSavageSam
Avatar
Jäsen
Viestit: 448
Liittynyt: 27.02.2008, 13:07

Tuotto: -5.61 yks.

Palautus%: 93.15%

Panosten ka: 2.41 yks.

Vetoja: 34

Pisteitä: 20
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja TheSavageSam »

erik kirjoitti:Todettakoon vielä että peli oli muutenkin vähintään yhtä fyysinen kun kotoinen sm-liiga peli.
Okei, elikkäs aivan triviaalina ei siis voi kyseisen ottelu parin Undereita pitää, jos peli fyysistä. Fyysistä peliä kun seuraa pakostakin jäähyjä ja myöskin sitten niitä parempia tilanteita. Lisätukena myöskään maalivahdit eivät ole sarjan huippua kuten toisessa otteluparissa, vaan parempaa keskitasoa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minulla on kaikki aika tässä maailmassa. Ja koska aika on rahaa, niin minulla on kaikki rahat tässä maailmassa.

Minikommentit


erik
Jäsen
Viestit: 2040
Liittynyt: 25.07.2004, 12:46
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja erik »

TheSavageSam kirjoitti:
erik kirjoitti:Todettakoon vielä että peli oli muutenkin vähintään yhtä fyysinen kun kotoinen sm-liiga peli.
Okei, elikkäs aivan triviaalina ei siis voi kyseisen ottelu parin Undereita pitää, jos peli fyysistä. Fyysistä peliä kun seuraa pakostakin jäähyjä ja myöskin sitten niitä parempia tilanteita. Lisätukena myöskään maalivahdit eivät ole sarjan huippua kuten toisessa otteluparissa, vaan parempaa keskitasoa.
En oikein ymmärrä kysymystä, mutta yritän vastata...Tässä yksittäisessä pelissä oli tosiaan paljon jäähyjä ja molemmat joukkueet pelasivat varsin avointa peliä ottaen huomioon pelin ison panoksen. HV71 taisi pelata kaksi kertaa 5-3 vastaan mutta osa Intiaanien jäähyistä vihellettiin varsin heppoisin perustein.

En ole mikään asiantuntija Ruotsi-kiekon suhteen mutta Liv loistava playoffmaalivahti ja Holmqvist mahdollisesti Elitserienin paras maalivahti, siis ystäväni mielestä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jantta
Jäsen
Viestit: 241
Liittynyt: 31.01.2003, 11:47
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Jantta »

Pine Chip kirjoitti:
Jantta kirjoitti:
Henkka kirjoitti:Tenute Hancock Ling
S Helenius Nielikäinen

Tänään revitään näädiltä päät irti juurineen. Varsinkin siltä hintti-Alikoskelta.
Niin, olishan siinä edes vähän vaihtelua tähän tylsään totuttuun tapaan, jossa Kärpät-Jokerit -sarjan päätteeksi aina tippuu vaa Jokruvalkan pää ...juurineen...... Ragsilan giimaan -----> Ja Kärpät ml konttiin jo valmiiksi, liekö mahtuu edes enää.
Sulta onkin tullut monta vihjettä tänne..... 8--)
Tokihan olet jo melkoinen arvostettu veteraani palstalla, mutta silti haluaisin kuulla viestisi pointin....

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Crueman
Jäsen
Viestit: 943
Liittynyt: 04.05.2006, 10:00
Pisteitä: 110

Viesti Kirjoittaja Crueman »

TheSavageSam kirjoitti:Onpas helppoa tämä Elitserienin ennustaminen. Färje teki iloisesti 14s ennen loppua tarvittavan maalin ja sen jälkeen vielä toisenkin, niin mikäs siinä. 8--) 4/5 oikein.
Jep, itsellä Skellefteå +0.5 lepikkoon ja viimeisen erän katsoneena voi sanoa että melkein pani v-tuttamaan. :) Viimeisen kympin aikana kertaalleen noin metristä täysin tyhjästä maalista yli, sekä lähes täyden kahden minuutin 5-3 yv:n missaaminen. Sitten kruununa Koskenkorva ei saa vastahyökkäyksessä kiekkoa haltuun 20s ennen loppua, pitkä kiekko, aloitus omiin ja siitä karkki yläpeltiin. :x

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Pine Chip
Avatar
Jäsen
Viestit: 1547
Liittynyt: 09.05.2008, 10:44
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Pine Chip »

Jokohan siellä Jyppilässä pelätään pahinta ....;)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minun mielestäni otan HARKITTUJA riskejä, se on vallan muuta kuin hätiköintiä (NHL,SM-liiga&Premier League,Championship ja VEIKKAUSLIIGA)

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Viesti Kirjoittaja Hese »

Ainakin torstaina Jypin mylly alkoi väsyä ottelun edetessä, ja Tepsi voitti vieraat jopa luistelussa. Katsotaan, olisi varsin maukas yllätys.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TheSavageSam
Avatar
Jäsen
Viestit: 448
Liittynyt: 27.02.2008, 13:07

Tuotto: -5.61 yks.

Palautus%: 93.15%

Panosten ka: 2.41 yks.

Vetoja: 34

Pisteitä: 20
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja TheSavageSam »

Crueman kirjoitti:
TheSavageSam kirjoitti:Onpas helppoa tämä Elitserienin ennustaminen. Färje teki iloisesti 14s ennen loppua tarvittavan maalin ja sen jälkeen vielä toisenkin, niin mikäs siinä. 8--) 4/5 oikein.
Jep, itsellä Skellefteå +0.5 lepikkoon ja viimeisen erän katsoneena voi sanoa että melkein pani v-tuttamaan. :) Viimeisen kympin aikana kertaalleen noin metristä täysin tyhjästä maalista yli, sekä lähes täyden kahden minuutin 5-3 yv:n missaaminen. Sitten kruununa Koskenkorva ei saa vastahyökkäyksessä kiekkoa haltuun 20s ennen loppua, pitkä kiekko, aloitus omiin ja siitä karkki yläpeltiin. :x
Jeps. Tänään kyllä pudotti ittenikin taas maan pinnalle tuo Skelle. Tuli pelattua Skelleä kunnon tasoituksella ja hohhoijaa... On niin kaameessa kuosissa tuo Skellen peli välillä, että ei voi uskoa todeksi. Nyt on tullut pari ottelua katsottua netin kautta ja ihmetyttää että mitä ihmettä kun 5vs5 Färje pyörittää kuin ylivoimaa ja Skellen pelaajat ei ees mee kiinni äijiin. Tiedä sitten onko tuomarilinja niin erilaista, mutta SM-liigassa olisi jo aikaa sitten torpattu laitaan siniviivalta alkaen. Samoin kaikki syötöt tuntuvat menevän aivan harakoille. Tai oikeastaan ne eivät ole syöttöjä, kunhan vain roiskivat sitä kiekkoa jonnekin päin(yleensä eivät saa edes omalta alueelta pois).

Ja juu, jonniinverran taas vituttaapi. :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minulla on kaikki aika tässä maailmassa. Ja koska aika on rahaa, niin minulla on kaikki rahat tässä maailmassa.

Minikommentit


HR Juz
Jäsen
Viestit: 2433
Liittynyt: 17.08.2006, 14:59

Tuotto: +755.32 yks.

Palautus%: 102.12%

Panosten ka: 7.33 yks.

Vetoja: 4853

Pisteitä: 8681

Viesti Kirjoittaja HR Juz »

TheSavageSam kirjoitti:
Crueman kirjoitti:
TheSavageSam kirjoitti:Onpas helppoa tämä Elitserienin ennustaminen. Färje teki iloisesti 14s ennen loppua tarvittavan maalin ja sen jälkeen vielä toisenkin, niin mikäs siinä. 8--) 4/5 oikein.
Jep, itsellä Skellefteå +0.5 lepikkoon ja viimeisen erän katsoneena voi sanoa että melkein pani v-tuttamaan. :) Viimeisen kympin aikana kertaalleen noin metristä täysin tyhjästä maalista yli, sekä lähes täyden kahden minuutin 5-3 yv:n missaaminen. Sitten kruununa Koskenkorva ei saa vastahyökkäyksessä kiekkoa haltuun 20s ennen loppua, pitkä kiekko, aloitus omiin ja siitä karkki yläpeltiin. :x
Jeps. Tänään kyllä pudotti ittenikin taas maan pinnalle tuo Skelle. Tuli pelattua Skelleä kunnon tasoituksella ja hohhoijaa... On niin kaameessa kuosissa tuo Skellen peli välillä, että ei voi uskoa todeksi. Nyt on tullut pari ottelua katsottua netin kautta ja ihmetyttää että mitä ihmettä kun 5vs5 Färje pyörittää kuin ylivoimaa ja Skellen pelaajat ei ees mee kiinni äijiin. Tiedä sitten onko tuomarilinja niin erilaista, mutta SM-liigassa olisi jo aikaa sitten torpattu laitaan siniviivalta alkaen. Samoin kaikki syötöt tuntuvat menevän aivan harakoille. Tai oikeastaan ne eivät ole syöttöjä, kunhan vain roiskivat sitä kiekkoa jonnekin päin(yleensä eivät saa edes omalta alueelta pois).

Ja juu, jonniinverran taas vituttaapi. :D
Onneks tuli vedeltyä sitä Färjen 4-0 sarjavoittoa :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TheSavageSam
Avatar
Jäsen
Viestit: 448
Liittynyt: 27.02.2008, 13:07

Tuotto: -5.61 yks.

Palautus%: 93.15%

Panosten ka: 2.41 yks.

Vetoja: 34

Pisteitä: 20
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja TheSavageSam »

HR Juz kirjoitti:Onneks tuli vedeltyä sitä Färjen 4-0 sarjavoittoa :)
Jeps. Hyvässä lykyssä ei kerkeä aivan kaikkia rahojaan hävitä. Siis siinä tapauksessa että ei tule lyötyä vetoa kuin neljään otteluun. :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minulla on kaikki aika tässä maailmassa. Ja koska aika on rahaa, niin minulla on kaikki rahat tässä maailmassa.

Minikommentit


khazam
Avatar
Jäsen
Viestit: 34
Liittynyt: 14.03.2008, 13:53
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja khazam »

Who let the dogs out ?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jone29
Jäsen
Viestit: 67
Liittynyt: 23.03.2005, 17:45
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Jone29 »

Kiitän Cruemania viime yön voitokkaista NHL-vihjeistä. Pahan notkahduksen kokenut palautukseni nousi jo lähes plussan puolelle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TheSavageSam
Avatar
Jäsen
Viestit: 448
Liittynyt: 27.02.2008, 13:07

Tuotto: -5.61 yks.

Palautus%: 93.15%

Panosten ka: 2.41 yks.

Vetoja: 34

Pisteitä: 20
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja TheSavageSam »

FÄRJESTAAAAAAD

Kovassa iskussa tuo Skellefteå, kun johti jo 0-2, mutta nyt on jo tilanne tasoissa. Itseltä jäi tuo vihjattu sure ottamatta, joten jännättävää riittää tässäkin, että osuuko se 4-0 ottelusarjaveto vai ei. :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minulla on kaikki aika tässä maailmassa. Ja koska aika on rahaa, niin minulla on kaikki rahat tässä maailmassa.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Jep, nyt Färjelle maalia!

Itellä unohtui viime minuutille "suretukset" ja iskin nopsaan Pinnylle Skelle ml ja tasuria. Tasuri napsahtikin, joten nyt saisi jo Färje taas voittaa mun puolestani :)

Frölunda sit tänään vähän petti, mutta eiköhän se tuosta vielä taas paremmaksi muutu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TheSavageSam
Avatar
Jäsen
Viestit: 448
Liittynyt: 27.02.2008, 13:07

Tuotto: -5.61 yks.

Palautus%: 93.15%

Panosten ka: 2.41 yks.

Vetoja: 34

Pisteitä: 20
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja TheSavageSam »

JussiQ kirjoitti:Frölunda sit tänään vähän petti, mutta eiköhän se tuosta vielä taas paremmaksi muutu.
Jooh, no omilla arviolla ei tainnut olla Frölunda edes pelattava, mutta tänään vähän jäi nämä vedot tosiaan. Tietty sarjavedon kannalta olis ollu kiva jos Frölunda olis vieny.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minulla on kaikki aika tässä maailmassa. Ja koska aika on rahaa, niin minulla on kaikki rahat tässä maailmassa.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Jep, en tohon tosiaa tänää mitään pelannut, sarjavetoa jännäillään :) + Niskalan otteita seurataan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TheSavageSam
Avatar
Jäsen
Viestit: 448
Liittynyt: 27.02.2008, 13:07

Tuotto: -5.61 yks.

Palautus%: 93.15%

Panosten ka: 2.41 yks.

Vetoja: 34

Pisteitä: 20
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja TheSavageSam »

Jep jep, rahat kaappiin. Jokusen euron enemmän tienasin ottamalla riskin ja "unohtamalla" suren, mutta oli aikas jännät paikat tänään sen ansiosta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minulla on kaikki aika tässä maailmassa. Ja koska aika on rahaa, niin minulla on kaikki rahat tässä maailmassa.

Minikommentit


manohman
Jäsen
Viestit: 603
Liittynyt: 19.11.2004, 18:34
Pisteitä: 44

Viesti Kirjoittaja manohman »

Voiko olla surkeampaa pelaajaa kuin Mikael forssel?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RedDevilKarra
Jäsen
Viestit: 359
Liittynyt: 14.12.2003, 18:53
Pisteitä: 20
Paikkakunta: Sotkamo

Viesti Kirjoittaja RedDevilKarra »

manohman kirjoitti:Voiko olla surkeampaa pelaajaa kuin Mikael forssel?
Onneksi on sheriffi. Kuqin olisi ehdottomasti pitänyt aloittaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TheSavageSam
Avatar
Jäsen
Viestit: 448
Liittynyt: 27.02.2008, 13:07

Tuotto: -5.61 yks.

Palautus%: 93.15%

Panosten ka: 2.41 yks.

Vetoja: 34

Pisteitä: 20
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja TheSavageSam »

Näköjään ei osuttu tällä kertaa otteluparin Frölunda-HV71 sarjavedossa. Aina ei voikaan osua. Positiivista kuitenkin, että omilla arvioilla löytyi pelejä HV71:n puolesta noihin HV:n voittamiin osaotteluihin. (Vaikka ei tullutkaan vihjattua kiireiden takia.)

Omat touhut tältä jääkiekkokaudelta alkavat olla likimain tässä. Kenties vielä jotain arvioita heitän finaalisarjaan ja mahdollisesti myös itse otteluihin. Tällä kokemuksella kuitenkin jäi hyvä maku PlayOffeista ja erityisesti tuli opittua uutta. 8--)

Ensi kaudella jatketaan jälleen jääkiekon parissa ja toivottavasti entistä paremmilla arvioilla ja uusien liigojen kera. Hyvää kesää joka iikalle!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minulla on kaikki aika tässä maailmassa. Ja koska aika on rahaa, niin minulla on kaikki rahat tässä maailmassa.

Minikommentit


KilgoreTrout
Jäsen
Viestit: 2066
Liittynyt: 27.10.2006, 20:29

Tuotto: -13.75 yks.

Palautus%: 98.34%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 280

Pisteitä: 532
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja KilgoreTrout »

Gay-RD ja paitsiomaali :twisted:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TheSavageSam
Avatar
Jäsen
Viestit: 448
Liittynyt: 27.02.2008, 13:07

Tuotto: -5.61 yks.

Palautus%: 93.15%

Panosten ka: 2.41 yks.

Vetoja: 34

Pisteitä: 20
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja TheSavageSam »

Nyt kyllä näyttää hyvältä tuon Färjestadin kannalta. Johtaa siis voitoin 2-1 ja seuraavat kaksi ottelua kotona. Harmittaa vain se, että en itse tehnyt kuten Clubin puolella vihjasin, eli vanha veto surettamalla pois ja muutamaa tulovetoa kehiin. 4-1 ja 4-2 tulokset ovat nyt harvinaisen lähellä, mutta saa nähdä miten käy.

Tänään tosiaan näkyy taas Kanal5:lla tuo ottelu, jonka meinasin nettistreamista katsoa. Kahdeksalta alkaa. Ei olekaan tullut tähän mennessä vielä seurattua finaalisarjaa muuten kuin ElitserienTV:n maaliraporttien kautta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minulla on kaikki aika tässä maailmassa. Ja koska aika on rahaa, niin minulla on kaikki rahat tässä maailmassa.

Minikommentit


btah
Jäsen
Viestit: 234
Liittynyt: 20.06.2004, 15:41
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja btah »

Alvesilta hyvä syöttö :!: Ruskeat kirjekuoret taas vaihtaneet omistajaansa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Färjestads BK.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RedDevilKarra
Jäsen
Viestit: 359
Liittynyt: 14.12.2003, 18:53
Pisteitä: 20
Paikkakunta: Sotkamo

Viesti Kirjoittaja RedDevilKarra »

Rantaruotsalaiset menettivät momentuminsa, Ässät vie ratkaisevan ja Tami heittää hanskat naulaan lopullisesti.
Vähän v*tuttaa kun oli KalPa + Sport ML tuplana.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikkou
Jäsen
Viestit: 2128
Liittynyt: 14.01.2003, 00:21
Pisteitä: 11
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikkou »

RedDevilKarra kirjoitti:Rantaruotsalaiset menettivät momentuminsa, Ässät vie ratkaisevan ja Tami heittää hanskat naulaan lopullisesti.
Perus

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin