Tänään on 29.03.2024, 03:09.

NHL 2009-2010 rankingit

Keskustelua jenkkilajeista. NHL, NBA, NFL, MLB...
Vastaa Viestiin
Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

NHL 2009-2010 rankingit

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

NHL 2009-2010 rankingit
telso kirjoitti:Onko änäriveikkaajat innokkaita jakamaan päätöksiään minkämoisiin rankingeihin ovat päätyneet?
Paino sanalla "änäriveikkaaja"

1 Pittsburgh A +
2 San Jose A
3 Detroit A -

4 Boston B +
5 Chicago B
6 Washington B -
7 Philadelphia B - -

8 Vancouver C +
8 Anaheim C +
10 Calgary C +
11 Carolina C
12 New Jersey C -
13 Montreal C -
14 St.Louis C -
14 Edmonton C -

16 Dallas D +
17 Columbus D +
18 Ottawa D +
19 Buffalo D +
20 Tampa Bay D
21 Toronto D -
22 Florida D -
23 Minnesota D -
24 Los Angeles D -
25 Nashville D -
26 NY Rangers D -

27 Atlanta E +
28 Colorado E
29 Phoenix E
30 NY Islanders E -

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: NHL 2009-2010 rankingit

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

Joukkueanalyyseja ja muuta luettavaa

NY Islanders

The Hockey News
Sports Network
ESPN
Sports Yahoo


Phoenix

The Hockey News
Sports Network
ESPN
Sports Yahoo


Colorado

The Hockey News
Sports Network
ESPN
Sports Yahoo


Atlanta

The Hockey News
Sports Network
ESPN
Sports Yahoo


Suoremmat linkit joista löytyy kaikkien muiden joukkueiden analyysit

The Hockey News
Sports Network
ESPN
Sports Yahoo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Re: NHL 2009-2010 rankingit

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

Hietetääs omaa lusikkaa soppaan! NHL-aloittelijan rankkia siis tarjolla, joten tarpeeksi hyvillä perusteluilla saatatte saada heiluteltua minun joukkuerankingeja suuntaan jos toiseenkin :lol: Lähdin ns. ylhäältä päin ja kirjoittelin aluksi kaikista joukkueista näkemyksiä, mutta sitten loppui kirjoitushalut ja päätin kommentoida parilla lauseella loppuja joukkueita.

Boston A
-1987 ikäisen supertähden Phil Kesselin lähtö rokottaa, mutta hyökkäys on edelleen leveä ja hyvinkin tasokas. Täysin samaa voi sanoa myös puolustuksesta, ja kun maalissa on Tim Thomasin kaltainen veskari, niin Boston lähtee liikkeelle aivan rankingin kärjestä! Joukkue päästi viime kaudella vähiten maaleja ja esim. ML:llä mitattuna Boston oli viime kauden paras joukkue runkosarjassa!

Detroit A
-Tämä "ruotsalaisjoukkue" koki viime kaudella karvaan tappion Pensille finaaleissa, joten nälkää luulisi riittävän tulevalle kaudelle. Perinteisesti vahva menestyjä, ja vaikka jätti hankkimattä Hossalle paikkaajaa, niin aivan kärkikahinoissa jälleen kerran. Bertuzzi toki tulopuolella Jason Williamsin kanssa paikkailee muita hyökkäyspään lähtöjä, eli Samuelssonia ja Hudleria.

San Jose A
-Viime kauden runkosarjan voittajalla todella hyvä jengi kasassa edelleen, vaikka leveyttä voisikin olla hieman enemmän. Kalifornialaiset tekivät yhden huikean täsmähankinnan, kun todellinen maalihai Dany Heatley saapui seuraan. Lähtöpuolella paljon äijiä, joista tärkeimpinä kiekollinen puolustaja Christian Ehrhoff ja hyvä kahden suunnan pelaaja Milan Michalek. Yksi suosikeista ilman muuta, mutta kuten sanottu, materiaalinen kapeus voi näkyä kauden aikana.

Pittsburgh A-
-Bylsman tulo penkin päähän viime helmikuussa siivitti Pingviinit huikeaan lentoon runkosarjan viimeiselle kolmannekselle, ja tuhkimotarina täydentyi pleijareissa, kun joukkue kaatoi Detroitin unohtumattomassa finaalisarjassa voitoin 4-3. Rosteri on kokenut pieniä muutoksia, mutta mitään todella merkittävää ei ole tapahtunut. Scuderien ja satanien roolit kun eivät kovin suuria olleet viime kauden joukkueessa. Ilman muuta enemmän pleijari-joukkue, joten runkosarjassa on turha odottaa Pennsylvanialaisten voittavan joka matsia :wink: Täytyy myös muistaa, että Pens on nyt ns. merkitty joukkue, ja ei tarvitse kysellä syttyykö vastustajat pelaamaan joukkuetta vastaan vai ei. Saa nähdä kuinka nuorten pelaajien kasetti kestää pitkän runkosarjan läpi jos jossain vaiheessa tuleekin vähän heikompi jakso - nyt kun Kannu on jo taskussa. Parhaimmillaan paras - huonommillaan keskikastia. Kärkikahinoihin!

Washington B++
-Kozlon ja Fedorov painelivat Venäjälle ja tulopuolella Knuble (RW) ja Morrison (C). Ei siis mitään elämää suurempia muutoksia. Eiköhän Ovechkin jatka maalien naputtamista Bäckströmin syötöistä entiseen malliin, joten Washingtonin voisi olettaa löytyvän siitä kärjen takaa runkosarjan päätteeksi. Puolustuksestakin löytyy Päällikkö-tason hyökkäävä pakki, eli Mike Green (31+42 :shock: ).

Chicago B+
-Chicagon viime kauden tehokkain pelaaja Martin Havlat vaihtui Marian Hossaan. Paperilla ongelmaa ei ole, mutta kaukalossa on, kunnes Hossa saa olkapäänsä taas pelikuntoon. Viime kaudella Khabibulin ja Huet jakoivat torjuntavastuun about puoliksi, joten nähtäväksi jää mitä tapahtuu, kun Huetille on tarjolla selkeä ykkösmaalivahdin rooli.

Vancouver B+
-Vancouverin menestys riippuu pitkälti viime kaudella vain 54 ottelua pelanneesta Luongosta. Raycroftin pitäisi olla ihan ok kakkonen, mutta kyllä sen vain huomasi selkeästi statseista kumpi siellä maalilla oli ollut.

Anaheim B-
-Huikeita minuutteja pelannut Prongerin lähtö jättää ison aukon puolustukseen, joka on kuitenkin edelleen hyvää tasoa Niedermayerin johdolla. Hyökkäyksessä riittää tasoa ja leveyttä ja maalivahtiosastollakin positiivinen ongelma, kun Hiller ja Giguere kamppailevat ykkösmolarin paikasta, joista viimeksi mainitulla olisi tasonnoston paikka saadakseen aloittavan maalivahdin tontin takaisin itselleen. Vähän vaikea rankata itselleni, mutta kai se sinne "jonnekin" ylempään keskikastiin.. Mitä muut ovat mieltä?

Philadeplhia B-
-Maalivahtipeli pieni kysymsmerkki Emeryn myötä, puolustus erittäin hyvä Prongerin tultua ja ihan hyvää tasoa edelleen Knblen ja Lupulin lähdöistä huolimatta.

Calgary B-
-Hyökkäyksestä "puuttuu" yksi todellinen pyssy, mutta muuten näyttää hyvältä ja tasapainoiselta porukalta!

New Jersey B-

Carolina C
-Runko pysynyt samana, ei merkittäviä muutoksia.

St. Louis C
-Nuori joukkue parantanee hitusen.

Montreal C-
-Paaljon muutoksia ja uusi koutsi. Ei varmaan parhaimmillaan vielä ihan kauden alussa.

Ottawa D++
-Heatley -> Kovalev. Leclairen viime kausi meni nilkkaloukin myötä pieleen, joten maalivahtiosasto nyt kunnossa.

Minnesota D++
-Todd Richards tuo hyökkäävämpää pelitapaa joukkueeseen. Havlat tuo selkeästi lisää hyökkäyspeliin. Viime kaudella vain 17 matsia pelannut Marian Gaborik lähtöpuolella päällimmäisenä.

Columbus D++

Buffalo D++
-Tän kanssa kyllä liipasin herkällä, D+ voisi olla parempi lähtörankki..?

Edmonton D++

NY Rangers D
-John Tortorellan viimeiseen 22 matsiin saama hurmos tuskin kestää enää tulevalle kaudelle. Lähtijöissä myös isoja nimiä.. Scott Gomezille paikkaajaa täh..?

Florida D
-Vaihtuvuutta jonkin verran ja noin paperilla kyllä huono jengi kasassa. Mutta mites toi viime kausi?

Dallas D-
-Eipä juuri merkittäviä muutoksia Texasissa.

Tampa Bay D-
-Materiaali hieman viime kautta kovempi ja ei kai tämä rosteri oikeasti kuulu viime kauden tapaan ihan tuonne pohjasakkaan!

Nashville D-

Los Angeles D-
-Eipä juuri muutoksia.

Toronto D-
-Hyökkäyksessä ei vissiin taso riitä, vaikka Kessel tulikin? Pudotuspelit jäänevät siis haaveeksi.

Phoenix D-

Atlanta E++
-Antropov hyvä lisä hyökkäyspäähän. Joukkueen menestys riippuu paljon maalivahtipelistä.

Colorado E--

NYI E--
-Jos Tavares ei ihmeitä tee, niin eipä NYI pohjalta minnekään nouse - eli ei nouse.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Pontus
Avatar
Jäsen
Viestit: 1271
Liittynyt: 26.01.2006, 22:51

Tuotto: -13.18 yks.

Palautus%: 83.52%

Panosten ka: 4.44 yks.

Vetoja: 18

Pisteitä: 52

Re: NHL 2009-2010 rankingit

Viesti Kirjoittaja Pontus »

Erään veikkaajan ranking, vaikka se vielä hieman hienosäätöä vielä kaipaakin. Enemmän minua kiinnostaisi tietää minkälaisia lukemia noiden kirjainten taakse kätkeytyy. Jos samantasoiset, saman motivaation ja rasituksen omaavat joukkueet kohtaavat on prosentit n. 45-23-32. Mitäs sitten kun A-E joukkueet kohtaavat niin mihin prossat menevät, "tasaisenvauhdin taulukolla" oltaisiin jossain 65-17-18, mutta minun tutkimuksilla ei änärissä 65% suosikkia ole käytännössä koskaan.

San jose A--
Chicago B½
Detroit B½
Vancouver B
Calgary B-
Anaheim B- -
St.louis C+
Columbus C+
Dallas C
Los Angeles C-
Minnesota C-
Edmonton C-
Nashville C- -
Phoenix D½
Colorado D-

Boston A-
Pittsburgh A- -
Washington B
Philadelphia B-
New Jersey C+
Carolina C+
Montreal C-
Ottawa D½
Buffalo D½
Atlanta D+
Tampa Bay D+
NY Rangers D+
Florida D+
Toronto D+
NY Islanders E½

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

seuranta
Päivitetty 7.11.10

Minikommentit


power
Jäsen
Viestit: 2536
Liittynyt: 10.12.2003, 15:41

Tuotto: -73.99 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 1.70 yks.

Vetoja: 2030

Pisteitä: 215

Re: NHL 2009-2010 rankingit

Viesti Kirjoittaja power »

Pontus kirjoitti:Jos samantasoiset, saman motivaation ja rasituksen omaavat joukkueet kohtaavat on prosentit n. 45-23-32. Mitäs sitten kun A-E joukkueet kohtaavat niin mihin prossat menevät, "tasaisenvauhdin taulukolla" oltaisiin jossain 65-17-18, mutta minun tutkimuksilla ei änärissä 65% suosikkia ole käytännössä koskaan.
Mitä meinaa "tasaisenvauhdin taulukko"? Itsehän sen jokainen voi päättää? Arvioit mitä on prosentit tasavahvojen kohtaamisessa ja mitä on prosentit maksimaalisella tasoerolla ja jaat erotuksen luokkien määrällä. Siitä saa mielestäni aikaiseksi ihan oman tasaisenvauhdin taulukkonsa itse kukin. Jos haluaa väkisin tehdä arviot kokonaisluvuilla, niin ainahan voi lopuksi ne kymmenykset pyöristää pois.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Re: NHL 2009-2010 rankingit

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

power kirjoitti:
Pontus kirjoitti:Jos samantasoiset, saman motivaation ja rasituksen omaavat joukkueet kohtaavat on prosentit n. 45-23-32. Mitäs sitten kun A-E joukkueet kohtaavat niin mihin prossat menevät, "tasaisenvauhdin taulukolla" oltaisiin jossain 65-17-18, mutta minun tutkimuksilla ei änärissä 65% suosikkia ole käytännössä koskaan.
Mitä meinaa "tasaisenvauhdin taulukko"? Itsehän sen jokainen voi päättää? Arvioit mitä on prosentit tasavahvojen kohtaamisessa ja mitä on prosentit maksimaalisella tasoerolla ja jaat erotuksen luokkien määrällä. Siitä saa mielestäni aikaiseksi ihan oman tasaisenvauhdin taulukkonsa itse kukin. Jos haluaa väkisin tehdä arviot kokonaisluvuilla, niin ainahan voi lopuksi ne kymmenykset pyöristää pois.
"Tasaisen vauhdin taulukolla" tuskin kovin pitkälle pötkii IMO. Omienkin tutkimuksienikaan mukaan 65% ei kyllä kovin montaa kertaa kaudessa ylity ns. normaaleissa tilanteissa!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Pontus
Avatar
Jäsen
Viestit: 1271
Liittynyt: 26.01.2006, 22:51

Tuotto: -13.18 yks.

Palautus%: 83.52%

Panosten ka: 4.44 yks.

Vetoja: 18

Pisteitä: 52

Re: NHL 2009-2010 rankingit

Viesti Kirjoittaja Pontus »

Mikä minä olen mitään kirjoittelemaan?
yritin hieman saada keskustelua aikaiseksi, ja minulla tasaisenvauhdin taulukko sulkeissa. Eli jos tosiaan A-A joukkeet ovat esim. 45-23-32, Niin A-B 50-22-28, A-C 55-22-23, A-D 60-20-20 ja A-E 65-17-18, jotain tuollaista nyt vaikka suuntaan antavina. Jos esim. aapolla oli pens on A+ ja isles E- miinus niin onko pens silloin lähes 70%, en usko että aapokaan on tuota mieltä. Pieneneekö luokkien välinen vaikutus mitä suurempi on joukkueiden tasoero? Vai onko se tasainen kaiken aikaa.
Itse olen esimerkiksi niin tehnyt, että joukkueiden välisen tasoeron kasvaessa luokan vaikutus pienenee. Siihen on monta syytä joita jokainen voi miettiä yön pimeydessä tai vessan valossa.
Sitä yritin hieman kysellä, mutta epäonnistuin tuttuun tapaani.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

seuranta
Päivitetty 7.11.10

Minikommentit


power
Jäsen
Viestit: 2536
Liittynyt: 10.12.2003, 15:41

Tuotto: -73.99 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 1.70 yks.

Vetoja: 2030

Pisteitä: 215

Re: NHL 2009-2010 rankingit

Viesti Kirjoittaja power »

En minä ainakaan tarkoittanut tekstiäni miksikään tylytykseksi. Eihän minulla sellaiseen edes ole varaa, viime kaudellakin manilainit meni aika vituralleen. Huom. pelaan/pelasin suurimmaksi osaksi altavastaajia, joten en mikään suurten tasoerojen puolestapuhuja ole. Koitin vain hakea täsmennystä tuohon tasaisenvauhdin taulukkoon. Senhän voi itse valita kuinka paljon yksi luokka merkkaa ja kuinka isoksi prosentit pääsevät kasvamaan.

Tuon kuinka eri tasoisten joukkueiden väliset prossat laskee, on varmaan monta eri tapaa. Itse olen tottunut käyttämään maaliodotusarvoja, jotka ovat vähän kuin liukuvia luokkia. Voi myös käyttää normi A-E luokitusta ja hakea tilastoista sitten toteutuneita jakaumia. Tai sitten voi yrittää jokaista ottelua arvioida erikseen joukkueiden taktiikoiden ja kokoonpanojen suhteen ja unohtaa rankingit vaikka kokonaan.

Viime kaudella jouduin ainakin itse jatkuvasti kasvattamaan joukkueiden tasoeroja, kun altavastaajat eivät meinanneet voittaa millään. Osansa tässä saattoi olla nousseilla maalimäärillä, sekä varsinkin näillä sääntöuudistuksilla, kuten aloituksen vieminen jäähyn ottaneen joukkueen päätyyn.

Alkukaudella tasoerot eivät kuitenkaan varmaankaan ole vielä niin isoja, joten ehkä niitä vähän pitää minunkin supistaa edelliskauden päätösarvoista.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin