Tänään on 29.03.2024, 07:04.

Pikapalaverin paikka?!

Yleiseen turisemiseen muustakin kuin pelaamisesta.
Vastaa Viestiin
Mike
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 17.07.2003, 11:42
Pisteitä: 0

Pikapalaverin paikka?!

Viesti Kirjoittaja Mike »

En ole vähään aikaan käynyt lueskelemassa täällä vihjeitä mutta kun tänään kävin lukemassa Jalkapallo osiossa niin säikähdin kovasti. Siellä nääs tiettyjen pelureiden vihjeiden sisältö on melko ala-arvoista.

Toivottavasti tämä suunta ei jatku vihjeiden sisällössä...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Hombre
Jäsen
Viestit: 97
Liittynyt: 14.01.2003, 21:31
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Hombre »

Asia on tiedossa ja tästälähtien asiattomat viestit poistetaan ilman mitään perusteluja. Aikamoinen eläintarha on tuo Jalkapallo-osio ollut viimeaikoina.

Kiitos huomautuksesta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Paino on voimaa - Ylipaino on ylivoimaa!

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Olen kyllä Xavin kanssa samaa mieltä - liittyen hänen kommenttiinsa ns. 'vapaamatkustajista' tuolla UCL-topicissa. Ainakin ymmärrän hyvin tuon ajatuksen, koska pistäähän se motivaatiota koetukselle jos iso liuta ihmisiä vain lukee kirjoitukset antamatta mitään järkevää takaisin.

Foorumille tulee rekisteröityneitä koko ajan lisää ja kävijöitä on käsittääkseni paljon, mutta aktiivisten keskustelijoiden määrä on mielestäni suhteessa aika pieni. Aktiivisilla tarkoitan henkilöitä jotka kirjoittavat jatkuvati omia näkemyksiään ja muutakin kuin "TPS voittaa". Esim. Englannin futista seuraa Suomessakin varmaan aika pirun moni petsari johtuen jo pelkästään vakioveikkauksesta, mutta loppujen lopuksi suht. vähän siihenkin löytyy keskustelua. Verrattuna nimenomaan siihen mitä voisi 603 rekisteröityneellä odottaa.

Mutta parempi tämäkin kuin ei mitään, parantamisen varaa kuitenkin on ja toivottavasti suunta on nyt ylös.

T: Neo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Suomen paras opas kryptovaluutoista bitcoinkeskus.com | På Svenska bitcoincenter.se | På Norsk bitcoinsentralen.no | In English aboutbitcoin.io |

Minikommentit


cpsof95
Jäsen
Viestit: 432
Liittynyt: 10.11.2003, 17:27
Pisteitä: 4
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja cpsof95 »

Niin, halutaanko tästä tehdä toinen Samurai-klubi? Vai halutaanko homma pitää avoimena?

Tietysti voisi ajatella jonkinlaisen VIP-osion perustamista, jossa ainoastaan jaettaisiin vihjeitä. Ja tähän VIP-klubiin pääsisi vain jonkin "esikarsinnan" kautta. Itse en tätä kuitenkaan kannata, koska meikäläisellä ei tähän klubiin olisi mitään asiaa. :oops:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Mielestäni ehdottomasti paras vaihtoehto on tämän foorumin pitäminen avoimena. "Eliittiklubin" perustaminen karsisi keskustelua roimasti. Ainakin jos porukkaa otetaan mukaan vain jotain ~20. Itse en edes haluaisi kertoa vinkkejä vain joillekin "valiolaisille", sillä mielestäni koko keskustelufoorumin idea vesittyisi tuolloin. Sehän olisi tuolloin periaatteessa eräänlainen "maksullinen" vihjepalvelu, eikä mikään ilmainen keskustelualue.

Tämä foorumihan perustuu siihen, että jokainen on valmis antamaan muille "periaatteessa" vastikkeetta omia arvioitaan/vihjeitään. Optimaalisinta tietenkin olisi silloin jos kaikki kirjoittaisivat, mutta näinhän ei toki ole. Jos kaikki kuitenkin ajattelisivat niin, että enpä viitsi enää tänne kirjoitella kun ei nuo 500 muutakaan, niin kohtahan tämä olisi tyhjillään, ja sittenpä vasta kaikilla kivaa olisi.

Mitä sitten tulee näihin "chatti"-viesteihin, niin ehdottoman tiukan linjan kannalla minäkin olen. Mielestäni yhden varoituksen jälkeen voisi puhtaan chattailijan/provoilijan heittää kylmästi pihalle, mikäli hän yhä vaan jatkaa toimintaansa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


capu
Jäsen
Viestit: 365
Liittynyt: 27.08.2003, 14:46

Tuotto: -10.00 yks.

Palautus%: 0.00%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 1

Pisteitä: 22

Viesti Kirjoittaja capu »

Lainauksia kun ei osaa tehdä niin näin sitten :D
cpsof95:Niin, halutaanko tästä tehdä toinen Samurai-klubi? Vai halutaanko homma pitää avoimena?

Kyllähän homma on järkevintä pitää avoinna, mutta sen voi pitää samaan aikaan myös järkevänä. Kuten Neo Kirjoitti niin kyllä rekisteröityneitä on jo erittäin paljon suhteessa kirjoittajien määrään.
Ja Xavin viestiin Ucl-ketjussa sen verran, että allekirjoitan kyllä täysin kaiken mitä siinä oli. En tajua mitä tyydytystä joku saa tulla soittamaan poskea muille kun itsellä varmasti menee vielä huonommin..noh kateushan tää Suomalaisten perisynti onkin.. :(
Tässä nyt ei ole tarkoitus mitenkään kritisoida niitä jotka vain lukevat palstaa, sillä en itsekään ehdi joka päivä tänne kirjoittaa opiskelu ja muiden kiireiden takia. Niin usein kuitenkin paikalla ollaan kun mahdollista :)
Jos homma menee sellaiseksi kuin jossain muualla on mennyt, niin paikka ei palvele ketään, ja sitähän ei meistä kukaan halua!.
Joten Moderaattoreille toive, että turhat viestit heti helvettiin kyselemättä mitään!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


cpsof95
Jäsen
Viestit: 432
Liittynyt: 10.11.2003, 17:27
Pisteitä: 4
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja cpsof95 »

Miten määritellään "turha viesti"?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Turhin viesti on mielestäni sellainen, että siinä esim. haukutaan jälkikäteen jonkun pelivalintaa, eikä itse kuitenkaan olla ennen peliä mitään vihjettä annettu. Tuollaiset hemmot joutaisivat samantien pihalle, ja ovatkin joutuneet.

Toinen turha viestihän on tämä tuttu:
- "manu-leicester 1"

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Malmuth
Jäsen
Viestit: 42
Liittynyt: 08.09.2003, 22:05
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Malmuth »

Parin viime viikon aikana tän foorumin taso on ollut vapaapudotuksessa, kohta mennään jo lattiasta läpi. Tää päivä oli kyllä kauttaaikojen pohjanoteeraus.

Nykyään päästäkseen lukemaan jotain järkevää joutuu kahlaamaan läpi useita täysin turhia viestejä se on alkanut vituttaa jo niin paljon, että alkaa olee jo helvetin suuria motivaatioongelmia siinä, että jaksais enää lähettää mitään arvioita tai ylipäätään kirjoittaa mitään.

Jos näihin turhiin viesteihin ja idiootteihin ei saada mitään kontrollia niin tuntuu siltä,että varmaan aika moni niistä asiallisia viestejä lähettävistä jättää tän foorumin.

Tekis mieli avautua oikein kunnolla, mutta tuntuu turhalta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


cpsof95
Jäsen
Viestit: 432
Liittynyt: 10.11.2003, 17:27
Pisteitä: 4
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja cpsof95 »

Niin, tässä on yks vastuullinen foorumin viime aikojen kehityksestä.

En tiiä, miten muut uudet tulokkaat on päätyny näille sivuille, mut itse eksyin tänne puolivahingossa joidenki linkkien kautta. Kiinnostus vedonlyöntiin heräsi uudestaan, kun sain avattua tilin Betfairille, joka mainosti kotiutusten olevan kuluttomia...

Oon pelaillu satunnaisesti aiemmin, mut voitollisesta pelistä ei oo voinu puhua. Peliehtojen parannuttua (vetopörssit) ja oman matemaattisen ajattelukyvyn kehityttyä viime vuosina oon ottanu haasteen uudestaan vastaan.

Ymmärrän, ettei meikäläisen amatöörimäiset ajatukset ja kommentit vedonlyönnistä kohota teiän gurujen mielialaa, eikä muutenkaan herätä taivaallisia sisäisiä vibraatioita, mut toivon, että kaiken sen moskan keskelle saattais kans eksyä joku helmi, josta on jolleki jotain iloa.

Oon saanu joiltain tän foorumin vakikirjottajilta kannustusta tän harrastuksen jatkamiseen, mut en tiiä, onko täällä sitte sallittua kehittyä vedonlyöjänä, vai pitääkö täällä olla valmis ammattilainen. Koska mun asiantuntemus vedonlyönnin saralla on heikonlainen, en osaa verrata itseäni muihin uusiin tulokkaisiin, ja siks otan kaiken tän kritiikin myös henkilökohtasesti.

Siks ois hyvä, että tarkentaisitte, millasten viestin perusteella ootte huomannu tän foorumin tason laskeneen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

cpsof95: Mä voin taata vaikka kaikkien moderaattoreiden puolesta, että sä oot ehkäpä yksi parhaista tulokkaista mitä täällä on vähään aikaan nähty. Sä oot kirjoittanut huimalla 9:n viestin päivävauhdilla ja pääasiassa vain silkkaa asiaa. Jatka samaan tahtiin!

Malmuth: Itse en ole tänään ehtinyt NHL-puolelle kurkkaamaan ennen kuin äsken ja jälki näytti tosiaan olleen tuhoisaa. Jere10:n kaltaisilla kirjoittajilla ei todellakaan ole tulevaisuutta täällä, ja itse olenkin pyrkinyt viime päivinä seuraamaan aktiivisesti keskusteluja, jotta nuo saataisiin kitkettyä mahdollisimman hyvin pois. Tänään tosiaan en valitettavasti huomannut tuota, eikä ilmeisesti muutkaan moderaattorit, niin tuo chattailu oli jäänyt sinne.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut JussiQ, 03.12.2003, 01:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


Malmuth
Jäsen
Viestit: 42
Liittynyt: 08.09.2003, 22:05
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Malmuth »

No mää en missään nimessä laske sua cpsof95 niihin turhien viestien lähettäjiin. Sulla on ihan mielenkiintoisia ajatuksia ja sulta löytyy huikeesti matemaattista osaamista. Kaikenlisäksi sun viesteistä huomaa, että sää näät vaivaa kehittymisen eteen ja oot miettiny asioita ennen kuin sää tuo ne täällä julki ja eihän tänne kirjoittaakseen tarvii olla mikään ammattilainen. Joten jatka vaan samaan malliin sun viesteistä on varmasti hyötyä monelle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Berrie
Jäsen
Viestit: 1490
Liittynyt: 14.01.2003, 09:40
Pisteitä: 33

Viesti Kirjoittaja Berrie »

Malmuth kirjoitti:Parin viime viikon aikana tän foorumin taso on ollut vapaapudotuksessa, kohta mennään jo lattiasta läpi. Tää päivä oli kyllä kauttaaikojen pohjanoteeraus.

Nykyään päästäkseen lukemaan jotain järkevää joutuu kahlaamaan läpi useita täysin turhia viestejä se on alkanut vituttaa jo niin paljon, että alkaa olee jo helvetin suuria motivaatioongelmia siinä, että jaksais enää lähettää mitään arvioita tai ylipäätään kirjoittaa mitään.

Jos näihin turhiin viesteihin ja idiootteihin ei saada mitään kontrollia niin tuntuu siltä,että varmaan aika moni niistä asiallisia viestejä lähettävistä jättää tän foorumin.
Taisi olla joo ylläpito tosiaan mummolassa. :roll:

Itse en yllättäen ollut taaskaan paikalla kun olisi tarvittu. Mutta kyllä yleinen moderaattorilinja on asiallisten kirjailujen puolella ja joutava roska kyllä poistetaan jos vaan nähdään. Onneksi joku, tais olla Jussi, huomasi jossain vaiheessa puuttua.

Pitänee paneutua enemmän asiaan. Muutoksia tulee varmasti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikkou
Jäsen
Viestit: 2128
Liittynyt: 14.01.2003, 00:21
Pisteitä: 11
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikkou »

<Kirosana> foorumin taso on todellakin huolestuttavasti laskenut viimepäivinä ja aamulla näitä juttuja lukiessani teki mieli heivata koko foorumi <kirosana> kuuseen pilaamasta hyvien nettisivujen mainetta.

On totta että pitkällä aikavälillä <kirosana> kirjoittajat takuulla karkoittavat asiaan paneutuvien ja vedonlyönnistä aidosti kiinnostuneiden mielenkiinnon foorumia kohtaan, ja juuri näille ASIALLISILLE & vedonlyönnistä OIKEASTI kiinnostuneille henkilöille tämä taulu perustettiin jotta voisimme vaihtaa ajatuksia ja kehittyä yhä paremmiksi (sekä sivussa hiukan tienata ;) ).

Ylläpito tulee ainakin allekirjoittaneen olomuodossa ottamaan TIUKAN linjan kirjoituksia kohtaan, mutta tulee muistaa että edes minä tai muut moderaattorit emme aina ole linjoilla (luojan kiitos) joten vastuu kirjoituksista ja niiden tasosta on yhtälailla kaikilla. Ei kukaan käske vastaamaan viestiin jonka jo ensimmäiseltä riviltä huomaa ainoastaan provoksi ja jonka ylläpito tulee välittömästi poistamaan kun se silmiin osuu. Näillä pienillä eväillä voimme koittaa kehittää & parantaa foorumin tasoa omalta osaltamme.

Lisäksi muutamalle MODERAATTORILLE löytyisi nyt hommia, joten mikäli olet kiinnostunut niin ota yhteyttä pm:n kautta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


happypunter
Jäsen
Viestit: 341
Liittynyt: 17.01.2003, 14:00
Pisteitä: 13

Yleensä hyvä moderointi on kuin veteenpiirretty viiva

Viesti Kirjoittaja happypunter »

mutta poikkeuksellisesti olen itsekin tiukan linjan kannalla johtuen kaiketi siitä että olen lähes sen neitseellisestä syntymästä saakka seurannut tämän foorumin kehittymistä ja elämää. Kehittymisestä todella voidaan puhua niin laadullisesti kuin määrällisestikin.

Omat täällä esille tuomani pelimietteet ovat varmastikin olleet viihteellisemmästä päästä matemaattisen lahjakkuuteni ja pelillisen pitkäjänteisyyteni ollessa tikkaa heittävän simpanssin tasolla ja vaikka kevyelle ystävällismieliselle herjailullekin on jätettävä oma pieni tilansa niin suosittelen lämpimästi tiukkaa viestiratsiaa ja muistutuksenantoa, sormillenäpäyttämistä tai vaikkapa vankeustuomiota sellaisen ansaitseville huolimattomasta kirjoittelusta.

Ainoa asia jota etäisesti voisin kuvitella moittivani Cpsof95:n kaltaisessa työteliäässä, asioihinpaneutuvassa ja asiansa hyvin esillepanevassa jäsenessä on maallikolle hankalasti hahmottuva nimimerkki.. mutta muuten tekisi mieleni kiitellä mielenkiintoisista ajatuksista... ja sen teenkin, Kiitos C.

Ikuisuusasioita nämä aina ovat, mitä moderoida ja mitä ei.. joten keskustelu asian ympärillä jatkunee tästä eteenpäinkin mutta foorumihan tämä onkin joten annetaan keskustelun jatkua... nyt alkaa olla aika tutkia lähtölistaa ja juoksenkulkuja ja vilkaista mitä monivetokohteille kuuluu - eli palata perusasioihin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lv
Jäsen
Viestit: 842
Liittynyt: 14.01.2003, 15:45
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Lv »

[hieman off-topic]Harmikseni huomasin että seuraavia sivuja ei enää ole http://www.dynamiitti.net/vetovihjeet . Tuollahan muuan Enrique oli kuulemma pitänyt ainakin vuoden ajan omaa yksinpuheluaan..[/off-topic]

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Berrie
Jäsen
Viestit: 1490
Liittynyt: 14.01.2003, 09:40
Pisteitä: 33

Viesti Kirjoittaja Berrie »

Lvi kirjoitti:[hieman off-topic]Harmikseni huomasin että seuraavia sivuja ei enää ole http://www.dynamiitti.net/vetovihjeet . Tuollahan muuan Enrique oli kuulemma pitänyt ainakin vuoden ajan omaa yksinpuheluaan..[/off-topic]
No jo on ollut sitkeä kaveri. Sellaisia ei puissa kasva... :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Ruud
Jäsen
Viestit: 104
Liittynyt: 04.05.2003, 21:16
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Ruud »

Koska olen joskus kirjoittanut tänne omia näkemyksiä yhdestä sun toisesta asiasta ja aika monesti että Manu voittaa, pyydän ystävällisesti ilmoittamaan jos mun kirjoitukset on aihettanut pahaa mieltä.

Arvostelin? syksyllä erään JR:n arviot ja olen siitä pahoillani jos se hän ei siitä syystä enää viitsi laittaa niitä tänne. Se ei ollut tarkoitus, päinvastoin, minun mielestäni ne olivat ainakin (minulle) loogiset ja systemaattiset .

Cpsoftille sen verran off topic että muistaakseni kirjoitit joskus että olit jonkun vihjepuljun maksaava asiakas, mutta äsken ettei vedonlyönti ole moneen vuoteen kiinnostanut?

:wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


cpsof95
Jäsen
Viestit: 432
Liittynyt: 10.11.2003, 17:27
Pisteitä: 4
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja cpsof95 »

Sanotaan nyt niin, että oon ollu "satunnaisesti maksava asiakas", en mikään kanta-asiakas.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Ade
Jäsen
Viestit: 251
Liittynyt: 13.02.2003, 10:05
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Ade »

Tää oli kiva foorumi sillon viime helmi-huhtikuussa, kun oli vähän "underground". Enpä oo itsekkaan jaksanu viime aikoina tänne mitään raapustella, mutta se tuskin on ainakaan laskenut tasoa. Näitä juttuja tulee kyllä luettua aika usein, mutta nykyään alkaa olemaan niin paljon sontaakin joukossa että jää lukeminen vähemmälle kun ei jaksa lapioida tietä kulla luokse.
Toivotaan että moderaattorit pitävät tiukan linjan..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

ALLIN!

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin