Tänään on 29.03.2024, 15:53.

UFC102

Yksilölajit, muut palloilulajit (salibandy, pesäpallo jne.), moottoriurheilu...
Vastaa Viestiin
Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

UFC102

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Ajoissa liikkeellä tämän kanssa, mutta pisti mietityttämään bookkereiden yleinen linja Couture - Nogueira matsista. Randy jo jäänyt eläkkeellekin, sieltä päätti sitten palata ja viimeisintä näyttöä jätkältä on 2nd round TKO tappio Lesnarille. Randyllä ikää 46 vuotta, hieno ottelijahan Natural on, tai paremminkin oli, parempi valinta ois ollut kun olis pysynyt eläkkeellä. Sen sijaan Nogueira on 33 vuotta, MMA tilasto 31-5-1 ja 20 submissionia tilillään, jätkän BJJ huippuluokkaa ja tähän lisätään 9kg enemmän massa kun Couturella, niin en vaan saa päähäni, miksi Couture tähän olisi ennakkosuosikki.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC102

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Komppaan tuota. Varsin ansioituneita herroja kummatkin, Nogueira kuitenkin vetreämpi tätä nykyä. Tämä matsi olisi pitänyt ottaa viisi vuotta sitten, jos ihan rumasti haluaa sanoa.

Lisäksi sellaista väitettä juoruämmiltä kuulltu kutomiskekkereillä että Nogueiran viime UFC-näytöt Miriä vastaan olivat puolikuntoisena annettu, jos edes puolikuntoisena (taisipa itse ylipappi ja orkesterin kapellimestari Dana White sanoa että Nogueiran stafylokokki-infektio pari viikkoa ennen H-hetkeä meinasi koko ottelun perua). Ehdottomasti näen Nogueiran ennakkosuosikkina, vaikka vaikeahan sitä on sanoa kun kummallakin nuo näytöt alkavat olla vähän menneen talven lumia.

UFC 102 on kyllä tosi mielenkiintoinen muutenkin, Marquardt - Maia varsinkin. Demian Maiasta sanovat että siinä taitaa olla ehkäpä maailman paras BJJ häkkiin sovellettuna. Lukkopainiansiot niin ADCC:sta yms. tekevät kyllä vaikutuksen. Harkitaan sitäkin, altavastaajaksi Maia on muailmalla nähty :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC102

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Viitteellisiä prosentteja.

Couture - Nogueira 35 - 65
Marquardt - Maia 30-70
Jardine - Silva 60-40
Leben - Rosholt 60-40
Vera - Soszynski 70-30
Gonzaga - Tuchscherer 70-30
Hague - Duffee 65-35

Noista sitten, että elkää panostako kellyllä jos joku täällä mun prosentteihin yleensäkkään luottaa :D . MMA on huomattavan vaikee laji arvioida kun muuttujia on niin paljon tässä lajissa, kyseessä kun on yksi mies ja otteluitakin on kerran muutamassa kuukaudessa per ottelija yleensä, niin ei oo mitään mahdollisuuttaa tietää tarkkaan millasessa kunnossa kaverit on ja miten treenit menee jne. Jos jostakin prosentista on kysyttävää, niin kysyä saa toki ja mielelläni koitankin selventää :) .

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Snaggle, 13.08.2009, 00:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


petteriv
Jäsen
Viestit: 189
Liittynyt: 11.10.2006, 15:52
Pisteitä: 7

Re: UFC102

Viesti Kirjoittaja petteriv »

Randy Couture vs. Antonio Rodrigo Nogueira 14 86
Keith Jardine vs. Thiago Silva 43 57
Chris Leben vs. Jake Rosholt 84 16
Nate Marquardt vs. Demian Maia 53 47
Gabriel Gonzaga vs. Chris Tuchscherer 16 84
Justin McCully vs. Michael Russow 26 74
Nick Catone vs. Mark Munoz 72 28
Marcus Aurelio vs. Evan Dunham 61 39
Tim Hague vs. Todd Duffee 84 16
Krzysztof Soszynski vs. Brandon Vera 60 40
Aaron Simpson vs. Ed Herman 21 79

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC102

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Jotakin lyhyttä analyysintapaista maincardista poislukien Vera - Soszynski.

Couture - Nogueira
Natural on liian vanha, Minotauron BJJ on erittäin hyvä ja lisäksi on isompi kaverikin. Natural väistyy nuorempien ottelijoitten tieltä ja tulee Minotauron kuristamaksi.

Jardine - Silva
Silva on kova jätkä, mutta standup tuskin pärjää Jardinelle. Jardine on ollut häkissä (vaihtelevalla menestyksellä) UFC:n LHW parhaimmistoa vastaan, siltäosin Silvalla ei niin paljon ole kokemusta. Jardine on suosikki, mutta ehkä bookkereitten toimesta vähän liian suuri sellainen. Silvan mattopeli ja ground and pound saattaa kuitenkin viedä tämän pelin, eikä Jardinen leukakaan ole sieltä vahvimmasta päästä.

Leben - Rosholt
Korjatkaa ihmeessä, jos näette, että olen väärässä, mutta mielestäni Lebenillä on tässä etu pystyssä, Rosholtilla matossa. Leben siis parempi iskijä, Rosholt parempi painija, kiinnostavan tekijän tähän otteluun tuo se, että Rosholt on 5cm pitempi kun Leben. Tuoko se ongelmia Lebenille pystyssä dominoimiseen? Leben on kokeneena kaverina tähän pariin ennakkosuosikki, mutta ei kovin selkeä kuitenkaan.

Marquardt - Maia
Maia on BJJ jumala, Marquardt MMA kokeneempi ja monipuolisempi. Pystyssä Marq luultavasti pesee Maian, mutta matossa pitäsin tätä melkein 100-0 tapauksena Maialle. Kysymys tässä on, pitkäänkö Marq pystyy pitämään ottelun pystyssä, mitenkä Maian standup on kehittynyt ja pystyykö Marq välttelemään Maian lukkoja varastaen erän. Näkisin tähän otteluun Maian ennakkosuosikkina.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC102

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Pakko vielä tuosta Couture-Nogueirasta sanoa, että Nogueira on ainakin pintapuolisesti todella kovassa kunnossa. Taitaa olla ensimmäinen matsi UFC:n riveissä missä ei ole ylipainoa. Tämän saan kyllä ehdottomasti pelattavaksi.

Thiago Silvan saan oman pääni sisällä ehkä hienoiseksi ennakkosuosiksi. Jardinen pystyottelu on selkeästi heikompaa, vaikkakin Jardinen todella ei-sovinnainen tyyli voi tuottaa ongelmia. Yleinen konsensus rankkaa kyllä Jardinen pystyottelun kovemmaksi, mutta itse näen toisin lähinnä sillä perusteella että jos sotasuunnitelmaan on tätä Jardinen tyyliä yhtään skoutattu, kulmat sunmuut ovat varmasti otettu huomioon. Sillä arviolla saa kyllä peliä, sitä en sitten tiedä onko se siltikään suositeltavaa peesiä ottaa, tuntuu aina vaan hatarammalta näiden arviointi kun on niin erilaista ukkoa vastassa :)


Muut ottelut kyllä taidan passata. Maiaa saatan kokeilla ihan fiilistelypohjalta. Nate on kuitenkin tosi kova luu. Taitaa olla enemmän sellainen toivotaan-toivotaan 2 euroa jos vähän saisi lisää maustetta otteluun, jos vaikka gogoplatan näkisi!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


palis
Jäsen
Viestit: 135
Liittynyt: 03.11.2008, 12:25
Pisteitä: 34

Re: UFC102

Viesti Kirjoittaja palis »

RuHo kirjoitti: Muut ottelut kyllä taidan passata. Maiaa saatan kokeilla ihan fiilistelypohjalta. Nate on kuitenkin tosi kova luu. Taitaa olla enemmän sellainen toivotaan-toivotaan 2 euroa jos vähän saisi lisää maustetta otteluun, jos vaikka gogoplatan näkisi!
Pistän arvioita kunhan ne valmistuu, mutta nyt näyttää siltä että saanen Maian pelattavaksi ihan kunnon marginaalilla. Couture-Nogissa on hemmetisti epävarmuustekijöitä. 3 erää suosii Couturea ja vaikka Nog onkin pelottava vastus matossa niin Couture tuskin jää lukkoon ja on painissa parempi. Pystyssä Couturen taktiikka lienee taas painaa vastus häkkiä vasten ja voittaa pisteillä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


palis
Jäsen
Viestit: 135
Liittynyt: 03.11.2008, 12:25
Pisteitä: 34

Re: UFC102

Viesti Kirjoittaja palis »

palis kirjoitti:
RuHo kirjoitti: Muut ottelut kyllä taidan passata. Maiaa saatan kokeilla ihan fiilistelypohjalta. Nate on kuitenkin tosi kova luu. Taitaa olla enemmän sellainen toivotaan-toivotaan 2 euroa jos vähän saisi lisää maustetta otteluun, jos vaikka gogoplatan näkisi!
Pistän arvioita kunhan ne valmistuu, mutta nyt näyttää siltä että saanen Maian pelattavaksi ihan kunnon marginaalilla. Couture-Nogissa on hemmetisti epävarmuustekijöitä. 3 erää suosii Couturea ja vaikka Nog onkin pelottava vastus matossa niin Couture tuskin jää lukkoon ja on painissa parempi. Pystyssä Couturen taktiikka lienee taas painaa vastus häkkiä vasten ja voittaa pisteillä.
<TABLE BORDER="1"><TR><TD>30/8/2009</TD><TD>UFC</TD><TD>Couture</TD><TD>Nogueira</TD><TD>73</TD><TD>27</TD><TD>Couture</TD><TD>Pinnacle</TD><TD>1.57</TD><TD>2/3
</TD></TR><TR><TD>30/8/2009</TD><TD>UFC</TD><TD>Jardine</TD><TD>Silva</TD><TD>65</TD><TD>35</TD><TD>Jardine</TD><TD>Pinnacle</TD><TD>1.65</TD><TD>1/3
</TD></TR><TR><TD>30/8/2009</TD><TD>UFC</TD><TD>Maia</TD><TD>Marquardt</TD><TD>46</TD><TD>54</TD><TD>Maia</TD><TD>Pinnacle</TD><TD>2.59</TD><TD>1/3
</TD></TR><TR><TD>30/8/2009</TD><TD>UFC</TD><TD>Soszynski</TD><TD>Vera</TD><TD>48</TD><TD>52</TD><TD>Soszynski</TD><TD>Pinnacle</TD><TD>2.84</TD><TD>2/3</TD></TR></TABLE>

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Morphion
Avatar
Jäsen
Viestit: 266
Liittynyt: 29.11.2004, 15:39

Tuotto: -33.90 yks.

Palautus%: 95.07%

Panosten ka: 1.73 yks.

Vetoja: 398

Pisteitä: 22

Re: UFC102

Viesti Kirjoittaja Morphion »

Hauska nähdä että olen taas ihan eri linjoilla muitten kanssa. Itse laitoin välittömästi rahaa kiinni Marquardtiin kun kertoimet tulivat ulos ja Naten voitolle annettiin 1,75 kertoimia.

Olen miettinyt paljon tätä ottelua varsinkin luettuani YK:n foorumilta miten kaikki muut saavat Maian pelattavaksi kohteeksi. Maian BJJ on todella särmää ja hänellä on takanaan vakuuttavia voittoja, mutta silti jotenkin tuntuu että Maian ympärillä pyörii vähän liiankin kova hypetys. En tosiaan ymmärrä miten täällä saadaan ottelu jopa 70%-30% Maian hyväksi. Nate "The Great" Marquardt on minun silmissäni ehdotonta middleweight eliittiä, mutta jostain syystä tuntuu ettei Nate saa sellaista arvostusta suuren yleisön silmissä kuin mitä hänelle ehkä kuuluisi.

En malta odottaa tätä ottelua. Olenko todella arvioinut Maian niin pahasti alakanttiin? The Great on mielestäni selvästi parempi pystyssä. Hän on selvästi voimakkaampi kuin Maian, en tiedä kuinka helppo Maian on pitää Naten kaltainen vahva hyvän painitaustan omaava ottelija matossa. Maia-Sonnen ottelussa toki Maia sai pidettyä ottelun matossa juurikin vahvaa painitaustaista ottelijaa vastaan, mutta toisaalta Sonnen ei varsinaisesti yrittänyt päästä ylös ja pitää ottelua pystyssä. Marquardt on myös kokeneempi ottelija.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Respect is not given, it is earned" - Brian Dawkins

Minikommentit


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC102

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Morphion kirjoitti:Hauska nähdä että olen taas ihan eri linjoilla muitten kanssa. Itse laitoin välittömästi rahaa kiinni Marquardtiin kun kertoimet tulivat ulos ja Naten voitolle annettiin 1,75 kertoimia.

Olen miettinyt paljon tätä ottelua varsinkin luettuani YK:n foorumilta miten kaikki muut saavat Maian pelattavaksi kohteeksi. Maian BJJ on todella särmää ja hänellä on takanaan vakuuttavia voittoja, mutta silti jotenkin tuntuu että Maian ympärillä pyörii vähän liiankin kova hypetys. En tosiaan ymmärrä miten täällä saadaan ottelu jopa 70%-30% Maian hyväksi. Nate "The Great" Marquardt on minun silmissäni ehdotonta middleweight eliittiä, mutta jostain syystä tuntuu ettei Nate saa sellaista arvostusta suuren yleisön silmissä kuin mitä hänelle ehkä kuuluisi.

En malta odottaa tätä ottelua. Olenko todella arvioinut Maian niin pahasti alakanttiin? The Great on mielestäni selvästi parempi pystyssä. Hän on selvästi voimakkaampi kuin Maian, en tiedä kuinka helppo Maian on pitää Naten kaltainen vahva hyvän painitaustan omaava ottelija matossa. Maia-Sonnen ottelussa toki Maia sai pidettyä ottelun matossa juurikin vahvaa painitaustaista ottelijaa vastaan, mutta toisaalta Sonnen ei varsinaisesti yrittänyt päästä ylös ja pitää ottelua pystyssä. Marquardt on myös kokeneempi ottelija.
Tuolla 70-30 viittasit ilmeisesti mun arvioihin, niin selvennettääs tätä nyt, ettei jää epäselväksi. Noi mun prosentit on aina jokseenkin kantaaottavia ja erittäin raakoja prosentteja. Itse koen MMA:n erittäin vaikeaksi lajiksi jos tahtoo tarkkoja prosentteja laskea. Kun kehään astuu kaksi ihmistä, voi toisen huono henkinen valmistautuminen tai huonosti mennyt treenileiri, loukkaantuminen yms. kääntää kaikki arviot ympäri ilman että siitä saa kukaan ulkopuolinen mitään tietää. Tämän takia en mitään tarkkoja prosentteja koskaan laskekkaan, eikä noi mun prosentit varsinkaan mitään kelly panostuksia kestä.

Paremmin kun tuota ottelua nyt kattelee, niin tuntuu, että kaipa sitä tuli Maiaa ylipanostettua. Toivotaan parasta silti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Morphion
Avatar
Jäsen
Viestit: 266
Liittynyt: 29.11.2004, 15:39

Tuotto: -33.90 yks.

Palautus%: 95.07%

Panosten ka: 1.73 yks.

Vetoja: 398

Pisteitä: 22

Re: UFC102

Viesti Kirjoittaja Morphion »

Snaggle kirjoitti:
Morphion kirjoitti:Hauska nähdä että olen taas ihan eri linjoilla muitten kanssa. Itse laitoin välittömästi rahaa kiinni Marquardtiin kun kertoimet tulivat ulos ja Naten voitolle annettiin 1,75 kertoimia.

Olen miettinyt paljon tätä ottelua varsinkin luettuani YK:n foorumilta miten kaikki muut saavat Maian pelattavaksi kohteeksi. Maian BJJ on todella särmää ja hänellä on takanaan vakuuttavia voittoja, mutta silti jotenkin tuntuu että Maian ympärillä pyörii vähän liiankin kova hypetys. En tosiaan ymmärrä miten täällä saadaan ottelu jopa 70%-30% Maian hyväksi. Nate "The Great" Marquardt on minun silmissäni ehdotonta middleweight eliittiä, mutta jostain syystä tuntuu ettei Nate saa sellaista arvostusta suuren yleisön silmissä kuin mitä hänelle ehkä kuuluisi.

En malta odottaa tätä ottelua. Olenko todella arvioinut Maian niin pahasti alakanttiin? The Great on mielestäni selvästi parempi pystyssä. Hän on selvästi voimakkaampi kuin Maian, en tiedä kuinka helppo Maian on pitää Naten kaltainen vahva hyvän painitaustan omaava ottelija matossa. Maia-Sonnen ottelussa toki Maia sai pidettyä ottelun matossa juurikin vahvaa painitaustaista ottelijaa vastaan, mutta toisaalta Sonnen ei varsinaisesti yrittänyt päästä ylös ja pitää ottelua pystyssä. Marquardt on myös kokeneempi ottelija.
Tuolla 70-30 viittasit ilmeisesti mun arvioihin, niin selvennettääs tätä nyt, ettei jää epäselväksi. Noi mun prosentit on aina jokseenkin kantaaottavia ja erittäin raakoja prosentteja. Itse koen MMA:n erittäin vaikeaksi lajiksi jos tahtoo tarkkoja prosentteja laskea. Kun kehään astuu kaksi ihmistä, voi toisen huono henkinen valmistautuminen tai huonosti mennyt treenileiri, loukkaantuminen yms. kääntää kaikki arviot ympäri ilman että siitä saa kukaan ulkopuolinen mitään tietää. Tämän takia en mitään tarkkoja prosentteja koskaan laskekkaan, eikä noi mun prosentit varsinkaan mitään kelly panostuksia kestä.

Paremmin kun tuota ottelua nyt kattelee, niin tuntuu, että kaipa sitä tuli Maiaa ylipanostettua. Toivotaan parasta silti.
Joo, viittasin tuolla 70-30 sun arvioihin, Snaggle. Olen samaa mieltä siitä että MMA on todella vaikea laji antaa tarkkoja prosentti arvioita, eikä tarkoitukseni ollut mitenkään kuittailla. Ihmettelen vain näin suuria näkemys eroja. Siis ihan mutuilullakin ajateltuna; jos Maia-Marquardt ottelee 10 ottelua niin sun näkemys on että kaikki muuttujat huomioiden Maia voittaa keskimäärin 7+ ottelua, kun minun näkemykseni mukaan Marquardt voittaa 6-7 ottelua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Respect is not given, it is earned" - Brian Dawkins

Minikommentit


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC102

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Morphion kirjoitti:
Snaggle kirjoitti:
Morphion kirjoitti:Hauska nähdä että olen taas ihan eri linjoilla muitten kanssa. Itse laitoin välittömästi rahaa kiinni Marquardtiin kun kertoimet tulivat ulos ja Naten voitolle annettiin 1,75 kertoimia.

Olen miettinyt paljon tätä ottelua varsinkin luettuani YK:n foorumilta miten kaikki muut saavat Maian pelattavaksi kohteeksi. Maian BJJ on todella särmää ja hänellä on takanaan vakuuttavia voittoja, mutta silti jotenkin tuntuu että Maian ympärillä pyörii vähän liiankin kova hypetys. En tosiaan ymmärrä miten täällä saadaan ottelu jopa 70%-30% Maian hyväksi. Nate "The Great" Marquardt on minun silmissäni ehdotonta middleweight eliittiä, mutta jostain syystä tuntuu ettei Nate saa sellaista arvostusta suuren yleisön silmissä kuin mitä hänelle ehkä kuuluisi.

En malta odottaa tätä ottelua. Olenko todella arvioinut Maian niin pahasti alakanttiin? The Great on mielestäni selvästi parempi pystyssä. Hän on selvästi voimakkaampi kuin Maian, en tiedä kuinka helppo Maian on pitää Naten kaltainen vahva hyvän painitaustan omaava ottelija matossa. Maia-Sonnen ottelussa toki Maia sai pidettyä ottelun matossa juurikin vahvaa painitaustaista ottelijaa vastaan, mutta toisaalta Sonnen ei varsinaisesti yrittänyt päästä ylös ja pitää ottelua pystyssä. Marquardt on myös kokeneempi ottelija.
Tuolla 70-30 viittasit ilmeisesti mun arvioihin, niin selvennettääs tätä nyt, ettei jää epäselväksi. Noi mun prosentit on aina jokseenkin kantaaottavia ja erittäin raakoja prosentteja. Itse koen MMA:n erittäin vaikeaksi lajiksi jos tahtoo tarkkoja prosentteja laskea. Kun kehään astuu kaksi ihmistä, voi toisen huono henkinen valmistautuminen tai huonosti mennyt treenileiri, loukkaantuminen yms. kääntää kaikki arviot ympäri ilman että siitä saa kukaan ulkopuolinen mitään tietää. Tämän takia en mitään tarkkoja prosentteja koskaan laskekkaan, eikä noi mun prosentit varsinkaan mitään kelly panostuksia kestä.

Paremmin kun tuota ottelua nyt kattelee, niin tuntuu, että kaipa sitä tuli Maiaa ylipanostettua. Toivotaan parasta silti.
Joo, viittasin tuolla 70-30 sun arvioihin, Snaggle. Olen samaa mieltä siitä että MMA on todella vaikea laji antaa tarkkoja prosentti arvioita, eikä tarkoitukseni ollut mitenkään kuittailla. Ihmettelen vain näin suuria näkemys eroja. Siis ihan mutuilullakin ajateltuna; jos Maia-Marquardt ottelee 10 ottelua niin sun näkemys on että kaikki muuttujat huomioiden Maia voittaa keskimäärin 7+ ottelua, kun minun näkemykseni mukaan Marquardt voittaa 6-7 ottelua.
Juu, en toki ota noita minään kuittailuna, mielestäni on oikeestaan hyvä vaan, että kommentoidaan. Mitä enempi saadaa näkökulmia niin sitä tarkempia arvioita saadaan kasaan ;) . Tällähetkellä heittäisin tuosta mutulla jonkun n.55-45 Maialle, mutta kuten sanoit, Marq on selvästi Maiaa vahvempi ja omaa huiman edun pystyssä, mutta itse pidän kyllä Maian BJJ:tä kovassa arvossa jos mattoon mennään. Jos Nate sortuu siihen, että uskoo painivansa Maian pisteille, niin uskoisin, että hyvällä prosentilla pitäis Maian vetää Nate solmuun. Pelätään pahinta ja toivotaan parasta siis :D .

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC102

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Maia-Marquart tuli juuri tuon takia skipattua päämenyystä itselläni, kun on niin paljon arvan tuntua. Jardine-Silva ja itse ME saa riittää, ja kas sieltähän se päämatsi vartin päästä tupsahtaa, Jardine-Silva meni jo. Aamukaffit ja väkivaltaa, on se internet vaan hieno asia :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin