Tänään on 28.03.2024, 21:19.

Tietäjät

Keskustelua maksullisista vihjepalveluista.
Vastaa Viestiin
winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Viesti Kirjoittaja winorloose »

Tietäjät ovat päivittäneet näköjään hintaa 1,67e/min. -> 1,95e/min.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mario66
Jäsen
Viestit: 309
Liittynyt: 24.05.2004, 12:04
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mario66 »

winorloose kirjoitti:Tietäjät ovat päivittäneet näköjään hintaa 1,67e/min. -> 1,95e/min.
Kyllä. Ja samaan aikaan palautusprosentti laskenut selkeästi.

Eivät enää viitsi julkaista edes lupaamaansa osavuosikatsausta, ratsastavat ainoastaan useamman vuoden tuloksilla (tärkeitä toki nekin, mutta jokaista sijoittajaa kiinnostaa myös esim. kuluvan vuoden luvut).

Tietäjiä ei muuten kiinnosta ehdotuksista huolimatta tarjota asiakkailleen kuukausipaketteja tms, jotka palvelisivat niin heitä kuin heidän asiakkaitaankin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

If you`re not gonna shoot, you`ll always miss.

Minikommentit


zot
Avatar
Jäsen
Viestit: 1007
Liittynyt: 12.06.2008, 21:25

Tuotto: +30.61 yks.

Palautus%: 107.58%

Panosten ka: 1.72 yks.

Vetoja: 235

Pisteitä: 965
Paikkakunta: Äärikeskusta

Viesti Kirjoittaja zot »

mario66 kirjoitti:
winorloose kirjoitti:Tietäjät ovat päivittäneet näköjään hintaa 1,67e/min. -> 1,95e/min.
Kyllä. Ja samaan aikaan palautusprosentti laskenut selkeästi.

Eivät enää viitsi julkaista edes lupaamaansa osavuosikatsausta, ratsastavat ainoastaan useamman vuoden tuloksilla (tärkeitä toki nekin, mutta jokaista sijoittajaa kiinnostaa myös esim. kuluvan vuoden luvut).

Tietäjiä ei muuten kiinnosta ehdotuksista huolimatta tarjota asiakkailleen kuukausipaketteja tms, jotka palvelisivat niin heitä kuin heidän asiakkaitaankin.
Asia ei tosin minulle kuulu mutta kyllähän tämä peräänkuulutettu raportti on julkaistu (email 2.5.2009):

PITKÄVETO 2009 (4kk)
Vuodesta 2009 on kulunut neljä kuukautta, joten on aika julkaista totuuteen perustuva pitkävedon 1/3 vuosiraportti.

Neljän kuukauden jälkeen palautus on 105,34%.
32 nippuriviä (viisinkertainen panos), joista osunut 16 yhteiskertoimella 32,44.
477 normaalin panostuksen riviä, joista osunut 146 yhteiskertoimella 508,81.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

WARNING: Keyboard Not Attached. Press F10 to Continue

Minikommentit


happypunter
Jäsen
Viestit: 341
Liittynyt: 17.01.2003, 14:00
Pisteitä: 13

Viesti Kirjoittaja happypunter »

zot kirjoitti:
mario66 kirjoitti:
winorloose kirjoitti:Tietäjät ovat päivittäneet näköjään hintaa 1,67e/min. -> 1,95e/min.
Kyllä. Ja samaan aikaan palautusprosentti laskenut selkeästi.

Eivät enää viitsi julkaista edes lupaamaansa osavuosikatsausta, ratsastavat ainoastaan useamman vuoden tuloksilla (tärkeitä toki nekin, mutta jokaista sijoittajaa kiinnostaa myös esim. kuluvan vuoden luvut).

Tietäjiä ei muuten kiinnosta ehdotuksista huolimatta tarjota asiakkailleen kuukausipaketteja tms, jotka palvelisivat niin heitä kuin heidän asiakkaitaankin.
Asia ei tosin minulle kuulu mutta kyllähän tämä peräänkuulutettu raportti on julkaistu (email 2.5.2009):

PITKÄVETO 2009 (4kk)
Vuodesta 2009 on kulunut neljä kuukautta, joten on aika julkaista totuuteen perustuva pitkävedon 1/3 vuosiraportti.

Neljän kuukauden jälkeen palautus on 105,34%.
32 nippuriviä (viisinkertainen panos), joista osunut 16 yhteiskertoimella 32,44.
477 normaalin panostuksen riviä, joista osunut 146 yhteiskertoimella 508,81.
Hauskasti muotoiltu. Asia ei minullekaan kuulu mutta mulle tuli mieleen Jäätteenmäki tästä, puhuvat ilmeisesti niin totuutta kuin osaavat.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Para ver o arco-íris, é preciso não temer a chuva.

Minikommentit


mario66
Jäsen
Viestit: 309
Liittynyt: 24.05.2004, 12:04
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mario66 »

zot kirjoitti:
mario66 kirjoitti:
winorloose kirjoitti:Tietäjät ovat päivittäneet näköjään hintaa 1,67e/min. -> 1,95e/min.
Kyllä. Ja samaan aikaan palautusprosentti laskenut selkeästi.

Eivät enää viitsi julkaista edes lupaamaansa osavuosikatsausta, ratsastavat ainoastaan useamman vuoden tuloksilla (tärkeitä toki nekin, mutta jokaista sijoittajaa kiinnostaa myös esim. kuluvan vuoden luvut).

Tietäjiä ei muuten kiinnosta ehdotuksista huolimatta tarjota asiakkailleen kuukausipaketteja tms, jotka palvelisivat niin heitä kuin heidän asiakkaitaankin.
Asia ei tosin minulle kuulu mutta kyllähän tämä peräänkuulutettu raportti on julkaistu (email 2.5.2009):

PITKÄVETO 2009 (4kk)
Vuodesta 2009 on kulunut neljä kuukautta, joten on aika julkaista totuuteen perustuva pitkävedon 1/3 vuosiraportti.

Neljän kuukauden jälkeen palautus on 105,34%.
32 nippuriviä (viisinkertainen panos), joista osunut 16 yhteiskertoimella 32,44.
477 normaalin panostuksen riviä, joista osunut 146 yhteiskertoimella 508,81.
Ok, pahoitteluni. Itse en ole sähköpostejani käynyt vielä lukemassa, kun näemmä eilen on kyseinen raportti julkaistu.
Aiemmin Tietäjillä oli kuitenkin tapana julkaista raportti neljännesvuosittain. Nyt on tainnut kolmen kuukauden jälkeen olla liian huonot tulokset, joten on ollut pakko ottaa vielä neljäs kuukausi mukaan. No, parempi nyt kuin ei ollenkaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

If you`re not gonna shoot, you`ll always miss.

Minikommentit


Hano
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 05.05.2008, 17:12
Pisteitä: 9

Re: Tietäjät

Viesti Kirjoittaja Hano »

Jollei kohta ala sataa rahaa kaatamalla, taitaa tämän pojan kassa olla taivasalla. Mukavan 30 betsin kuopan ovat tehneet tässä parissa viikossa. Viime keskiviikkona oltais saatu pari nippuriviä kiinni, mutta en tietenkään ehtinyt asettaa vetoja ajoissa kun olin reissussa! No onneks noita "Get even"-betsejä on tulossa lähiaikoina lisää, Tietäjien tyylin tuntien.

Ei helvetti, tili tyhjäks, mitä vittua, mitä väliä?!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Kun keskustelet vedonlyönnistä, kuuntele vain niitä miehiä, joiden oven poliisi on murtanut vähintään kahdesti"
-Bob Martin, legendaarinen kertoimenlaskija Las Vegasista

Minikommentit


erik
Jäsen
Viestit: 2040
Liittynyt: 25.07.2004, 12:46
Pisteitä: 0

Re: Tietäjät

Viesti Kirjoittaja erik »

[quotEe="Hano"]Jollei kohta ala sataa rahaa kaatamalla, taitaa tämän pojan kassa olla taivasalla. Mukavan 30 betsin kupan ovat tehneet tässä parissa viikossa. Viimekeskiviikkona oltais saatu pari nippuriviä kiinni, mutta en tietenkään ehtinyt asettaa vetoja ajoissa kun olin reissussa! No onneks noita "Get even"-betsejä on tulossa lähiaikoina lisää, Tietäjien tyylin tuntien.

Ei helvetti, tili tyhjäks, mitä vittua, mitä väliä?![/quote]

Itse alkanut pelaamaan heidän vihjeidensä mukaan 9/6 alkaen, vetoja takana 28. Joku yksittäinen pesis petsi jäänyt lyömättä joka olisi sitäpaitsi ollut voitollinen. 20/6 jäi kokonaan ymmärettävästi peesamatta koska olin mökkeilemässä. Sijoittanut olen heidän vihjeisiinsä n. 5500€ ja voitolla ollaan 177€, eli melkein yhden vedon verran(200). Vedoista olen suuren osan jättänyt sisään Pinnaclelle ja Betfairille. Olen pelannut kaikki heidän vihjeensä oman panostason 4/10 mukaan, joitain yksittäisiä longshotteja pienemmällä.

EDIT

Eli korjaus päivämäärään(18/6-->20/6).

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut erik, 21.06.2009, 13:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Minikommentit


Hano
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 05.05.2008, 17:12
Pisteitä: 9

Re: Tietäjät

Viesti Kirjoittaja Hano »

Jaa. Mä alotin pelaan (taas pienen tauon jälkeen) 4.6.2009. Vetoja on tullut 56 kpl, palautusprosentti 58%. Pelaan suurimman osan singeleinä markkinoiden parhaalle kertoimelle. Käytän panostussysteemiä 1xp apupeleille, 3xp runkopeleille ja 5xp nippuriveille. Ainoastaan kolmen päivän 17.6-19.6 vedot on jääny tekekemättä. Ilmeisesti nämä päivät on ollut sitten niitä pankkipäiviä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Kun keskustelet vedonlyönnistä, kuuntele vain niitä miehiä, joiden oven poliisi on murtanut vähintään kahdesti"
-Bob Martin, legendaarinen kertoimenlaskija Las Vegasista

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: Tietäjät

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Hano kirjoitti:Jaa. Mä alotin pelaan (taas pienen tauon jälkeen) 4.6.2009. Vetoja on tullut 56 kpl, palautusprosentti 58%. Pelaan suurimman osan singeleinä markkinoiden parhaalle kertoimelle. Käytän panostussysteemiä 1xp apupeleille, 3xp runkopeleille ja 5xp nippuriveille. Ainoastaan kolmen päivän 17.6-19.6 vedot on jääny tekekemättä. Ilmeisesti nämä päivät on ollut sitten niitä pankkipäiviä.
Tarkastin omat T-voittoni ja silleen kyllä huono tuuri sulla, että 17.6. vetäistiin kaksi nippuriviä jotka molemmat kotiin kertoimilla 2.55 ja 1.70 ja suolana haavoihin osui vielä normaalin panostuksen rivi noiden yhdistelmänä. Varmaan parempiakin kertoimia olisi noista saanut, mutta vetäisin ne kännykällä mökiltä koska vähässä on yhtiöt Veikkauksen lisäksi joiden sivut taatusti ei3G:llä pelittää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


naurulocci
Jäsen
Viestit: 486
Liittynyt: 20.04.2007, 11:50
Pisteitä: 1

Re: Tietäjät

Viesti Kirjoittaja naurulocci »

Tuo 1/4 vuosiraporttihan muuttui viimeksi 1/3 vuosiraportiksi koska ilmeisesti 1/4 vuosi oli tappiolla, ja se paikattiin (riskillä?) kuukaudessa. Mitähän seuraavaksi jos menee huonosti? 1/2 vuosiraportti vai pelkkä vuosiraportti? Vaiko 2-5 vuoden raportti jos se olisi voitolla? Siitä alkaen kaikki kun peliehdot paranivat? Siitä alkaen kaikki kun suomi voitti euroviisut? Tällaista on jälkikäteen julkaistava seuranta, joka on teoriassa aina tuolla tavalla "manipuloitavissa" valitsemalla sopivia voitollisia pätkiä. (Suosikki)alikertoimilla ratsastaminen tulee aina jossain vaiheessa tiensä päähän.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jk
Jäsen
Viestit: 320
Liittynyt: 05.07.2003, 18:23
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tampere

Re: Tietäjät

Viesti Kirjoittaja jk »

naurulocci kirjoitti:Tuo 1/4 vuosiraporttihan muuttui viimeksi 1/3 vuosiraportiksi koska ilmeisesti 1/4 vuosi oli tappiolla, ja se paikattiin (riskillä?) kuukaudessa. Mitähän seuraavaksi jos menee huonosti? 1/2 vuosiraportti vai pelkkä vuosiraportti? Vaiko 2-5 vuoden raportti jos se olisi voitolla? Siitä alkaen kaikki kun peliehdot paranivat? Siitä alkaen kaikki kun suomi voitti euroviisut? Tällaista on jälkikäteen julkaistava seuranta, joka on teoriassa aina tuolla tavalla "manipuloitavissa" valitsemalla sopivia voitollisia pätkiä. (Suosikki)alikertoimilla ratsastaminen tulee aina jossain vaiheessa tiensä päähän.
Täysin samaa mieltä. Itse olen pettynyt Tietäjien tarjontaan. Hermoheikko kun olen, mutta vetoja useampi kymmenen vihjettä takana. Jos on 58% palautus, ei sitä muutamat vihjeet hetkauta. Piste.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


hankkija
Jäsen
Viestit: 359
Liittynyt: 04.05.2004, 16:35
Pisteitä: 158
Paikkakunta: Oulu

Re: Tietäjät

Viesti Kirjoittaja hankkija »

Ruotsin superettanista otetut runkokohteet ovat kusseet Tietäjillä kyllä järkiään ainakin nyt kesäkuussa..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Hano
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 05.05.2008, 17:12
Pisteitä: 9

Re: Tietäjät

Viesti Kirjoittaja Hano »

Tein päätöksen, että nyt loppu Tietäjien tukeminen. Pelottaa ajatus tulevista 2-3 nippurivin päivistä, joilla yritetään saada kuoppa täytettyä. On vähän liikaa riskiä mulle.

Vituttaa kun sain tämän kuun alussa kuningasvärisuoran video pokerissa, 2€ panoksella, eli voitin 8000€.. Nyt ne kaikki rahat on valunut parissa viikossa Tietäjien sucker-petseihin. Eikä yhtään ole ollut tuuria matkassa.

No, se oli semmonen lenkki sano Vesalan ventti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Kun keskustelet vedonlyönnistä, kuuntele vain niitä miehiä, joiden oven poliisi on murtanut vähintään kahdesti"
-Bob Martin, legendaarinen kertoimenlaskija Las Vegasista

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: Tietäjät

Viesti Kirjoittaja Mungo »

jk kirjoitti:Hermoheikko kun olen, mutta vetoja useampi kymmenen vihjettä takana. Jos on 58% palautus, ei sitä muutamat vihjeet hetkauta. Piste.
Kannattiko sitä nyt testata useammalla kymmenellä vedolla kun olisi voinut tehdä lopullisen kaiken kattavan analyysin kymmenenkin vedon määrällä? Tai miksi katsoa kymmentäkään kun kaiken voi auringontarkasti analysoida jo yhden all-in vedon tuloksella: paska mikä paska jos ei osu ja se on siinä.

Itse olen tällainen amatööri joka ensin kehitti NHL-osaamista aikanaan noin 10 000 ottelun jälkianalyysilla ja vasta sitten veteli rahalla ensimmäiset NHL-vedot joskus 15 vuotta sitten. Kun takana oli 10 peräkkäistä voitollista kautta tuli mieleen, että ehkä jotain osaankin...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Hano
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 05.05.2008, 17:12
Pisteitä: 9

Re: Tietäjät

Viesti Kirjoittaja Hano »

Jaa että vielä pitäsi heittää rahaa Tietäjien pohjattomaan säkkiin? Oon mä sinne kyllä aikaisemminkin soitellut, useampi sata vetoa tehty tänä vuonna, palautusprosentti 97%. Ja siihen vielä kalliit puhelinlaskut päälle. Ei se vaan maksa vaivaa tehdä kerroinshoppailua joka ikinen työpäivä 1-2h, tavoitteena että saisi joskus sen 1-2% palutuksen kierrättämilleen rahoille. Ei ainakaan tällä pelikassalla. Varsinkin kun tuonkin ajan voisi käyttää todelliseen rahantekoon.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Kun keskustelet vedonlyönnistä, kuuntele vain niitä miehiä, joiden oven poliisi on murtanut vähintään kahdesti"
-Bob Martin, legendaarinen kertoimenlaskija Las Vegasista

Minikommentit


jk
Jäsen
Viestit: 320
Liittynyt: 05.07.2003, 18:23
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tampere

Re: Tietäjät

Viesti Kirjoittaja jk »

Mungo kirjoitti:
jk kirjoitti:Hermoheikko kun olen, mutta vetoja useampi kymmenen vihjettä takana. Jos on 58% palautus, ei sitä muutamat vihjeet hetkauta. Piste.
Kannattiko sitä nyt testata useammalla kymmenellä vedolla kun olisi voinut tehdä lopullisen kaiken kattavan analyysin kymmenenkin vedon määrällä? Tai miksi katsoa kymmentäkään kun kaiken voi auringontarkasti analysoida jo yhden all-in vedon tuloksella: paska mikä paska jos ei osu ja se on siinä.

Itse olen tällainen amatööri joka ensin kehitti NHL-osaamista aikanaan noin 10 000 ottelun jälkianalyysilla ja vasta sitten veteli rahalla ensimmäiset NHL-vedot joskus 15 vuotta sitten. Kun takana oli 10 peräkkäistä voitollista kautta tuli mieleen, että ehkä jotain osaankin...
Tiedän että olet hyvä vedonlyöjä, mitä nyt olen lukenut vihjeitäsi. MUTTA miksi puolustelet Tietäjiä?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: Tietäjät

Viesti Kirjoittaja Mungo »

jk kirjoitti:Tiedän että olet hyvä vedonlyöjä, mitä nyt olen lukenut vihjeitäsi. MUTTA miksi puolustelet Tietäjiä?
En puolustele. En omista Tietäjistä siivuakaan, en ole palkkasuhteessa enkä ole avustaja.

Jaan suomalaiset maksulliset kahteen luokkaan. Toisessa on muut ja toisessa sitten ne jotka pystyvät julkisen seurannan ja ison arviointi/vetomäärän mukaisesti tekemään vähintään parin vuoden otannalla tulosta. Näitä lienee kaksi: Total ja Tietäjät. Minusta maksullisenkaan palvelun arviointi ei voi perustua muutamaan tai edes muutamaan sataan vetoon, vaan mielellään vähintään 10 000 pelivalintaan. Kunnioitan jokaista ammattilaista - oli hän sitten millä puolella aitaa tahansa - joka tekee pitkässä juoksussa tulosta. Itse en työasioiden vuoksi ole siinä määrin enää aktiivinen vedonlyöjä kuin aiemmin, mutta kyllä mä muistan hyvin elävästi nekin ajat kun leipä oli enemmän tai vähemmän kiinni siitä kuinka hyvin osasin arvioida NHL-otteluita. Tulosta tekevä maksullinen palvelu on Suomessa harvinaisuus - edelleen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Angelica03
Jäsen
Viestit: 635
Liittynyt: 20.11.2006, 05:27

Tuotto: -217.77 yks.

Palautus%: 84.08%

Panosten ka: 9.43 yks.

Vetoja: 145

Pisteitä: 25

Re: Tietäjät

Viesti Kirjoittaja Angelica03 »

Olen seurannut uteliaana tätä epätoivoa ilmeisen kuivan kauden ollessa päällä. Ilman vahingoniloa muistutan mitä kirjoitin aivan alkuvuodesta:



"Markkinat kiristyy kuten kaikki vedonlyöntiä harjoittavat tietää. Veikkauskin viisastunut vuosi vuodelta. Parhaat tuottovuodet Tietäjillä jo takana päin. Sitä kuvastaa tuo viime vuosikin. Leijonanosa tileistä vuosien varrella tehty Veikkauksen kerroinhaksahduksista jotka nopeasti päivitetty.

Kun trendi on laskeva en ole vakuuttunut siitä että esimerkiksi tämä vuosi enää on voitollinen. Kuten tiedämme, vanhoilla palautusprosenteilla ei tiliä tehdä."



Olenko nyt sitten vihjepalvelumaailman Markku Uuspaavalniemi? Tuskin. Eihän joku muutaman kuukauden huono jakso kerro mitään vihjeiden tasosta kuten Mungo jo selvensi. Ymmärrän kyllä että niillä jotka ovat hypänneet "kyytiin" vasta viime aikoina alkaa usko loppua. Tuolla takavuosien 115% palautuksella kassan paisuttaneilla tuskin alkaa hermo pettämään.



Ja sitten tullaan taas alkulähteelle mitä olen toitottanut. Ei sokealla pelaamisella juuri voi voittaa (vaikka Mungo tästä onkin tehnyt voitollista taidetta :D ), vihjeet voi ostaa oman analyysin tueksi. Ja jos jotain vihjeitä sokeasti pelaa niin panostustaso täytyy kyllä olla suhteessa pelikassaan uskomattoman matala. Jos ei tiedä mitä pelaa ja miksi pelaa niin eihän voi analysoida mikä meni pieleen sitten? Eikä tehdä johtopäätöksiä panostuksen tai valintojen muuttamiseksi? Voi vain joko pysyä "kyydissä" katkeraan/ruusuiseen loppuun saakka tai hypätä pois.



Voittaako Tietäjien vihjeillä sitten enää minään tulevana vuonna? Ei aavistustakaan. Voi vain lyödä vetoa sen puolesta eli ostaa vihjeet ja kokeilla. Tai sitten yrittää päästä omin käsin onneen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: Tietäjät

Viesti Kirjoittaja credit »

Angelica03 kirjoitti: Tai sitten yrittää päästä omin käsin onneen.
Tämän pitäisi olla jokaisen (vedonlyöjän) ykkösvaihtoehto! :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


erik
Jäsen
Viestit: 2040
Liittynyt: 25.07.2004, 12:46
Pisteitä: 0

Re: Tietäjät

Viesti Kirjoittaja erik »

En ymmärrä miksi ei tulisi käyttää maksullisia vihjepalveluita jos ne ovat laadukkaita. Jos maksan hyvistä vihjeistä 200-300 € kuussa ja teen vihjeillä yli 1000€ niin mikä on ongelma?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


KilgoreTrout
Jäsen
Viestit: 2066
Liittynyt: 27.10.2006, 20:29

Tuotto: -13.75 yks.

Palautus%: 98.34%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 280

Pisteitä: 532
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tietäjät

Viesti Kirjoittaja KilgoreTrout »

"Määritä itse tarkat prosenttiarvot jokaiseen pelaamaasi kohteeseen" On tämä Jorman lasten doktriini, jonka parasta ennen päiväys taisi mennä viimeistään viisi vuotta sitten. Mielestäni jokaisen vedönlyöjän ykköstavoite kuuluisi olla tuoton maksimointi. Pelatessa jotain muuta kuin omia, markkinat suvereenisti jopa useassa lajissa selättäviä prosentteja, kerskumisoikeus näillä julkisilla alan harrastajien kohtaamispaikoilla pienenee, mutta omat tulot saattavat kasvaa. Tottakai kyllähän täysin oma voittava kirjanpito on aina tyydyttävämpi, kuin muiden osaamista yhdistelevä tai kokonaan lainattu. Itse olen ainakin valmis sijoittamaan rahojani mihin tahansa peliin jonka uskon olevan voitollista. Eikä kenenkään aika riitä koko vedonlyöntimarkkinoiden masterointiin, vaikka ei edes harrastaisi elämässään petsaamisen lisäksi muuta kuin nukkumista ja syömistä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut KilgoreTrout, 25.06.2009, 17:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Re: Tietäjät

Viesti Kirjoittaja winorloose »

Älä nyt. Tälläkin foorumilla muutamat pystyvät arvioimaan jalkapallo-otteluiden todennäköisyyksiä "kymmeneen eri sarjaan" prosentin kymmenysosan tarkkuudella. Se se vaatii ammattitaitoa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

It's not gambling if you always win

Minikommentit


Angelica03
Jäsen
Viestit: 635
Liittynyt: 20.11.2006, 05:27

Tuotto: -217.77 yks.

Palautus%: 84.08%

Panosten ka: 9.43 yks.

Vetoja: 145

Pisteitä: 25

Re: Tietäjät

Viesti Kirjoittaja Angelica03 »

Kirjoitettiin:

"En ymmärrä miksi ei tulisi käyttää maksullisia vihjepalveluita jos ne ovat laadukkaita. Jos maksan hyvistä vihjeistä 200-300 € kuussa ja teen vihjeillä yli 1000€ niin mikä on ongelma"?


Ei mikään. Hienostihan sinulla menee! Saako lokkeilla ja kysyä missä näitä hienoja vihjeitä ja mihin lajeihin niitä on myynnissä? Helppo ja laillinen raha kiinnostaa aina.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Angelica03
Jäsen
Viestit: 635
Liittynyt: 20.11.2006, 05:27

Tuotto: -217.77 yks.

Palautus%: 84.08%

Panosten ka: 9.43 yks.

Vetoja: 145

Pisteitä: 25

Re: Tietäjät

Viesti Kirjoittaja Angelica03 »

Kirjoitettiin myös:

"Itse olen ainakin valmis sijoittamaan rahojani mihin tahansa peliin jonka uskon olevan voitollista. Eikä kenenkään aika riitä koko vedonlyöntimarkkinoiden masterointiin, vaikka ei edes harrastaisi elämässään petsaamisen lisäksi muuta kuin nukkumista ja syömistä".


Niin minäkin. Peruskysymys onkin uskotko esimerkiksi sinä minun vihjeiden olevan voitollisia tai minä sinun vihjeiden olevan voitollisia? Tuskin. Tietäjillä onkin esittää upea todenmukainen julkinen seuranta usealta vuodelta. Ja kauppa käy!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


naurulocci
Jäsen
Viestit: 486
Liittynyt: 20.04.2007, 11:50
Pisteitä: 1

Re: Tietäjät

Viesti Kirjoittaja naurulocci »

Se on vähän sama kuin sijoitusrahastoilla: mennyt ei ole tae tulevasta. Tietäjät on tehnyt tulosta ja myös esbc on tehnyt hurjaa tulosta Pitkävedosta aiemmin. Eri asia tekevätkö enää kun Veikkauksenkaan lähes ammattitaidottomat kertoimenlaskijat jotka onnistuivat menemään lähes katki 80% palautuksella ja triplapakolla eivät enää ole kuutamolla kuten ennen ja nyt heillä on suojanaan 88% "huikea" palautus markkinoilla ja tuplapakko tai jopa triplapakko joissain sarjoissa. Syytä kyllä katsoa peiliin ja/tai palkata ammattitaitoista henkilökuntaa jos ei 88%:kaan palautuksella uskalla tarjota kaikkia kohteita edes tuplina, sinkuista puhumattakaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin